Joo, jos nyt itte olen ymmärtänyt oikein niin rahalla et ainakaan saa GX-21 tohon autoon. TR-15 on 1/10 luokan auto ja .21 ja isomman koon koneet on tehty 1/8 autoihin, jota ei ihan helpolla saa mahtumaan 1/10 autoon. .18 koon moottori ainakain on niitä isoimpia koneita joita 1/10 autoon mahtuu kun ne on tarkoitettu ton kokoluokan autoille.
Ja tosta sun seossuhdejutustas vielä sen verran, että jos olen itse oikein ymmärtänyt, niin noin ei kyllä käy todellakaan helposti, jos kone on laadukas. Säädöt omasta mielestäni vaikuttavat siten, että kun nämä moottorit mitä useammin ovat 2-tahtikoneita, eli polttoaineen seassa on öljyä, joka voitelee moottoria. Kun säädöt on rikkaala, öljyä siis menee hyvinkin paljon moottorissa yms. ja kone kuluttaa kriittisiä kohtia kuten mäntää ja sylinteriputken sisäpintaa, vähemmän, kun siellä on sitä öljyä! Laihalla taas moottori ei saa tarpeeksi öljyä, ja kuluttaa näin mäntää ja sylinteriputkea aika nopeaan tahtiin ja näin kun niiden kulutuspinnoilta hioutuu joka iskulla muutaman atomi metallia pois, koneesta häviää puristukset eli se käy väljäksi.
Kertokaa joku kokeneempi, että puhunko palturia tiällä vai onko se niin kuin luulen VAI onko jesse-m-90 oikeassa tässä asiassa?.