Kirjoittaja Aihe: Tankin Paikkaus?  (Luettu 1713 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Tankin Paikkaus?
« : 13.11.07 - klo: 15.59 »
Saako väliaikaisen edes jotenkin pitävän paikan tankin yläosaan tehtyä pikaliimalla ja muovilevyllä? vai on turhaa edes yrittää? 

Mika R

  • Vieras
Vs: Tankin Paikkaus?
« Vastaus #1 : 13.11.07 - klo: 16.01 »
jos kaupasta saa uuden niin enpä jaksaisi itse moista
mutta jos ainoa vaihtoehto niin voisihan sitä koittaa

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tankin Paikkaus?
« Vastaus #2 : 13.11.07 - klo: 16.02 »
Joku superepoksi tai vastaava voisi olla parempi, itse en kyllä pikaliimalla edes lähtisi kokeilemaan..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Tankin Paikkaus?
« Vastaus #3 : 13.11.07 - klo: 17.43 »
Laadukas pikaliima ja muovinpalakin on pitävä, itse ajoin savagella melkein gallonan pikaliimatulla tankilla. Pohjassa oli 2cm x 2cm reikä ja tiivis tuli. Tälläkin hetkellä ajelen paikatulla tankilla, tosin sen paikkasin kolvilla, koska kyseessä oli vain pieni pore :wink: En oo jaksanut viel uutta tankkiakaan avata paketista...

EDIT: Liimaus on tiivis edellyttäen että liimattavat pinnat ovat täysin puhtaat nitrosta ja pölystä ja muusta sonnasta.

Poissa chimairarocks

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tankin Paikkaus?
« Vastaus #4 : 13.11.07 - klo: 20.11 »
Itse yritin tuota ensin epoksiliimalla, mutta ainakin 16% sidewinderillä se läht' poijes.

Ainakin pienempiä reikiä saa sulattamalla kolvilla muovi siihen päälle, mutta muovin pitää kai olla samaa laatua(esim. nylonia, jota ilmeiseti suurin osa rc-laitteissa käytetystä muovista on). Siinä vaan jää joskus pienen pieniä reikiä ja niistä sitten vuotaa, joten kannattaa testata tiiviys ennen kuin asentaa sen takaisin autoon.
There is just a fine line between hobby and mental illness.  -Savage X 4.6

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Tankin Paikkaus?
« Vastaus #5 : 13.11.07 - klo: 20.16 »
Eipä taida noi tankit olla niin kalliita että on paikkaamisen arvoisia. Itse en ainakaan rupeis ees yrittämään kun ei mahda hyvin pitkäikäisiä olla kuitenkaan noi liimaus jutut.
Turhaa työtä mielestäni.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE