Päävalikko

Savagen Kardaanit

Aloittaja mmc_tero, 07.05.06 - klo: 18.18

mmc_tero

Mikäköhän olis savageen kestävin kardaani mitä on saatavana ?
(siis kardaani akselit EI VETARIT).kun nut on menny pari vakio takakardaania ja yksi ns. hpin kromattu hd kardaani .

Boltsi

Lainaus käyttäjältä: "mmc_tero"Mikäköhän olis savageen kestävin kardaani mitä on saatavana ?
(siis kardaani akselit EI VETARIT).kun nut on menny pari vakio takakardaania ja yksi ns. hpin kromattu hd kardaani .

http://rc10.fi/viewtopic.php?t=9408&start=4110 kysyppä tuolla uudestaan... Haku on keksitty  :wink:
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

mmc_tero

Jos ei muuta komentoitavaa asiaan ole että mee tonne kyseleen niin ei tarvi vastata ollenkaan.

MarkusH

Se vaan että kaikki savageen liittyvä pitäisi pistää Savage-topicciin... Onhan sulla kardaanien kupit hyvässä kunnossa? Se vaikuttaa kestävyyteen :wink:

Boltsi

Lainaus käyttäjältä: "mmc_tero"Jos ei muuta komentoitavaa asiaan ole että mee tonne kyseleen niin ei tarvi vastata ollenkaan.

OT:
Turha mulle on vetää pultteja jos ei itse osaa/jaksa katsoa ensimmäisiä topiceja pidemmälle, tosiaan oli se savagen topic tossa pari rivii alas päin... Että hyvät kesän alut sinullekkin  :wink:  
Jossain vaiheessa olisi joku muu käynyt laittamassa saman vastauksen kuin minä tuossa edellisessä laitoin... Satuin vaan olemaan ensimmäinen  :mrgreen:
Ja loppui minun osalta tämä OT:n huutelu...
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Jabe

mistäs kohtaa se kardaani oikeen on menny poikki?
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...

Divi

lähimmästä metallisorvista tulee se kestävin akseli... naapurin polkupyörästä pinna tappivärkiksi (lainaan vaan tietysti  :wink: ) niin saadaan oikeen vaihdettavat tapit...