Kirjoittaja Aihe: HB Lightning 10GT  (Luettu 73193 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vikke

  • Tulokas
    • Profiili
HB Lightning 10GT
« : 25.07.07 - klo: 23.50 »
Tekisköhän tällä mitään? kellään kokemusta? http://www.hobbylinna.com/lightning-gt10-sport-p-14014.html Hinta ois ainaki kohillaan, pihasudittelu käyttöön pääasiassa, harrastus vasta aluillaan.

« Viimeksi muokattu: 23.04.09 - klo: 17.36 kirjoittanut Vikke »

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #1 : 26.07.07 - klo: 04.24 »
Varmasti ihan pätevä auto lajissaan.. Kannattaa vilkaista myös lightning10 mallia joka on suunnilleen sama auto paitsi renkaat ovat pienemmät,eri kori ja eri kone,eli lähes kaikki palikat samoja,se on siis stadium trukki(truggy). Trukki on ajo ominaisuuksiltaan parempi,ainakin yhtään kovemmissa nopeksissa,vaikeampi kaataa ja menee kaikkialla missä monsterikin väh. yhtä hyvin.10gt mallista myös versio(ei RTR)missä on keski diffi kuten esim.HB:n 1/8 trukissa,jollaisesta itsellä kokemuksia(hyvä auto,joskaan ei nyk.x1crt:een veroinen :grin:).Suosittelen ehd. autoa,jossa keskidiffi,se parantaa huom. ajo ominaisuuksia(ja niiden säätöä).Osta truggy,jos mahd. raisun pelin haluat.. :wink: :wink:JA 1/8! :evil:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa make206

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #2 : 27.07.07 - klo: 20.52 »
Puoli gallonaa tuommoisella on tullut tässä vedettyä.
Ihan ok peli, tosin paremmasta ei ole edes tietoa, itselleni kun hommasin tuon ensimmäiseksi autoksi.
Nelivetoisena pääsee vaikka ja missä, kulkee nykyiseen tarpeeseen ihan riittävästi.
Omaa tyhmyyttäni on ollut pariin otteeseen seisonnassa kun osia on odoteltu postista, jälläreitä kun ei ole kuin hobbylinna.
Vaikuttaa kestävältä peliltä, ajettu hiekalla, kiikuttu mäkiä, ajettu kivikossa, hypitty ja pannutettu kunnolla.

Jos tuollaisen hommaa niin kannattaa tilata samalla sylinterimallinen ilmansuodatin, orkkis ahdistaa ilman saantia. Auto oli muuten paketista otettaessa valmis ajoon, sisäänajoon valmiiksi rikkaalla, ja sisäänajon jälkeen jonkinmoiset säädöt sai helpolla aikaiseksi ilman suurempaa kokemusta kaasuttimista.

Jos kuvittelee ajelevansa pääosin asfaltilla, on ohjauksen servo vähän munaton kun renkaat ovat varsin leveät ja pitävätkin kohtuudella. Seuraavaksi olisikin jämymmän servon hommaus edessä itsellä, samoin erilaiset renkaat vaihtelun vuoksi.

edit: ja lisäyksenä että hobbylinnasta tuleva auto on HB Lightning GT10 sport eikä GT10, jossa on alumiinisia tukirakenteita toisin kuin tossa sportissa jossa ovat komposiittia, alusta levy on Sportissa ainoa alumiininen osa.
« Viimeksi muokattu: 27.07.07 - klo: 21.04 kirjoittanut make206 »

Poissa Vikke

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #3 : 30.07.07 - klo: 12.36 »
Kiitokset näistä tiedoista, pari autoa kiikarissa, katsotaan nyt kumpi tulee laitettua.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #4 : 13.08.07 - klo: 08.46 »
Jatketaas tähän samaan ketjuun vaikka Vikke jo omat vastauksensa saikin... Juu elikkäs itse ostin myös tommosen GT10 sportin ja siinä nyt on oikeastaan ilmentynyt seuraavanlaisia heikkoja kohtia joista ainakin osan voi selittää säälimättömällä ja armottomalla bashaamisella pitkin sepelikasoja.
Omat huomiot:
Vetareita menee, niitä menee aika reilusti :roll:. Sanotaanko näin että gallona ajettu ja kolme vetaria mennyt, lisäksi takakardaani. (suurin osa erilaista säätöajoa, lisäksi on kiikuttu, hypitty, vedetty asvaltilla huippuja ja tottakai kaadettu ahkerasti :mrgreen: ). Mielestäni hämmästyttävintä tässä on se, että vetarit lähtevät pois paikoiltaan niin edestä kuin takaa. Mistähän tämä voisi johtua? Mielestäni kupit eivät ole kuluneet, ainakin takana ovat kuin uudet. Lähes poikkeuksetta vetarit myös menevät kierteelle, nähtävästi about 90 asteen kiertymä vaikuttaisi olevan "sopiva" ennenkuin vetari taittuu mutkalle. Tehot puhunevat puolestaan?  :lol:
SLipperyn nylokkimutteri ei tahdo oikein pysyä kireällä, paitsi jos sen pistää liian tiukalle jolloin siitä ei juuri ole varsinaista hyötyä... liekö tässä osasyy tuohon vetariasiaan?
Front hub carrierit tykkää hukata alapään pultteja(pultti joka kulkee flange pipen lävitse), kannattaa tarkkailla!
Alkuperäinen ilmanputsari kannattaa heittää yön pimeydessä niin kauas kuin jaksaa, mielellään paikkaan josta kukaan sitä ei vahingossakaan löydä :laugh: Itse pistin siihen todella race-henkisen krossisuodattimen, asennus näyttää myös siltä että tein sen itse... toimiva ratkaisu, yllättävää kyllä!

Mitähän vielä? Ainiin, iskareiden alapäät kannattaa tarkistella myös, itselläni sekä kaverillani aukesi tehdaskasauksen jäljiltä yksi iskunvaimennin ja sitte olikin jo öljyt kartanolla... Toimihan se tietty yhdelläkin vaimentimella, autossahan on niitä pari kipaletta/rengas.
Gallonan ajettuani voin sanoa että hauska leluhan tuo auto kyllä on, varaosiin menee ehkä jopa yllättävänkin reilusti rahaa(tai ei ehkä se rahanmeno niinkään vaan se, että niitä joutuu tilaamaan toisesta päästä suomea). Paljon on auton sielunelämästä opittu ja yön tunteina omia ratkaisuja rakenneltu... onko muut koittaneet ram-air tyylistä jäähdytystapaa moottorin siilille? Itsehän vedin kotelon sisäpuolelta putkiston siilille, tuntuisi jäähdyttävän paremmin kunhan vauhtia on tarpeeksi :grin:

Ei muuta kuin kertokaas muutkin kokemuksianne autosta... kai täällä jollain muullakin köyhällä näitä halpisresuja on kuin mulla ja make206:lla? :grin: :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #5 : 15.08.07 - klo: 22.36 »
No jos ei muuta niin kertokaa ny joku edes että miks etupäästä lentää vähän väliä vetarit huitsin kuikkaan? nivelletty malli varmaan auttais, maksaa vaan reipas 4x sen mitä normaali versio... onko muita vaihtoehtoja sillä mikään ei ole liian tyhmää kokeilla, ainakin kertaalleen  :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Mika R

  • Vieras
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #6 : 15.08.07 - klo: 23.20 »
säädä camber kulmat ja kato ettei sisäänjoustoa oo liikaa et hyppää pois

Poissa touring

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #7 : 16.08.07 - klo: 15.27 »
Kyllä! Tuli hommattua kyseinen auto pari viikkoa sitten ja tietenkin kaverille kanssa  :grin:
Autot pelanneet moitteitta ja hyvässä vedossa ovat. Autoja on kyllä kyykytetty olan takaa!! Vetarit ovat ottaneet hieman siipeensä, mutta mitään ei ole mennyt vielä rikki.. Ilmanputsarin uusimista suunnittelen, tuo alkuperäinen näyttää ahdistavan/olevan muutenkin jo kulunut. Niin ja uutta koria pitäis laittaa tilaukseen, kaveri ajoi omansa isoon muuntajaan ja sain ns. laikka-avon  :afro: :afro: Lavangolle pitäisi lähteä autoa testaamaan, kun ei rataa Helsingin alueeltakaan löydy..

Poissa make206

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #8 : 17.08.07 - klo: 09.17 »
...Vetarit ovat ottaneet hieman siipeensä, mutta mitään ei ole mennyt vielä rikki..
Kannattee viitsiä suoristella nuita vetareita kun alkavat lenkkasemaan, lenkkasusta ei ole pitkä matka siihen että napsahtaa poikki. Rajansa tietysti metallin kestolla uudelleen taivuttamisen jälkeen.

"nimim. 2 vetaria viime kerralla"

Ps. jos joku sattuu löytämään kestävämmät vetari vaihtoehdot niin ei muuta kuin viestiä...

