Päävalikko

Uutiset:

RC10.fi kunnioittaa sivuston perustajan, Heulin (Pauli Helin), muistoa 17.6.2025.

NYT RIITTI TÄMÄ TAPPELU JA DISSAAMINEN JOKA SUUNTAAN

Aloittaja jerzirccar1, 26.02.07 - klo: 20.16

jerzirccar1

Onko mahdollista saada tämä kausi alettua silleen että voidaan katsoa jokaista päin naamaa ja hymyillä ja miettiä on tuo hyvä kaveri.
Ei jaksa todellakaan olla tässä keskellä ja kuunnella kuin kaikki mollaavat toisiaan ja sillä on tämä ja tuolla on tuo.
Olisko mitään mahiksia saada tämä todella mukava rento fiilis takas, edes vähän kuin nyt alkaa olla jo viimeiset pisarat jotka ovat pullossa enää jäljellä.
Minä eli Jerry Hellström lupaan tästä päivästä olla kirjoittamatta mistä  nyt olen yrittänyt paasata tänne.
Ketkä lähtee mukaan tähän listaan.
Ei tämä johda mihinkään sen lupaan (no tappeluahan tästä syntyy vaan)
Onko mukana olijoita jotka tunnustavat tekevänsä jotain tietoista typerää täällä kuten minä. :cry:
Ei vaan enää jaksa ja sitä haluaa lähteä kisoihin hyvillä mielin ja nyt sitä ei ole lähelläkään.
Please poijat alkaa olla viimeiset metrit edessäpäin jo tai sanotaan että tunnelin musta aukko on jo näkyvissä.
Nyt listaa tähän jatkeeksi eikä mitään typerää kirjoitusta enää kuin oli tuo helkkarin mukava kisakin meillä just takanakin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

mitmit

Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

jerzirccar1

Onko näin että porukat haluaa edelleen tapella täällä eikä yhtään tee mieli tehdä minkäänlaista sovintoa ennen kisakauden alkua.
No perskati rallaa poijat/ miehet nyt niskasta kiinni.
Jerzi

MKE

Hyvä Jerzi! Olen täysin samaa mieltä. Aikuiset miehet käyttäytyy ku pikkupennut. Voi hel****i! Itse olen lueskellut ajankuluksi tuota vääntöä. Ei hyvä. Eli Jerzi........... "näätä" tukee sun ajatusta tässä asiassa :mrgreen:

Sami L

Se mikä rupeaa ehkäpä pahiten vaivaamaan on tuo kauppiaiden / edustajien keskinäinen kädenvääntö ja loskanheitto, sekä myös polttispuolella mainostus. Tätä ovat kaikki osapuolet tehneet, eikä ylläpito ole siihen kovin tiukkaa linjaa ottanut. Jonkuntasoista yhteistyötä lajin kehittämiseksi olisi mukava nähdä kesällä, vaikkapa yhteinen kilpasarja tai vastaavaa.

Kun on taustalla taloudellinen intressi, niin viattomassakin hengessä lähetetty viesti voidaan tulkita oman mainostuksena tai toisen tuotteiden haukkumisena. Kaupallisuuden varjopuoli, ei voi mitään, ja näitä edustajia, tiimikuskeja ja kauppiaita tuntuu olevan paljon tätänykyä. Itse en heitä pysty puolueettomina ja lahjomattomina pitämään.

Kaupallisesti sitoutumattomat kuljettajat RY kiittää ja kuittaa.  :)
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

jerzirccar1

Tää homma ei saa millään tuulia alleen. :twisted:

Jerzi

Tounison

Samoilla linjoilla mitä Sami L kirjoitteli, onhan se kivaa jos saa tyhjentävän vastauksen myyjältä. Tuntuu olevan noi auto kohtaiset topiikit ainoastaan uusien tuotteiden mainos paikkoja ja tuetteiden kehumis areenoita.

Tappelujen osapuolet varmasti tunnistavat peilistä oman kuvansa. Näitä ketä tappelut saa aikaiseksi ja jatkaa maailman tappiin asti  on onneksi vain muutama.
Peace

Pete T

Töissä päivystäessä on ollut aikaa lueskella foorumia ja täytyy sanoa, että välillä sitä mailaa puristetaan todella tiukasti...

Harvoin olen tänne kirjoitellut ja silloinkin yritttänyt pysyä asiassa. Eihän sitä tiedä milloin allekirjoittaneelta karkaa mopedi käsistä ja tulee bannit...mutta olen Jerzin kanssa samaa mieltä, eli turha mollaaminen ja vääntäminen pois.

Petri

savage66

Foorumin taso on laskenut vuosien varrella huomattavasti :?
Ennen oli järkeviä keskusteluja enemmän ja dissaukset/selkäänpuukotukset vähemmällä, nykyään vaan vängätään kaikista asioista vastaan ja oikein odotetaan että joku sano jtn mistä saisi aloitettu 3sivun sotakeskustelun :|

Yhdyn Tounisonin ja SamiL:n mielipiteeseen.

Ps. En ihmettelisi jos joku rupeaisi tästä kommentista kinaamaan :wink:

Vikketsi

Samalla linjalla Jerzin kanssa. En tiedä kyllä itse kisapaikoilla olevaa fiilistä, mutta itse voin osallistua tällä foorumilla hyvän tahdon liikkeeseen.

Pidetään keskustelu asiallisena, ja jos tuleekin keltanokkia kyselemään meidän mielestä tyhmiä kysymyksiä niin koitetaan auttaa ja vastata asiallisesti, eikä tyyliin: "Ekkönää ees ton vertaa tajua, väärä harrastus sulla, hae sillä googlella, lue se manuaali!".

