Tottakai, näinhän ne on kaikilla. Pahemmaksi ongelmaksi kokisin tuon vähintäänkin teoreettisen riskin siitä, että koneessa oleva karsta tai muu möhnä irtoaa WD:n käytön takia ja joutuu sinne laakereihin, jotka ovat erittäin herkkiä komponentteja.
Nyt ei puhuta niinkään koneen purun yhteydessä tapahtuvasta mahdollisesta putsailusta, vaan ajon jälkeen koneeseen tapahtuvasta ruikkimisesta, jolloin se aine jää sinne makaamaan kunnes kone taas käy.
No pain, no gain - why pain when no gain?
Ja kone edelleenkin VOI toimia ihan täydellisesti koko sen eliniän vaikka sinne laittaakin WD40 jokaisen tankillisen jälkeen, mutta pakkoko on ottaa riski että koneeseen VOI joutua roskaa, tai että laakerit VOIVAT kulua enemmän tai jopa pettää huonolla tuurilla. KUN sillä ei saavuteta mitään etua?