miksi noin löysä ratasdiffi taakse, jos useimmat kuitenkin suosittavat jäykkää diffi, jopa jäykkää akselia (=spoolia) taakse? tarkoitushan on saada perä irti eikä niin että se pitää. pito on hyvä/parempi löysällä diffillä.
olen samaan mieltä siitä että kokeilella kannattaa jotta löytää sen itselle hyvän.
En tiedä mistä olet saanut käsityksen, että useimmat suosittelevat? Ainekin mitä viimekauden kisakuskeja tiedän, niin suurin osa ajoi spooli tai oneway edessä ja herkkä kuula- tai ratasdiffi takana. Bluebeetle ajoi osan kaudesta spooli spooli yhdistelmällä, mutta tätä ennen hänkin ajoi edellä mainitun kaltaisella setupilla. Muut kilpailuvoittajat ajoivat juurikin tuolla spooli/oneway+ herkkä diffi takana yhdistelmällä.
Autosta tulee todella paljon rauhallisempi ja helpompi viedä, kun takana on herkkä diffi ja keula on lähes yhtä puuta.
Jos tuntuu, ettei auto käänny tarpeeksi herkästi herkkä diffi takana, niin oneway eteen ja johan rupes taas kääntymään.
Sen verran voin paljastaa omasta autostani, jolla voitettiin lähes kaikki kilpailut viime vuonna, että siinä on edessä Oneway kiinteällä akselilla edessä ja aivan sairaan herkäksi tehty kuuladiffi takana.