Kirjoittaja Aihe: kokemuksia harjattomista moottoreista!  (Luettu 611739 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2250 : 15.05.11 - klo: 15.35 »
No sehän tapahtuu laittamalla pisara laakeriöljyä laakerin rakoon.

Esim tällainen...
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Oljyt-ja-Rasvat/106230-HUDY-BEARING-OIL-107314

Kiitti

Varmaan käy myös jos hakee apteekista paksun injektioneulan ja ruuttaa sillä esimerkiksi teflon öljyä.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2251 : 15.05.11 - klo: 16.04 »
Ei mitään rasvoja, eikä nimenomaan ruutata.

Mielummin ostat nimenomaan rc käyttöön tehdyn laakeriöljyn... Ja laakeriöljyä laitetaan vain pisara säännöllisin välein.

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2252 : 15.05.11 - klo: 16.15 »
Ei mitään rasvoja, eikä nimenomaan ruutata.

Mielummin ostat nimenomaan rc käyttöön tehdyn laakeriöljyn... Ja laakeriöljyä laitetaan vain pisara säännöllisin välein.

Ok ajattelinkin laittaa vain pisaran kerrallaan, käytän töissä paljon teflon öljyjä ja siksi sitä ehdotin
koska se ei kerää likaa niin paljon kuin muut,
mutta veikkaan että käyttämäni öljy on liian ohutta muutenkin.

Hobbyfactoryllä näyttäis kanssa olevan rc laakeri öljyä haen maanantaina sieltä.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2253 : 04.06.11 - klo: 15.07 »
Viimeinkin sain asennettua SP:n Silverarrow 2 motin paikoilleen.
Kävimpäs kokeilemassa tuossa nurmikolla ja ehkä sen 5 min,ajeltuani vauhti hyytyi savun saattelemana :shocked:
Sitä ennen mittailin lämpöjä jotka pyöri siinä 55-60 asteen kieppeillä

Tarkemmin tutkittuani,en huomannut että mitään olisi ollut välissä jarraamassa.
Noparissa oli lämpöjä savunäytöksen jälkeen 55 astetta,mutta motin piuhat oli pirun kuumia.
Nyt meni kyllä sormi suuhun,että mikä mättää?
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2254 : 04.06.11 - klo: 21.28 »
Mulla saman tuoteperheen 1/8 kone antoi päävirtapiuhojen ulostulokohdista metalliseen kannunreunaan valokaarta. Ehdin jopa pistää jokuen kerroksen kynsilakkaa eristeeksi, mutta lopulta käämit paloi, ja ko kohdassa valokaarenpolttamaa taas. Liekö käämin lakka pettäessään tehnyt omia kontakteja pitkin ensin...
Mulla taitaa olla vieläkin akseli ja kannunpäät jossain tallella.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2255 : 05.06.11 - klo: 19.08 »
Mitäs mahtas olla eroina Leopardin punasella konesarjalla, ja vihreällä?
4-pole tekniikka mainitaan molemmissa ainakin.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2256 : 05.06.11 - klo: 19.59 »
Mitäs mahtas olla eroina Leopardin punasella konesarjalla, ja vihreällä?
4-pole tekniikka mainitaan molemmissa ainakin.

Väri.

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2257 : 06.06.11 - klo: 00.04 »
Mulla saman tuoteperheen 1/8 kone antoi päävirtapiuhojen ulostulokohdista metalliseen kannunreunaan valokaarta. Ehdin jopa pistää jokuen kerroksen kynsilakkaa eristeeksi, mutta lopulta käämit paloi, ja ko kohdassa valokaarenpolttamaa taas. Liekö käämin lakka pettäessään tehnyt omia kontakteja pitkin ensin...
Mulla taitaa olla vieläkin akseli ja kannunpäät jossain tallella.

Onkohan noissa sitten menty  suunnittelussa ihan metsään?
Nyt kun pyörittelee akselin päästä niin,tuntuu semmoiselta tahmealta(ei pykäliä)
Moottori inahtaa hieman kun painaa kaasua ja pyörittelee kannun päästä.
Kovasti vaikuttaa,että käämeistä lakat lähteneet.

