Kirjoittaja Aihe: Assot hyviä vai huonoja?  (Luettu 3675 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RC-Tuoppi

  • Tulokas
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« : 05.01.03 - klo: 21.57 »
Onkos nuo asson rata autot hyvii? Hinta/laatu suhde?  Vara osa tarjonta?
 Onko kokemuksii kellää? 8)

Poissa Vihrea

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcee.has.it
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #1 : 05.01.03 - klo: 22.03 »
No joo on se Asso ihan hyvä, mut kyl se Yokomo pitää olla  :) .

varaosiahan tohon assoon saa aika hyvin suomesta ( www.rcpiste.pp.fi )
Galant VR-4

Poissa Juho.nordgren

  • Veteraani
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #2 : 05.01.03 - klo: 22.06 »
Kyllä nuo Asson autot hyviä on. Hinta/laatu suhdekin on aika kohdallaan.

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #3 : 05.01.03 - klo: 22.08 »
Asso on laatuauto, ja sitähän tua maahan RC-Piste niinkun vihreä jo sanoikin.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #4 : 06.01.03 - klo: 08.59 »
Asso on onnistunut tekemään valmiiksi kilpailukykyisen auton (kaikki mallit), eli kun auton kokoaa huolellisesti ohjeiden mukaisesti, voi lähteä käytännössä suoraan kilparadalle. Tietenkin paremmat kuskit löytää aina jotain viilattavaa. Monet muut automerkit vaativat kaikenmaailman trimmauksia ja säätämisiä, jotta sillä "uskaltaisi" lähteä radalle. Asson säätäminen on myöskin melko helppoa.

Varaosapalvelu pelaa myös erittäin hyvin. RC-Pisteestä on löytynyt melkein poikkeuksetta kaikki osat Assoihin mitä olen tarvinnut suoraan hyllystä.

Poissa Juho.nordgren

  • Veteraani
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #5 : 06.01.03 - klo: 12.45 »
Unohdin myös todeta sen, että rc-pisteen varaosa palvelu pelaa hyvin. Tilasin tiistaina heti kun kauppa oli auki ja oli torstaina postilaatikossa.

Poissa keksi

  • Jäsen
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #6 : 06.01.03 - klo: 14.05 »
Ja nopeamminkin onnistuu..kun olen soittanut rc-pisteelle puolilta päivin niin osat on mulla seuraavana aamuna klo 7 vaikka asun lähes 500 km:n päässä.Matkahuollon kautta nääs...ja kulut taitaa olla samaa luokkaa kuin postin kautta.
MORE SPEED,LESS BULLSHIT

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #7 : 06.01.03 - klo: 14.57 »
mulla on kans toiminu vara osa palvelut hyvin, kerran mä soitin sinne perjantai iltana klo8.00 niin ne vastas ja sitten  vielä ottivat tilauksen vastaan  :!:
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa Tepsu

  • Jäsen
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #8 : 06.01.03 - klo: 15.58 »
Onhan Assot hyviä. Toi varaosapalvelun nopeus riippuu vähän siitä onko tavaraa varastossa vai ei ja milloin tilaat esim. X tilaa perjantaina klo 16.oo ja saa tavaran tiistaina, mutta jos X tilaa tavaran perjantaina klo 12.oo hän VOI saada tavaran jo lauantaina. Yleensä jos tavaraa ei ole varastossa niin sitä on varmasti viikon päästä!! :wink:
Mielummin nopea ja köyhä, kuin rikas ja hidas..

