Kirjoittaja Aihe: Bensa-autot  (Luettu 1083423 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3360 : 18.09.13 - klo: 16.23 »
Loivaa kettuilua haistettavissa...

Kyllä mää fgeen ja bajan unohtaisin ihan tyystin, ellei ensimmäiseen ole jotain perverssiota jota haluaa hoivata.
Ja toinen on kummiski vaan hankalasti huollettava tuuppi.
/ Jere Siirilä

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3361 : 18.09.13 - klo: 19.38 »
No mulla on ollut tai tällä hetkellä on HPI Baja, MCD RRV4, Nutech TBIII, Losi, Ajaprod ja FG Rata-auto.

Kokemukseni mukaan kaikissa näistä autoista löytyy joku tai joitakin puutteita. Toisista enemmän ja toisista vähemmän. Toiset taasen on kalliimpia tuunata kuin toiset ja toisiin tarvii enemmän laittaa RTR versioon päivitysosia kuin toisiin. Huomaa että en suosi mitään merkkiä, vaan yritän valoittaa niitä asioita joiden kanssa ensimmäisen auton ostaja joutuu painimaan ja huonoimmillaan lähes nolla tiedolla ja kokemuksella.

Maahantuojathan eivät myy mitään muuta kuin sitä omaa parasta autoaan joka pesee ja siivoaa muiden merkkien autot mennen tullen.

Mun mielestä tärkeintä on ostaa auto josta itse tykkää niin sitä on mielekästä ruuvata. Jos vaan ostaa auton muiden kehujen pohjalta oli se sitten maahantuoja tai joku toinen merkkiuskollinen fanaattinen harrastaja voi huonoimmassa tapauksessa pettyä ja pahasti.

Noh, tämän kirjoituksen takia varmaankin joku kiskoo palkokasvin nenäänsä ja syvälle sekä vaatii päätäni vadille niin tervetuloa vaan hakemaan. Pää on valmiiksi tyhmä ja ruma ja joutaakin kiertoon.

Kysymykseen siitä mikä mun mielestä on ollut tai on paras auto niin vastaus on, että kaikki ovat olleet hyviä siihen käyttötarkoitukseensa mihin ne olen sillä hetkellä ostanut. Onneksi mieltymysten muuttuminen näissä pikkuautoissa tulee halvemmaksi kuin noissa 1:1 kieseissä.

Tulipas tästä pitkä avautuminen. Yritän parantaa tapani ja pitäytyä lyhyemmissä kirjoituksissa ja vähemmän filosofisissa aiheissa tulevaisuudessa.

Poissa kimbledon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3362 : 24.10.13 - klo: 16.46 »
Hei!

Anteeksi etukäteen jos menee väärään osioon mutta olisiko kenelläkään tietoa mistä saisi Svm mk5 auton räjähdyskuvat tai ohjeita?

Tuli ostettua projektina ja pitäisi vähän selvittää servon asennusta ja sähköjen liitäntöjä kun on moottorin kotelon alta tulee piuha ja se on poikki :/

Jos jotain kiinnostaa auttaa selvittämään auton korjaamista niin yv:llä vain yhteyttä niin voin kuvia laittaa niistä :)
myydyt autot: Mugen MTX-3 , HPI Hellfire
Projektit: SVM MK5 (bensa)

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3363 : 25.10.13 - klo: 11.13 »
Tuossa olis varmaankin sopivasti tipsiä autoosi

http://sseamontrealvip.homestead.com/Gilles/GILLES/SVM_Columbia_MK5.pdf

Osien saanti taitaa olla todella kiven alla. Autoa valmistettu vuosina 1996-2000. Jotkut FG:n osat saattaa käydä sekä muiden merkkien osat. Noita osasia joutuu kyllä mittojen kanssa kyselemään ennen kuin mitään ostaa.
« Viimeksi muokattu: 25.10.13 - klo: 11.28 kirjoittanut Lehtibakka »

Poissa kimbledon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3364 : 25.10.13 - klo: 19.08 »
Tuossa olis varmaankin sopivasti tipsiä autoosi

http://sseamontrealvip.homestead.com/Gilles/GILLES/SVM_Columbia_MK5.pdf

Osien saanti taitaa olla todella kiven alla. Autoa valmistettu vuosina 1996-2000. Jotkut FG:n osat saattaa käydä sekä muiden merkkien osat. Noita osasia joutuu kyllä mittojen kanssa kyselemään ennen kuin mitään ostaa.

