Kirjoittaja Aihe: Kyosho = vikaa?  (Luettu 9363 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho = vikaa?
« Vastaus #30 : 04.04.03 - klo: 00.24 »
Fiisnovi---> Perustelujakin vois pistää.. Riippuu vähän miten laskee, mutta kyoshon luettelosta löysin vajaat 30 eri automallia, 30x0,70=21. Eli kyosholla olisi alle 10 kunnon autoa, kerros mulle ja kaikille muille foorumin käyttäjille mitkä ovat sitten niitä leluja ja mitkä eivät. Leluiksi voi tietysti myös laskea Kyoshon moottoripyörät, telakoneet, monsterit ja mini-zetat. Oikeastaan kaikki nämä peinoismallit ovat vain leluja. Jos laadusta puhutaan niin omien kokemusten perusteella en ole huomannut merkittävää eroa Tamiyan,Yokomon, Asson, Kyohson ja Traxxaksen välillä. Henkilökohtainen suosikki on ehdottomasti Tamiya ja vähiten pidän assosta. <---MIELIPITEITÄ! Turha niistä on kiistellä, aika sama kuin Chevy vs. Ford ja Saab vs. Volvo... Toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä ;) Samassa hintaluokassa Kuin Alphat Tamiya on mun mielestä parempi vaihtoehto. Omien kokemusten mukaan Tamiyat kestävät aivan tolkuttomasti rääkkiä, pari akselia olen onnistunut saamaan poikki. Nämäkin koska ajoin esimerkiksi useasti katukivetystä päin ja toinen auto vieri useasti alas kalliota. Tutustukaa tamiyan malleihin... Mutta ei siitä sen enempää, kyoshoistahan tämä topikki on. Kirjoitinpas paljon offtopikkia.  Kuulemisiin ja hyvää illan jatkoa(Lappeen ranta) väittelyn parissa. hehe. pistäkää mieleistä kommenttia tulemaan kiitos. kerpele.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho = vikaa?
« Vastaus #31 : 04.04.03 - klo: 08.11 »
Kyllä mä pidän Alphastani ja soisin että sille luokalle voitaisiin järjestää kisoja, tietenkin eri moottorien omistajille omia sarjoja jos vain osanottajia tulisi tarpeeksi. Vaikka rallia voisi ajaa jos nyt sitten sattuu omistamaan ralliautoversion tuosta mallista.
Itselläni on QRC Snake Bite joka on kyllä ihan kunnon vehje, kuten tuo Mika jo tuossa ystävällisesti mainitsikin, että se on hieman "lelu". Kyllä se kulkee, ei jäädä nikkojen alle!!! Ei se siis ihan lelu ole.

Juu kyllä niitä perustelujakin saisi olla. Jotkut pitävät toisia autoja leluina mutta toiset ovat aika erimieltäkin...
Kaikkihan nämä "aidot radio-ohjattavat" ovat "leluja", tosin aika kalliita leluja, kuten Ola Pedersenkin jossain PM:n pääkirjoituksessa mainitsi: "Lasten ja aikusten lelujen välillä on veteen piirretty viiva; Aikuisten lelut ovat monimutkaisia ja sisältävät paljon nippeleitä ja nappeleita, jotka ovat varsinkin miespuolisten harrastajien mieleen ja lasten lelut ovat yksinkertaisia ja kestävät rajuakin käsittelyä."

Että silleen, enemmänkin kirjoittaisin, mutta koulu änkeää niskan päälle (viimeinen päivä jaksoa!!! Peruskoulun ruotsi loppuu ikuisiksi ajoiksi!!! JIIHAA!)
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa herby

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho = vikaa?
« Vastaus #32 : 04.04.03 - klo: 09.26 »
Tarkotetaanko "leluilla" sellasii pelei jolla EI ajeta kisaa? Vai mikä on teijän peruste tolle väittämälle? Mikä on siis lelun ja oikeen rc:n ero? Hinta? Se että onko siinnä kuulalaakerit? Eikö noi kaikki oo loppujen lopuksi leluja? Meissä jokaisessa asuu pikku poika sisällä :)

 Sit se mikä pistää vihaks :evil:  on toi, auto x on parempi ku auto y "keskustelu". Eiko se oo kertomatta ki selvää että jokaisella on mieli pide siitä, mikä on omasta mielestä paras. Kertokaa ees silloon ku heitätte tollasta juttuu ,että miksi x on parempi ku y. Tollasella saa vaan hirveen sodan aikaan.
Kauhea loppu on parempi, kuin loppu ilman kauhua.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho = vikaa?
« Vastaus #33 : 04.04.03 - klo: 11.27 »
MIKA, tempasin sen 0,42 ihan ilmasta huvikseni, mutta et kyllä itsekään näytä osaavan laskea. 1-0,68 on kyllä 0,32 eikä 0,42  :wink:

Äläpäs aliarvioi mua. No zoukki vaan, kiva välil vaa heittää tällast läppää.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kyosho = vikaa?
« Vastaus #34 : 04.04.03 - klo: 11.51 »
Lainaus käyttäjältä: "zzs"
MIKA, tempasin sen 0,42 ihan ilmasta huvikseni, mutta et kyllä itsekään näytä osaavan laskea. 1-0,68 on kyllä 0,32 eikä 0,42  :wink:

Äläpäs aliarvioi mua. No zoukki vaan, kiva välil vaa heittää tällast läppää.


Katopas!! Heh hyvä että korjasit :-) Joo, huomasin itse että toi teho keskustelu olikin toisessa topicissa mut en jaksanut korjata, tosin en mä tota laskuvirhettäni huomannut  .. näin on näköjään vanhaksi tullut kun koulumatikka vaatii näköjään vähintään PC:n .. sorry.

Joo, näin on, forumi on parasta viihdettä !!