Kirjoittaja Aihe: CEN Matrix ja Arena  (Luettu 135397 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #330 : 28.08.07 - klo: 23.24 »
Kokeileppa laittaa alapäätä hieman piikimmälle ja avata tyhjäkäyntiruuvii hiukan. Tällä tavoin sain oman koneeni (LRP Z28) em. ongelman poistettua.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #331 : 28.08.07 - klo: 23.44 »
Ok! Katotaan jos jeppen neuvoilla lähtee- kiitos. Olen vähän tuota samaa suuntaa yrittänyt mutta kokeillaan lisää. Kytkin on kunnossa joten siitä en usko johtuvan. Jäykemmät öljyt muuten auttoi tuohon kytkimen luistamis asiaan, tai siis siltä se nyt tuntui. Tosin nyt autokin oli kuivempi ja siis kevyempi... Kääntyvyys vaan ehkä kärsi hieman. Keskellä 30k öljy..

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #332 : 28.08.07 - klo: 23.55 »
Jaa kiitos myös toni, kännykkä ei huomannut sun viestiä sillä aikaa kun etsin kirjaimia.. Katsotaan sanoi lääkäri. Kuulostaa kuitenkin siis siltä että vastaavia ongelmia voidaan ratkoa ihan vain säätämällä..

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #333 : 29.08.07 - klo: 11.39 »
Joskus puhuttiin vetokuppien kulumisesta. Nykyään paketeissa on merkintä "d6" joka tarkoittaa ilmeisesti jonkin sortin karkaisua. Enivei, Arenan vetareiden kupit ovat kestäneet jo pitkään ja nyt mulla on tuossa keskidiffin kupit JR:ltä vastaavalla merkinnällä. Pääsevät kohta ajoon, uskoisin että liika kuluminen on historiaa.. Tästä taisi Artokin joskus mainita.

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #334 : 01.09.07 - klo: 09.25 »
Tuolla muuten kuvia Artsin krossista EM kisoissa muiden muassa
http://www.rcmag.com/reviews/course/tt18/div07/ceauxerre2007/technique/technique.htm
(selaa vähän alaspäin)
Statistiikkaa myös moottoreista jne.

Mika R

  • Vieras
RB928
« Vastaus #335 : 01.09.07 - klo: 19.35 »
Artsi jeesas säätämään ton padan... Pääneulaa avattiin reilusti ja alaneulaa laitettiin piikimmälle. Näyttää auttaneen eikä enää hypyissä jää kaasukaan päälle.
« Viimeksi muokattu: 01.09.07 - klo: 20.28 kirjoittanut Mika R »

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #336 : 11.09.07 - klo: 21.35 »
Tuli tänään vähän radalla haettua säätöä autoon Lavankoa varten. Hyvin tuntui kaikki pelittävän kiitos Arstsin vinkkien.

Autossa nyt 45 öljyt edessä ja 40 takana. Iskareissa 2 männät edessä ja 3 männät takana sekä Mugenin harmaat jouset.  Kaikissa diffeissä ristitapit ja muovikotelot. Diffeissä edessä 3k öljy, keskellä 5k ja takana 2k. CNC ohjauspslat joista dremelöity lisää kääntyvyyttä ja vakio muoviset 20 asteen c-palat. Takana 3T3S blokki ja edessä 1 aste haritusta. Camberit edessä 1 aste ja takana 2 astetta. Tukivarret täysin vaakatasossa. Ulosjoustoa dremelöity 7 cm edessä ja takana. Iskarit edestä tukivarressa ulommassa kiinnityksellä ja iskarituessa ylärivin sisimmässä. Takaata iskarit tukivarressa sisemmässä kiinnityksessä ja iskarituessa mahdollisimman sisällä ja ylhäällä. Ackerman taaemmissa rei'issä. Edessä ja takana vakio vakaajat.

Näillä säädöillä, GQ Hammer (medium) renkailla, Himoton siivellä sekä Titan vanteilla tuntuu kaikki toimivan varsin loistavasti. Voimanlähteenä Ninjan MR21-B01A kone MR21B01AK pillillä.