Kiitoksia :) Tuskin tuohon enää mistään alkuperäisiä osia löytyy. Moottori on varmaan ainut johon niitä vielä saa  :grin:
myydyt autot: Mugen MTX-3 , HPI Hellfire
Projektit: SVM MK5 (bensa)

Poissa Nieminen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3365 : 15.11.13 - klo: 15.01 »
Eli onko kellään valskannu pytyn alatiiviste uudessa motissa, sisään ajon jälkeen oli jo havaittavissa pientä hikoilua molemmin puolin (Kaasaria-Pakoputkea). Millä tuo kannattaisi liimata jos pytyn käytän ylhäällä? tiiviste paperi pelkästään vai koneistettuihin pintoihin tarkoitettu liima, vai öljyä ja bensaa kestävää silikoonia tiivisteen kera?

Voisiko tuo pieni vuoto aiheuttaa sen että kylmänä kastelee tulpan heti jopa ilman ryyppyäkin. Kuivaus tulpalle ja eka nykäsyllä tulille. Käynti on loistava ja muutenkin tuntuu hienosti toimivan. Niin moottorihan on Smarttech 28cc. L ja H ruuvit kierroksen auki eli tehdas säädöt.
Losi 5IVE, Losi DBXL, Baja 5T.

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3366 : 15.11.13 - klo: 15.19 »
On käynyt.

Heitä tiivisteellä vesilintua, naapurin ikeätä emäntää tai muuta hyvää kohdetta.

Mittaa puristus ennen kuin laitat pytyn takaisin. Jos hyvä, niin sopivaa bensan kestävää tahnaa väliin ja pytty takas.

Poissa Basher

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3367 : 15.11.13 - klo: 15.56 »
Tiiä nyt minne tän laittais, mutta jos löytyy HPI autoa, niin tekemään videota vaan niin voi voittaa Baja 5B:n! Win an HPI Baja! - HPI HomeMovies 2013
HPI Baja: ESP 30.5cc | 30 DNT - 5ive kopio: ESP 34cc

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3368 : 16.11.13 - klo: 20.40 »
Onko zenoah G260RC1 4 pulttinen vai kaksi pulttinen.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3369 : 17.11.13 - klo: 12.25 »
Tilailemassa uutta MCD X4 Rallya, RTR Sport-versiona, onko kenelläkään kokemusta tälläisen Sport-version muuttamisesta myöhemmin Competition-malliksi, onnistuuko helposti, vai onko niin eri rakenteet, että menee uusiksi käytännössä koko auto...?
Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä Sport-versiosta vai kannattaako hankkia heti Competition..auto tulisi kuitenkin pelkästään hauskanpitoon, ei kilpailu tarkoitukseen.

Poissa Nieminen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3370 : 18.11.13 - klo: 11.39 »
Onko zenoah G260RC1 4 pulttinen vai kaksi pulttinen.

Kaksi pulttinen.
Losi 5IVE, Losi DBXL, Baja 5T.

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3371 : 18.11.13 - klo: 14.16 »
Tilailemassa uutta MCD X4 Rallya, RTR Sport-versiona, onko kenelläkään kokemusta tälläisen Sport-version muuttamisesta myöhemmin Competition-malliksi, onnistuuko helposti, vai onko niin eri rakenteet, että menee uusiksi käytännössä koko auto...?
Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä Sport-versiosta vai kannattaako hankkia heti Competition..auto tulisi kuitenkin pelkästään hauskanpitoon, ei kilpailu tarkoitukseen.

Itselle ainakin kerrottiin kokeneempien toimesta, että Competition vaan suoraan, koska loppupelissä se tulee halvemmaksi. "Pakollista" päivitettävää kun sport-mallissa on kuulemma niin paljon.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3372 : 18.11.13 - klo: 20.03 »
Onko zenoah G260RC1 4 pulttinen vai kaksi pulttinen.

Kaksi pulttinen.

