Kirjoittaja Aihe: Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?  (Luettu 2367 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 4t

  • Tulokas
    • Profiili
Eli lähinnä kiinnostas tietää löytyykö täältä jyväskylän seudulta mitenkä paljon off-road ajokkien omistajia?
 Tuli tuossa itse hommattua allekirjoituksen mukainen auto muutamien vuosien tauon jälkeen. Joten voisi olla ihan hauskaa ajella pientä leikkimielistä kisaa jossain aina kun ylimääräistä aikaa on. Kunhan vain lähiseudulta porukkaa löytyy.

Laittakaa paikkakuntalaiset postauksia mikäli kalustoa(polttis/sähkö/bensa) ja halukkuutta löytyy.
FG Beetle

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #1 : 23.03.06 - klo: 15.49 »
Täältä löytyy tuo Hobao, ja kyllähän se "kimppakaahaus" olis varmaan ihan kivaa. En ole pahemmin Jyväskyläläisistä RC-"off-road" harrastajista kuullu. Mut eiköhän niitä jokunen oo.
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #2 : 23.03.06 - klo: 15.52 »
Asun torniossa, mutta joka kesä käyn keuruulla ja jyväskylässä serkkujen luona. Savage on.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #3 : 23.03.06 - klo: 16.59 »
Jaa niin tää oli rc offia :D  Minulla jo silmät kiilu että meinasikko oikeita off road autoja :)

Poissa 4t

  • Tulokas
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #4 : 23.03.06 - klo: 23.34 »
Joo, kyse on ihan rc autoista. Niille oikeille off-road autoille on sitten oma fooruminsa  :wink:

Niin jompalta uupuu hobaosta kone vai? Ainakin sigusta päätellen. Koitahan hommata kone niin päästään kisaamaan ;) Ja itsekkin tässä olen ex-hobao omistaja.
FG Beetle

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #5 : 24.03.06 - klo: 07.23 »
Joo, on valinnanvaikeuksia.. Kyllä se kohta tulee :)

Miksikäs myit Hobban pois?
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #6 : 24.03.06 - klo: 08.13 »
Tässä olen itsekki entinen hobao omistaja  :mrgreen:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa 4t

  • Tulokas
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #7 : 24.03.06 - klo: 11.41 »
Lainaus käyttäjältä: "jomppa92"
Joo, on valinnanvaikeuksia.. Kyllä se kohta tulee :)

Miksikäs myit Hobban pois?


Taisin armeijan takia myydä sen pois, että ei ollut mistään laatuteknisistä asioista kysymys  :)
FG Beetle

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
buggyt ja monsterit
« Vastaus #8 : 24.03.06 - klo: 15.12 »
Talvikauden mattotreenit jatkuvat tänään Kortepohjan kirkon (Isännäntie 4) tiloissa 17.30 - 21.00, joten kaikki krossarit ja monsterit sinne mukaan. Jos porukkaa riittää, niin huomenna lauantaina treenataan aamulla klo 9.00 - 13.00. Tervetuloa.

Poissa 4t

  • Tulokas
    • Profiili
Re: buggyt ja monsterit
« Vastaus #9 : 25.03.06 - klo: 19.05 »
Lainaus käyttäjältä: "m.e."
Talvikauden mattotreenit jatkuvat tänään Kortepohjan kirkon (Isännäntie 4) tiloissa 17.30 - 21.00, joten kaikki krossarit ja monsterit sinne mukaan. Jos porukkaa riittää, niin huomenna lauantaina treenataan aamulla klo 9.00 - 13.00. Tervetuloa.


Kysyttäköön, että nuo kortepohjan tilat on vain sähköautoja varten? Muistelisin 6-8 vuotta sitten käyneeni sielä ajelevan jollain sähköllä.
FG Beetle

Poissa Anapoli

  • Veteraani
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #10 : 25.03.06 - klo: 21.59 »
Täällä on petäjävedellä yks CEN st2 polttis stadium truck. Oon kovasti kiinnostunu yhteisistä ajohetkistä jkl:än seudulla, jos semmonen hyvä maasto löytyy.

Poissa 4t

  • Tulokas
    • Profiili
Jyväskylässä/lähisedulla off-road harrastelijoita?
« Vastaus #11 : 26.03.06 - klo: 14.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Anapoli"
Täällä on petäjävedellä yks CEN st2 polttis stadium truck. Oon kovasti kiinnostunu yhteisistä ajohetkistä jkl:än seudulla, jos semmonen hyvä maasto löytyy.


Pitäisi joku päivä käydä autolla kahtelee mistä löytys semmosta paikkaa missä pystys ajelemaan, eihän tuo sinänsä kummosta paikkaa vaadi mutta jos se on aivan tasaista menoa niin siihen kyllästyy sitten nopeasti ;)

Esimerkkinä voisin mainita vaikka jotain keljon aluetta tai sitten keuruuntien varrella? Tai jos muita ehdotuksia/tietoja löytyy niin eikun esille vaan.
FG Beetle