Muutamat kuvat joita tänään tuli räpsittyä: http://copter.threewee.com/scratch/CEN/

Toivottavasti homma toimii viikonloppuna Lavangossakin yhtä mallikkaasti. :mrgreen:

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #337 : 11.09.07 - klo: 22.09 »
Toivottavasti! oikein hienoja kuvia Matti!

Jos ei halua dremelöidä ohjauspalaa, kuten itse, niin voi ottaa vähän pois muovosesta C-palasta (20) tai laittaa CNC C-palat kuten itsellä.

Itse laitoin lyhyempään alustalevyyn vielä ne akselivälin säätöpalat minimiin ja minusta se toimii hyvin.
Voinet harkita asiaa.

Mulla öljyt GS 5-5-3 ja Losi 40-32 1/2, samat jouset ku sulla mut #2 männät molemmissa, aika lähelle sama ku sulla. Muuten pieniä eroja on mut ne on kuskista kiinni..
« Viimeksi muokattu: 11.09.07 - klo: 22.13 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #338 : 12.09.07 - klo: 09.46 »
Viikonlopun kisoissa oli "hyötyä" että ajoi kahta luokkaa. Varttifinaaleihin oli lähtöön aikaa tunti ja lähin hakee pizzaa. Yllättäen en ollu ainoo. Aikataulu rupes painaa päälle joillakin (itse ajoin B-haarassa) joten lupauduin hoitaa jätkille 5 pizzan tilaukset. Vihdoin sain ja ehdin syödäkin.

Lähtöön oli aikaa about 5 min ja Ola ystävällisesti lähti kiikuttaa autoo varikolle lähtöä varten. Just ku olin ottaa radiota käteen ja lähtee ajaa, Ola tuli takas ja sano et kato sun takaiskari on jumissa. Eihän se tosiaan liikahtanut yhtään. Kolmannen alueräkierrokset mällit konttiin oli tehneet tehtävänsä..

No ei siinä muuta kuin äkkiä Truggyn takaiskarit tilalle. Ehdin radalle kun lähtöön oli minuutti. Hyvin meni ajo, iskarit toimi. Koska auto oli mudasta painava niin truggyn jäykempi jousitus oli hyvä. Truggy finaaliin vaihdoin sitten iskarin akselin ja laitoin ne buggyn iskarit truggyyn. Buggy oli niin mutainen ettei ruuvarilla olis löytänyt ruuveja joten en koskenut siihen ennen semiä.

No truggyssa buggyn iskarit, tosin samoilla vihreillä jousilla (kiitos Artsi lainasta, saat takas vkonloppuna), ei sit toiminu ihan niin hyvin mut maaliin tultiin siinäkin 45min jälkeen.

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #339 : 12.09.07 - klo: 13.12 »
Törmäsin eilen perin ihmeeliseen vikaan kaasuservo lakkasi toimimasta, mutta vain välillä.Siitä epäilin että johdossa huono kontakti eli johto irti ja puhdistus ja uudelleen kokeileen, ei auttannut sama vika ilmeni vieläkin usein hypystä alastulon jälkeen.Laitoin sitten toisen servon, eikä vika hävinnyt vieläkään.Ok no toinen vastari kiinni ja voi voi vieläkin kaasu servo välillä ilman kontaktia.Sitten kaverilta toinen lähetin, eikä toiminut vieläkään.Eli nyt alkoi jo häiritsemään että missä vika kun akkukin oli jo yhdessä välissä vaihdettu eli ei enään muita vanhoja osia kun ohjausservo ja akun jatkojohto jatkojohdossa vika ei ole kun ohjaus toimii silloinkin kun kaasu/jarru ei toimi.
Tänään pitää koittaa vielä vaihtaa tuo ohjausservo jos vika tulisi sen ohjausjohdosta ja samalla vaihtaa vielä kolmas kaasu/jarru servo.