Kiitos tiedosta minulle tarjottiin kyseistä konetta nelipulttisena.  :police:
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3373 : 18.11.13 - klo: 22.57 »
Tilailemassa uutta MCD X4 Rallya, RTR Sport-versiona, onko kenelläkään kokemusta tälläisen Sport-version muuttamisesta myöhemmin Competition-malliksi, onnistuuko helposti, vai onko niin eri rakenteet, että menee uusiksi käytännössä koko auto...?
Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä Sport-versiosta vai kannattaako hankkia heti Competition..auto tulisi kuitenkin pelkästään hauskanpitoon, ei kilpailu tarkoitukseen.

Itselle ainakin kerrottiin kokeneempien toimesta, että Competition vaan suoraan, koska loppupelissä se tulee halvemmaksi. "Pakollista" päivitettävää kun sport-mallissa on kuulemma niin paljon.

saman olen kans kuullut.
TRKMANS racing

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3374 : 19.11.13 - klo: 07.48 »
ja auton ostamiseen niin suosittelen ostamaan auton suomesta eikä ulkomailta.
syy tähän on se että mcd on muuttunut todella paljon vuosien mittaa.
muovilaatuja on paranneltu ja metalliosien karkasuja muutettu kestävemmiksi.
niinpä suosittelen ostamaan auton elfvingiltä niin tiedät että auto on tuoreintä versiota.



TRKMANS racing

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3375 : 19.11.13 - klo: 10.39 »
Ehkei kannata niin kauheen orjallisesti katsoa sitä montako pulttia siinä pytyn kiinnityksessä on käytetty. Sekä neli- ja kaksipulttiset ratkeaa ihan samalla tavalla kun painetta on tarpeeksi. Vakiokoneissa tai vähäsen kutitelluissa ei olla edes lähellä. Kunhan silloin tällöin varmistaa että pultit on kireellä niin kummatkin on ihan yhtä hyviä siinä mielessä että jos sulla on hyvä 2-pulttinen niin ei siitä kannata rahaa lähteä maksamaan että vaihtaa tilalle vaan nelipulttisen.

Useesta lähteestä oon lukenut että 2-pulttisista jopa saa enemmän potkua ulos ja itselläkin pari sen suuntaista kokemusta aiheesta. Toki jokainen valitsee kilkuttimensa itse mutta ei kannata pitää tätä niiiiiin kauheen tärkeenä asiana kuitenkaan. Isompien mottien kohdalla nelipulttisuus on pakollinen mutta 30,5:set ja alle ei.

Pulttien kireydet tarkastaa helposti mitään purkamatta siten, että poraa kuusiokoloavaimen mentävät reiät oikeisiin kohtiin siihen tuuletuskopan yläpintaan ja kokeilee avaimella ennen ajokeikkaa, että ovat kireällä. Reikiin ei tartte mitään tulppia laittaa ajamisen ajaksi.
Just joo.

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3376 : 19.11.13 - klo: 13.16 »
Samoja kokemuksia mullakin, eli 2-pulttisessa on vakiona enemmän tehoa kuin 4-pulttisessa. Lisäksi yleensä 2-pulttisen virityksessä olen ainakin itse päässyt hieman vähemmällä työllä. Ainakin 1 työvaihe on jäänyt pois noissa CY:n 2-pulttisissa kuin Zenon 4-pulttisessa.

Mulla ei ole kokemusta CY:n 4-pulttisista eikä Zenon 2-pulttisista, mutta eiköhän jossain vaiheessa sellainenkin eksy mun työpöydälle.

Siis nämä havainnot tehty noista pienistä 26cc koneista.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3377 : 19.11.13 - klo: 14.58 »
Oma epäilykseni tosta 2-pulttisen hieman paremmasta tehosta voisi selittyä huuhtelukanavien sijoituksella verrattuna kampiakselin limppuihin ja motin pyörimissuuntaan. Tai sit ne on hieman paremmin muotoiltu katto-osiltaan tai kartiokkuus tai koko. Jotain tollasta.
Just joo.

Poissa Nieminen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3378 : 20.11.13 - klo: 01.43 »
Onko kukaan "welho" tuota smartechin konetta viilaillut? Että mistä sitä kannattaisi hiukan dremelöidä?
Hattua en ole kyseisestä koneesta pois nostanut että kuinka valu purseiset kanavat tuossa on? Kaippa tuosta halpis rutkusta saa pikkusen lisääkin voimaa kaavittua ulos?

Niin toinen kysymys mistä saisi sellaisen killerswitchin mikä sammuttaa koneen kun signaali katkeaa ohjaimesta tai vastarin akku loppuu/tulee katkos?
Itsekkin tuollaisen väkertäisi 6v releestä ja vanhasta servon piiri levystä, mutta kaupallisella tuotteella pääsisi helpolla.  :azn:
Losi 5IVE, Losi DBXL, Baja 5T.

Poissa Fleku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3379 : 20.11.13 - klo: 05.27 »
Baja 5sc

Poissa samimake

  • Veteraani
    • Profiili
.......

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3381 : 20.11.13 - klo: 08.12 »
Onko kukaan "welho" tuota smartechin konetta viilaillut? Että mistä sitä kannattaisi hiukan dremelöidä?
Hattua en ole kyseisestä koneesta pois nostanut että kuinka valu purseiset kanavat tuossa on? Kaippa tuosta halpis rutkusta saa pikkusen lisääkin voimaa kaavittua ulos?

Niin toinen kysymys mistä saisi sellaisen killerswitchin mikä sammuttaa koneen kun signaali katkeaa ohjaimesta tai vastarin akku loppuu/tulee katkos?
Itsekkin tuollaisen väkertäisi 6v releestä ja vanhasta servon piiri levystä, mutta kaupallisella tuotteella pääsisi helpolla.  :azn:

Smartechin koneesta ei mulla ole kokemuksia, mutta uskoisin että samat temput pitää sillekin tehdä mitä CY ja Zenoah jos haluaa sitä viritellä.

Jos itse haluat konetta kiusata niin googlettamalla saa ihan hyviä viilattujen pyttyjen kuvia malliksi.

Poissa Racinwhitbaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3382 : 20.11.13 - klo: 23.42 »
Tossa joitan kuvia mitä oon löytänyt.
MCD RRV4 30,5cc ProStock, Jofer, Samba, Savöx  Futaba4PL Baja 5Bss & 5Tss29cc

Poissa Nieminen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3383 : 22.11.13 - klo: 11.53 »
Reilulla kädellä otettu siivua pois.  :grin:

Onko kukaan kokeillut tuota Motulin esteri pohjaista 2t kelkka ölppää pienkone bensan kanssa? :smiley:
Losi 5IVE, Losi DBXL, Baja 5T.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3384 : 22.11.13 - klo: 12.57 »
Varmaan erinomaista tavaraa. Itse ehkä kuitenkin sekoittaisin pumppubensaan mutta se on vaan mun mielipide. Jotkut tykkää tosta pienkonekamasta enemmän. Mä tykkään pumppukamasta. Uuden moottorin kanssa tuun kokeilemaan myös 100LL lentobensaa jossain välissä.
Just joo.

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3385 : 22.11.13 - klo: 13.17 »
Tuossa 110LL bensassa on sen verran lyijyä joukossa jotta suosittelen laimentamaan hanabensan kanssa sopivassa suhteessa.

Muistaakseni noissa 1:1 autoissa tuo tökötti raakana tukkii kaasarin suuttimet. Itse käytin sitä bensan lisäaineena museovehkeessä jotenkin näin: 15 litraa 95E ja 1litra 110LL. Ainakin venttiilit tykkäs museomoottorissa lisääntyneestä lyijystä ja sen myötä voitelun paranemisesta. Tämäkin tietysti tapahtui ennen kuin alkoivat sekoittamaan viinaa bensan joukkoon oikein urakalla.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3386 : 22.11.13 - klo: 13.49 »
Olet oikeassa. Juuri näin itsekin ajattelin. Mutta toistaiseksi tota 100LL -bensaa ei vielä tarvitse kokeilla koska uusi moottori ei ainakaan 98E:llä ja hyvällä öljyllä ole alkanut nakuttamaan. Täytyy kokeilla vielä 95E:llä myös jossain vaiheessa, se kun nakuttaa herkemmin mutta palaa myös nopeammin.

