Olenkin tuon ausdriftin linkittänyt tänne jo, mutta hyvä että tulee uudelleen, ettei tarvii hakea, tuo driftclubin arvostelu onkin ihan uusi ainakin mulle.
Mutta hiukan omakohtasta kokemusta, tosiaan t-driftit on hyvät sisälle, ulkona en ole vielä kokeillut.
Mutta sitten PitShimizu D98J ja Yokomo R03 ja HPI Vintage driftejä olen kokeillut ulkona ja sisällä, sisällä kaikissa oli vähän turhan paljon pitoa ja ne ei toimi kunnolla jos taka-akseli on lukossa.
Sitten ulkona PitShimizut on ihan hyvät, mutta vaatii auton säätöä koska lukollisella taka-akselilla puskee todella reilusti, vauhtia kertyy myös ulkona jonkun verran. Yokomot samanlaiset, mutta puskee hieman vähemmän vauhdin pysyessä aikas samoissa. HPI pitoa jonkun verran enemmän ja puskee lähes samalla tavalla kuin Yokomot.
Kaikki menee hienosti sladissa, kunhan sen saa alkuun...
Yokomot kuluu nopeiten, vaatii insertin sisään, shimizuilla ajaa koko kesän ja sitten on renkaat puhki eli uran jälkeen on vielä melkein toinen mokoma kulutettavaa, HPIstä paha sanoa kun on sliksit ja vähemmän ajettu.
Nämä on muisteluita viime kesältä, eli voi jotain pientä muistivirhettä olla. Ja asvaltilla on ajeltu.
e. Ja ketäänhän ei jaksa lukea jos ei ole kuvia, niin lisätään tällänen... Näitä renkaita kun jostaan sais hankittua, niin näillä olisi ilo driftata, eli kysessä "leluauton" kumirenkaat missä on huonoko pito, mutta tuli nekin aikas loppuun kulutettua kuten kuvasta näkyy...