Auto toimii muuten hyvin Turun kisassa oli vaan pultti tippunut servoseiveri tolpanvarresta ja hyvin lähteneestä semistä jäi sitten nousu saamatta kun kääntyvyys huononi pultin häviämisen myötä.
Minulla on diffit e4000, k5000 ja t2000 tuollaisen diffi setupin olen todennut toimivaksi lyhyellä rungolla tosin pitkällä ajoin samalla diffi setupilla.Lyhytrunko on agressiivisempi kääntyyn ja tiukoissa mutkissa parempi, pitkärunko on vakaampi mutta tiukoissa mutkissa ehkä hitaampi.
Multi surfase on hanurista

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #340 : 12.09.07 - klo: 14.03 »
Varmaan rikki. Jossain vaiheessa se ei enää toimi ollenkaan. Olen kokenut samaa.

Samaa mieltä. Lipojen ja mg headin kanssa tuo lyhyt pohjalevy tuntuu paremmalta.

Hehe, mulla tippu king pin eli kuningaspultti ohjauspalasta semissä mutta sitä ilmankin kyllä ajaa vaikka rengas vähän lonksuttaa, joo ja paineletku irtos mutta pata ei sammunut. Mekkari laittoi takas, tosin siinä mudassa meni sekunteja...
« Viimeksi muokattu: 12.09.07 - klo: 14.10 kirjoittanut Mika R »

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #341 : 12.09.07 - klo: 14.10 »
Mulla teki samaa Venomin failsafe/lämpömittarin kanssa. Vaihtelin myös osia, ei vaikutusta. Sitten otin Venomin pois ja taas toimi niin kuin aina aiemminkin.
Just joo.

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #342 : 12.09.07 - klo: 17.54 »
Minäkin otin ponderinkin pois mutta ei auttanut sekään nyt on vaan liian huono ilma testata vielä uusilla servoilla.
Nyt autoa puhditaessa huomasin että moottori on ollut huonosti kiinni olisiko se mahdollista että siitä tulisi häiriöö pelkästään kaasu/jarru servoon?
Multi surfase on hanurista

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #343 : 12.09.07 - klo: 17.58 »
Kyllähän se voi vaikuttaa, etenkin jos linkit ei toimi kunnolla.. varmaan haet tässä staattisen sähkön vaikutusta .. voihan sekin olla syy

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #344 : 15.09.07 - klo: 21.03 »
Team CEN Finland tänään HN skaboissa, 4 autoa kisassa, 4 autoa finaalissa  :laugh: Sekä tärkein eli voitto!!

Parempia kuvia odotellessa....

kuvassa:
Korvenmaa
Mäkinen
Heinonen
Rinne


Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #345 : 08.10.07 - klo: 19.33 »
Tällaisia osia saa CEN Arenaan after market / tuning osina, jos haluaa. Itse en näe syytä mutta lopputlos on ilmeisesti kevyempi (heikompikin pata kuljettaa autoa). Komkposiittinen keskirunko on korvattu perinteisillä jäykkäreillä kevennetyn alustan kanssa. Saattaa aavistuksen helpottaa mekkausta, ehkä hieman. Hiilikuituiset tolpat keventää entisestään mutta kestääkö..



Ei kai mikään salaisuus mutta viime viikonloppuna pääsin testaa omaa Matrixiani BBF Tactyl Light diffeillä keskellä ja edessä. Kiihtyvyydessä ja hyppäämisessä oli ero, myös käyttäytymisessä kaikinpuolin eduksi. Ajaminen alkaa olla todella nastaa. Siis todella. Autoon on tulossa ko. diffi myös taakse. Etenkin kun rata kuivui, näytti pääsevä muita kovempaa ja hallitummin. Tämä ei tietenkään takaa mitään tuloksissa ensi kaudella, mutta tuntui hyvältä.

Sitten on keskusteltu noista 2,4gHz radioista ja viiveistä toisessa topikissa. Erot ei oo isoja mutta toi Futaba 3PK 2.4gHz FASST systeemi (mikä lie) on nopeampi kuin perus Spectrum. Molemmilla pärjää, edellisellä paremmin mutta se tuleekin ison hintalapun kanssa. Auton voi pelastaa vielä silloin kaatumiselta kun halvemmalla ei enää ehdi.

Magnesium kansista on myös puhuttu. Hyöty on pieni mutta jos siitä on valmis maksamaan niin mikä ettei. Painopistehan siinä alenee joka on eduksi. Sama Lipo akun kanssa, jos ei sitten halua pidempää ajoaikaa normi akun koolla.

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #346 : 09.10.07 - klo: 13.33 »
Parempi kuva CEN teamista Hong Nor kisassa (ei tainnu olla esillä muualla vai oliko?)
Mekkari Tomi puuttuu kuvasta.


Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #347 : 18.10.07 - klo: 10.40 »
Ilo nostaa tämä aihe hieman ylemmäs...

Varikoilla on kiertänyt huhua että CEN kuskit ei ajelisi CENin omilla osilla autojaan.. No ei tämä nyt niin tavatonta ole kisapiireissä että lainataan muilta merkeiltä osia.

Kun autoa kehitetään on helpointa lainata osia muilta alkuun, ennen kuin tulee saataville omalta merkiltä/valmistajalta. Näinhän on ollut esim. ristitapillisten diffien suhteen, nyt saa myös CENiltä, ja ovat erittäin pehmeät. Nämä myös tulevat uusien autopakettien mukana vakiona. Eteen voi sitten laittaa halutessaan tuo orkkis TCD-tyyppisen diffin niin kuin monet tekevätkin.

Minusta tämän auton hyvä puoli onkin että muiden valmistajien osat sopii, joten after market tarjonta on laaja. Se ei silti tee autosta Hobaota tai Kyoshoa. Ajotuntuma on aivan eri.

En ole kauhean hyvä esimerkki mistään kisamenestyksestä, mutta en CENillä nyt ainakaan huonommin ole pärjännyt kuin Kyosholla sitä ennen. Jopa paremmin. Auto on hyvä mekattava ja kestävä, se liikkuu ketterästi. Oma autoni on lähes täysin CEN.

En näe syytä miksei autolla voisi pärjätä suoraan paketista (Factory Versio tai RTR) nyt kun parannuksia autoon on tullut valmistajalta: Teräs osat kestää paremman karkaisun ansiosta ja ristitapilliset diffit tekevät autosta sopivamman kaikkiin oloihin kuin aiemmat TCD tyyppiset diffit. Iskarit voi vaihtaa jos eivät miellytä (tekeehän näin porukka muillakin merkeillä) mutta maailmalla on pärjätty ihan vakioiskareillakin, itse tykkään noista lisäsäiliöistä erittäin paljon.

Kaveri ajaa Lavangossa mun lisäksi ko. autolla (RTR versio) ja on tykännyt. Hänellä on kokemuksia myös muista merkeistä.

Loppukesästä hommasin omaani BBF diffit. Niitä voi suositella. Toimivat tuossa autossa hienosti ainakin näiden kohtuu vähäisten kokemusten pohjalta katsottuna. Tuleva kausi kertoo sitten enemmän.

Minusta on hyvä että eri merkkejä on edustettuna kisoissa. Tylsäähän se olisi jos kaikki olisi samasta puusta vai mitä. Smalla tavalla harrastus ja kisaaminen pysyy mielekkäänä itselle kun kokeilee eri juttuja autoonsa. Oli sitten osat samalta valmistajalta tai ei.

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #348 : 21.10.07 - klo: 16.25 »
Muutama havainto

Jos omaa nuo "ressie" iskarit eli iskarit lisäsäiliöillä, parhaan tuloksen uudelleen täyttäessä saa kun valuttaa / puhaltaa tyhjäksi sen hattuosan niin että täyttäessä ilma pääsee kulkemaan läpi hatusta tonne lisäsäiliöön. Jos siellä on öljyä täyttäessä niin iskarista ei tuu pehmeä vaan sinne jää todennäköisesti ilmaa väliin.
Näin kun tekee niin täytössä ei oikeastaan voi epäonnistua, ohjetta tietysti noudattamalla.

Uusista tukivarsista kannattaa höylätä / dremelöidä esim. iskarien kiinnityskohdista jos käyttää tukivarren sisempiä reikiä. Samoin C-palan kohdista. Näin vältetään kanitus. Itse olen ottanut myös vakio 20deg C-paloista hieman pois siitä kohdasta mistä ohjauspala koskettaa maximi kääntyvyyden saamikseksi. Sitten on myös muutama muu kohta jos ei käytä "vakio" reikiä kuten minä.

