Kirjoittaja Aihe: Mönkijät  (Luettu 26963 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Harza!!

  • Jäsen
    • Profiili
Mönkijät
« : 16.05.07 - klo: 15.25 »
Eli kuinka moni ajelee mönkijöillä siis isommilla kuin mopo mönkijä. Itse ostan keson lopulla mönkijän.

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #1 : 16.05.07 - klo: 17.53 »
Minä!Ennen oli Honda 400 ja nyt Polaris predator.
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa HPI-man

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #2 : 16.05.07 - klo: 18.34 »
No mulla on mökillä tallissa Rally 110 cc ei-tieliikenne malli.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #3 : 16.05.07 - klo: 19.31 »
Ei oo omaa, mutta isän naisystävän pojalla on tuommone suzuki ltz400.. Se vasta on kiva peli  :laugh:

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Mönkijät
« Vastaus #4 : 16.05.07 - klo: 19.49 »
Arctic Cat 400
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa kamikaze93

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #5 : 04.07.07 - klo: 01.31 »
meillä on polaris sportsman 600cc ja siihen telat ja aura
FG Mosnter Truck Futaba 3pm-fm

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #6 : 12.07.07 - klo: 22.50 »
Meillä on YAMAHA Grizzly 350.

Poissa losi

  • Jäsen
    • Profiili
Mönkijät
« Vastaus #7 : 25.07.07 - klo: 20.32 »
serkulla piikkinen eli 125cc mönkiä crossi tietty

Poissa Tee4elonen

  • Jäsen
    • Profiili
    • KVG
Vs: Mönkijät
« Vastaus #8 : 13.08.07 - klo: 08.41 »
Tuli heinäkuussa hommattua kiinanihme, Linhai 300 4X4 tieliikennepeli, ja olen ollu tyytyväinen. Monikäyttöinen laite, lumivarustus löytyy ja hommasin myös 70L takaboxin tarakalle, joten ostosreissutkin heittää kätevästi. Ja maastossa pääsee...

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #9 : 13.08.07 - klo: 14.01 »
Yamaha Kodiak 450 + Tatou
Tiim Lahti

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #10 : 13.08.07 - klo: 16.10 »
Can-Am Outlander 800 tieliikenne versiolla ajellaan ympäri vuoden, välillä porukalla tapahtumissa, välillä yksin nautiskellen :grin:

Täältä löytyy lisää juttua kömpijöistä ja ajotapahtumista :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
Vs: Mönkijät
« Vastaus #11 : 13.08.07 - klo: 17.16 »
Can-Am Outlander 800 tieliikenne


Toi on kunnon peli.. :cool:

Itselläni on 250ccm tieliikenne peli
« Viimeksi muokattu: 01.09.07 - klo: 21.53 kirjoittanut AssoRacing »

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #12 : 01.09.07 - klo: 21.16 »
Meillä oli honda 450 rincon. Konkijä vaihettiin maasturiin ja nyt iskä ostaa jonkun ns. työmönkijän taas. Itse olen ostamassa lähiaikoina kiinan ihmettä hawai 200cc http://www.tuhkanen.fi/images/vaihtokoneet/IMG_0367.JPG
FG baja, Protech yada st

Poissa savage23

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #13 : 01.09.07 - klo: 22.39 »
Vuoden vanha Polariksen Sportsman 800 EFI mönkkäri löytyy täältä. Aina saa tapella veljen kanssa kumpi ajaa ja kumpi ei  :grin:  Jää radalla ajaminen on poikaa, tosin jäät puuttuu vielä  :mrgreen:  On se elämää kun on n.500m päässä soramonttu jolla pääsee ajamaan vehkeellä kuin vehkeellä.
« Viimeksi muokattu: 07.09.07 - klo: 17.40 kirjoittanut savage23 »
Rc18t FT
Futaba Savage x

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #14 : 01.09.07 - klo: 23.26 »
JEE!! Ens viikolla tulee näillä näkymin minusta uusi hawai hawai 200cc crossimönkkärin omistaja.  :cheesy: Sori tää hehkutus mut tää on vaan niin hienoo. :mrgreen: Sain rahotus puolen kuntoon niin nyt ei oo muutaku hakemaan kaupasta jos niillä vielä konkijöitä on jäljellä! :grin: :grin:
FG baja, Protech yada st

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #15 : 02.09.07 - klo: 22.25 »
näillä näkymin tulee huomenna hawai 200cc Crossimönkkäri jolla saa tiellä ajella eli kilvet on vaikka mulla ei oo ees viel mopokorttia. :mrgreen: Mutkun ei maksa ku 200e enempi tieliikenne malli niin kannattaahan se ottaa. :smiley:
FG baja, Protech yada st

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #16 : 03.09.07 - klo: 08.51 »
Vaikka sulla olisi mopokortti niin et saa siitä huolimatta ajaa 200cc kömpijällä tiellä, se vaatii B-kortin. Mopokortilla saat ajaa tieliikenteessä ainoastaan alle 50cc kevyttä nelipyörää eli kansankielellä "mopomönkijää" :wink:

Lisää näistä löytyy Suomen suurimmasta kömpijäfoorumista: http://keskustelu.sammysatv.com
Kylätason RC-kuski.

