Mikähän noita spurreja rikkoo?
Nyt suli jo kolmas vakio spurri, vajaan puoli tankillista kerkesin ajella kunnes meno loppui taas, kytkimen päivitin ensimmäisen spurrin sulamisen jälkeen alumiiniseen, jossa kannatin alumiiniä, HD pinjoni, HD kytkinkello ja isommat laakerit.
Pinjonin ja kellon välys ihan ok, jarrut eivät laahanneet, renkaat sekä perä pyörii herkästi ja laiton juuri uuden FG:n 8000rpm kytkimen koneessa.
Laparenkaat oli alla ja isolla sorakuopalla ajelin, kone tuntui ehkä alhaalta hiukka laiskalta, joten kävin nyt jälkeenpäin miettimään että olikohan tuo jousi kuitenkaan 8000rpm, punainen se kyllä oli, mutta muusta ei tietoa, tilasin ebaystä joltain britti myyjältä.
Vai, onko tuollainen epätasainen, pehmeää hiekkaa sisältävä sorumonttu ajopaikkana niin rankka ettei tuo vakio spurri kestä sitä? pikku lentoja kaasupohjassa ja hiekka absorboi aika tehokkaasti tappaen vauhdin, etenkin täydellä kaasulla joutuu spurri kovalla rasitukselle, varsinkin kun alla oli nuo laparenkaat joista ei pitoa puuttunut?
Olisiko vinkkejä, että mitä tuosta kannattais tarkastaa?
Seuraavaksi spurriksi on varattu Hostile, mutta ei ihan "huvikseen" sitä kehtaisi hajottaa.
Setuppi seuraava:
17/57 Välit, 30.5cc, 668 walbro, KM "domi tyylinen" kopio pilli.