Noh, ennenkuin tohon kasiin pääsee oikeen sinuiksi, niin seiskaahan se on suositeltava, vaikka budjettiin riippumatta luulis Kyoshoon kääntyvän, niin ei silti, koska seiskassa on kuitenkin melkein laajin käyttäjäkunta, niin vaikkei kisapaikalla olis myyjällä osia tarjota, niin kanssakisailijoita lienee sen verran ettei ikinä kisa tai treenipäivä keskeydy... ja myöskin mielestäni kestävin auto, DTQ ainakin kesti jopa meikäläisen ajoa hajoamatta aivan liian pitkään...
Ääh, siis tarkoitin tuolla aikaisemmalla sitä, että koska budjettiin katsomatta luulisi kyoshoon kääntyvän, koska yleensä em. merkkiä syrjitään hinnan takia, niin silti en siihen käänny, jo selostettujen syiden takia.
Budjettiin katsomatta tuo lienee aika paha questi, koska setuppia& nopeutta hakien on mielipiteitä yhtä monta kuin automerkkejä, niin kääntyy kysymys enää kestävyyden suhteen... ja siinä pystyn DTQ - Hyper7:n sanomaan olevan aika huippuluokkaa, koska Hyper8:ia en ole vielä yhtä pitkään päässyt testailemaan, niin en tiedä em. auton heikkoja kohtia. Silti oma valintani oli kasi, koska säädettävyyden helppous ja uudet innovatiiviset ideat ajoivat vahan tutun kestävyyden edelle...
Kasi saa näyttää kyntensä tässä kauden edetessä, niin katsotaan sitten loppukaudesta millä hantilla se kestävyys on... tossa pöydällä pyöritellessä näyttäisi sen verran tujulta pakkaukselta ettei sen puoleen tule ongelmia.
Ja omat kokemukset perustuvat sitten pelkästään varaosapalveluun ja kestävyyteen, koska kaikkki muu on kuljettajasti kiinni tässä rc-autoilun kuninkuuslajissa M8:ssa..
- Hount