Omalta kohdaltani pyrin olemaan vetämättä herneitä nenään muutamien vanhempien käyttäjien kohdalla - nimeämättä heitä tässä kuitenkaan.

Ainaiset väittelyt kyllä vängälläkin kuuluu foorumiin kuin foorumiin, mutta paljon niistäkin on ihan turhia, monilla kun tahtoo olla se oman merkin paremmuuskompleksi.

Huumori kun pietään mukana ja pysytään vähänkään itse asiassa niin hyvä tulee! :)

jerzirccar1

Luulis tämän asian olevan liian helppo mutta kuten näkyy se ei ole sitä.
Kärsitään sitten loppu elämä vai mitä, sääliksi käy hieno lajimme.
Jerzi

Ilmari_S

Onko tämä niin kuin joku adressi?
-Ilmari
Huehue

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"Onko tämä niin kuin joku adressi?
-Ilmari

Tää ei todellakaan ole mikään adressi kaveri vaan puhdas pyyntö saada rauha maahan kaikin puolin.
Jerzi

Ilmari_S

No hyvä. Mä ainakin sit lupaan, etten enää kirjoittele mitään toisia "loukkaavia" viestejä.
Kun itekkin aloitan ensi kesänä kisaamisen niin toivoisin, ettei kanneta kaunaa vanhoista jutuista. No hard feelings.
Huehue

Nikke92

Kyllä olen jerzin kanssa samaa mieltä!  Itsekkin tainnu joskus sortua moiseen mutta pyydän syvästi anteeksi jos näin on päässyt käymään!
Traxxas Revo 2.5

jerzirccar1

Minkä ihmeen takia tää homma niinkuin jäi huomiotta, vai olikos minun juttu nyt niin arkaluontoinen että ei uskalleta puhua ollenkaan asioista.
toivon nyt sitten että kisapaikalla on jotenki edes rentoa meininkiä mitä se on ollut menneinä vuosina ja tuolla valkeakoskella sitä ei todellakaan ollut lähelläkään mitään rentoa meininkiä.
Minun mielesti nimenomaan kisapaikalla pitää olla sitä rentoa meininkiä sillä just saadaan näitä uusia kisaajia tuonne kisapaikalla ajamaan ja jos nyt päätetään kiukutella kisapaikalla niin eivät nämä uudet ehdokkaat alkuunkaan eivät uskalla tulla kisapaikalle.
Jerzi

Sami L

Jos tässä ruvettaisiin puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä, niin olisi monella hernoset niin syvällä nenukassa että...
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Scrap

No sit ei muuta kuin palkokasveja klyyvariin.

Hotti

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 01.04.07 - klo: 23.27
Minkä ihmeen takia tää homma niinkuin jäi huomiotta, vai olikos minun juttu nyt niin arkaluontoinen että ei uskalleta puhua ollenkaan asioista.
toivon nyt sitten että kisapaikalla on jotenki edes rentoa meininkiä mitä se on ollut menneinä vuosina ja tuolla valkeakoskella sitä ei todellakaan ollut lähelläkään mitään rentoa meininkiä.
Minun mielesti nimenomaan kisapaikalla pitää olla sitä rentoa meininkiä sillä just saadaan näitä uusia kisaajia tuonne kisapaikalla ajamaan ja jos nyt päätetään kiukutella kisapaikalla niin eivät nämä uudet ehdokkaat alkuunkaan eivät uskalla tulla kisapaikalle.
Jerzi

Aivan...kyllä muakin hieman korpee tulla koskelle 14.4 omaan ekaan nitro kapinaan..kaikki kuitenki dissaa eikä auta mua...Se nyt on ainakin varmaa että allekirjoittanut ei paikanpäällä ala 0 kisan kokemuksella dissaamaan tms...avosylin otan kaikki tuttavuudet vastaan..100% hetero pohjalta  :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

*HOKE*

Toivottavasti tuo oli sarkasmia...

Kisapaikalla ei todellakaan kukaan dissaa aloittelevia kisaajia, eikä muitakaan.
Ainoat dissit joita ilmassa lentelee on ihan vaan kavereiden huulenheittoa keskenään ja sen ymmärtää jokainen ulkopuolinenkin huulenheittona.

Jokainen on aina saanut apua pyytämällä, ja moni jopa pyytämättä.

Tervetuloa Valkeakosken kisoihin... mikäli jotain kysyttävää kisapäivänä tulee niin jokaiselle tasapuolisesti tervetuloa kyselemään.

Joniväinö

Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
"ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Joel N

Yhdyn kyllä kanssaharrastajieni (eli teidän kaikkien :cheesy:) kommentteihin. Kisapaikoilla on mukavan lepoissa tunnelma, ja toivon ja uskon että se sellaisena säilyy. Ja ettei ainakaan täällä taapahtuvat kinailut yms. tuohon tunnelmaan vaikuta.

Myönnän joskus osallistuneeni joihinkin keskusteluihin joihin ei jälkeenpäin mietittynä olisi pitänyt osallistua. Ja siitä anteeksi kaikille jotka ovat mielensä pahoittaneet.. Välillä viestini voivat muuten tuntua vähän pistäviltä mutta.. joskus se kirjoittaminen/aivojen käyttäminen on niiin vaikeaa (olevinaan). Ja aloittelijoita ei missään nimessä dissata, kuten ei muitakaan. Moni meistä kun on joskus ollut aloittelija :angel: :lol:
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---