Moido,
Jos siis ihan radalla meinaat touring tyyliin ajella niin kyllä mr-02 keskimoottorinen versio ainakin pesee mr-01 aivan kuus nolla. MR-02:ssa taitaa olla hieman pidempi raideväli ja akseliväli mitä MR-01 autoissa, painopiste matalampana ja keskemmällä mitä MR-01 autoissa. Noiden johdosta MR-02 auton käyttäytyminen on paljon sivistyneempää. Tämä on siis ihan hupamatosta tehdyllä radalla todettu asia.
Myös niillä renkailla on merkitystä, ne Kyoshon pemhemimmät kumit toimii parhaiten MR-02:ssa ja huopamatolla. MR-01 autot saa tosi helposti kaadettua niillä renkailla, se korkeampi painopiste ja kapeampia raideväli...
MR-02 autossa on myös vakion jarru ja pakki, tosi hyvä juttu. MR-01 autoissahan ei jarrua ole vakiona, ainoastaan pakki.
MR-02:n kuuladiffi ja kuulalaakerit ja ne pehmeät renkaan niin siillä pärjää kaverikisoissa. Tietysti se takajousilevy kannattaa korvata sillä hiilikuituisella versiolla. Ainakin kannattaa hankkia varalle koska se muovinen napsahtaa poikki jossain vaiheessa.
--
Timo Keränen