Nopariasiathan tähän ei kuulu,mutta mistä voisi päätellä onko nopari rikki?
Koska ennen ajoa kaasuttelin standilla vähän aikaa,jotta missään ei kanita mikään,kaikki oli kuitenkin niinkuin piti.
Jotenkin rupeaa loppumaan usko tähän,parashan se olisi kun uusisi koko kombon(nopari,motti)
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2258 : 06.06.11 - klo: 18.35 »
 :azn:
« Viimeksi muokattu: 07.06.11 - klo: 16.39 kirjoittanut jonu93 »
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2259 : 06.06.11 - klo: 18.36 »
Mitenkä se lipo niitä pienentäs.Jos heität 3s lipon ne lämmöt korkeintaan nousee.

Poissa rizardi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2260 : 06.06.11 - klo: 23.06 »
Tuolla nopari ja moottori yhdistelmällä akku on ollut sinulla rajoittava tekijä.
Lipoihin vaidettaessa ylensä akun purkuvirta on riiittävä jolloin lämpöjä kannattaa tarkistella paremmin.

50c. ei ole vielä hälyyttävä lukema.
Ihmettelen jos se sinun akkusi on viileämpi.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2261 : 07.06.11 - klo: 07.28 »
Olisko mitään nyrkkisääntöä kuinka lämpöseksi saa moottorin ulkokuori lämmetä, että alkaa olemaan haitaksi magneeteille/moottorille? Kyseessä siis "umpikannu" Leopard 4074 eli aikalailla MMM compon konetta vastaava mosa. Olis mukava kuulla käyttäjien lämpötiloja mihin noita on ajettu, tähän asti ite testailtu sormella lämpötilaa, nyt sain telemetrian lämpötila sensorin kiinni kannuun ja pääsis ihan celssiuksina seuraamaan lämpötilaa. Onko jotain hyvää haarukkaa missä lämmöt on vielä turvalliset?

Poissa Ama

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2262 : 07.06.11 - klo: 07.32 »
Olisko mitään nyrkkisääntöä kuinka lämpöseksi saa moottorin ulkokuori lämmetä, että alkaa olemaan haitaksi magneeteille/moottorille? Kyseessä siis "umpikannu" Leopard 4074 eli aikalailla MMM compon konetta vastaava mosa. Olis mukava kuulla käyttäjien lämpötiloja mihin noita on ajettu, tähän asti ite testailtu sormella lämpötilaa, nyt sain telemetrian lämpötila sensorin kiinni kannuun ja pääsis ihan celssiuksina seuraamaan lämpötilaa. Onko jotain hyvää haarukkaa missä lämmöt on vielä turvalliset?

Radalla ajaessa olen muutaman kerran mitannut lämpöjä kun on ajokavereilla ollut noita mittareita.
Siinä 60-62 on ne lämmöt pyörinyt.

Poissa 2Late1

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2263 : 20.06.11 - klo: 14.52 »
Mulla on Speed Passionin Short Course Master combo ja eilen kävin niin ettei moottori lähde pyörimään juurikaan ilman apua. Kone kädessä on näpit vaarassa kun antaa alkuvauhdit ja akseli alkaa pyörimään ja autoa kun vähän jalalla avittaa niin lähtee matkaan.

Oliskos ideoita missä vois olla vika? Voisiko sensorikaapeli olla syyllinen ja uskallanko kokeilla mottoria ilman että sensorikaapeli on kiinni? Avasin myös moottorin eikä sieltä ekaa kertaa moottorin avannut mitää löytänyt. Purin osiin ja annoin ilmaa, ei auttanut.


Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2264 : 20.06.11 - klo: 18.48 »
Nelkussa Nosramin 6.5 lämpenee sen verran, että haisee palaneelle joka kerta ja sormet palaa. Sääli on sairautta, ajelen reenatessa liian pitkään melkein aina.... Talvella ajelin välillä GM5600 akun tyhjäks nelkulla kerrasta. Ihan samanlailla tuo kone pelaa vaikka sillä on ajettu jo yli sata akkua helpostikin. Tuubissa on nyt 8.5 Nosram ja se taas on ainoastaan lämpöinen kun vetässee akullisen putkeen. Erona näissä tietty on kaasukäyrät ja ennakot. Kymmenen asteen palat paikallaan kuitenkin molemmissa.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Traxxas_Topi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2265 : 25.09.11 - klo: 17.18 »
Moi
Multa kuului Novakin volociti 4.5 koneesta jotaan nitinää. Laitoin teflon-öljyä laakeriin ja taas pelaa.
Samalla huomasin että magneetista puuttuu pieni pala (n.kolmasosa pikkurillin kynnestä).
Pala oli melko ohut , muttei kumminkaan pelkkää suojakuorta joka on magneetin ympärillä.
Kummallakohan tapaa tämä kone hajoaa:
1. magneetti lohkeaa vielä enemmän
2.epäkeskoisuus hajottaa laakerit

Mulla kävi toisellekkin novakin koneelle näin , mutta se hajosi laakista.
Kauankohan tällä on elinaikaa ja onko muille käynyt näin ?
Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2266 : 19.01.12 - klo: 13.43 »
Onkos porukalla täällä kokemuksia NEU:n oikeista koneista eli ei siis Castlen tekemistä vaan ihan oikeista NEU:n koneista nuohan taitavat olla kaikista arvostetuimpia rc -moottoreita? Mietin vaan olisko jollain arkielämän kokemuksia onko ero selvästi huomattavasti esim. castlen ja aidon NEU:n välillä? Jos tuollaisen joskus sais kohtuu hintaan, niin kiinnostais kyll kokeilla, jos siitä oikeasti on jotain hyötyä :) Itse ajanut Leopardilla jo pitkään ja todella tyytyväinen oon ollu lämpeneminen on hanskassa ja voimaa on. Aivan eri maata kun jotkut hobbykingin halppis pinkki koneet tms vaikka lupaavat saman tai enemmänkin. Mietin vaan tuleeko selvästi huomattavaa eroa jos hankkii NEU:n koneen.

Toki myös legendaariset Lehner ja Hacker käyneet mielessä, mutta hacker käsittääkseni hieman ylihinnoteltu USA brändi :) Varmasti laadukkaita vehkeitä nekin, mutta tuntuu että hintaa on vielä lehneriin ja neuhun verrattuna reilusti lisää :)

Lehner on toki yks mielenkiintoinen vaihtoehto ainakin veneissä niitä tuntuvat käyttävän, onko kellään niin laajoja kokemuksia että olis kokeilleet jotain näistä tai peräti kaikkia (NEU, lehner, hacker, leopard, castle). Myös kiinnostaisi löytyykö joltain valmistajalta suositellut ennakot mitä koneella pitää käyttää vai onko ennakot jotain yleisarvoja mitkä menevät esim. moottorin fyysisen koon tai käämikierrosten tai jonkun muun asian mukaan? MMM näyttää tarjoovan vakio ennakoksi 15astetta, mut skaalat on melko isot kumpaankin suuntaan ja olis mukava tietää jotain aiheesta ennenkun niitä vääntelee vai väänteleekö ollenkaan :)

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2267 : 22.01.12 - klo: 19.28 »
Isoa Neu:ta on ollut, Neu 1515/1.5Y/F (1500kv) ja Tekno Neu 1515/1Y (2200kv), Castle Neu 2200kv.
Tämmönen normijamppa ei kyllä Neu:n ja Castlen välillä eroa huomaa - hyviä koneita kaikki.
Nämä siis vääntäviä koneita.

Lehner on enempi kierroskone, noita on ollut Basic 5300 ja Basic XL 4200 sekä isommista 1940/7 (2239kv).
Hyvä hyötysuhde ja tehoa riittää näissäkin.