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #17 : 03.09.07 - klo: 16.02 »
kyllä mä sen tiedän!! Mutta se tässä olikin hauskaa mielestäni että peli tarvitsee moottoripyörä kortin ja minulla ei ole vielä edes mopokorttia. :mrgreen: Understand?   :grin:
FG baja, Protech yada st

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Mönkijät
« Vastaus #18 : 04.09.07 - klo: 07.35 »
Täysperävaunullinen rekkahan olis ton filosofian mukaan vielä hauskempi, osta sellanen.... ?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa losi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #19 : 04.09.07 - klo: 09.55 »
Vaikka sulla olisi mopokortti niin et saa siitä huolimatta ajaa 200cc kömpijällä tiellä, se vaatii B-kortin. Mopokortilla saat ajaa tieliikenteessä ainoastaan alle 50cc kevyttä nelipyörää eli kansankielellä "mopomönkijää" :wink:

Lisää näistä löytyy Suomen suurimmasta kömpijäfoorumista: http://keskustelu.sammysatv.com
   

jep jep ollaa samaa mieltä  kevari kortilla saa ajaa 125cc mopoa 50cc sit ku jotai 200cc yli nii sii vaati B-kortin :mrgreen:

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #20 : 04.09.07 - klo: 14.59 »
En mä sillä missään tiellä ole ajamassakaan. Lähinnä jäällä ja metsässä. Toi nyt on vaan monessakin mielessä parempi. Siinä on valot
vilkut (no ne ei nyt nii välttämättömät ois) digitaali mittarit ja 12kk takuu+ ne kilvet. Kun taas 200e halvemmassa mallissa ei yllä luetelluja varusteita ole. No, onhan siinäkin takuu mutta vain 3 kuukautta. Kyllä omasta mielestäni liikenne versio mallissa on 200e hinnan edestä lisävarusteita joten se kannattaa ostaa.

Ja siis mikä toi täysperä vaunu rekka juttu oli? Vihjaatko jotain?
FG baja, Protech yada st

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Mönkijät
« Vastaus #21 : 04.09.07 - klo: 18.46 »
kyllä mä sen tiedän!! Mutta se tässä olikin hauskaa mielestäni että peli tarvitsee moottoripyörä kortin ja minulla ei ole vielä edes mopokorttia. :mrgreen: Understand?   :grin:
Lainaus
Täysperävaunullinen rekkahan olis ton filosofian mukaan vielä hauskempi, osta sellanen.... ?

200cc mönkijä tarvitsee moottoripyöräkortin ja täysperävaunullinen rekka vielä "korkeamman" tason ajokortin (C tai D varmaan, en ole perehtynyt), joten olisihan rekka paljon hauskempi. "Mrgreen"
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #22 : 06.09.07 - klo: 18.40 »
200cc mönkijä tarvitsee B kortin, mönkijää ei voi ajaa moottoripyöräkortilla.

Mönkijöissä on 2 luokkaa; mopomönkijät <50cc jota saa ajaa M kortilla ja täystehoset 50cc -> joita ajetaan B kortilla.



ps. kappas, Koheltaja pyörii nykyään pikkuautofoorumeilla! Terv. Viksma sammysatv:ltä
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #23 : 06.09.07 - klo: 19.08 »
Toi sammys atv on kyllä hyvä foorumi! Nyt on myllymäelle lasku maksettu mönkijästä. Laskussa sanoivat että laskun maksamispäivämäärästä mönkijä toimitetus kestää 4-7 päivää. Mä en vaan tajuu et miten ne saa kuluun jopa viikon ennenku peli tulee?
FG baja, Protech yada st

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #24 : 06.09.07 - klo: 19.33 »
Pitäähä niide saada se Transpointin auto sinne paikalle, eikä sekään saa ajaa 24h putkeen :D
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #25 : 06.09.07 - klo: 19.35 »
Ei oo tranpoint!! Se on kiitolinja. :police: :lol:
FG baja, Protech yada st

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #26 : 06.09.07 - klo: 19.38 »
No sama asia :D
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Mönkijät
« Vastaus #27 : 07.09.07 - klo: 07.44 »
Ensimmäinen ohjaustehostimella varustettu mönkelö tuli just eilen koeajettua... Ihmetellä sopii että miksi vasta nyt alkaa näiden tekninen kehitys. On meinaan senverran mukavampi ajaa, ettei tosikaan.

http://www.yamaha-motor.com/outdoor/07Grizzly_eps.aspx
« Viimeksi muokattu: 07.09.07 - klo: 07.48 kirjoittanut bluebeetle »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #28 : 07.09.07 - klo: 09.56 »
Onhan se 700 Jamppi kevyt ajella metsässä, eikä ohjaus lyö käsille ohjaustehostimen myötä mutta mutta... kun mennään nopeille poluille ja tielle niin ohjauksessa on liian "ohut" tuntuma ja peli rupee soutaa laidasta laitaan, kaikkea ei voi saada samaan pakettiin. Nooo, mä en vielä ole löytänyt kömpijää missä ei parantamisen varaa olisi :wink:

Kylätason RC-kuski.

Poissa Harza!!

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #29 : 07.09.07 - klo: 19.31 »
KQHTOS  VAAN POPULAA SAMMYS ATV:LTÄ. oMA nick siel oin harza!! tms vittu  oli camps pääl.. :mrgreen: