Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1286749 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #480 : 02.05.09 - klo: 13.25 »
Millä sähköillä ajatte slashia?
Mulla on kiinni sidewinder,cc 4600kv kone ja tulee 2s lipot.Alkuun ajan nihmeillä.
Testasin yhdellä 2s lipolla slashia noilla sähköillä ja keulii,ihan mahoton ajaa:D


-jarkko

Poissa Madfin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #481 : 04.05.09 - klo: 07.37 »
Vappu päivät meni nopeasti, kun slashilla pelleili. Olen vielä aika turisti näiden RC-autojen kanssa, joten pikku kysymys iskareiden säädöistä. Kannattaako noihin iskareihin vaihtaa nesteet sisälle? Tuntuu, että iskarit menevät pohjaan liian helposti.

Lipot on tulossa hobby king liikkestä tällä viikolla toivottavasti niin pääsee ajelemaan pidempään.

Sidewinderin ajattelin hommata nopariksi ja siihen sopivan moottorin.
Slash-Sidewinder/CMS4600 ESC Motor Combo
MASUA  (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #482 : 04.05.09 - klo: 09.49 »
Millä sähköillä ajatte slashia?
Mulla on kiinni sidewinder,cc 4600kv kone ja tulee 2s lipot.Alkuun ajan nihmeillä.
Testasin yhdellä 2s lipolla slashia noilla sähköillä ja keulii,ihan mahoton ajaa:D


-jarkko

Slipperiä auki niin lakkaa keulimasta, itellä on 8.5 Novak ja 2s lipot
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #483 : 04.05.09 - klo: 09.54 »
Iskari öljyillähän niitä säädetään, joten jäykempää sisään.
Muutenkin vakiona on aika löysät jos tarkoitus hyppiä ja korkeelta.
Mutta jäykät taas sit huono röykkysellä, joten oman maun mukaan sellasta sopivaa :wink:

40-60wt olis hyvä. Riippuu tosiaan miten ajelee.
Vakionahan taitaa on 30wt öljyt.

Axial SCX 10 TR

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #484 : 04.05.09 - klo: 14.24 »
Jos liian jäykkää öljyä pistää, niin menee iskaritornit poikki. Nimimerkillä kokemusta on.. :grin:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa Madfin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #485 : 04.05.09 - klo: 14.50 »
Jos liian jäykkää öljyä pistää, niin menee iskaritornit poikki. Nimimerkillä kokemusta on.. :grin:

Mitä öljyä suosittelisit ennenkuin alan niihin öljyjä vaihtelemaan?
Slash-Sidewinder/CMS4600 ESC Motor Combo
MASUA  (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)

Poissa mkuu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #486 : 04.05.09 - klo: 21.10 »
Nykyään lähes kaikissa ohjaimissa on myös mahdollista säätää kaasua ja jarrua prosenttuaalisesti. On erittäin hyvä vaihtoehto rajoittaa esim. kaasu 60 %, jos ei halua auton keulivan. Hidastaa akun kulumista = pidempi ajoaika. Ja ei käy kone niin kuumana.

Poissa Masse_19_11

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #487 : 07.05.09 - klo: 21.17 »
Siinä teille slashi miehille traxxasin sivuilta:
http://traxxas.com/torcrc/slashsetup/
 :laugh:
Rustler VXL | Hpi sprint 2 flux | Futaba 3pm 2.4ghz | 2S & 3s Lipo |

Poissa travi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #488 : 07.05.09 - klo: 22.37 »
Ehdin lentohärveliprojektien lomassa katsomaan Slashiäkin hieman. Aladekki tuli rähmittyä hiilarista ja kiinnitettyä tommosilla muovisilla putkilla joihin ruuvit molemmin puolin dekeistä läpi. Montussa on nyt kahden pötköakun paksuinen lipo, eli samaan tilaan menee mm. kaksi kovakuorista 2S lipoa.



Tappeja laitoin kuvan jälkeen neljä lisää. Akkuremmit ja jotain pehmusteita tuonne pesään voisi vielä askarrella.
(ja näköjään logon tussaus jäi vähä kesken)


MMM E-Revo,Sidewinder SLASH,Mamba Max E-SAVAGE,mamba-25 ZK-2, 1/16 Revo VXL,Sidewinder+mabuchi Tamiya Mini M05

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #489 : 09.05.09 - klo: 01.17 »
Moro.Kertokaas nyt noviisille,et oisko seuraavanlainen harjaton combo sopiva Slashiin:
Specification of AeolianMotor GT 60A Sensorless / sensored brushless ESC
Type: Sensorless / sensored brushless
Cells w/BEC: 5-12 Cells (NiMH)/ 2S-3S (LiPo)
Auto Cutoff: Programmable
BEC Voltage: 5.5V, 4A
Forward: Y
Reverse: Y
Brake: Y
Continuous Maximum Current: 60A
Continuous Maximum Current: 85A
Dimensions (WxLxH): 36 x 43 x 39mm
Weight: 88 g
 
Specification of AeolianMotor sensored brushless 8.5T Motor
Type: sensored brushless ONLY
Turns: 8.5T
Resistance: 0.014
Maximum power: 402
Rotor size: 12.5mm
Run Forward: 2.8Amps, 3983KV
Run Backward: 2.8Amps, 4026KV
Diameter: 36mm
Shaft: 3.17mm
Shaft Length: 15mm
Weight: 164 g
 
Feature of AeolianMotor GT 3 in 1 Combo
The AeolianMotor GT electronic speed control (ESC) is specifically designed for operating Sensorless / sensored brushless motors. Featuring low on-resistance, enhanced throttle response and strong brakes, this ESC has enough features to satisfy the most demanding driver. The pre-installed high airflow fan attached to the ESC heat sinks keep it cool and performing to the peak of its ability. In order to maintain 100A continuous current draw, the AeolianMotor GT ESC uses very high quality electronics and the best MOSFET transistors available.
These do not limit the functions of the ESC as you can easily use the included Advanced Quick Programming Card to make changes to any desired setting.
The Low Voltage Cutoff (LVC) is preset for NiMH batteries. For more experienced users, it can be changed to support both 2-cell and 3-cell LiPo batteries. Using the Advanced Quick Programming Card, adjustments to the ESC can be made quickly and simply.
The AeolianMotor GT ESC has a feature within it to prevent the vehicle from going into reverse before you have come to a complete stop. Once you have come to a stop, release the throttle trigger to the neutral position. Once you have been at neutral, push the trigger forward to engage reverse (if active). The ESC is also programmed to prevent going directly from reverse drive to forward. The ESC will have a short pause when changing from reverse to going forward to prevent damage to the motor or drivetrain of your vehicle.
Package Contant :
1 x AeolianMotor GT 60A Sensorless / sensored brushless ESC
1 x AeolianMotor sensored brushless 8.5T Motor
1 x Digital Program Card
English User Manual
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #490 : 09.05.09 - klo: 01.21 »
Moro.Kertokaas nyt noviisille,et oisko seuraavanlainen harjaton combo sopiva Slashiin:

Ajaa varmana asiansa, mutta jos tahtoo huolettoman noparin niin Sidewinder on melkeen valinta, maksaa sen 60-80€ ja tuntus kestävän, kunta, vettä, kuraa, savee, p****a jne jne..

pitää varmaa huomenna ajaa vesisateessa et näkee oikeesti mitä se kestää  :mrgreen:

edit; noparia ei siis ole suojattu mitenkään,

« Viimeksi muokattu: 09.05.09 - klo: 08.38 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #491 : 09.05.09 - klo: 01.23 »
Kiitos.
Eli siis Sidewinder comboja kattelemaan,tais naapuri höpötelläkin jotain,et Sabe möis...
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #492 : 10.05.09 - klo: 20.35 »
Käykö nuo etuiskareihin? http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=7793
Mitä öljyjä käytätte iskareissa?Ja mäntiä?

-jarkko

Poissa Dukduk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #493 : 11.05.09 - klo: 22.14 »
Itse mietin tuota iskariasiaa ja tovin tuumattuani hankin Traxxassin Big Bore:t sekä eteen että taakse.
Kotimaasta löytyy ainakin Sabesta. Eteen laitoin http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=7936&grpid=3901 ja taakse http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=7938&grpid=3901. Nyt sisällä 45w liemet edessä ja 50w takana.
-Ei taidolla vaan Tuurilla jo vuodesta -75-
| HPI Savage Flux HP |

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #494 : 11.05.09 - klo: 22.28 »
^ Mielenkiintoista. Onkos noi yhtä pitkät, ku alkuperäiset iskarit vai pitääkö tehdä jotain modeja?

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #495 : 11.05.09 - klo: 22.39 »



/ Jere Siirilä

Poissa Dukduk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #496 : 11.05.09 - klo: 22.47 »
AiR: Samanpituiset kuin alkuperäiset
-Ei taidolla vaan Tuurilla jo vuodesta -75-
| HPI Savage Flux HP |

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #497 : 12.05.09 - klo: 08.00 »
Kas, Gorillamaxx on tehnyt slashiinkin uuden alustan. Tuostahan sitä saisi valmiina tosi pitkän alustan Stampedeenkin.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Madfin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #498 : 16.05.09 - klo: 22.36 »
Jaton 32p spurri nyt itselläkin Rustlerissa ja tuntuis hyvin kestävän.

