Tuo täytyy tarkistaa tuo linssin puhtaus. Jotenkin erikoiselta tuo kuulostikin ollakseen totta.
Onpahan tullut huomattua tässä lyhyessä ajassa tätä lajia harrastaneena,että 1+1 on todennäköisemmin 5 kuin 2.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja pienikin epäkohta muuttaa jotain toista. Esim. eilen huomasin takajarrupalojen ottavan vauhtipyörään kiinni,kun jarrua painoi. Ihme homma,että kone sammui jarrua painettaessa.
Muutamat uudet palikat ja koneen säätäminen oikealle kohdalle ja hups,kone ei sammu enää.
Typeriä kasausmokia täällä tuntuu tulevan jatkuvalla syötöllä,mutta minkäs teet,pitää vaan yrittää.
Niin ja tuohon kaatamiseen. Auto pysyy 20-30 sekuntia käynnissä auton jäädessä katolleen. Tarkkaa aikaa ei olla otettu,kaverilla letkut samalla tavalla,pysyy myös kaynnissä. Tämän voi kuka tahansa tulla tarkistamaan milloin tahansa,jos ei usko.
Edit: Niin ja vois kuvitella,että tuon oman vekottimen toimintaan alkaa tuo koneen väljyyskin jo jollain tavalla vaikuttamaan. Vuotoja ei silmiin ole sentään osunut.
Edit2: Otetaas nyt pikkuisen takaisinpäin tuota käynnissäpysymisaikaa auto katollaan. Varmaan n. 10-15 sekuntia pysyy varmuudella käynnissä.Eipä tuossa mitään täyttä ratakierrosta sentään tule kirmattua,kun auto väärinpäin maahan jää makaamaan.
Mutta joo,tänään hakemaan lisää menovettä,samalla uudet bensaletkut. Olis kyllä kiva joskus näyttää autoa sellaiselle,joka noista oikeasti tietää jotain.