Jos persus kestää niin Neu, Castle tai Lehner. Valinta ei mene vikaan, kunhan vain tuumaat autoosi/akkuihisi käypäsen kv-arvon.
Tuommosta +200€:n mottia ei mielellään paistaisi heti väärillä välityksillä.

Ennakoita en ole uskaltanut sen kummemmin säädellä, ihan vakioasetuksilla on menty.

Mistä muuten olette noita Leopardeja hommailleet, onko joku tietty kauppa jossain mistä saa edukkaasti?
Itselle tulossa kokeeksi Leopard 4074 1400kv ja 4074 1800kv koneet. Toinen ebaystä toinen offshore-electricsiltä.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2268 : 23.01.12 - klo: 13.45 »
Ok kiitoksia käyttökokemuksista, näillä pääsee jo etiäpäin taas sunnitelmissa :) Itse tullu ajettua Castlella ja Leopardilla omaa autoa ja en kyllä Castlen hyväksi todennut mitään puolia, sikäli selvä valinta on ollut Leopard siitä lähtien hinta on kuitenkin huomattavasti halvempi.

Leopardeille ei oo oikein tullu sellasta kattavaa kauppaa vastaan. Ebay.com:sta tullut hankittua pari kpl pienempiä leopardeja ja Hyperin leopardit tuli hankittuu aikoinaan http://kershawdesigns.com/ kaupasta. Tuollakin kyllä postit melko isot ja taitaa noitakin moottoreita nykyisin saada ebaysta järkevämpään hintaan.

Leopardilla (4074 1884kv) on akullisia takana varmaankin jo lähemmäksi sata ja kaikki reipasta vetoa 6s:llä, välityksinä 15/46 (100km/h huiput). Lämpö ongelmia ei ole ollut ja voimaa on mielestäni kyllä saman verran kun vastaavassa Castlessa vaikka tietysti täysin vastaavaa ei castlelta löydy.

Janezki,  Pistä ihmeessä kokemuksia Leopardeista kun pääset niitä kattavasti kokeileen, niin saadaan kommentteja mitä oot mieltä NEU/Castle/Lehner vertailussa :)

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2269 : 26.01.12 - klo: 14.29 »
Offshoreelectricsiltä tuli postilaatikkoon tuo Leopard 4074 1800kv.
Mitähän sarjaa lienee kun tässä on nuo aukot päädyissä, 5mm bulletit ja johdot tulee perästä ulos?
"Puristusta" tuntuu ainakin olevan, hyvä kun saa sormin akselista pyöritettyä.




Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2270 : 26.01.12 - klo: 15.07 »
Mmm.. eipä oo tullu koskaan vastaan. Luultavasti kyseessä kyllä Leopardin Boat sarja, mikä niitten sivuilta ainakin löyty. http://www.leopardhobby.com/UploadFiles/201198201551827.jpg Tuossa on spectit, mutta kuva alhaalla näyttää olevan väärä, kun vieressäkin lukee car series eikä boat series. Toisekseen tossa sun koneessa näyttäis oleva B- "sarjanumeron" välissä. Mikä kovasti viittais tonne valmistajan sivujen spec karttaan. Luultavasti siis veneille tarkotettu moottori jäähdytystä varmaan yritetty parantaa ylimääräsillä aukoilla, kun ei oo kivistä yms pelkoa. Samoja 4-pole koneita noi vissiiin muuten on.

Tässä vielä spectit autojen moottoreista, jos löytyy ampeeri tms eroja. http://www.leopardhobby.com/UploadFiles/201198201517873.jpg

Muuten varmaan pelaa ihan yhtä hyvin, voihan siihen pistää teipit reikien kohdalle jos haluaa suojella kiviltä tuota. Kuva näyttää tosiaan olevan väärin offshoren sivuilla, kuvassa näyttäis olevan perus auton moottori. Toivottavasti sille silti käyttöä löytyy :)

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2271 : 01.02.12 - klo: 21.01 »
Joo, paattimottihan tuo taitaa olla. Nytpä sillä on tuossa pari kaveriakin, näissä tosin molemmissa "autokannu".



Eiköhän näille jotain touhua löydy kunhan maa sulaa ja nurmi vihertää.  :smiley:

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2272 : 02.02.12 - klo: 20.40 »
mulla on vastaava leopardin kone(3660) sc:ssä missä on päädyissä reijitykset ja piuhat samaan tyyliin.mainostivat et on auto sekä vene mosa.

sit löytyy 5692 kokoinen missä myös piuhat tolleen perästä mut ei reikiä päädyissä.on muuten noita puristuksia tossakin.
Kesämies!

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2273 : 19.02.12 - klo: 21.44 »
Mitenkäs näissä isommissa harjattomissa moottoreissa tuo moottori pyörii jos johdot ja moottori on irti? Moottori on Ace RC IBL40/20 2000Kv Brushless (Rebranded HobbyWing Xerun-4274SL) ja sitä sormin pyöritellessä tuo moottori pyörii tosi pykäläisesti. Onko se moottorityypin ominaisuus vai onko tuossa laakerit vialliset tai kiristetty liikaa? Loppuun ajettu tuo ei voi olla, kun samalla tavalla se tuntu pykäläisesti pyörivän jo uutena ja nyt sillä on ajettu 5 akullista.
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2274 : 19.02.12 - klo: 21.55 »
Näissä isoissa moteissa on ihan normaalia että on kunnon magneetit ja raskas pyörittää.

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2275 : 19.02.12 - klo: 22.23 »
Näissä isoissa moteissa on ihan normaalia että on kunnon magneetit ja raskas pyörittää.

Ok, eli ei tarvi alkaa reklamoimaan. Pienempää moottoria pyöritellessä tuohon ilmiöön ei kiinnittänyt huomiota ja toisaalta kuvitelma oli se että nämä pyörisi ilman vastusta jos moottorille ei syötetä virtaa. Aika jyrkällä oppimiskäyrällä jatketaan  :grin:
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2276 : 22.02.12 - klo: 17.51 »
Mitäs mieltä olette, oisko tämä combo hyvä Traxxas e-maxx autoon: http://fi.eurorc.com/product/1152/hobbywing-xerun-m1a-combo-18-car-sensorless

Onko jollain e-maxxissa tai ihan missä vain autossa tuo combo ja mitä mieltä siitä olette (vaikka et omista comboa niin kerro mielipiteesi)? Kiitos jo etukäteen.
Traxxas bandit vxl

Poissa Iikoo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Re: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2277 : 22.02.12 - klo: 21.32 »
Paremman hinta/laatu suhteen saat hobbykingin 120a säätimellä sekä saman valmistajan 2000kv motilla. Itsellä vastaava kombo emaxxissa, ja toimii pirun hyvin, ja noi saa kotiin alle satasella. Hobbywingiä jos haluat niin 150a sensorillinen xerun kombo on jo tosi laatua. Itsellä toi Summitissa, ja on meinaan todella hyvä ja sulavaliikkeinen paketti!

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2278 : 04.03.12 - klo: 15.35 »
Vieläkö CastleCreationsin CM5700 on driftaajille hyvä kone?
Onko se uushankintahintansa arvoinen (90€+kotim.postit?)
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2279 : 05.03.12 - klo: 14.51 »
En tiiä onko oikea topicci mut laitan kuitenkin tänne.
Neu-Castle 1515 2200kv moottori siis ylikuumentui ja magneettisuus hävisi,eli ei tunnu vastusta pyörittäessä.
Saahan tuohon Neu-Castle 1515 eli 2200kv moottoriin noita korjaussarjojakin mutta ken tietää korjaantuuko tuolla?
Esim. http://www.ebay.com/itm/Castle-Creations-Neu-Castle-Motor-Repair-Kit-1515-2200-Kv-Motors-011-0012-00-/320858141617?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item4ab4a2b3b1
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!