Kirjoittaja Aihe: Drifterit kuvilla - keskustelua alustoista sekä säädöistä  (Luettu 1447040 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chosen4

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Youtube kanavani
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #900 : 17.04.09 - klo: 00.16 »
Autossa yhteensä 24kpl ledejä (tällä hetkellä). :mrgreen:

On se kyllä hävyttömän hieno...

Yleisö vaatii videota  :grin:
Kalusto: Xray T1 Drifteri, Traxxas Stampede 2WD ,Traxxas E-Maxx, Asso SC10 4x4 ja Destiny RX-10S. Youtube: https://tinyurl.com/y88pzfmf

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #901 : 17.04.09 - klo: 06.49 »
Aivan törkeen hieno Celica, kuten aiemmin jo sanoin niin Show Car ainesta.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Paarma78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #902 : 18.04.09 - klo: 21.18 »
Autossa yhteensä 24kpl ledejä (tällä hetkellä). :mrgreen:

On se kyllä hävyttömän hieno...

Yleisö vaatii videota  :grin:

Yleisön pyynnöstä snadi video:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vLmCd3gxbnU[/youtube]

Alussa näkyy siis tuo showmoodi. Kaikki ledit palavat koko ajan kun auto liikkeessä (pätkän lopussa).
Perheen autot: Xray T3 2012 VTR/Touring | Xray T2 007 drifter | Tamiya DB01R | Tamiya DF-03ra | Xray M18T | TD DESC210R

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #903 : 18.04.09 - klo: 21.48 »
Kyllä tossa on asennetta, mutta missä oli vilkkuvat etuvalot?
Onkos tuo joku valmis valokitti vai oletkos ite tehnyt, siis nuo vilkku systeemit.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Paarma78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #904 : 18.04.09 - klo: 22.01 »
Kyllä tossa on asennetta, mutta missä oli vilkkuvat etuvalot?
Onkos tuo joku valmis valokitti vai oletkos ite tehnyt, siis nuo vilkku systeemit.

Kts. edellinen sivu (30). Siellä on valojen toteutus kuvailtu pääpiirteittäin. Vilkkusysteemit on duunailtu itse (kaverin avustuksella)...
Perheen autot: Xray T3 2012 VTR/Touring | Xray T2 007 drifter | Tamiya DB01R | Tamiya DF-03ra | Xray M18T | TD DESC210R

Poissa Chosen4

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Youtube kanavani
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #905 : 18.04.09 - klo: 22.22 »
Kyllä se hyvältä näytti eli yleisö sai mitä halusi  :grin:

On se hyvä että joku jaksaa perehtyä asioihin tarkemmin kun itsellä loppui into ajo- ja takavalot saatua palamaan.
Kalusto: Xray T1 Drifteri, Traxxas Stampede 2WD ,Traxxas E-Maxx, Asso SC10 4x4 ja Destiny RX-10S. Youtube: https://tinyurl.com/y88pzfmf

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #906 : 18.04.09 - klo: 22.51 »
ei sitä valoilla ajeta  :roll:

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #907 : 18.04.09 - klo: 23.08 »
Sehän oli melkein kuin UFO  :mrgreen:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #908 : 22.04.09 - klo: 17.00 »
kirjoitellaas nyt jotain tuosta tamiya TT01 autosta.
motteja joita kokeillut:
-orin 20T - todella hidas.
-LRP 17T - tällä jo hieman enemmän vauhtia. (mutta ei tarpeeksi).
ideana olisi ehkä ostaa joku 12 - 10T harjallinen motti ja sille nopari. (minkä täytyy kestää 10 lankaista konetta).

mites diffien kanssa edetään?
paljon olen lukenut ympärimaailmaa foorumeilta mitä kukakin käyttää autossaan, mutta mitä tämäkin kertoo? -ei mitään.
täytyykö siis aivan kokeilla kaikki yhdistelmät ja katsoa mikä toimii parhaiten?

-pelkästään eteen lukko?
-pelkästään taakse lukko?
-taakse ja eteen lukko?
-eten one-way ja taakse lukko?
(miten mikäkin yhdistelmä muuttaa ajo-omonaisuuksia)?

ja vielä auton maavarasta, haluasin nostaa tätä hieman että pystyy ajella peremmin ihan pihalla. toki "rataominaisuudet" ehkä hieman kärsivät, mutta meneepähän paremmin parkkisella. mites maavaran nostaminen tässä autossa kävisi helposti?

kiitoksia jo etukäteen.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #909 : 22.04.09 - klo: 17.49 »
Oikeastaan jokaista vaihtoehtoa on tullut kokeiltua, ja olen päätynyt sellaiseen setuppiin, missä edessä on lukko ja takana diffi.  Tällä setupilla auton ainakin saa menemään miten tahtoo, vielä kun oppii käskemään...  :mrgreen:

Poissa Tuikki

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #910 : 22.04.09 - klo: 21.08 »
Moro!

Ajattelin siirtyä tänne tuosta omasta ketjusta. Eli tästä.

Tuli tuossa kaverin kans käytyä ajelulla ja vaihdoin siinä välillä sitten sen päärattaan 80 hampaisesta takasin 76 hampaiseen ja meinas käydä huonosti... eli motti (ja sille tulevat johdot) otti itseensä lämpöä enemmän ku tarpeeks!! Tosin oma pieni lisänsä on varmasti se pölysuojus mikä tuossa autossa on... ilmeisesti ois driftaillessa parempi ku jättää pois  :roll:
Pinjonista ei ole muuta tietoa kuin, että se on se paketissa ollut vakio jossa ainut näkyvä merkintä 3... kai se noista auton papereista löytyis, mutta nyt just heti en jaksa lähteä kaiveleen sitä...
Onko tuosta autosta tuolla varustuksella saatavissa mitenkään lisää nopeutta polttamatta sitä? (eli tiedät mitä on varustelu kun luet tuon toisen ketjun). Vai meneekö se suosiolla siihen, että laitetaan harjaton motti ja sitä ohjaamaan sopiva nopari?

Kiitos!

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #911 : 22.04.09 - klo: 22.25 »
Vastaan nyt tähän kanssa, vaikka tulikin jotain laitettua tuonne Tuikkin toiseen aiheeseen.
Jos paikalla on hiilellinen kone, niin tässä driftingissä ne hiilet sitten kuluu ja koneet lämpeää aikas hyvin, johtunee korkeista kierroksista ja olemattomasta ilmavirrasta. Suosittelen kyllä näitä harjattomia koneita, ei ne ole enää niin kalliitakaan, mutta ei kannata lähteä vaihtamaan jos nykyiselläkin pärjää.
Niin ja kylläkait tiedät että miten nuo välitykset menee? Eli isompi spurri (pääratas) lisää kiihtyvyyttä ja pienempi lisää huippunopeutta, pinjonissa toisinpäin isompi lisää huippuja ja pienempi kiihtyvyyttä. Meinasin vaan, kun tuossa kirjoitit että vaihdoit juuri toisinpäin ja toivoit lisää huippuja...
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #912 : 22.04.09 - klo: 22.55 »
En minäkään harjakoneilla lähtis leikkimään... mutta driftissähän kone ei joudu hurjasti vääntämään kun on liukkaat renkaat - ei pitoa - ei myöskään lämpeä SEN VUOKSI.  Muutenhan hiilikone toki lämpenee harjatonta enemmän.

Poissa Tuikki

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #913 : 22.04.09 - klo: 23.31 »
Juu huippuja toivoin ja sain lämpöä :roll:

Mutta joo, kyllähän sen pienemmän pitäis tuoda huippunopeutta lisää... aivan kuten ketjuvaihteisessa fillarissakin, mutta onhan se sitten raskaampaa ajaa sillä... ja siitä se varmaan johtuu tuo lämpeneminenkin. Ja toisekseen kyllähän sitä vääntöä driftauksessa tarttee vaikka oiskin liukkaat renkaat sillä onhan niissäkin nyt jotain pitoa.
Tuossa toista keskustelua lukiessa tuli mieleen, että voisko tuohon lämpenemiseen vaikuttaa tuo perinteinen valkoinen akun liitin ja se, että ajoin akun lähes täysin tyhjäksi? Aiemmin kun suttailin tuossa pihatiellä nappularenkailla (ja oli tuo nopeampi välitys) niin ei se motti nyt niin mahdottomasti lämmennyt...

Tuossa autossa on tuo ulosjousto rajoitettavissa alatukivarsista ruuveilla ja sieltä oonkin säätäny korkeuden mieleiseks ja sitten niillä välirenkailla oon kiristäny jousitusta (toki se jousto lyhenee samalla) kun tuossa on aika löysät jouset... tuo on kai alun perin tarkoitettu ralliautoksi. Ei se tosin taida paljoa jäykistyä noilla välirenkailla, mutta niillä nyt on pelattu. Tänään lisäsin ens hätään yhteen iskariin ruokaöljyä :grin: kun ei muutakaan ollut käsillä.

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #914 : 22.04.09 - klo: 23.44 »
Mutta joo, kyllähän sen pienemmän pitäis tuoda huippunopeutta lisää... aivan kuten ketjuvaihteisessa fillarissakin, mutta onhan se sitten raskaampaa ajaa sillä...

siis pienempi pinioni on sama ku vaihtaisit mopon ETUrattaan pienempään, eli kulkee hiljempää eikä pitäisi lämmetä niin paljoa.

Spurrissa päinvastoin, eli kun vaihdat isomman spurrin, niin vauhti pienenee, eikä pitäisi lämmetä niin paljon.

Poissa Tuikki

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #915 : 22.04.09 - klo: 23.51 »
Aivan... aluksi ei juuri lämmennyt sillä 80 hampaisella päärattaalla (eli ilmeisesti spurrilla), mutta kun vaihdoin siihen sen 76 hampaisen niin tuli huomattavasti enemmän lämpöä.
Pinionista ei ole vielä muuta tietoa lyödä tiskiin kuin se numero 3

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #916 : 23.04.09 - klo: 08.46 »
miten One-way diffi eroaa normaalista ja lukko diffistä? ja mitä drifti kumeja porukka käyttelee? onko joku PVC/ABS putkesta tehtyjä kokeillut?
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #917 : 23.04.09 - klo: 10.18 »
miten One-way diffi eroaa normaalista ja lukko diffistä? ja mitä drifti kumeja porukka käyttelee? onko joku PVC/ABS putkesta tehtyjä kokeillut?
Tuossa aikas tyhjentävä vastaus.
Sitten tuota one'wayta löytyy kahta versiota, kiinteällä akselilla ja sitten "vapaasti pyörivillä".

PVC on turhan liukas, ABS hiukan parempi, ulkona mun mielestä molemmat liian liukkaita, sisällä(matolla) abs toimii ihan hyvin.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #918 : 23.04.09 - klo: 16.20 »
mitä drifti kumeja porukka käyttelee?

Toimii melkein paikassa kuin paikassa ja todettu isolla porukalla: HPI T-drift (sliksi)

http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=4406

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #919 : 23.04.09 - klo: 22.03 »
mitä drifti kumeja porukka käyttelee?

Toimii melkein paikassa kuin paikassa ja todettu isolla porukalla: HPI T-drift (sliksi)

http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=4406

täytyy siis tuollaisia tilata kaappiin muutama kierros.

miten One-way diffi eroaa normaalista ja lukko diffistä? ja mitä drifti kumeja porukka käyttelee? onko joku PVC/ABS putkesta tehtyjä kokeillut?
Tuossa aikas tyhjentävä vastaus.
Sitten tuota one'wayta löytyy kahta versiota, kiinteällä akselilla ja sitten "vapaasti pyörivillä".

täytyy luultavasti kokeilla tälläistä kokoonpanoa:
-taakse spool.
-eteen one-way diffi.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #920 : 23.04.09 - klo: 23.18 »
Laita eteen one'way kiinteällä akselilla, muuten voi olla liian takavetoinen.
Kokeilemalla kuitenkin löytää sen itselle sopivimman vaihtoehdon.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #921 : 27.04.09 - klo: 18.22 »
kuinkas tuollaisella hihnavetoisella autolla pystyy driftailla? -luultavasti hankinnan alla, jos vain on mitään järkeä? esim. paljon tulee ihan parkkiksella driftailtua, niin jos kivi menee hihnan väliin onko se automaattisesti aina hihna poikki ja uusi tilalle?  :shocked: (auto xray t2 `007).
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Juhaz

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #922 : 27.04.09 - klo: 18.25 »
Kyllä sillä pystyy driftaa pihalla mutta ohan sekin kardaani autossa jos kardaanin alle menee kivii nii hio sitä aika hyvin. Itsellä käynyt muutaman kerran kardaani autossa että kivi hionut kardaanin melkeen poikki.
Yokomo | GM LRP Futaba |
Tiim Lahti

Poissa Chosen4

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Youtube kanavani
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #923 : 27.04.09 - klo: 19.19 »
Tälle kevättä oon noilla parkkisilla noin 4,5 tuntia ajellu ja välistä on kivet komeasti pölissy muttei yhtäkään hihnaa ole poikki mennyt, kerran takahihna hyppäsi paikoiltaan pois muttei vakavempia. Pari säikähdystä on tullut myös kun kivi on kiilautunut rungon ja diffikotelon väliin jumittaen samalla koko auton.

Auto oli tosiaan reiskan T1 ja näillä kokemuksilla kivien kanssa ei ole ollut ongelmia yhtään niin paljoa mitä ennalta pelkäsin.
Kalusto: Xray T1 Drifteri, Traxxas Stampede 2WD ,Traxxas E-Maxx, Asso SC10 4x4 ja Destiny RX-10S. Youtube: https://tinyurl.com/y88pzfmf

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #924 : 27.04.09 - klo: 21.19 »
Hyvin on hihnat kestäny, ne on menny poikki ihan muista syistö kuin kivistä. Ja voihan sitä ajopaikkaa vähän kattoa ettei ihan hiekkakasassa aja.
Ole tällä omalla hihnapelillä ajanut välillä ihan hiekkapihallakin, ainut ongelma on oikeastaan nuo etupyörät kun heittää kiviä kopan sisään käännettäessä.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #925 : 27.04.09 - klo: 22.13 »
Miksei hihnavetoinen pelittäisi? Onhan nelkkukrossareissakin hihnaveto ja ne pelittää siinäkin lajissa :wink:

Nooo, eipä väliä, molemmat löytyy joten valitaan auto sepelitilanteen mukaan :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #926 : 27.04.09 - klo: 23.01 »
totta, olisihan sitä hieman omaa harkintakykyö tässäkin asiassa käyttää.. :grin:
ei tälläisesta hihnavetoisesta autosta ennen ole minkäänlaista kokemusta, niin mites tuo hihnojen hihnapyörien hampaiden lukumäärä vaikuttaa välitykseen? -minkäläinen pinjoni ja isoratas välitys kannattaa hommata?(edes arvauksia)pohjana tosiaan on Xray T2 `007. xrayn sivulta kannattaa varmaan katsoa joitain set uppeja ja kokeilla niistä mikä toimii hyvin? (kaikista säädöistä en edes kunnolla tiedä mitä autossa on, mutta täytyy tuota Ari-pekan sivustoa lueskella).  :angel:
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #927 : 28.04.09 - klo: 16.31 »
Noh jos kerron omat välitykset, mitkä toimii Raision sisäradalla ainakin eli 16/90.
Niitä alustan säätöjä, ehdottaisin tekemään ihan "kisasetuppien" mukaan, eli etsit xrayn sivuilta omaa ajopaikkaa vastaavan radan/paikan ja kopioit ne setupit omaan autoon, siitä vaan muutat diffit driftingiin sopiviksi. Ja kannattaa ladata se Hudyn säätöopas jollei auton mukana tullut.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Paarma78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #928 : 28.04.09 - klo: 17.09 »
Avataas vähän rengaskeskustelua taas kun alkaa aika olla siirtyä sisältä mattoajeluista ulos asfaltille!

Tässä yksi linkki missä arvosteltu renkaita:
http://www.rcdriftclub.com/home/archives/14

Tässä toinen missä vertailua:
http://ausdrift.net/portal/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=264

Sen verran tuli kokeiltua että matolla hyvin toimiva HPI T-Drift slicksi on mielestäni aivan liian liukas asfaltille. Jos T-Drift on liukas niin on varmaan nuo ABS putkesta tehdyt rinkulatkin ihan varmasti. Tämä oli siis minun ensitestin mielipide 5 min pihaparkkiksella sudittelusta. Siinä toistaiseksi minun asfalttikokemukseni drifterillä.

Jotain pitävämpää pitää siis alle saada. Laatikossa mulla on HPI Super Drift Type-A (http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=fi&partNo=4402) satsi joista puuttuu toistaiseksi insertit että sais testiin. Pitäis olla selkeästi pitävämmät kuin T-Drift (on selkeästi pehmeämpää kumiseosta). Hyvältä kuulostivat ensimmäisen linkin mukaan. Onko kellään käytännön kokemusta?

Kertokaahan kommentteja/kokemuksia asfaltille soveltuvista driftirenkaista!
Perheen autot: Xray T3 2012 VTR/Touring | Xray T2 007 drifter | Tamiya DB01R | Tamiya DF-03ra | Xray M18T | TD DESC210R

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« Vastaus #929 : 28.04.09 - klo: 17.35 »
Olenkin tuon ausdriftin linkittänyt tänne jo, mutta hyvä että tulee uudelleen, ettei tarvii hakea, tuo driftclubin arvostelu onkin ihan uusi ainakin mulle.
Mutta hiukan omakohtasta kokemusta, tosiaan t-driftit on hyvät sisälle, ulkona en ole vielä kokeillut.
Mutta sitten PitShimizu D98J ja Yokomo R03 ja HPI Vintage driftejä olen kokeillut ulkona ja sisällä, sisällä kaikissa oli vähän turhan paljon pitoa ja ne ei toimi kunnolla jos taka-akseli on lukossa.
Sitten ulkona PitShimizut on ihan hyvät, mutta vaatii auton säätöä koska lukollisella taka-akselilla puskee todella reilusti, vauhtia kertyy myös ulkona jonkun verran. Yokomot samanlaiset, mutta puskee hieman vähemmän vauhdin pysyessä aikas samoissa. HPI pitoa jonkun verran enemmän ja puskee lähes samalla tavalla kuin Yokomot.
Kaikki menee hienosti sladissa, kunhan sen saa alkuun...
Yokomot kuluu nopeiten, vaatii insertin sisään, shimizuilla ajaa koko kesän ja sitten on renkaat puhki eli uran jälkeen on vielä melkein toinen mokoma kulutettavaa, HPIstä paha sanoa kun on sliksit ja vähemmän ajettu.
Nämä on muisteluita viime kesältä, eli voi jotain pientä muistivirhettä olla. Ja asvaltilla on ajeltu.
e. Ja ketäänhän ei jaksa lukea jos ei ole kuvia, niin lisätään tällänen... Näitä renkaita kun jostaan sais hankittua, niin näillä olisi ilo driftata, eli kysessä "leluauton" kumirenkaat missä on huonoko pito, mutta tuli nekin aikas loppuun kulutettua kuten kuvasta näkyy...
« Viimeksi muokattu: 28.04.09 - klo: 17.45 kirjoittanut Jabe »
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-