...Ilmanputsarin uusimista suunnittelen, tuo alkuperäinen näyttää ahdistavan/olevan muutenkin jo kulunut...
mulla on HPI87207, "bolt on" suodatin GT 10:en. Hyvin on pelannu ja mahtuu koppaan voimistelematta. Ulko filsu tosin on niin ohut että päästää nopeasti pölyä sisempään ja niitä saa olla siten pesemässä/vaihtamassa joka kerran jälkeen (kun pölisevällä alustalla pyörii).

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #9 : 21.08.07 - klo: 14.17 »
Juu tuo make206:n esittämä ilmanputsari on vaikuttanut ihan toimivalta, liekö kiinnityksissä parantamisen varaa? :p
Itselläni on jp-nitroracingilta tilattu power save racingin suodatinrunko ja siihen sopivat elementit. Vähän vaatii säätämistä että saa paikalleen(aika iso pömpeli+kaula on kaasarissa 10mm kun taas tuo runko on tehty 14mm kaulalle. Pätkä polttoaineletkua väliin ja silikonilla kiinni, hyvin on pysynyt. Kiitti vinkistä (ja letkusta) vielä sinne liikkeen suuntaan jartsalle.

Itselläni ei ole enää vetarit ongelmana vaan ongelma näyttää olevan lähinnä takakardaanin kestossa ts. se siis ei kestä. :grin: Pari on jo niitäkin mennyt poikki.
Liikaa voimaa ja tuhoisa ajotyyli luulen minä. Eikös slipperyn pitäisi silti toimia tuossa hommassa "varmistajana", kardaani menee aina slipperyn päästä poikki. Jos slipperyn mutteria pistää löysemmälle niin se aukeaa ajossa kohtuullisen nopeasti, tämäkään ei ole mielestäni sen tarkoitus? Toisaalta ei hajoa voimansiirto kun ei moottorilta tule yhtään vetoja akselistolle :wink:
Slipperyn mutteri ei muuten ole siis vedetty kiinni asti vaan kyllä se jonkinverran auki on kuten kuuluukin.


säädä camber kulmat ja kato ettei sisäänjoustoa oo liikaa et hyppää pois

Mitenkäs camberit voi säätää kotioloissa ja mistäs sen tietää että paljonko ne pitää olla? niihin varmaan tarvis jonkinmoiset säätökamat vai kuinka?

Kiitokset vinkeistä jo etukäteen (ja myös näin jälkikäteen)
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Romulus

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #10 : 05.09.07 - klo: 00.05 »
Mistään en mittään tiiä,muuta kuin että nyt on itselläkin tuollainen härveli.
Sisäänajo ajettu ja tänään töissä näytettiin että kuinka lujaa se sitten menee...
Ja menihän se täysillä seinään  :mrgreen:
(otti jonkunlaisen häiriön jostaan eikä noteerannut ohjainta lainkaan)
"Kumma vekotin kun ei voi täysillä seinään ajaa,
kun maksoikin niin paljon" sanoi työkaveri...(olisi ehkä aika vaihtaa työpaikkaa)

Eipäs tässä hätää,osia saa ostettua ja täyttä vauhtia kohti uusia
seikkailuja (ja uudelleen seinään)

Ihan hauska vekotin, sähköautoilla on ennen ajeltu ja nyt sitten ensinmäinen
polttomoottori laitos... "vetarit paukkuu ja tukivarret lentää,ja vieläkin hymyilyttää"

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #11 : 05.09.07 - klo: 16.11 »
Kaveri kertoi, että hänen ystävällään oli tämä auto ja siitä irtosi jotain taka-akselista 10 min välein!

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #12 : 05.09.07 - klo: 17.04 »
Kaveri kertoi, että hänen ystävällään oli tämä auto ja siitä irtosi jotain taka-akselista 10 min välein!
Tuohan kuulostaa hienolta :grin:
Takaa saattaa vetarit irtoilla välillä mutta iskareiden/jousien joustoa säätämällä ongelmasta pääsee ylitse. Vetarin kiinnittämiseen tarvitsee ristipää ruuvarin ja 15 sekuntia aikaa... itselläni vika sattui aluksi muutaman tankillisen välein mutta säätämällä siitä selvittiin.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #13 : 05.09.07 - klo: 18.49 »
Olen itsekkin harkinnut tätä autoa, mutta mielummin ottaisin vetostartilla!

