Mua ei niinkään nitroissa haitannu huoltojutut, koska hyvin itselläni polttismonsu kesti kaikennäkösiä kolhuja sun muita vastoinkäymisiä. Ainoo mihin meni hermot, oli hehku ja monet muut PAKOLLISET kamppeet (bensa, huoltovehkeet jne.), joita joutu aina raahaa joka paikkaan, kun halusi ajaa. Sähköillä tarvii ainoastaan ohjaimen, auton, akut ja pitemmälle mentäessä mielellään pakin. Bensa-autoilla ei tarvi muuta kuin itse auton ja ohjaimen. Tosin, auto painaa melko paljon, joten kauas saa mennä kyllä oikealla autolla. Kyllä jotkut HC:t ajaa ne itse vaikka kilometrien päähän ja tankkaa bensa-asemilla sitten löpöö tankkiin
. Itse en kumminkaan kuulu siihen eliittiin.
EDIT: Jaaniijuu, harjattomia oon hommaamassa seuraavaks. Päädyin siihen tulokseen, että harjattomat ovat bensa-auton ohella järkevin rahallisen panostuksen kohde. Harjattomissakin on kyllä se huono puoli, että lisäteho kasvattaa potensseissa riskiä auton kestävyyden suhteen. On 100% varmaa, että saat uusia 50% enemmän osia harjattomien kanssa, kuin normaalien harjallisten vehkeiden kanssa, ellei nyt aja joka kerta sunnuntaiajoa.