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Ruodinpa hiukan alan toimintaa
« Vastaus #9 : 06.01.03 - klo: 19.50 »
Ja onhan homma toiminut aina hyvin rc-pisteellä, niin pitkään kuin olen heidän kanssaan asioinut ja muiden tahojen kanssa sen 7 vuoden ajan kun olen harrastanut pienoisautoilua. Varsinkin kun porukka tietää mitä Ainolta on tilaamassa (on antaa esim tuote nro tms.) tai niin kuin tiedän  Napen tekevän, että kysyy kauppiaalta onko sinulla mitään uutuutta  myytävänä niin homma toimii hyvin ja kauppa käy, tai sekin että ne kiertää aina joka kisoissa mukana suht. isolla varastolla josta löytyy palikkaa jokaisen jampan tc3:een hyvin. Itse olen kaupallisen alan koulutuksen aikoinani saanut ja risuja antaisin varauksella niitten nettisivu toiminnasta, joka kuitenkin nykyään on aika tärkeä linkki yritykselle mainostaa tuotteitaan markkinolla, koska aika monessa taloudessa on nykyään pc ja netti käytössä ja asuu kaukana ko kauppa alueilta eikä välttämättä käy kisoissa, joten hyvät nettisivut toimisi paremmin kuin se usein tehty arka kyselysoitto, että onko teillä sitä tuotetta jo varastossa. Sivut jotka voisi olla useammin päivitetty ja uutuuksiakin voisivat mainostaa siellä enemmän kuin nyt, joku tietysti ajattelee että miksi tarve muuttua kun homma toimii näinkin? Sitä kuka niitten sivuja hoitaa ja miten sen tekee, en tiedä, mutta omasta mielestäni niitä voisi kuitenkin yrittää parantaa kuten jo aiemmin mainitsin. Suomesta tosin löytyy rc-kauppoja joilla tämä mainostus homma on vielä vaiheessa tai ei toimi lainkaan, nimiä en rupea luettelemaan, mutta toivoa sopii että asiat paranee heidänkin taholtaan tulevaisuudessa. Tiedän että mainostaminen maksaa nykyään ja sen rasitteet näkyy osittain kuluttajahinnoissa, mutta se jos mikä on kuitenkin satsausta tulevaisuuteen vaikka markkinat täällä Suomessa ovatkin aika pienet. Ai nin, olen huomannut että täällä meilläkin toimii ns. info rinki, eli saat sähköpostilla/ texti viestillä tiedon kauppiaalta mitä uutta on tulossa tai jo tullut myyntiin/ olet tilannut jotain... tästä toiminnasta täydet pisteet ainaskin kahdelle ko alan yritykselle, joiden nimiä en tässä rupea erikseen mainitsemaan, mutta homma toimii mielestäni hyvin ja muut saisi ottaa (vinkkinä) esimerkkiä tästä toiminnasta.
Sponsored by own wallet

Poissa PJEP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Ruodinpa hiukan alan toimintaa
« Vastaus #10 : 06.01.03 - klo: 20.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"
Itse olen kaupallisen alan koulutuksen kauppakorkeasta aikoinani saanut ja risuja antaisin varauksella niitten nettisivu toiminnasta, joka kuitenkin nykyään on aika tärkeä linkki yritykselle mainostaa tuotteitaan markkinolle, jotka vois olla useammin päivitetty ja uutuuksiakin voisivat mainostaa siellä enemmän kuin nyt, joku tietysti ajattelee, että miksi tarve muuttua kun homma toimii näinkin? Sitä kuka niitten sivuja hoitaa ja miten sen tekee, en tiedä, mutta omasta mielestäni niitä voisi kuitenkin yrittää parantaa kuten jo aiemmin mainitsin. Suomesta tosin löytyy rc-kauppoja joilla tämä mainostus homma on vielä vaiheessa tai ei toimi lainkaan, nimiä en rupea luettelemaan, mutta toivoa sopii että asiat paranee tulevaisuudessa.


Tässä asiassa olen Cruisaajan kanssa täysin samaa mieltä! Suomalaiset RC-kauppojen nettisivut ovat miltei kaikki vielä erittäin hankalia käyttää ja puutteellisia. Oppia voisi ottaa ulkomaisista sivustoista, joissa tuotteet löytyvät helposti sekä tuoteselostukset niistä. Nykyajan nuoriso tekee entistä enemmän kauppaa netissä, joten tämä kaikille kaupoille vinkiksi. (Ei taida olla mikään uusi asia.)
Mitä tulee autojen paremmuuteen -  kannattaa selvittää kunkin automerkin yleisyydestä hinta/laatusuhdetta. Joskus muistaakseni RC maailman topikeissakin on tehty galluppeja, mitä automerkkiä kukin käyttää.

Poissa Juho.nordgren

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Ruodinpa hiukan alan toimintaa
« Vastaus #11 : 06.01.03 - klo: 20.24 »
Lainaus käyttäjältä: "PJEP"
Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"
Itse olen kaupallisen alan koulutuksen kauppakorkeasta aikoinani saanut ja risuja antaisin varauksella niitten nettisivu toiminnasta, joka kuitenkin nykyään on aika tärkeä linkki yritykselle mainostaa tuotteitaan markkinolle, jotka vois olla useammin päivitetty ja uutuuksiakin voisivat mainostaa siellä enemmän kuin nyt, joku tietysti ajattelee, että miksi tarve muuttua kun homma toimii näinkin? Sitä kuka niitten sivuja hoitaa ja miten sen tekee, en tiedä, mutta omasta mielestäni niitä voisi kuitenkin yrittää parantaa kuten jo aiemmin mainitsin. Suomesta tosin löytyy rc-kauppoja joilla tämä mainostus homma on vielä vaiheessa tai ei toimi lainkaan, nimiä en rupea luettelemaan, mutta toivoa sopii että asiat paranee tulevaisuudessa.


Tässä asiassa olen Cruisaajan kanssa täysin samaa mieltä! Suomalaiset RC-kauppojen nettisivut ovat miltei kaikki vielä erittäin hankalia käyttää ja puutteellisia. Oppia voisi ottaa ulkomaisista sivustoista, joissa tuotteet löytyvät helposti sekä tuoteselostukset niistä. Nykyajan nuoriso tekee entistä enemmän kauppaa netissä, joten tämä kaikille kaupoille vinkiksi. (Ei taida olla mikään uusi asia.)
Mitä tulee autojen paremmuuteen -  kannattaa selvittää kunkin automerkin yleisyydestä hinta/laatusuhdetta. Joskus muistaakseni RC maailman topikeissakin on tehty galluppeja, mitä automerkkiä kukin käyttää.



Olen täysin samaa mieltä. Rc-pisteen toiminta on hyvää ellei erinomaista, mutta ISO miinus on se, että webbi sivut ovat kehnot. Esim. Malli expossa sai kyllä hyvää palvelua rc-pisteessä. Käytiin vaan katsomassa onko sielä mitään uutta ja samalla älysin kysyä jousia Tc3:seen ja sieltähän ne löytyi. Esim. taas Prohobby Model expossa kun kävin sielä ja kysyin jotain aika yleistä osaa autooni ja se vaan sano et oo mukana ja seuraava. Ja sillon auto ei ollut Tc3nen

Poissa Toke

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #12 : 06.01.03 - klo: 22.27 »
Olen edellisten kanssa samaa mieltä. Kun tuotteet on aika samanlaisia niin palvelun mukaan tehdään valintoja. Rc-Pisteen kotisivuissa on ehkä hieman parantamisen varaa, mutta sähköpostin kautta tilaaminen sentään toimii. Ja kuten PJEP totesi tuotteiden etsiminen on lähes kaikkien firmojen sivuilta hankalaa.

Muilla firmoilla olisi kyllä kilpailujen yhteydessä tapahtuvasta myynnistä opittavaa Pisteeltä. Piste on oikeastaan ainoa firma jolla on kunnon tiski jolla on esillä myös muihin autoihin sopivaa kamaa, renkaita ja akkuja yms. Muille firmoille on yleistä että esillä on heidän edustamansa auto ja sähkölaitteet. Muut tuotteet on piilossa auton takapaksissa ja koko tiski on yleensä keskellä varikkoa. Ymmärrän järjestelyn tarpeellisuuden jos myyjä myös kilpailee, mutta silti tälläisen firman kanssa on hankalampi asioida.

Poissa PJEP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Assot hyviä vai huonoja?
« Vastaus #13 : 07.01.03 - klo: 07.18 »
Selvyyden nimessä en maininnut mitään rc-kauppaa erikseen nimeltä. Kukin saa mennä itseensä ja tutkia, onko oma nettisivu ajanmukainen.