Kirjoittaja Aihe: Vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin  (Luettu 1559 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Valde

  • Jäsen
    • Profiili
Vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin
« : 16.08.07 - klo: 07.33 »
Mistä voisi ostaa vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin. Mielellään joku liike Turun seudulla. Vai saisiko jostain adapterin, jolla Kyosho-tyyppinen kiinnitys sopisi Schumin napoihin?

Tuossa yritin etsiä netistä tietoa Schumin sähkö-krosseista, mutta tekeekö firma nykyään vain polttiksia ja monstereita? Entä onko vanteiden kiinnitys vielä saman tyyppinen kuin vanhoissa?

Löytyykö Schumacher tietäjiä?? 

--Apuuva--

Reilu 10 vuoden jälkeen yritän uudelleen viritellä harrastusta, mutta taitaa toi mun vanha "sotaratsuni" olla todellakin VANHA. :laugh:
Schumacher Cougar 2 Works ´94

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin
« Vastaus #1 : 16.08.07 - klo: 08.07 »
Mistä voisi ostaa vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin. Mielellään joku liike Turun seudulla. Vai saisiko jostain adapterin, jolla Kyosho-tyyppinen kiinnitys sopisi Schumin napoihin?

Tuossa yritin etsiä netistä tietoa Schumin sähkö-krosseista, mutta tekeekö firma nykyään vain polttiksia ja monstereita? Entä onko vanteiden kiinnitys vielä saman tyyppinen kuin vanhoissa?

Löytyykö Schumacher tietäjiä?? 

--Apuuva--

Reilu 10 vuoden jälkeen yritän uudelleen viritellä harrastusta, mutta taitaa toi mun vanha "sotaratsuni" olla todellakin VANHA. :laugh:
Hexin pystyy vaihtamaan kyllä...Itsellä ollut sama auto...Esim tamiyaan pistin joskus maruin hexin :D
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Valde

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin
« Vastaus #2 : 16.08.07 - klo: 09.17 »
Siis hetkinen.. Onkos mulla nyt termit hallussa, mutta eikös Hexit ole siis ne mutterin näköiset sovitteet, jota käytetään Tamiyassa ja Kyoshossa. Kun Schumissa on vanteessa se ristikko, mitä en muissa vanteissa ole nähnyt. Ja harmiksi napa on vielä se puoli, jossa on upotukset. voisi tietysti rikkoa vanhat vanteet ja yrittää rakentaa niistä sovitteet.
Schumacher Cougar 2 Works ´94

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin
« Vastaus #3 : 16.08.07 - klo: 13.57 »
Siis hetkinen.. Onkos mulla nyt termit hallussa, mutta eikös Hexit ole siis ne mutterin näköiset sovitteet, jota käytetään Tamiyassa ja Kyoshossa. Kun Schumissa on vanteessa se ristikko, mitä en muissa vanteissa ole nähnyt. Ja harmiksi napa on vielä se puoli, jossa on upotukset. voisi tietysti rikkoa vanhat vanteet ja yrittää rakentaa niistä sovitteet.
Ristikko? Hexit mulla oli cougari kakstonnisessa..
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Valde

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin
« Vastaus #4 : 16.08.07 - klo: 14.35 »
Oiskohan Cougar 2:n vanhempaa sarjaa. Mulla on toi Works ei viimeinen editio 2:sta. Siinä ei oo enää niitä Cougarien vanteen halkaisijan kokoisia pölysuojia, mut vielä vanhoista tutut kiinnitykset. Pitään varmaan pistää osto-ilmoitus, jos jonkun miljoonalaatikosta löytyis noita kakstonnisen pyörännapoja.

Tämä auttoikin jo paljon!

Schumacher Cougar 2 Works ´94

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin
« Vastaus #5 : 16.08.07 - klo: 21.54 »
Mistä voisi ostaa vanteet Schumacher Cougar 2 Wks:iin. Mielellään joku liike Turun seudulla.

Mulla seisoo noita vanteenkiinnityksiä käyttävät vanteet suht saman ikäluokan Schumacher-CLUB10:ssä ! Se ei palaa mulla enää ajoon/ehjäksi, joten myyn koko auton   -YV
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2