Komeelta näyttää. Itse tosiaan ostin ja laitoin ton setin kiinni. Vähän on overkill ja kori on ottanut naarmun jos toisenkin. Vääntöä löytyy liian ärhäkästi noin korkeeseen autoon ja huippunopeus alkaa olla hallittavuuden rajoilla. Ajelen vielä 6kennosella nihm akulla, saa nähdä uskaltaako ostaa lipoa. Aattelin ehkä hieman koittaa ronklata noita välityksiä, mutta en oo vielä ehtinyt kattoa, mitä siihen kannatais tehdä. Osaako joku sanoa, kuinka paljon tollanen joku pienikin vaihto vaikuttaa tollasella motilla vääntöön/huippunopeuteen? Vääntöä sais ottaa reippaastikin pois, huippunopeuden taas ei sopisi kauheesti kasvaa, jotta pysyis edelleen hanskassa. Toki voi sitä sormeakin hellittää, ettei tartte tappi pohjassa ajaa. :D Vai oisko vaan helpompi laittaa rungon pohjalle lisäpainoa, ni ehkä tuo hallittavuuskin paranee? :S
Mulla on ollut öljyiskarit alusta asti ja laakerit, mutta se takapää on pompottanut niin paljon, että ne pilipali metallitangot sieltä peräpäästä on katkennu ja lentänyt mäkeen. Jotainsiihen tarvis keksiä ja oon miettinyt tota takajousta, mutta kun itellä ei oo muita autoja eikä varaosia, ni en oo yhtä joustakaan toimertunut hommaamaan.