Kirjoittaja Aihe: Minkä auton ostan -osio  (Luettu 1215602 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kiisseli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3330 : 13.07.14 - klo: 00.40 »
Olen miettinyt hobao merkkisen auton ostoa. Onko hinta/laatusuhde kohillaan tai yleensäkään ostamisen arvoinen merkki?
TeamC T8TE V2

Poissa espoolainen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3331 : 16.07.14 - klo: 12.01 »
mikä verio nillä on monta, minulla on 1 on toiminnu hyvin hubit olen vaihtanut ja huoltoa kaverilla on 1 ja sillä suunilleen sama kaava voin suositella nopeat vara osa toimitukset

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3332 : 16.07.14 - klo: 14.00 »
mikä verio nillä on monta, minulla on 1 on toiminnu hyvin hubit olen vaihtanut ja huoltoa kaverilla on 1 ja sillä suunilleen sama kaava voin suositella nopeat vara osa toimitukset
Nyt pittee tunnustaa että en yhtään ymmärrä mistä on kyse.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3333 : 16.07.14 - klo: 14.36 »
mikä verio nillä on monta, minulla on 1 on toiminnu hyvin hubit olen vaihtanut ja huoltoa kaverilla on 1 ja sillä suunilleen sama kaava voin suositella nopeat vara osa toimitukset

Siis elikkäs..Hobaolla on monta autoa  ja hän kysyy mikä niistä on kyseessä.  Hänellä itsellä on yksi Hobao, hyvin on toiminut. Vain hubit on pitänyt vaihtaa. Kaverillansa on kans Hobao ja samat huollot tehty. Varaosa saatavuus hyvä. Näinkö?
EXC125

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3334 : 16.07.14 - klo: 15.01 »
mikä verio nillä on monta, minulla on 1 on toiminnu hyvin hubit olen vaihtanut ja huoltoa kaverilla on 1 ja sillä suunilleen sama kaava voin suositella nopeat vara osa toimitukset

Siis elikkäs..Hobaolla on monta autoa  ja hän kysyy mikä niistä on kyseessä.  Hänellä itsellä on yksi Hobao, hyvin on toiminut. Vain hubit on pitänyt vaihtaa. Kaverillansa on kans Hobao ja samat huollot tehty. Varaosa saatavuus hyvä. Näinkö?


+1
Otetaan rauhallisesti nyt. Espoolaisella ei ole vielä lomaa joten laitetaan häröilyt sen pikkiin  :grin:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3335 : 16.07.14 - klo: 17.54 »
Olen jo viikon arponut, kumman auton tilaan: savage flux, vai vorza? Aikaisemmin olen omistanut losi LST2- polttiksen ja pari baja 5b ss:ää nyt en osaa päättää kumpi olisi parempi pihatiellä kaahailuun ja nurmikolla ajamiseen. Losin monsterissa jäin kaipaamaan hallittavuutta, mielestäni se kovassa vauhdissa meni mihin sattui.
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3336 : 16.07.14 - klo: 18.08 »
Savassa on parhaat ajo ominaisuudet monsteriksi. Varmasti siltä osin riittää. Olen 100% varma että Vorzasta loppuu maavara tms. Ja Savage on sinun käyttöön parempi:)
EXC125

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3337 : 16.07.14 - klo: 18.25 »
Savassa on parhaat ajo ominaisuudet monsteriksi. Varmasti siltä osin riittää. Olen 100% varma että Vorzasta loppuu maavara tms. Ja Savage on sinun käyttöön parempi:)
Juuri tuota maavara-asiaa olen miettinyt itsekkin. Autolla tulen ajamaan talvellakin ja ajattelin hommata laparenkaat hangelle. Mutta toisaalta en halua autoa, joka kaatuilee hypyissä ja keulii helposti ympäri. Losin monsterilla oli ainakin vaikea ajaa hiekkakentälle tehtyä rataa, kun se joko pyörähti tai kaatui.
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3338 : 16.07.14 - klo: 19.27 »
No, sitä se Sava tekee..eli keulii. Mutta sitä varten on keskidiffi jonka saa siihen laitettua;)
EXC125

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3339 : 16.07.14 - klo: 22.19 »
Löytyykö foorumilta jotakuta kellä olisi kokemusta molemmista? Itse olen kyllä kallistunut Vorzan suuntaan, mutta tilaukseen asti en ole vielä päässyt
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa espoolainen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3340 : 16.07.14 - klo: 22.36 »
mikä verio nillä on monta, minulla on 1 on toiminnu hyvin hubit olen vaihtanut ja huoltoa kaverilla on 1 ja sillä suunilleen sama kaava voin suositella nopeat vara osa toimitukset

Siis elikkäs..Hobaolla on monta autoa  ja hän kysyy mikä niistä on kyseessä.  Hänellä itsellä on yksi Hobao, hyvin on toiminut. Vain hubit on pitänyt vaihtaa. Kaverillansa on kans Hobao ja samat huollot tehty. Varaosa saatavuus hyvä. Näinkö?


+1
Otetaan rauhallisesti nyt. Espoolaisella ei ole vielä lomaa joten laitetaan häröilyt sen pikkiin  :grin:
Jerzi

En ymmärränyt että helppo vastaus on väärin antaa

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3341 : 16.07.14 - klo: 22.43 »
mikä verio nillä on monta, minulla on 1 on toiminnu hyvin hubit olen vaihtanut ja huoltoa kaverilla on 1 ja sillä suunilleen sama kaava voin suositella nopeat vara osa toimitukset

Siis elikkäs..Hobaolla on monta autoa  ja hän kysyy mikä niistä on kyseessä.  Hänellä itsellä on yksi Hobao, hyvin on toiminut. Vain hubit on pitänyt vaihtaa. Kaverillansa on kans Hobao ja samat huollot tehty. Varaosa saatavuus hyvä. Näinkö?


+1
Otetaan rauhallisesti nyt. Espoolaisella ei ole vielä lomaa joten laitetaan häröilyt sen pikkiin  :grin:
Jerzi

En ymmärränyt että helppo vastaus on väärin antaa

Ei millään pahalla, en vain heti saanut selvää, olisi suotavaa jos oikeinkirjoitukseen voisi panostaa hieman, helpompi lukea  :wink:


Nimim. Juuri samalla tavalla ennen kirjoittanut;)

Sulo2604:

On kokemusta molemmista. Vorzassa ajettavuus parempi mutta on tehty hiekkakentille, Savalla pääsee missä vain. Itse valitsisin Savagen koska Vorzalle on niin rajalliset ajopaikat. Ei se oikein radallekkaan ole tehty.

Savassa on myös yllättävän hyvät ajo-ominaisuudet, yllätyt takuulla!
EXC125

Poissa espoolainen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3342 : 16.07.14 - klo: 22.47 »
mikä verio nillä on monta, minulla on 1 on toiminnu hyvin hubit olen vaihtanut ja huoltoa kaverilla on 1 ja sillä suunilleen sama kaava voin suositella nopeat vara osa toimitukset

Siis elikkäs..Hobaolla on monta autoa  ja hän kysyy mikä niistä on kyseessä.  Hänellä itsellä on yksi Hobao, hyvin on toiminut. Vain hubit on pitänyt vaihtaa. Kaverillansa on kans Hobao ja samat huollot tehty. Varaosa saatavuus hyvä. Näinkö?


+1
Otetaan rauhallisesti nyt. Espoolaisella ei ole vielä lomaa joten laitetaan häröilyt sen pikkiin  :grin:
Jerzi

En ymmärränyt että helppo vastaus on väärin antaa

Ei millään pahalla, en vain heti saanut selvää, olisi suotavaa jos oikeinkirjoitukseen voisi panostaa hieman, helpompi lukea  :wink:


Nimim. Juuri samalla tavalla ennen kirjoittanut;)

Sulo2604:

On kokemusta molemmista. Vorzassa ajettavuus parempi mutta on tehty hiekkakentille, Savalla pääsee missä vain. Itse valitsisin Savagen koska Vorzalle on niin rajalliset ajopaikat. Ei se oikein radallekkaan ole tehty.

Savassa on myös yllättävän hyvät ajo-ominaisuudet, yllätyt takuulla!
I s kirjain ja 1 i kirjain puuttuu munn kirjoituksesta pyydän nöyräästi anteex

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3343 : 17.07.14 - klo: 00.15 »
mikä verio nillä on monta, minulla on 1 on toiminnu hyvin hubit olen vaihtanut ja huoltoa kaverilla on 1 ja sillä suunilleen sama kaava voin suositella nopeat vara osa toimitukset

Siis elikkäs..Hobaolla on monta autoa  ja hän kysyy mikä niistä on kyseessä.  Hänellä itsellä on yksi Hobao, hyvin on toiminut. Vain hubit on pitänyt vaihtaa. Kaverillansa on kans Hobao ja samat huollot tehty. Varaosa saatavuus hyvä. Näinkö?