Onko kyseisiä Jaton 32p spurreja Suomesta saatavilla?
Yritin etsiä, mutta ei onnistanut...

Ei viitsisi laittaa vakio spurria, kun ei oikein ole ne kestänyt.

Onko kenellekään kokemusta  hot racing spurreista?
http://www.hot-racing.com/?partnumber=TE886H&c=430
« Viimeksi muokattu: 16.05.09 - klo: 22.47 kirjoittanut Madfin »
Slash-Sidewinder/CMS4600 ESC Motor Combo
MASUA  (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #499 : 16.05.09 - klo: 23.27 »

Sabessahan niitä on, tai ainakin on ollu. Sähköpostilla kun kysyy, saa parhaiten selville.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #500 : 18.05.09 - klo: 09.15 »
 :mrgreen:
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #501 : 18.05.09 - klo: 10.06 »
Jaahas, hajoohan se tämäkin ku aikansa raiskaa.. pohjalevystä korkkas takaa iskaritornin kiinnityspaikat ja meni skid plate poikki.
tuli muutaman (kymmentä) kertaa otettua nättejä vastiksia radalla. Joka kerta kun perä jää vajaaks niin isku tulee skid plateen, joka aikaan sit näköjään antautuu. Tuon jälkeen koko perämurikka on vaan pohjalevyssä 2 M3 ruuvilla kiinni ja nehän ei pitkään kestä kiinni.

Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #502 : 21.05.09 - klo: 08.39 »
Onko kenellekään kokemusta  hot racing spurreista?
http://www.hot-racing.com/?partnumber=TE886H&c=430
[/quote]

Eli onkohan kukaan vieläkään ottanut kyseisiä spurreja käyttöön?
Kokemuksia kestävyydestä?
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #503 : 21.05.09 - klo: 09.40 »
mitä nyt vähän aikaa olen seurannut rc-maailmaa niin missään en juurikaan ole nähnyt kehuja ko. valmistajan tuotteista. omat aluiskarit meni varastoon (hot racing juuri).
myös saman valmistajan iskaritornit, wheelie barit olleet täyttä p****a.
tuskinpa toi spurrikaan loistaa laadullaan  :roll:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #504 : 21.05.09 - klo: 10.10 »
Ok.Kiitos vastauksesta.
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Poissa travi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #505 : 21.05.09 - klo: 14.15 »
Mulla on tommonen aluspurri kyllä pakissa, luulin joskus tarvitsevani. Vakio muovispurri näyttää kestävän erittäin hyvin kunhan välys on oikea ja hiekkasuojasta on se reikä vetoakselin kohdalta tukittu.
MMM E-Revo,Sidewinder SLASH,Mamba Max E-SAVAGE,mamba-25 ZK-2, 1/16 Revo VXL,Sidewinder+mabuchi Tamiya Mini M05

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #506 : 21.05.09 - klo: 14.32 »
Offia:
Mikä niissä hotracingin tuotteissa on niin huonoa?
Viimeistely, mittatarkkuus, materiaali?
Mulla ois yks speden takaiskaritorni by Nparts ylimääräisenä. M3 kierteet on vielä tekemättä.
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #507 : 21.05.09 - klo: 14.39 »
Offia:
Mikä niissä hotracingin tuotteissa on niin huonoa?
Viimeistely, mittatarkkuus, materiaali?

Lähinnä materiaali, ei yksinkertaisesti kestä mitään, eli täyttä kuraa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #508 : 21.05.09 - klo: 14.46 »
Offia:
Mikä niissä hotracingin tuotteissa on niin huonoa?
Viimeistely, mittatarkkuus, materiaali?
Mulla ois yks speden takaiskaritorni by Nparts ylimääräisenä. M3 kierteet on vielä tekemättä.

http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=220260_416&products_id=24678

ainakin noissa täyttyy kaikki mainitsemasi ehdot.
alaholkki ei mennyt paikoilleen ilman muutaman kymmenyksen viilaamista. 2 kiristyskerran jälkeen toisesta iskarista meni kierteet iskarinpäästä.
komeat kyllä  :mrgreen:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #509 : 21.05.09 - klo: 17.53 »
NO just.
Meinasin ittelle ostaa vähän samanlaiset losiin. Nyt tiedän että ei kannata.
Komeat ne kyllä on :smiley:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |