Kirjoittaja Aihe: Mikä autoksi?  (Luettu 20281 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tf2

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #60 : 12.10.07 - klo: 21.16 »
Maksa vähän enemmän, eli osta ennemmin toi hpi mt2 g3.0, koska siinä on neliveto ja talvella on paljon helpompi ajaa ku firestormilla...
Myydään Hpi Firestorm,RTR...

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #61 : 12.10.07 - klo: 21.43 »
Jos ei ole väliä onko neliveto, niin Schumacher Havoc on myös ihan hyvä vaihto ehto. Tämä taas on takaveto. Mutta kone kyllä on ihan tehokas, 4.6cc.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #62 : 12.10.07 - klo: 21.55 »
nii tai alpha 3 tai hong nor x1crt
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mika R

  • Vieras
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #63 : 12.10.07 - klo: 22.35 »
hehe.. ihan samaa kaliiberia   :laugh:

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #64 : 13.10.07 - klo: 22.35 »
Aika haastava valinta on kyllä. Harkinnassa on siis seuraavat autot:

Polttikset
HPI Firestorm 10T RTR
HPI MT2 G3.0 4wd Truck RTR
Traxxas Jato 3.3 RTR

Sähkö:
Traxxas Rustler VXL RTR

Paras vaihtoehto olis varmaan tuo MT2 mutta englannista tai usa:sta tilaamalla sais jo melkein 3.3 Jaton melkein samoilla hinnoilla. Toisaalta talvella ja muutenkin helpoin olis neliveto sähkis paras mutta semmosta ei taida olla olemassakaan stadium truckina, siis nelivetona. Kaikkihan nuo taitaa olla aloittelijaystävällisiä ja varaosiakin saanee Suomesta ja esim. liquidrc:stä jos ei lähempää eli sen puoleen...

Onko tuo lisäraha jaton ja firestormin/MT2 välillä kannattava, onko jato oikeasti 70€ parempi pihasudittelijalle talviautoksi (ja ens kesänä radalle)? Vai kannattaako odottaa toi Rustler VXL sähkis vai ostaa toi MT2 heti...ja yks vaihtoehto olis käytetty Hobao Hyper 8... Ja jos jenkeistä tai englannista tilaa niin se on kuukauden oottaminen ainakin että vehkeet on perillä ja sillon maa on jo jäässä ja lumi maassa...

Kaiken huipuksi vielä kisaamiseen taitaa tarvita CE-merkityt laitteet ja sen mitä olen threadeja lueskellut nin jenkkivehkeistä noita tarroja ei taida löytyä... aina...vielä pisteeksi iin päälle  haluaisin pakettiin rattiradion, vasenkätisenä versiona :mrgreen:. Kun tuo väärä käsi haluas kaasutella... tästä haaveesta tosin on varmaan pakko luopua kun ei noita RTR versioita pahemmin huippuradioilla ole varusteltu

En osaa päättää  :evil:

Havocit ja x1crt:t menee jo budjetin yli sangen railakkaasti, enkä monsteria ole hankkimassakaan. Huhhuh :)

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #65 : 13.10.07 - klo: 22.43 »
Hobaoo suosittelen, jos itse olisin ostamassa jotain autoo.
- Tapsa

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #66 : 13.10.07 - klo: 22.50 »
yx vaihtoehto ois tietenki hong nor x1crt rtr truggy.sillä pääset suoraan kisoihinki jos haluat.
kannattaa ostaa suoraan 1/8 eikä alottaa 1/10 pelillä.
kumminki jossain vaiheessa haluut vaihtaa sen isompaan.ajo ominaisuudet paaaljon paremmat 1/8:sissa.
onhan noita merkkejä tietyski muitakin esim.hobao,cen, ym.ym.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa masahiro98

  • Jäsen
    • Profiili
    • My Youtube videos
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #67 : 15.12.07 - klo: 13.33 »
itselläni on 2 kyoshoa,kummatkin koko ajan hajalla suunilleen joka toisen ajo kerran jälkeen,varaosat kalliit ja autot ja kaiken lisäksi ei hyviä,jos sinulla on rahaa ja aikaa niin kyosho on ihan ok mutta en itse hommaa enään ikinä kyoshoa liian kallis ja huono vakio osissa,hajoo joka toisen ajo kerran jälkeen.minun mielipiteeni asiasta.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #68 : 15.12.07 - klo: 13.44 »
Ekaksi autoksi vois olla kova sana Hobao Hyper RTR ja sitten kun ajelu jo onnistuu niin päivitys Team Magiciin  :wink:
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #69 : 15.12.07 - klo: 13.49 »
ite tein näin osta kyosho inferno mp 7,5 sport 3 ja ajat 6 kk ja sitten otat jonkun kalliimman ja paremman esim (losi 8ight rtr) näin itse tein.




             ps. mulla ei ollut infernon kanssa mitään ongelmii muuta kuin vaihoin metalli rattaan ja ei muuta tarvinnut tehä eli kyosho on ihan hyvä merkki minun mielestä
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #70 : 15.12.07 - klo: 14.26 »
Kyllä Kyosholta hyvääkin rompetta löytyy mutta varaosat sairaan kalliit ja vahingossakaan ei muiden autojen osat käy ym ym. Kyosholla on toki mielettömästi voittoja vähän jokapuolella mutta Hobao Hyper 8/8.5 RTR ois mun mielestä bueno, ja onhan Hobao 8.5 Pro Euroopan mestari ;)

JP Nitrolta löytyy ihan ok hintaan.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #71 : 15.12.07 - klo: 14.42 »
hong nor oli se sitten truggy tai buggy!!!!!  :p
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #72 : 15.12.07 - klo: 14.57 »
hong nor oli se sitten truggy tai buggy!!!!!  :p

Juu u, en noitakaan lähde moittimaan. Mutta kyllä se kannattaa kunnon auto ostaa ekaksikin niin pääsee heti makuun, ajaa vaikka laiskalla koneella mutta ei sekään oikein ole järkevää että ensin rullaa jollain stampedella ja sit siirtyy vasta Hong Nor/muuhun laatupolttiksiin koska aivan eri vermeet kyseessä. Kunnon auto aluksi ja sitä päivittelee taitojen karttuessa.

Team Magic oli mun valinta Hobao Hyper 8 RTR:n jälkeen enkä kadu. Lisäksi tehdas antaa reilun paketin vara/korvaus osia joiden hinnaksi varmaan ainakin parisataa jo tulis.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #73 : 19.12.07 - klo: 17.29 »
Kantsis varmaa ruveta vastailee tohon kysymykseen ''Mikä auto?'' ja lopettaa se off topic!
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #74 : 19.12.07 - klo: 17.36 »
Kantsis varmaa ruveta vastailee tohon kysymykseen ''Mikä auto?'' ja lopettaa se off topic!

Eikös tässä juuri tuohon haeta vastauksia ?

Team Magic
Hong Nor
Hobao
Xray
Team Losi
Cen:ltä löytyy kanssa joitain hyviä, ainakin Arena

Tuossa muutama mistä on hyvä valita.

Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa RC-fan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #75 : 09.03.08 - klo: 16.59 »
Kaivoin tällaiseen vanhan topicin ylös, kun en uuttakaan viitsinyt tehdä. Eli kysymyksessä olisi ensimmäinen polttis ja saisi olla truggy ja olenkin miettinyt kumpikohan olisi parempi Hong Norin vai Hobaon truggy?

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #76 : 09.03.08 - klo: 17.04 »
..maku asioita nämä, joku tykkää äidistä toinen tyttärestä..Kumpikin hyviä, oma valintani näkyykin allekirjoituksessa..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa RC-fan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #77 : 09.03.08 - klo: 17.08 »
..maku asioita nämä, joku tykkää äidistä toinen tyttärestä..Kumpikin hyviä, oma valintani näkyykin allekirjoituksessa..

Noh kysytäänpä näin : mitä eroa noilla on?

Edit. Siis honkkarilla ja hobaolla, ei äidillä ja tyttärellä.  :grin:

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #78 : 09.03.08 - klo: 23.44 »
aika samanlaisiahan nuo kaikki truggyt on.
itsellä HN ja se on ainakin hyvä ja kestävä peli.
hobaon trugysta ei ole kokemusta niin ei voi verrata.
kannattaa myös miettiä varaosien saantia autoon,
jos esim. sattuu asumaan lähellä jotain liikettä...
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa adidasnallle

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #79 : 13.04.08 - klo: 12.24 »
mikä ois hyvä auto aloittelijalle
auton pitäisi olla noin alle 400 euron,kestävä laatu ja osien saatavu pitäisi olla hyvät

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #80 : 13.04.08 - klo: 20.45 »
Tuohon hintaan kannattaa etsiä käytettyjä laatumerkkejä. Kun vähän tongit noita keskusteluja niin voit niiden perusteella löytää mieleisen.
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #81 : 13.04.08 - klo: 21.25 »
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #82 : 13.04.08 - klo: 21.34 »
Huehue

Poissa Jasse

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.jasse.fi
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #83 : 13.04.08 - klo: 21.51 »
mikä ois hyvä auto aloittelijalle
auton pitäisi olla noin alle 400 euron,kestävä laatu ja osien saatavu pitäisi olla hyvät

Kannattaa ainakin omasta mielestäni katsoa nuo käytetyt ensin foorumilla. Itsellä on tällä hetkellä Losi ja siihen eri tyytyväinen. Ennen ajoin Xrayllä ja olin siihenkin tyytyväinen, pirusti vaan vaikeampi säätää kuin Losi. Hobaollakin on tullut kurvattua, mutta se on ainakin kisakäytössä auttamattomasti raskain, liki kaikista.
RC Sabe myy osia Losiin ja Reiskaan, osat on liki aina hyllyssä ja posti tuo perille päivässä.
Xrayn saa käytettynä alle 200€ ja siihen varmaan aika kasan hopup palikkaa etc.
Hyviä radioita on myös alati myynnissä foorumilla. Sellasen alottelija setin saa ostettua foorumilta varmaan alle 400€. :wink:
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

Poissa Eetu 94

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #84 : 09.10.08 - klo: 15.15 »
Olen ajatellu ostaa tässä jonkun polttismonsun ja mulla on kaks vaihtoehtoa savage 4.6 tai t-maxx 3.3.  Kumpi on parempi?
 
Stampede Castle Sidewinder 5700kV

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #85 : 09.10.08 - klo: 15.36 »
savage. tai ei nuista kumpikaan huonoja ole päätä kummasta tykkäät ite enmmän.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #86 : 10.10.08 - klo: 14.09 »
Kuten olen monelle monsterin ostajalle ehdottanut niin kannattaa harkita myös 1/8 truggya.
Mutta jos monsteriin päädyt niin ehdottomasti savage.
Todella kestävä ja jne...
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #87 : 10.10.08 - klo: 16.16 »
Olen ajatellu ostaa tässä jonkun polttismonsun ja mulla on kaks vaihtoehtoa savage 4.6 tai t-maxx 3.3.  Kumpi on parempi?
 

Savage noista kahdesta. Savagessa isolohko ja uskoisin että kestää paremmin kuin t-maxx.
Truggya kannattais katsoa kans kuten miksalo jo sanoi.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #88 : 10.10.08 - klo: 17.05 »
Kuten olen monelle monsterin ostajalle ehdottanut niin kannattaa harkita myös 1/8 truggya.
Mutta jos monsteriin päädyt niin ehdottomasti savage.
Todella kestävä ja jne...


Jep, miten ois honkkarin x2 truggy? Truggy niin paljon yksinkertasempi kuin joku monsu.
|HN X2|Slash|

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mikä autoksi?
« Vastaus #89 : 14.10.08 - klo: 09.53 »
hong nor
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