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #14 : 05.09.07 - klo: 19.21 »
ainakin mulla ja make206:lla on vetostartilla olevat 10GT Sport mallit 3.0cc powerfactory koneilla. suosittelen, kestää kohtuudella ottaen huomioon sen sikailun mitä soramontulla autolle harrastetaan  :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #15 : 06.09.07 - klo: 15.05 »
Paljonko tämä sport malli maksaa ja mistä sitä saa? Hobbylinnassa on vain pelkkää 10 gt rotostartilla.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #16 : 06.09.07 - klo: 17.28 »
itseasiassa soita hobbylinnaan ja kysy. Tilasimme alunperin ennakkoon juuri nuo 10GT mallit mutta heille saapui lähetys 10GT Sport malleja. 10GT on sitäpaitsi poistuva malli. hinta oli tuolloin tarjouksessa 230€ mutta käsittääkseni se hinta oli vain ennakkotilaajille. Pistä mailia/soita heille.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Lapanen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #17 : 17.09.07 - klo: 22.18 »
Off topic, mutta irkkaako Breweri?  :smiley:
LRP Shark 18 Buggy & HB Lightning 10GT

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #18 : 18.09.07 - klo: 07.59 »
Huhut kertovat että kyllä  :grin:

Kuis?
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Lapanen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #19 : 18.09.07 - klo: 08.19 »
Mielessä vaan käväs ku tuolla V8-kanavalla samalla nickillä   :cool:
LRP Shark 18 Buggy & HB Lightning 10GT

Poissa Lapanen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #20 : 21.09.07 - klo: 20.37 »
Huh! Tänään tein kyseiseen autoon ensimmäisiä säätöjä sisäänajovaiheen jälkeen, ja voi sanoa että hauskaa oli  :grin:
LRP Shark 18 Buggy & HB Lightning 10GT

Poissa touring

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #21 : 22.09.07 - klo: 22.11 »
Huh! Tänään tein kyseiseen autoon ensimmäisiä säätöjä sisäänajovaiheen jälkeen, ja voi sanoa että hauskaa oli  :grin:

Jep!! Ei riemulla rajaa ku lightningilla ajaa :) Ärhäkkä peli!

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #22 : 24.09.07 - klo: 21.01 »
Minkäslaisissa maastoissa te ajelette autoillanne? Itsellä tulee lähinnä koitettua uusimmat ratkaisut tuossa parkkiksella ja jos ne toimii niin sitten ei kun soramontulle kukkulan kuningasta leikkimään  :grin:

Jossain vaiheessa käytiin ton kaiffarin kanssa pururadalla johon oli jo valmiiksi tehty tekniikkatreeniä varten kumpuja hiihtäjille. Muuten hauska paikka mutta kovin kapea näin aloittelijalle... Isoja puita molemmin puolin, ei kiva.

P.S. puusta tehty hake on muuten aika prkleen liukas pinta ajettavaksi, tosin autokaan ei mee niin herkästi palasiksi kun se on pehmeää.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa opcaravan

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #23 : 25.09.07 - klo: 19.14 »
Itsekin tuossa n. 1kk sitten ostin mokoman kapistuksen. Ihan hyvinhän tuo on pelannut. Aikaisempaa kokemusta rc-autoista ei juurikaan ollut, joten onhan tuo pientä opettelua. Hauska vehje sinällään kyllä..

Kohta gallona ajettu ja nyt rupeaa tuo meikän lightning rapistumaan. Vaikka pessyt ja voidellut aika ahkeraan, niin vasemman etupyörän lukitus "tappi" oli mennyt sileeksi ja "kardaanien" ulommat päätykupit rupeavat syöpymään. Saa nähdä, miten tuo kestää, mutta aikas kyytiä tuo jo on kyllä saanut, eikä kertaakaan ole leikkiä jättänyt kesken.. Toivotaan huolettomia ajoja. Olipas ylläri että tollekin autolle löytyi ihan oma keskustelunsa.. :) Kun ei kaiketikkaan mikää ihan yleisin auto ole...

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #24 : 25.09.07 - klo: 20.11 »
Nojoo, itselläni on autolla ajettu about puolitoista gallonaa ja lahjalista on seuraava:
pari kertaa on takadiffistä mennyt hammasrattaat ja shimmit, vetareita on mennyt repullinen, takakardaaneja muutama, kardaanien kuppeja yks jokaista sorttia, etuvetareiden ulkopäät alkaa olemaan eiliset (lue: ei niissä enää vetarit tahdo pysyä), renkaiden laakereita, yksi kappale koreja, keskilaakerit, erinäisiä ruuveja, yks tulppa ja paljon korisokkia. Iskareissa ei oo kaikissa pysyneet nesteet sisällä, niitä tosin on tullut säädeltyä muutenkin. Ei voi sanoa kaikista halvimmaksi harrastukseksi mutta mukavasti pääsee toteuttamaan itseään. Ei viitsi 1:1 autolla vetää lämä pohjassa pitkin hiekkavalleja ylös ja pyörien alas. Kuten jo aiemminkin olen tainnut mainita, ajotyyliä muuttamalla pääsisi halvemmalla, ei vain tee mieli muuttaa tuota "stunttiajajan" tyyliä. Jokaisesta hyppyristähän voi koittaa ajaa vielä vähän lujempaa jos auto pysyy oikein päin, eikö?` :grin:

En tiedä millaista käyttöä tämän auton tulisi kestää mutta montaa reissua ei ole ajokuntoinen auto laatikossa kotiin lähdetty. Mielestäni välillä auto hajoaa liiankin helposti. Osan näistä rikoista voi pistää tietämättömyden piikkiin, esimerkiksi nuo takakardaanit. Ei voi olettaa että huomaisi vian johtuvan diffin kupin kulumisesta kuin vasta kolmannen katkinaisen kardaanin jälkeen. Nytpä tiedän senkin, osaa tarkkailla kuppeja paremmin.
Paha sanoa muuten kestävyydestä kun ei ole kuin youtuben videot vertailukohtana, kiikutaan jotain rotvallin reunaa ylös ja alas. Ei jaksanut kiinnostaa kuin max. 10 tankillista.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa opcaravan

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #25 : 25.09.07 - klo: 21.21 »
No jopas.... Sinullehan sattunut..  :shocked:

Onneks ei itellä vielä noin hurjana ole ollut laittamista.... Paras koputtaa puuta... Pitää itte tilata vähän varaosia varastoon, ettei tartte kuukautta ootella jos tulee vikoja... Itsellä nyt ei aivan hurja ajotyyli ole, mutta onhan tuolla aika korkeelta tullu tiputtua ja suht nopsasta vauhdista ympäri pyöriteltyä... Vielä kuitenkin suht ehjä.. Paitti mitä tuo pikkuinen "tappi" katkes... Oli muuten veikee ajettava kun takapotkuna oli tovin... ei tahtonut kestää käsissä mitenkään.. Mut pitää koittaa vähäsen vahvistella tota.. Kaveri on metallifirmassa töis, ni vois kysästä jos vaikka suostuis (jos yleensä mahdollista tehdä) tekemään jotain hiluja vähän vahvempana.. Diffit ja vetarit vois jopa olla mahdollisia...

Poissa make206

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #26 : 26.09.07 - klo: 07.21 »
... Kaveri on metallifirmassa töis, ni vois kysästä jos vaikka suostuis (jos yleensä mahdollista tehdä) tekemään jotain hiluja vähän vahvempana.. Diffit ja vetarit vois jopa olla mahdollisia...

Me voidaan brewerin kans ilmoittautua vapaaehtoisiksi vetari-testaajiksi jos koneistukseen ryhdytään! Voimme luvata että ajetaan rankkaa testiä..

Tuota mekin ollaan mietitty että josko noita pystyis teettämään jokseenkin järkevästi. Nykyine materiaali kun ei vaan kestä.
Toki, onhan meillä 25% tuo menovesi muttei ei ne aiemminkaan 16%:lla kestäneet sen kummemmin.
« Viimeksi muokattu: 27.09.07 - klo: 07.14 kirjoittanut make206 »

Poissa Lapanen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #27 : 26.09.07 - klo: 14.02 »
Meikäläisellä vasta n. 1/4 gallonaa kyllä ajettu, mutta mitään ei oo ainakaan vielä ollu. Ei oo tosin autokaan vielä vimpan päälle säädöissä. Ainoa missä tässä vaiheessa näkyy kulumaa, on rotostartin "starttitikku". Ainoa paikka mistä sen onnistuu ujuttamaan oikeaan kohtaan on alatukivarren ja vetarin välistä, ja vetari on syöny siihen semmosen 1,5 mm uran  :grin:
LRP Shark 18 Buggy & HB Lightning 10GT

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #28 : 26.09.07 - klo: 14.26 »
joo, kyllä me Maken kans testaillaan. Jos joku sattuu tuntemaan esim kiihdytyskuljettajia tms mniin heiltä voisi saada titaanista tehtyjä kisaventtiileitä joita ei enää voida käyttää kisakäytössä. Niiden luulisi kestävän jo jotain...
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa timpo1993

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #29 : 26.09.07 - klo: 15.30 »
moi mulla on toi auto mulla on roto-start käynnistäjä mulla on starttiboxi käytän sitä aina kisoissa.mulla on toi hb lightning gt10 auto semenee ihan hyvin oon hyppiny sillä keulinu  kiihdyttäny
hpi racing, Hobao Hyper 7.