+1
Otetaan rauhallisesti nyt. Espoolaisella ei ole vielä lomaa joten laitetaan häröilyt sen pikkiin  :grin:
Jerzi

En ymmärränyt että helppo vastaus on väärin antaa

Ei millään pahalla, en vain heti saanut selvää, olisi suotavaa jos oikeinkirjoitukseen voisi panostaa hieman, helpompi lukea  :wink:


Nimim. Juuri samalla tavalla ennen kirjoittanut;)

Sulo2604:

On kokemusta molemmista. Vorzassa ajettavuus parempi mutta on tehty hiekkakentille, Savalla pääsee missä vain. Itse valitsisin Savagen koska Vorzalle on niin rajalliset ajopaikat. Ei se oikein radallekkaan ole tehty.

Savassa on myös yllättävän hyvät ajo-ominaisuudet, yllätyt takuulla!
I s kirjain ja 1 i kirjain puuttuu munn kirjoituksesta pyydän nöyräästi anteex
No tuo kirjoituksesi oli niin päin .... Ei siitä voinut ymmärtää mitään.
Tämän sanoo mies, jolla äikkä oli ja on vieläkin heikko :afro:
Takaisin aiheeseen:
Molemmat autot ovat todella hauskoja ja nopeita. Ne ovat vain niin erilaiseen käyttöön.
Vorzan kanssa tuli hinku radalle. Savage taas todella mukava vain rällätä.
Kun ovat vielä samaa hintaluokkaa , niin loppu on kiinni itsestä  :wink:

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3344 : 17.07.14 - klo: 08.54 »
Miten pieni sen Vorzan maavara sitten oikein on? Pystyykö sillä ajamaan nurmikolla tai hiekkarannalla? Ajattelin myös, että voihan siihen aina hommata suuremmat renkaat.
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3345 : 17.07.14 - klo: 09.23 »
Miten pieni sen Vorzan maavara sitten oikein on? Pystyykö sillä ajamaan nurmikolla tai hiekkarannalla? Ajattelin myös, että voihan siihen aina hommata suuremmat renkaat.

Suuremmat renkaat ei oikein onnistu. Tukivarret, pohjalevy tms. Ottaa vastaan. Kyllä se rannalla ja nurmikollakin menee
 Savan kanssa vain on minun mielestä yksinkertaisesti hauskempaa;)

Päätös on sinun:)
EXC125

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3346 : 17.07.14 - klo: 09.58 »

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3347 : 17.07.14 - klo: 19.49 »
Eipä tässä paljoa metsään mene, valitsee kumman vaan. Haluaisin kuitenkin oikeasti opetella hallitsemaan autoa, joten luulen, että,Vorza on se oikea mulle.
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3348 : 17.07.14 - klo: 19.53 »
Eipä tässä paljoa metsään mene, valitsee kumman vaan. Haluaisin kuitenkin oikeasti opetella hallitsemaan autoa, joten luulen, että,Vorza on se oikea mulle.

Jos yhtään radalla ajo kiinnostaa, niin sit se Vorza.. Kerta se pitää se HPI olla. Montulla ja uimarannalla se menee suht hyvin kun hommaat laparenkaat. Talvella menee myös 5cm lumessa hienosti. Amainista saa 1:8 autoon sopivia Panther Paddleja.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3349 : 17.07.14 - klo: 21.23 »
Eipä tässä paljoa metsään mene, valitsee kumman vaan. Haluaisin kuitenkin oikeasti opetella hallitsemaan autoa, joten luulen, että,Vorza on se oikea mulle.

Jos yhtään radalla ajo kiinnostaa, niin sit se Vorza.. Kerta se pitää se HPI olla. Montulla ja uimarannalla se menee suht hyvin kun hommaat laparenkaat. Talvella menee myös 5cm lumessa hienosti. Amainista saa 1:8 autoon sopivia Panther Paddleja.

Ei sen pakko HPI ole olla, mutta kun mulla ei ole kokemuksia muista kuin HPI:n autoista, niin se olisi tuttu ja turvallinen. Mieluumin ottaisin kasattavan kitin kuin RTR:n, mutta niitä ei HPI:ltä taida löytyä. Jos on hyviä ehdotuksia, niin korvat on auki :)
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3350 : 17.07.14 - klo: 21.39 »
Eipä tässä paljoa metsään mene, valitsee kumman vaan. Haluaisin kuitenkin oikeasti opetella hallitsemaan autoa, joten luulen, että,Vorza on se oikea mulle.

Jos yhtään radalla ajo kiinnostaa, niin sit se Vorza.. Kerta se pitää se HPI olla. Montulla ja uimarannalla se menee suht hyvin kun hommaat laparenkaat. Talvella menee myös 5cm lumessa hienosti. Amainista saa 1:8 autoon sopivia Panther Paddleja.

Ei sen pakko HPI ole olla, mutta kun mulla ei ole kokemuksia muista kuin HPI:n autoista, niin se olisi tuttu ja turvallinen. Mieluumin ottaisin kasattavan kitin kuin RTR:n, mutta niitä ei HPI:ltä taida löytyä. Jos on hyviä ehdotuksia, niin korvat on auki :)

Onhan noita 1:8 sähköautoja Kittinä. Esim Kyosho, Mugen, JQ ja Asso nyt tulee ekana mieleen.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3351 : 17.07.14 - klo: 22.15 »
Jos haluaa ajo-ominaisuuksia ja etenemiskykyä huonommassakin maastossa, niin eikö truggy olisi aika hyvä vaihtoehto..
Siinä on isompaa rengasta, joiden myötä maavaraakin hieman buggyä enemmän, alusta ratkaisu vastaava kuin buggyssä keskidiffeineen, matala painopiste ja leveä raideväli joten ei kippaa helposti. Toimii mainioisti niin radalla kuin montulla pommituksessa.

Jos tosin juuri hpi:n haluaa niin 1/8 koossa truggyä ei taida sähköversiona löytyä, mutta eikö noita muutamalta muulta "laadukkaalta" merkiltä rtr:kin löydy.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3352 : 17.07.14 - klo: 22.46 »
Mäkin oisin 1:8 truggya suositellut, mut kun vaihtoehdot oli HPI :)
Truggy on monipuolisin auto. Radalla yhtä nopea kuin buggy ja montulla yhtä hauska kun monsu.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3353 : 18.07.14 - klo: 18.52 »
Toisaalta...mun Baja on buggy, eikä sen kanssa ole koskaan ollut maavaraongelmia. Losin monsusta en taas oikein tykännyt. Monsteri on kuitenkin epävakaa menijä, tarkoitettu rälläämiseen. Ja montulla en varmaankaan tule koskaan ajamaan. Eli sen Vorzan mä nyt kuitenkin tilaan. Kiitos neuvoista!
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3354 : 20.07.14 - klo: 11.58 »
Nyt vois apu olla paikallaan.. On jostain syystä tullut ihme perversio noihin rata-autoihin.
Omassa mielessä oli heti bensa ministeri , mutta kun noita ratoja ei täällä vanhassa pääkaupungissa ole;))
Mites eteenpäin? Ettei tarvitse mennä persus edellä puuhun ?
Siis kaikki ehdotukset otetaan vastaan. Porisee tai pirisee;)
« Viimeksi muokattu: 20.07.14 - klo: 12.01 kirjoittanut Andrimus »

Poissa akkunen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3355 : 20.07.14 - klo: 12.23 »
2WD/4WD Short Course  :grin: Yllättävän hauska asfaltilla, mutta ajo kaverita ei taida olla?
Team Associated SC5M

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3356 : 20.07.14 - klo: 12.27 »
Nyt vois apu olla paikallaan.. On jostain syystä tullut ihme perversio noihin rata-autoihin.
Omassa mielessä oli heti bensa ministeri , mutta kun noita ratoja ei täällä vanhassa pääkaupungissa ole;))
Mites eteenpäin? Ettei tarvitse mennä persus edellä puuhun ?
Siis kaikki ehdotukset otetaan vastaan. Porisee tai pirisee;)

Raision radalle 1:10 lienee paras valinta?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3357 : 20.07.14 - klo: 12.28 »
Sitä meinasin ja jos jopa sähkö;))

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3358 : 20.07.14 - klo: 22.00 »
Eikö siis mitään ehdotuksia rata härveleihin?

Poissa el_guido

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3359 : 21.07.14 - klo: 13.16 »
Kokemusta omaavat voisi vähän kehua Yokomo b-max4 III tai Xray XB4. kumpaanko kannattaa kallistua? Touring autona reiskan T3 ja nyt kesän ajanut xb808 polttis crossilla. Xrayn kestävyys nostaa pisteitä, yokomosta ei kokemusta.  :azn:
saas nähä, Yokomo pistetty tilaten  :roll:
« Viimeksi muokattu: 23.07.14 - klo: 07.25 kirjoittanut el_guido »
Team associated B6.2D