Tota lentobensaa kokeilen vasta sitten kun vaihdan korkeempipuristeisen head buttonin, nyt motissa on 14:1 nappi kiinni. Tosin en sit tiedä onko enää järkee nostaa puristuksia enempää, kun se sutii jo nyt lähdössä pitkällä välityksellä melko holtittomasti ja puristuksilla tulee vaan alavääntöä joka sitten kostautuu hieman alemmilla huippukierroksilla. Saas nähä. Eniten tässä nyt kuitenkin toi jatkuva vesikeli häiritsee ku olis kiva kokeilla kaikenlaisii pikkujuttuja lisää. Toisen putken pistin jo kiinni ja hyvin tuntu silläkin menevän, jopa hieman paremmin kuin ensimmäisellä putkella.
« Viimeksi muokattu: 22.11.13 - klo: 14.12 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa Nieminen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3387 : 25.11.13 - klo: 13.44 »
Eli syy löytyi tuon smartechin huonoon käynnistykseen, nimittäin surkea kipinä joutui rempaisemaan kunnolla että lähti käyntiin(kirkkaampi kipinä). Otin puolan pois ja isonsin viilalla puolan säätö reikiä isommaksi, kun säätövara loppui alaspäin. Välys oli aivan liian iso nyt on noin 1.5mm, kipinä kirkastui heti ja ei tarvitse  rempoa.  :cheesy: Tuli hiki 110kg jössikällekkin. :huh:

Pytyn alatiivisteitä ei voi poistaa, mäntä ottaa kiinni kanteen ykk:ssa, kiinanpojat ovat varmaankiin reilulla kädellä ottaneet lohkon puolikkaiden oikaisussa pois siivua? Tietenkin jos männästä ottaisi tiivisteiden verran pois niin sopisi... Samalla tuli näytettyä dremeliä pytylle, kanavat otin lohkon tasalle ja kohdistin kaasarin välikappaleen imu kanavan kanssa sopivaksi. Mäntään en koskenut lainkaan.
Vielä jäi varaa reilusti kanavien muotoiluun eli kevyt muokkaus ilman "pytynpuhkaisua" :azn:

Kuvia niin gurut saa päivän naurut.  :embarrassed:








Samalla tuli lisättyä jännitenäyttö vastari koteloon.
Losi 5IVE, Losi DBXL, Baja 5T.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3388 : 25.11.13 - klo: 15.36 »
Ei tossa ole mitään nauramista. Pari asiaa voisit vielä tehdä:

1. Huuhtelukanavat isommiks sielä yläpäästä saakka. Huuhtelukanava on hyvin loivasti ylöspäin suippeneva ja sulla on nyt alapää liian avara verrattuna yläpäähän. Älä koske kattoihin.

2. Imukanavan muutoksesi sais olla suoraviivaisemmat sinne pytyn reunaan saakka. Imukanavan lattiaa voi ottaa alaspäin enemmänkin tai vastaavasti männän imuhelmaa ylös. Ei yli 1,5 mm vakiosta mutta AINA tapaus- ja moottorikohtaisesti.

Muuten hommasi näytti hyvältä.
Just joo.

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Bensa-autot
« Vastaus #3389 : 25.11.13 - klo: 20.49 »
Ehkei kannata niin kauheen orjallisesti katsoa sitä montako pulttia siinä pytyn kiinnityksessä on käytetty. Sekä neli- ja kaksipulttiset ratkeaa ihan samalla tavalla kun painetta on tarpeeksi. Vakiokoneissa tai vähäsen kutitelluissa ei olla edes lähellä. Kunhan silloin tällöin varmistaa että pultit on kireellä niin kummatkin on ihan yhtä hyviä siinä mielessä että jos sulla on hyvä 2-pulttinen niin ei siitä kannata rahaa lähteä maksamaan että vaihtaa tilalle vaan nelipulttisen.

Useesta lähteestä oon lukenut että 2-pulttisista jopa saa enemmän potkua ulos ja itselläkin pari sen suuntaista kokemusta aiheesta. Toki jokainen valitsee kilkuttimensa itse mutta ei kannata pitää tätä niiiiiin kauheen tärkeenä asiana kuitenkaan. Isompien mottien kohdalla nelipulttisuus on pakollinen mutta 30,5:set ja alle ei.

Pulttien kireydet tarkastaa helposti mitään purkamatta siten, että poraa kuusiokoloavaimen mentävät reiät oikeisiin kohtiin siihen tuuletuskopan yläpintaan ja kokeilee avaimella ennen ajokeikkaa, että ovat kireällä. Reikiin ei tartte mitään tulppia laittaa ajamisen ajaksi.

4 pulttinen on harkinnassa sen takia että siihen on nykyään helpompi saada palikoita.

Tosin laitoin tänne ostoilmoituksen ja siihen vastasi yksi foorumilainen ja hänenkin moottori oli 2 pulttinen.  :grin:
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd