Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Revo  (Luettu 525126 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #600 : 03.09.09 - klo: 18.57 »
Kuka noista tietään kun höpölinnan nettisivuilla ei tuotteista kerrota kuin hinta.

Akkukoteloon mahtuu 155 x 51 x 29 mm kokoinen akku. Esimerkkinä tämä akku menee hyvin ja mitat on 144x50x25mm ja pituussuunnassa on todellisuudessakin varaa ainakin 10 mm pidempään.

Tuo Yuntong on 23.5x45x137.5mm eli sikäli menee hyvin, riippuu vaan siitä miten siitä tulee johdot ulos eli kuinka ne taipuvat.

Eikös harjallisen E-Revon EVX2-nopari ole ilman LiPo cutoffia, joka varmaan tarttis olla, jos meinaat lipoilla ajaa. Siinä oli syy siihen miksi itse päivityn siskon miehen E-Revoon harjattoman koneen, kun en jaksanut katsella sitä leikkimistä NiMH-akuilla ja EVX2:ssa ei ole cutoffia.
« Viimeksi muokattu: 04.09.09 - klo: 01.29 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa sil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #601 : 04.09.09 - klo: 00.37 »
Siinä oli syy siihen miksi itse päivityn siskon miehen E-Revoon harjallisen koneen, kun en jaksanut katsella sitä leikkimistä NiMH-akuilla ja EVX2:ssa ei ole cutoffia.

Siis varmaan harjattoman; mutta mitä tuo cutoff tekee, kun luin täältä foorumilta että sen huomaa jo hyytymisenä ennen 3v alle tippumista vai siis onko siinä muitakin ongelmia käyttää e-revoa lipoilla? viisaat vastatkaa

E-Revo - Savage Flux HP

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #602 : 04.09.09 - klo: 01.35 »
Juu harjattoman, korjattu ylle.

Cutoff katkaisee menon, kun akun jännite laskee asetettuun rajaan. Olen joskus ajellut tehokkaalla harjattomalla ilman cutoffia, kun käytössä halpa parinkympin kiinalipo. Meno tosiaan hyytyy niin että sen huomaa kun jännite laskee ja akussa ei paljon menetä jos menee pilalle. En nyt kuitenkaan pidä sitä mitenkään suositeltavana ja pienemmillä tehoilla/virroilla ajellessa akun jännite voi laskea liian alas ennenkuin meno loppuu. Sitä kun on kuitenkin paha tapa ajaa kunnes ei enää kulje, eikä vain siihen asti kun hidastuu.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #603 : 05.09.09 - klo: 22.23 »
Omia osia odotelessa, joutanut hieman tutkimaan enemmälti tuota monster traxxas foorumia.
Tällainen mielenkiintoinen rakennusrojekti osui silmille.
On useampikin hyvä toteutus yms, kannattaa tsekata.

http://monster.traxxas.com/showthread.php?t=464362
son loppu ny.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #604 : 10.09.09 - klo: 22.21 »
Kai tää mun autokin on E-Revo, vaikka se joskus olikin 3.3:nen. Ei tätä nyt oikein suoraksi konversioksikaan voi kutsua.

Alkoi tympimään erilaiset katkaisija, joita on Castlen noparissa ja itsellä ollut vastarilla vielä oma. Kaikki samanlaista kuraa ja puolen - kahden tunnin ajelun jälkeen niin täynnä hiekkapölyä etteivät toimi.

Niinpä vanhat liukukytkimellä toteutetut katkaisivat saivat tehdä tilaa yhdelle uudelle vipukatkaisijalle. Johtojuotokset suojasin valamalla päälle epoksista suojan, joka toimii samalla vedonpoistajana. Estänee myös tehokkaasti kaikki yritykset käyttää tuota katkaisijaa johonkin muuhun myöhemmin :)



Uudet kaapelikytkennät asennettiin kaapelisukkaan, jolloin niistä saatiin paljon siistimmät, kun johtoa, liitintä ja jatkosta ei roiku vähän siellä ja täällä.



Katkaisijan vipu sai vielä päälleen kumihupun, jonka pitäisi olla vesi- ja pölytiivis. Sijoituspaikka on auton perässä aivan korin alla, mutta silti helpossa paikassa käyttää. Pitäisi nyt kuitenkin olla aika hyvin suojassa esimerkiksi risuilta.



