Päävalikko

"Pirkka topic" eli kotikonsteja pihasudittelijalle

Aloittaja CluBBaH, 16.08.06 - klo: 03.20

Sysi

Uusista löysistä limsapulloista saa valettua vanhaa koppaa muottina käyttäen uuden kopan krossariin. En oo varma jääkö kiinni, jos ei mitään laita väliin, tai mitä laittais väliin.
Jere M

4wdkanootti

Mä vahasin kopanraadon (joka oli poistumassa) pariin kertaan autovahalla, ja sitten täytin kipsillä jossa pajukeppejä.
Saatu muotti kesti pu-levystä lämpö-venyttää kopioita 1 kerran täysin ja lisävahvisteltuna 2 muuta kertaa, sitten se mureni.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Koiranputki

Lainaus käyttäjältä: 4wdkanootti - 28.11.08 - klo: 22.47
Mä vahasin kopanraadon (joka oli poistumassa) pariin kertaan autovahalla, ja sitten täytin kipsillä jossa pajukeppejä.
Saatu muotti kesti pu-levystä lämpö-venyttää kopioita 1 kerran täysin ja lisävahvisteltuna 2 muuta kertaa, sitten se mureni.

Tuosta "pu-levystä lämpö-venyttää kopioita" voisit väsätä paremman ja kattavan ohjeen   PLS
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Jabe

Lainaus käyttäjältä: Koiranputki - 28.11.08 - klo: 23.55
Lainaus käyttäjältä: 4wdkanootti - 28.11.08 - klo: 22.47

Tuosta "pu-levystä lämpö-venyttää kopioita" voisit väsätä paremman ja kattavan ohjeen   PLS
Laita youtubeen hakusanaksi "vacuum forming" ja johan rupee löytymään.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...

Koiranputki

Lainaus käyttäjältä: Jabe - 29.11.08 - klo: 11.35
Laita youtubeen hakusanaksi "vacuum forming" ja johan rupee löytymään.

Tack tack... ja materiaalia löytyy mistä ?
Ja mä oon ostanut koppia...ziiz  :p 
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Mikebox

Lainaus käyttäjältä: Koiranputki - 29.11.08 - klo: 19.13
Tack tack... ja materiaalia löytyy mistä ?
Jos meinaat tätä itse muovilevyä, niin suosittelen kysymään esim. rakennusliikkeistä.

TheArska

..etolastakin löytyy, eri paksuudellakin, siis ainakin lexania.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

peitsamo

Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 27.11.08 - klo: 13.55
Sähkökrossariin saa hyvän ja edullisen takasiiven leikkaamalla 400g:n muovisen jauhelihalaatikon kahtia. Pienellä siistimisellä siipi on ihan kelpo ja mitat lähes oikean kaltaiset. Normaalin siiven hinnalla saat neljä siipeä ja lapsille kilon lihapullia  :laugh:

Lihapullalaatikkosiipi on koeajettu ja hyvinhän se toimi ja kesti, siis ihan kelpo "Pirkka-niksi". :p
Flying Calacucco

Shogunmarui

Itse tein eilen tylsyyksissäni polttomoottorin vessapaperista, pahvista ja puusta. Hyvinhän se paloi.
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Nasty

kaiken saa kätevästi kiinni nippusiteillä. Esim cr01 laatikon runkoon kiinni pysyy kiinni eikä tartte ruuvailla  :roll:
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen