Päävalikko

Höpinää metanolin vaarallisuudesta

Aloittaja ylikar-h, 18.01.07 - klo: 19.15

Ilmari_S

Mun mielstä shogunmarui ei puhu kyllä mitään ihon palamisesta! Te sitä p*skaa "TORSTIT" puhutte kun mustamaalaatte toisia.
Huehue

Nicke

Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"Mun mielstä shogunmarui ei puhu kyllä mitään ihon palamisesta! Te sitä p*skaa "TORSTIT" puhutte kun mustamaalaatte toisia.
Mistä se sit puhuu, saappaanheiton suomenmestaruudesta?

Lainaus käyttäjältä: "Shogunmarui"Itse sain päälleni nitrometanolia ja lähti nahka ja poltteli niin pirusti peukalosta...

Ilmari_S

Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"Mun mielstä shogunmarui ei puhu kyllä mitään ihon palamisesta! Te sitä p*skaa "TORSTIT" puhutte kun mustamaalaatte toisia.
Mistä se sit puhuu, saappaanheiton suomenmestaruudesta?

Lainaus käyttäjältä: "Shogunmarui"Itse sain päälleni nitrometanolia ja lähti nahka ja poltteli niin pirusti peukalosta...
Oletko tyhmä? Siinä lukee poltteli! Mene vaan heittelemään takapihalles niitä saappaita.
Huehue

Nicke

"Mun peukalolle lens fuilia, poltteli ja nahka lähti"
=
Peukalosta palo iho.

Eikö?

Ilmari_S

Ei. Siitä lähti kesimällä iho ja se kirveli "poltteli." Näin minä asian ainakin käsitin heti.
Huehue

jerzirccar1

täytyy sanoa että jos on pallannut olo kuin fuili tulee iholle niin teillä ei ole rc-auto nitro bensaa.
se tuntuu lähinnä kylmältä eikä siihen mitään palamis jälkeä jää ainakaan kuin olen saannut sitä iholle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Shogunmarui

Siis kyllähän tuo kirveli...Silloin kun oli vielä pure...ja päällenihän sain siis 25% nitrofuilia...Ja nahka tosiaan "paloi" en osaa oikein selittää mutta  tulkaa katsomaan =)
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

JupeR

..Se asia on sitte erikseen jos siinä joku aukinainen haava.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Nicke

Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"Ei. Siitä lähti kesimällä iho ja se kirveli "poltteli." Näin minä asian ainakin käsitin heti.
On sulla käsitykset.

No mutta, jos kuitenkin vastais jotain topicciin liittyvää..
Ei se fuili ole kuitenkaan ihan niin vaarallista, kun mitä näistä viime viesteistä luulisi.. Käyttää järkeä kun käsittelee sitä, niin ei ole mitään vaaraa.
Ja kuten jerry jo sanoi, niin se tuntuu tosiaan kylmältä.

mitmit

Ties vaikka käyttäisivät sitä kyöstin bensaa :mrgreen:
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Shogunmarui

Lainaus käyttäjältä: "JupeR"..Se asia on sitte erikseen jos siinä joku aukinainen haava.
Juu kyllä oli haavoilla kädet kylläkin! Mutta tuo tosiaan kirveli!

jerzirccar1

Ilmari_S

Shogunmarui katos vähän käsitteitä. Mulla ainakin palaminen ja polttelu on 2 täysin eri asiaa.

Ettei sulla vaan ollu liekinheitintä siinä toisessa kädessä.  :mrgreen:

Hymiö pelastaa kaiken
Huehue

Shogunmarui

Ei tainnu liekinheitintä siihen hätään olla  :mrgreen:

Maakari

Tässä aiheessa hymiö EI pelasta mitään!
.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP

JupeR

Kyllä se sieltä tullee ku vähän potkii :wink:

Ei tuota "hymiö pelastaa kaiken" tarvii joka viestiin tukkia.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Nicke

Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"Shogunmarui katos vähän käsitteitä. Mulla ainakin palaminen ja polttelu on 2 täysin eri asiaa.
Toi taisi olla tarkoitettu mulle eikä shogunille?
Jos iho palaa, niin se polttelee.. Vai mitä?
(btw, toi "hymiö pelastaa kaiken" juttu on jo wanha)

Maakari

Tässä tilanteessa pelastais Ilmarille parin viikon ilmanen banjokurssi mestareiden opissa? Eikä maksa mitään!
.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP

Shogunmarui

Noh, sota on jo ohi  :roll:

mitmit

Onneksi meillä on tällanenkin topicci missä voidaan puhua täyttä p**kaa :mrgreen:
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Shogunmarui

Lainaus käyttäjältä: "mitmit"Onneksi meillä on tällanenkin topicci missä voidaan puhua täyttä p**kaa :mrgreen:
Jep  :mrgreen:  Ja taas hymiö pelasti päivän!

Team PSR

Jos fuilia saa haavaan, niin kyllä kirvelee! Haavan paraneminen kestää kauan ja myöhemmin iho kesii haavan reunoilta.

Ostettiin tiimille ilmeisesti polyuretaanista tai vastaavasta tehtyä laastaria. Laastarissa ei ole liimaa, vaan se tavallaan kiristetään esim. sormessa olevan palohaavan päälle. Sen jälkeen ei polttoainetta enää pääse haavaan ja haava paranee nopeammin. Kallista, mutta hyvää kamaa ja rulla on ollut ahkerassa käytössä.
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Ilmari_S

Lainaus käyttäjältä: "Team PSR"Jos fuilia saa haavaan, niin kyllä kirvelee! Haavan paraneminen kestää kauan ja myöhemmin iho kesii haavan reunoilta.

Ostettiin tiimille ilmeisesti polyuretaanista tai vastaavasta tehtyä laastaria. Laastarissa ei ole liimaa, vaan se tavallaan kiristetään esim. sormessa olevan palohaavan päälle. Sen jälkeen ei polttoainetta enää pääse haavaan ja haava paranee nopeammin. Kallista, mutta hyvää kamaa ja rulla on ollut ahkerassa käytössä.
Enkös mä sanonu aika lähelle noin?  :mrgreen:
Huehue

Ilmari_S

Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"Shogunmarui katos vähän käsitteitä. Mulla ainakin palaminen ja polttelu on 2 täysin eri asiaa.
Toi taisi olla tarkoitettu mulle eikä shogunille?
Jos iho palaa, niin se polttelee.. Vai mitä?
(btw, toi "hymiö pelastaa kaiken" juttu on jo wanha)
Vooooi nicken piti keksiä jotain juttua musta sitten vielä vooooi voooi sentään. (toi ck on muuten jo vanha)
Huehue

Tounison

Lainaus käyttäjältä: "Shogunmarui"
Lainaus käyttäjältä: "mitmit"Onneksi meillä on tällanenkin topicci missä voidaan puhua täyttä p**kaa :mrgreen:
Jep  :mrgreen:  Ja taas hymiö pelasti päivän!

Ilmari_S

Huehue

Bagi

Jos nyt lopettasitte ton "tappelunne".
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"te puhutte täyttä p****a

milloin tämä kaveri saa ilmaisen banjon :twisted:

jerzi

Ilmari_S

antaa tulla vaan. Ei tätä kestä selvin päin.
Huehue

Maakari

Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"antaa tulla vaan. Ei tätä kestä selvin päin.

HahahHAHa.. puhuu 12v jätkä :D:D
.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP