Kirjoittaja Aihe: Mönkijät  (Luettu 26971 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #60 : 09.06.08 - klo: 18.40 »
Tuossa pihassa nököttää nykyään -08 Can-Am Outlander 800XT MAX tieliikenneversiona, ainakin toistaiseksi on pihalla, uutta omistajaa etsitään kuumeisesti :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #61 : 09.06.08 - klo: 18.41 »
Mitäs varten myyt?
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa Hirsse

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #62 : 13.06.08 - klo: 14.58 »
Kesän tullessa myin 6kk "vanhan" mönkkärin pois ja 450 Dinli tuli tilalle  :evil:
Ei noista näköjään enään eroon pääse kun on kerran omistanut...
Minäkään en lukenut foorumin sääntöjä ja allekirjoitukseni muokattiin ylläpidon toimesta

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #63 : 13.06.08 - klo: 15.13 »
Mitäs varten myyt?

Eikös se näissä harrastuskamppeissa ole linjana se että kun on hyvä laite niin aina pitää saada vieläkin parempi :wink:

No, paremmaksi ei oikeastaan voi enään mennä mutta seuraava on hieman toisentyylinen ja toisenlaiseen käyttöön optimoitu.
Kylätason RC-kuski.

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #64 : 13.06.08 - klo: 21.31 »
Crossi? Itse kikkailen Polariksen 90 kuutioisella Predatorilla, onhan se pieni mutta kiva keulia ja hyppiä. Kulkee muuten aika iloisesti, kun ottaa ylimääräiset hidastimet pois. Itse haluaisin jo isompaa, mutta just tuli tuo 700 catti, jota ei viiti antaa vaihossa.
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #65 : 14.06.08 - klo: 07.57 »
Ei tule crossia vaan jatketaan 4X4 laitteilla jatkossakin. Nykyinen laite on varusteltu katupainoitteisesti ja seuraava peli rakennetaan maastoon ja enduroon.

90 Preda on hieno ja kestävä värkki :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #66 : 14.06.08 - klo: 11.27 »
Ei tule crossia vaan jatketaan 4X4 laitteilla jatkossakin. Nykyinen laite on varusteltu katupainoitteisesti ja seuraava peli rakennetaan maastoon ja enduroon.

90 Preda on hieno ja kestävä värkki :wink:


Mitä ihmettä, ei voi uskoa.. meni poikien kanssa vedonlyönnit uusiksi.
Olin jo laittanu rahani siinä uskossa että veli kohelluksella tulee spyderi.


Kerro kohellus ja päästä meidät piinasta!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #67 : 14.06.08 - klo: 11.44 »
Älä kerro kamuille että sulla on hieman ensitietoa seuraavasta valinnasta, ei ne kumminkaan täällä surffaa. Pistät kunnon vedonlyönnin aikaiseksi ja keräät hillot taskuun, tarjoo sitten voittorahoilla joskus pirtelöt paaritiskillä :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #68 : 14.06.08 - klo: 12.05 »
Heh  :grin:

Kyllä se rene on kiikarissa itse kullakin...  :roll:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #69 : 14.06.08 - klo: 18.51 »
Sen verran voin vielä paljastaa ettei tule Reneetä mulle, vaikka onkin hienon näköinen laite. Mä arvostan enemmän käytännöllisyyttä eli lokasuojat ja tarakat on oltava että saadaan Renekuskien bensat ja retkikamat kyytiin... :grin:

Kylätason RC-kuski.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #70 : 14.06.08 - klo: 23.08 »
Oot menny jostain saamaan thundercattiin kilven persiiseen?  :shocked:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #71 : 15.06.08 - klo: 18.28 »
Paljasta jo! Onhan se Thunder Cat ihan kiva vekotin... AC tulee vissiin uusi kisacrossi...
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #72 : 15.06.08 - klo: 18.49 »
Nou nou nou nou, pikatestin jälkeen ei tule Thunderia koska on vielä hieman raakileen oloinen, varsinkin kun on tottunut mönkijämaailman Range Roveriin. Pidetään piruja jännityksessä :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #73 : 15.06.08 - klo: 20.05 »
oisko polle?
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #74 : 15.06.08 - klo: 20.59 »
Polaris?
AC?
Can-Am?
Yahama?
Suzuki?
CF Moto?
Kawasaki?
Trapper?
Hunter?
Gamax?
Dinli?
Gomanche?

Joku noista onko?
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #75 : 15.06.08 - klo: 21.00 »
Noup, yksi Polle oli ja toistaiseksi heillä ei ole tarjota riittävän luotettavaa laitetta vaikka mutten mainio mönkijä onkin :wink:

Lopetellaanko tämä arvausleikki? Kohta on kaikki käyty läpi ja yllätysmomentti jää aika pieneksi. Tosin ne jotka mut tuntee tietää sanomattakin minkä merkkisellä laitteella ajan jatkossa, malli vaan taitaa askarruttaa :wink:

P.S Tosta puuttuu ainakin Linhai... :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #76 : 16.06.08 - klo: 00.03 »
Noup, yksi Polle oli ja toistaiseksi heillä ei ole tarjota riittävän luotettavaa laitetta vaikka mutten mainio mönkijä onkin :wink:

Lopetellaanko tämä arvausleikki? Kohta on kaikki käyty läpi ja yllätysmomentti jää aika pieneksi. Tosin ne jotka mut tuntee tietää sanomattakin minkä merkkisellä laitteella ajan jatkossa, malli vaan taitaa askarruttaa :wink:

P.S Tosta puuttuu ainakin Linhai... :grin:

Ei!! Miten mä voin Linhain unohtaa. Itsellä ei tule mieleen enää merkkejä, jos jotain kiina-vitkuttimia ei lasketa. Honda puutuu kans! 400 kuutioinen honda oli ennen.
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #77 : 23.06.08 - klo: 22.48 »
miten noilla kömpijöillä pystyy hallitsemaan hypyissä keulaa? kaasu/jarru? kula ylös/alas!
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #78 : 24.06.08 - klo: 08.16 »
Krossarilla ei ole paljoa ajeltu mutta painavalla nelikolla hyppy etenee juuri kuten on sattunut hyppyrin nokasta irtoamaan... ilmassa ei paljoa kikkailla 350 kiloisen möhkön kanssa.

Sellaisia huomioita on tehty että rengaspaineet ja alustan setupit on oltava kohdallaan jos meinaa hypyttää. Neliveto saa olla mielummin poiskytkettynä jos alastulo sattuu tulemaan eturengas edellä, silloin saattaa peli lähteä kirjoittamaan alastulossa ja kuskista tulee aika äkkiä matkustaja.

Kylätason RC-kuski.

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #79 : 25.06.08 - klo: 09.18 »
Tieliikenne Polaris Sportsman 500 efi löytyy ja harrastepelinä Polaris Outlaw 500 irs supermoto.
- Tamiya solar car -

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #80 : 27.06.08 - klo: 23.22 »
miten noilla kömpijöillä pystyy hallitsemaan hypyissä keulaa? kaasu/jarru? kula ylös/alas!

Itse olen vedellyt tolla Predatorilla (ei se 90, 500 kuutioinen) oon vedelly noita perys hyppyjä, jä sitten up-downeja oon harjotellu, niin kyllä ihan hyvin sitä pystyy, kyllä huomaa kun päästää kaasun irti 
ilmalennon aikana, meinaa tulla nokalleen alas  :grin:  Ei ole pahempia sattunut, kerran hypystä maahan, heti tiukemman puoleista käännöstä, hupsis, siinä se kaatu.

P.S Ostin uudet crossihanskat, tais olla No Fearin Quartz hanskat.  :wink:
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #81 : 29.06.08 - klo: 13.27 »
Itsellä on kiina kömpijä!!!

Hyvin on pelannu ja nyt myynnissä uusien projektien tieltä!!!

Comanche 200cc tl peli vm. 07
yv:llä lisätietoja/kuveja!!

Poissa ekiz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #82 : 10.07.08 - klo: 17.44 »
400cc tgb bladellä ajelen on kyllä makosa peli! työmatkat ja muut reissut hoituu mukavasti tolla. talvella joutuu jo ruveta tunkee pilkkihaalaria niskaan :)
[hpi baja 5t 2.4ghz] [kyosho ultima db] [team associated tc5] [corally]

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #83 : 10.07.08 - klo: 18.26 »
hyvin se keula siellä  radalla pysy asennossa vaikka vähän jännitti..  ..meinaa kuski.
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mönkijät
« Vastaus #84 : 12.07.08 - klo: 16.49 »
Ostakaa kaverin mopomönkijä! On hieno! http://www.nettimoto.com/631071
Huehue