Alustasta en ole itse viistänyt mitään pois. Tuokin on toki mahdollista. Mugenin harmaita jousia kannattaa kokeilla, vaikka esim. Arenan suunnittelija Gene Hickerson ajaakin ihan vakio sinisillä jousilla.

Pitkä alusta on tunnetusti rauhallinen. Itse olen ajanut viime ajat tuolla lyhyellä Factory alustalla ja minimi 325 akselivälillä. Se on toiminut minusta erinomaisesti lipojen ja Mg headin kanssa, koska ilmeisesti näiden tuoma keveys on hieman muuttanut balansssia. Kääntyy tiukissakin mutkissa. Ei kuiten pahemmin heittele/spinnaa. Kokeilla kannattaa mikä toimii itsellä parhaiten.
« Viimeksi muokattu: 21.10.07 - klo: 16.30 kirjoittanut Mika R »

Poissa hpi83

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #349 : 21.10.07 - klo: 21.08 »
ostin oman ekan cenin arenan mika r:ltä ja täytyy sanoa että mulla on ollu aika pahasti väärä kuva koko cenistä kaverilla on genesis ja se ei kyllä toimi oikeen kuinkaan mutta löytyy niitä maanantai kappaleita joka merkiltä mutta täytyy sanoa että ekan kolmen ajo kerran jälkeen ei ole mitään moitittavaa auto toimii kuin unelma (ja se on mulle aika harvinaista) on mukavan helppo ajaa kun olen vielä aloittelia moottori rb tm928 on kyllä aika karu voimaa ja vääntöä löytyy IHAN RIITTÄVÄSTI ei jätä kylmäksi ja ihan muuten auto tuntuu sormikopelolta tosi laadukkaalta ja toimivalta ja mika r antoi mukaan aikamoisen kasan varaosia jotta kyllä niillä mennään aika kauan muuten mika lupautui antamaan apuja puhelimitse minkä pystyy kiitokset mikalle HYVÄSTÄ kaupasta ja kauppaehdoista ja olen muuten tulossa jossain välissä sinne lavankoon mutta soittelen sitte kun saavun mutta multa cenille+++++ on laadukkaita autoja ja näitä ei ehkäkannata verrata mihinkään pureten alphaan taimuuten kyoshoa moittimatta.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #350 : 21.10.07 - klo: 21.14 »
ostin oman ekan cenin arenan mika r:ltä ja täytyy sanoa että mulla on ollu aika pahasti väärä kuva koko cenistä kaverilla on genesis ja se ei kyllä toimi oikeen kuinkaan mutta löytyy niitä maanantai kappaleita joka merkiltä mutta täytyy sanoa että ekan kolmen ajo kerran jälkeen ei ole mitään moitittavaa auto toimii kuin unelma (ja se on mulle aika harvinaista) on mukavan helppo ajaa kun olen vielä aloittelia moottori rb tm928 on kyllä aika karu voimaa ja vääntöä löytyy IHAN RIITTÄVÄSTI ei jätä kylmäksi ja ihan muuten auto tuntuu sormikopelolta tosi laadukkaalta ja toimivalta ja mika r antoi mukaan aikamoisen kasan varaosia jotta kyllä niillä mennään aika kauan muuten mika lupautui antamaan apuja puhelimitse minkä pystyy kiitokset mikalle HYVÄSTÄ kaupasta ja kauppaehdoista ja olen muuten tulossa jossain välissä sinne lavankoon mutta soittelen sitte kun saavun mutta multa cenille+++++ on laadukkaita autoja ja näitä ei ehkäkannata verrata mihinkään pureten alphaan taimuuten kyoshoa moittimatta.

*PSST!* välimerkkien käyttäminen ei oo kiellettyä  :grin:
Nopsaan ton lukee mutta tommosen setin ymmärtäminen on oikeasti vaikeaa. Onko muilla samoja ongelmia vai olenko ainoa?
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #351 : 21.10.07 - klo: 21.25 »
oli varmaan kiire kirjoittaa ku RÄIKKÖNEN VOITTI F1!!!  :grin: :angel:

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #352 : 21.10.07 - klo: 21.34 »
Jaa, no eipä tarvi kattoo kolmosen koostetta kisasta...ei itellä näy maxi, joten oli tarkoitus kattoo kohta kolmoselta, ajattelin että voin surffaa kun en mene topicciin:kuka uskoo vielä kimin mestaruuteen..no elämä on.. :undecided:sori tää offi!
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #353 : 21.10.07 - klo: 21.48 »
Sorry!!!! Enpä tullut ajatelleeksi tätä voihan P*SKA!!!
mutta ei kerrota kuka voitti mestaruuden  :cool:

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #354 : 21.10.07 - klo: 21.52 »
No eipä mitää, eihän tohon elämä kaadu..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #355 : 22.10.07 - klo: 05.06 »
Pitää varmaan lisätä rc10 niille sivuille joilla ei kannata käydä jos ei halua tietää jotakin kisan tulosta myöhemmin...

Nyt ahistaa :(

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #356 : 22.10.07 - klo: 15.31 »
Joo, sorry vaan tuosta, sen verran tuo Kimin mestaruus lämmitti että ei tullut mieleen pitää asia omana tietona...

ostin oman ekan cenin arenan mika r:ltä ja täytyy sanoa että mulla on ollu aika pahasti väärä kuva koko cenistä kaverilla on genesis ja se ei kyllä toimi oikeen kuinkaan mutta löytyy niitä maanantai kappaleita joka merkiltä mutta täytyy sanoa että ekan kolmen ajo kerran jälkeen ei ole mitään moitittavaa auto toimii kuin unelma (ja se on mulle aika harvinaista) on mukavan helppo ajaa kun olen vielä aloittelia moottori rb tm928 on kyllä aika karu voimaa ja vääntöä löytyy IHAN RIITTÄVÄSTI ei jätä kylmäksi ja ihan muuten auto tuntuu sormikopelolta tosi laadukkaalta ja toimivalta ja mika r antoi mukaan aikamoisen kasan varaosia jotta kyllä niillä mennään aika kauan muuten mika lupautui antamaan apuja puhelimitse minkä pystyy kiitokset mikalle HYVÄSTÄ kaupasta ja kauppaehdoista ja olen muuten tulossa jossain välissä sinne lavankoon mutta soittelen sitte kun saavun mutta multa cenille+++++ on laadukkaita autoja ja näitä ei ehkäkannata verrata mihinkään pureten alphaan taimuuten kyoshoa moittimatta.

Jos jäi epäselväksi niin luulenpa että kaveri yrittää sanoa että on tyytyväinen autoon ja moottoriin  :cool: Hieno juttu omasta puolestani.

Lavangossahan ajosäät vielä jatkuu joten ennen ydintalvea mukaan vaan jos vain suinkin  :wink

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #357 : 29.10.07 - klo: 08.15 »
MM warm upissa hienosti Matrixilla ajoivat jenkkipojat Andy ja Gene. Ehkä tämänkin auton arvostus alkaa pikkuhiljaa nousta ansaitulle tasolle niinku Arto on jo meillä kotimaassa näyttänyt.

http://www.neobuggy.net/images/News/wcwarm.jpg


Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #358 : 29.10.07 - klo: 14.51 »
Katselin tuota Genen autoa kisoista niin havaintona olivat tehneet hiilarista vahvikkeet noihin torneihin, niiden yläosaan estämään kiinnityskohtien murtumat, Andylla samantyyppiset mutta edessä ilman tuota poikittaisvahviketta jonka Gene näyttää väsänneen. Saa nähdä tuleeko joskus tarjolle optiona mutta epäilenpä että jää kisakokeiluksi. Genellä "ressie" iskarit. Lisää kuvia löytyy neo-buggysta.

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #359 : 05.11.07 - klo: 13.31 »
Tätä asiaa on muutaman kerran kysytty minulta suoraan joten:

> Pari keinoa vetareitten pomppaamiseksi pois Arenassa:
> - kierrä etuiskarien alakiinnikkeitä pari kierrosta auki
> - kiinnitä etuiskarit alempiin reikiin tornissa (ylhäällä) TAI käytä pidempiä alakiinnikkeitä (L-malli)

Arenaan on tulossa ilmeisesti jonkin verran lyhyemmät tukivarret joka poistaneen ongelman. Ihan varmaa tämä ei kuitenkaan ole vielä.