Noni, eilen tuli osat ja asennettukin on jo paikoilleen. High-Roller muuttui ajettavuudeltaan vieläkin paremmaksi. Eli öljyiskarit, kuulalaakerit, virimotti, eteen ja taakse alumiiniset pyörän ripustukset, teräsvetarit ja pulttiakselit.
Joku muukin täällä kyseli, että saako auton "hyökkäävyyttä" poistettua. No, itselläni ainakin kuulalaakerit ja kuulalaakeroitu virimotti hoiti asian, vääntää ihan erilailla hitaissa nopeuksissa ja oma hyökkäävyys on ainakin tipotiessään. Auto sai myös potkua vauhtiin aimo-annoksen, ihan hirvittää ajatella mitä toi 2S lipolla menis.. :lol:
Öljyiskareilla meno vakautui todella paljon, hypyistä on helppo mennä kun auto ei jää alastullessaan kymmeneksi sekunniksi pomppimaan kuin kenguru. Ihan niin kuin isommillakin autoilla.
Ainut ongelma oli se, että akselit ovat High-Rolleriin liian lyhkäset koska vanteet ovat leveämmät kun T ja Baja malleissa. Pultti ei mene kierteillä ihan loppuun asti niin kuin se kuuluisi, pitää hommata lukitetta ja laittaa sitä varovasti. Muuten saattaa kesken ajon lähteä renkulat irti kovassa menossa. :p