Team entiset kuskit ei sano ainekaan mitään rc-autoilusta.. Noh, enpä aloittanut kuin asiavirheen korjaamalla (samassa kirjoitin myös asiaa), enkä edes loukannut tai nälvinyt.. En jaksais uusia hokefanaatikkoja. "onko totakin pakko nyt kommentoida", on mulle edelleen loukkaus, koska olen kirjottanut satoja asiallisia viestejä varsinkin vanhoista tamiyan malleista.
Kuitenkin, olen samaa mieltä että hyviin radioihin kannattaa panostaa. Tosin kuten sanoit saat vaikka jarkkomin tiimikavereilta ihan käyttökelpoisia akkuja, joiden huolto ei ole niin tarkkaa (vaikka monet sitä sanovatkin).
Comeon, kuinka moni pihasudittelija oikeesti tasauspurkaa ja huoltaa akkuja säännöllisesti (niiden harvojen ei tarvi vastata, jotka sitä tekevät. hatunnosto kuitenkin
)? Mulla on 2vuotta vanha akku, joka on kokenut joka 10 latauksen hidaslatausta. Yliladattu, ylipurettu ja ollut tyhjänä kuukausia. Silti antaa potkua rinnankytkettyyn 20XL6 mottiin. Jos nyt ei ihan kisakuski ole, niin NiMHeillä pärjää. En kuitenkaan väitä, etteikö toi 150e akku ole hyvä. Mikäs siinä jos rahaa riittää, mutta jenkkilän autotalliakut on ihan laatukamaa, jota postataan ympäri maailmaa. Ja ei se lipo räjähdä jos sen suojaa, lunc boxissa on vielä hyvä suoja akulle..
Viime kesänä vedettiin kaveriporukalla 4 hengen voimin 3GP:n cup. Kisat pidettiin kesällä aina sillon kun oli kaikilla aikaa. Pisteet jaettiin autojen määrän mukaan, esim 5 autoa mukana: voittaja 5, kakkonen 4, kolmonen 3 jne. 3 GP:n jälkeen mä olin ykkönen Midnight pumpkinilla. 2midnight pumpkinia sijoittui valitettavasti 2lle viimeiselle sijalle. Mukana oli myös QD-autoja, jotka pärjäs yllättävän hyvin.
Ajettiin pääasiassa maastossa ja kalliolla. Lukkojen eron huomas aivan upeasti - ne piti loistavasti ja crawling onnistu, mut kääntö oli jotain niin hirveetä. Noparina oli hitecin joku 'bout 90e pakillinen ja mottina vakio 540motti. Silti auto tuppas keulimaan, joka tietenkin oli huono juttu maastoon :mrgreen: .