Vanteiden offsettejä ei kannata hirveesti murehtia ennen kun on koppa päätetty. Jos sulla on alusta jotkut pyörät niin saat mitattua auton leveyden ja saat selville vaadittavan offsetin, siis jos tiedän alla olevien vanteiden olevan vaikkapa 0 offsetilla.
Tamiyan kopat on aika lailla mitoissaan, jos on ilmoitettu 190mm niin se tosiaankin on sitä ja alustaa ei voi/kannata/pysty leveämmäksi tekemään. Oma Pdo D on vakiovanteilla (0 offset) juuri sen 190mm leveä joten 190mm leveä Tamiya Subaru koppa on kuin tehty siihen, kuitenkin renkaiden kanssa kikkaillaan millitarkasti että ne mahtuu pyörimään ilman että kopasta lähtee maalit pyöräkoteloista.
Leikkaamattomasta kopasta ei aina kannata leikata juuri siitä missä on leikkausviivat, varsinkaan pyörien kohdalta. Sovita koppa paikalleen, merkkaa koppaan akseleiden keskipiste, ota harppi ja piirrät renkaan ulkohalkaisijaa pari milliä suuremman viivan koppaan. Tällä saa lokasuojat kohdalleen ja lokasuojankaaren/renkaan välin pieneksi.
Hihna Kössillä tuli ajeltua viime kesänä asfaltilla eikä yhtään remmiä mennyt rikki, vielä ajellaan alkuperäisellä hihnalla. Hiekka asfaltille en mene edes keppivetoisella drifterillä, rallygame autot on sitten eri juttu