Uudet servotkin vielä kuvaan. Niiden säätämisen kanssa on kyllä haasteita että saa
molemmat olemaan neutraaliasennossa samaan aikaan. Jos tuo ei ota onnistuakseen,
niin eiköhän se yksikin 20 kg servo jaksa jotain kääntää. Auton painojakauma vaan on sellainen, että yhdellä servolla on kovasti töitä kääntää
renkaita noilla Revon ohjausvivustoilla.



Samalla näkyy kuvissa vähän tuota meikäläisen aavistuksen verran modattua runkoa. Niin tai eihän siinä siis ole mitään E-Revon tai 3.3:n alkuperäisestä rungosta jäljellä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #605 : 14.09.09 - klo: 19.00 »
Ny ois aluromut diffeis ja Integyn teräs rillat.
Rattaat vaikuttivat ihan asiallisilta, etenkin jos vertas trx:n omiin.



Tällainenkin laatikko notkuis pöydällä, saa nähä keksiikö sille mitn käyttöö.
Etenkin kun noi monsterit tuntuu vielä toimivan..

son loppu ny.

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #606 : 18.09.09 - klo: 10.33 »
Ongelmia kardaanin kanssa ja tällä kertaa meni ihan poikki kesken rallin; meno säilyi etuvetoisena.

Nyt alkoi katselu metallisesta kardaanista ja ostopaikasta. Mielestäni yksilössäni on selkeä mallivika ja ilmeisesti kardaani hieroutuu poikki runkoa vasten.

Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa sil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #607 : 19.09.09 - klo: 20.34 »
Hei, katkesi tuo e-revon pushrod edestä ja pitäis tilata uus. Mietin tässä että kumpi noista on se oikea? Ja mitä eroa näillä on? Entäs nuo alumiiniset - onko kannattava sijoitus?
 
Part #5319
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=29431&grpid=3901

Part #5318
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=29429&grpid=3901

kyseessä siis ihan perus stock revo.
E-Revo - Savage Flux HP

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #608 : 19.09.09 - klo: 20.41 »
Ei kai niillä muuta eroa ole kuin paino ?
Ite olen kyllä vaihtanut alumiinisiin, tosin päitä paukkuu silloin tällöin.

Nuo linkittämäsi pushrodit oli sit molemmat teräksisiä, väri vain eri.
Alut on vaan tuplahintaiset myös.
son loppu ny.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #609 : 19.09.09 - klo: 20.58 »
Hmm... Vaikka autoa en omista, eikö kardaanin kannattaisi olla hieman ohuempi, ettei ottaisi alustaan?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #610 : 19.09.09 - klo: 21.59 »
Hei, katkesi tuo e-revon pushrod edestä ja pitäis tilata uus. Mietin tässä että kumpi noista on se oikea? Ja mitä eroa näillä on? Entäs nuo alumiiniset - onko kannattava sijoitus?
 
Part #5319
Part #5318

kyseessä siis ihan perus stock revo.

5318 ja 5319 ovat eri mittaiset ja oikea pitää valita sen mukaan mitkä progressiokolmiot on käytössä.

Lainaus käyttäjältä: Traxxas web site
PUSH RODS
The Revo-series’ linkage-based suspension requires different push rod assemblies depending upon which rockers are used. Strong, 7075-T6 aluminum versions of each are available to decrease the total weight of the truck by 31 grams. Rod ends are already installed making it simple to just bolt them on the truck. When using progressive-2 rockers, spacers (part # 5133) are required for use with the 5318 or 5318X push rods. These spacers are included with the progressive-2 rockers.

Part #5318 Push Rod (steel) (2) (chrome) (use with long travel or #5357 progressive-1 rockers)
Suggested retail price $7.00

Part #5318X Push Rod (aluminum) (red) (2) (use with long travel or #5357 progressive-1 rockers)
Suggested retail price $12.50

Part #5319 Push Rod (steel) (2) (black) (use with #5359 progressive-3 rockers)
Suggested retail price $7.00

Part #5319X Push Rod (aluminum) (red) (2) (use with #5359 progressive-3 rockers)
Suggested retail price $12.50

Vakio E-Revossa on progressive-2 kolmiot, joten 5318 on oikea, mutta tarvitsee progressiopalan mukana tulevan holkin (#5133), joka pitäisi löytyä myös vanhasta katkenneesta pushrodista.

Räjäytyskuva ja auton mukana tullut osaluettelo on aika hyvä lähde katsoa mikä on oikea osa ja Traxxasin sivuilta löytyy lisää tietoa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #611 : 19.09.09 - klo: 22.03 »
Nyt alkoi katselu metallisesta kardaanista ja ostopaikasta. Mielestäni yksilössäni on selkeä mallivika ja ilmeisesti kardaani hieroutuu poikki runkoa vasten.

Traxxasin teräskardaani on ihan hyvä valinta.


Tuonne muovikardaanin, pohjan ja suojamuovien väliin kulkeutuu hiekkaa ja pieniä kiviä, jotka varmasti pikkuhiljaa syövät kardaania, kunnes jossain vaiheessa se ei enää kestä ja katkeaa, kuten sinulla on käynyt. Teräskardaanin kanssa tuonne mahtuu suurempia kiviä ja vääntävät jopa kardaanin mutkalle eli siinä mielessä sinne kannattaa aina välillä katsoa ja puhdistaa paikat.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #612 : 20.09.09 - klo: 09.54 »
Traxxasin teräskardaani on ihan hyvä valinta.

Jep, noita karsaaneja tässä vähän ootellaan myös.

Eilen taisi sitten tulla viimeiset savut toisesta mosterista pihalle.
Tuli aika väkevän hajuiset ja heti akun kytkennän jälk.
Ja nyt toisesta päästä, eli moottorin johtojen välistä, tarkalleen valojen syövereistä.

Nyt täytynee vissiin alkaa tuota tekinin tuotetta alkaa sorvaamaan paikoilleen.

Semmottinen heille jotka kurvailee revon omilla diffi komplekseilla, kandee shimmailla hieman niitä.
Ei ihme et lähti perän pinionista ja lautasesta hampulaiset. baut millin välyksiä havaittavissta, eli n millin liikku pinioni sis/ulos diffi kasassa.
Tässä sen taas huomaa, kun piti ens suunnitelmissa purkaa koko kampe ja käydä läpi..
son loppu ny.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #613 : 20.09.09 - klo: 09.55 »
Toivotaan onnea sille, koska silläkään prändillä ei oo menny ajot tälläkään foorumilla ihan nappiin...
/ Jere Siirilä

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #614 : 20.09.09 - klo: 12.09 »
Sitä tarvitaan..

Ei homma lähteny aivan suunnitelmien mukaan taas käyntiin.
Vanha 100w luottokolvini sano sopimuksen irti.
Eikä tietysti vastaavankokosta ollu ku pikakolvi, eikä sillä mitn tee.
300w olis ainut passeli ny, mut eihän sillä mahu oikein noin pieniä johtoja kolvaileen.

Et homma jäi vähän kesken, moottoriin sain johdon käikäleet sentäs kiinni.

Jatketaan tuonnempana harjoituksia..
son loppu ny.

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #615 : 21.09.09 - klo: 17.34 »
Traxxasin teräskardaani on ihan hyvä valinta.


Olivat loppu Traxxasilta. Mistä tällaisen saa?
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #616 : 21.09.09 - klo: 17.40 »
Eilen taisi sitten tulla viimeiset savut toisesta mosterista pihalle.
Tuli aika väkevän hajuiset ja heti akun kytkennän jälk.
Ja nyt toisesta päästä, eli moottorin johtojen välistä, tarkalleen valojen syövereistä.

Nyt täytynee vissiin alkaa tuota tekinin tuotetta alkaa sorvaamaan paikoilleen.

Ei hitto, miten onnistut päästämään savut ulos aina :shock: Itsellä toimii kuin kello Fluxissa MMM. Ja Rustyssä MM toiminut yli 3 vuotta ongelmitta.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #617 : 21.09.09 - klo: 18.14 »
Eilen taisi sitten tulla viimeiset savut toisesta mosterista pihalle.
Tuli aika väkevän hajuiset ja heti akun kytkennän jälk.
Ja nyt toisesta päästä, eli moottorin johtojen välistä, tarkalleen valojen syövereistä.
Nyt täytynee vissiin alkaa tuota tekinin tuotetta alkaa sorvaamaan paikoilleen.

Eipä taida olla vaikeeta arvata mitä tapahtuu tekinin kanssa...  :laugh:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #618 : 21.09.09 - klo: 18.35 »
Olisko se kiinalainen Ezrun 80A sittenkin parempi kuin pussillinen ämmämmämmiä tai tekineitä :lol:
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #619 : 21.09.09 - klo: 18.41 »
Olisko se kiinalainen Ezrun 80A sittenkin parempi kuin pussillinen ämmämmämmiä tai tekineitä :lol:
HW 150A menee ihan kivasti kiinni E-Revoon eikä itselläni ole ollut mitään tuskia noparin kanssa. Noita kiinankoneita on kyllä mennyt sitten aina kun on laittanut 6S kiinni... ehkä se sillä on pysynyt noparikin ehjänä  :angel:
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #620 : 21.09.09 - klo: 19.08 »
Kyllä se on vaan niin että Tekinin combo käy ja kukkuu mulla kuin sveitsiläinen laatukello. Ei ole ilmennyt yhtään mitään ongelmia, toimii kuin unelma.
- Tapsa

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #621 : 21.09.09 - klo: 20.36 »
Vakavat suunnitelmat on kyllä tilaita takataskuun tuollainen Turnigyn 150A combo.

Vaikea on kyllä mennä veikkailemaan syytä, minkä tautta noi MMM:ät päästelee niitä savujansa ulos.
Yks syy woi olla tietysti, suht raskaat välit/6s tuossa piharälläyksessä, tiiä häntä.

Kyllähän noita kiinavimpottimia saa kakskin comboa samalla mitä tekiniä yhen.
Tiedä niistäkin sitten pysyykö savut sisäpuolella 6s:llä pitkäänkin..

Ja täytyy myöntää ettei aivan halvaksi ole tullut tämä revo.  :grin:
son loppu ny.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #622 : 21.09.09 - klo: 20.57 »
Sjos,
se Turnigyn kombo kulkee erittäin lujaa 6S:llä ja ehdit ehkä ajaa sen 2000 mAh oman kokemuksen perusteella. Kone toimii ihan jees 4S:llä, mutta kun nyt kuitenkin haluat ajaa Kovaa, niin ota pelkkä noppa.

Omalla on ajettu lähinnä 4S ihan käytännön syistä (paremmin niitä akkuja itsellä ja halvatkin koneet kestänyt 4S), mutta kyllähän tässä silmät on auki 6S kestäviin koneisiin, josko sitten tulisi noparin rajat vastaan...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #623 : 21.09.09 - klo: 21.14 »
Kyllä se combona tulee varmaan otettua, eihän sille jää hintaa kun n. 100€.
Tarvii tai ei konetta.

Onhan tuossa castle-neu kone monsterista jouten.

Hieman kyllä suunnittelin että ottais myös 2s lipoja, niin pääsis vertaamaan sitä kulkua yms.

Ja kaihan se on varmaan noita MGM:n tuotteita myös lähdettävä ihmettelemään, jos ei castlet ja tekinit toimi..
son loppu ny.

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #624 : 21.09.09 - klo: 21.27 »

Ja kaihan se on varmaan noita MGM:n tuotteita myös lähdettävä ihmettelemään, jos ei castlet ja tekinit toimi..

Tekini toimii kyllä kunhan sattuu hyvä erä jossa on valmiina oikeassa kunnossa olevat elektroniikat. Ilmeisesti Tekinillä ovat löytäneet tuon mikä tappaa nopareita ja ovat nyt korjaamassa tätä vikaa.
Näin tiedän ma.

Ja kysehän on siis noparin suhteen siitä, ettei nopari käske enää konetta vaikka ulkoisesti ok toimisikin. Vika on ilmeisesti yleisin näiden RX8 suhteen. Koneet nyt saattaa lahota, mutta noppa on ok.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #625 : 21.09.09 - klo: 21.31 »
Sillonko mää alottelin, nii MGM oli ihan jees.
Mut en tiedä mitä nyton..


Mä aattelin ottaa talven rennosti ja ajella kakkarinkiä bensavessalla, jaksa arpoo noitte sähköjen kanssa ATM.
/ Jere Siirilä

Poissa iskä ajaa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #626 : 22.09.09 - klo: 10.46 »
Vanha kysymys: Mistä näitä saa? Taitaa olla e-revot loppu, Towerikin siirtää arvioitua saapumisaikaa koko ajan eteenpäin :angry: Olisiko tosiaan näin kova kysyntä laitteella vai onko tehtaalla Taiwanissa toimitusvaikeuksia, näinä globaalin laman ankeina aikoina? Alkaa olla ajokausi jo vähissä, kohta joutuu tyytymään tohon Jesin vaihtoehtoon.
Traxxas Summit, Mini Inferno - huolto ja korjaus
e-Revo MMM

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #627 : 24.09.09 - klo: 13.13 »
Traxxasilta "steel shafts part 5650R" loppu. Samoin Ruotsin varastot ovat tyhjät Saben sähköpostin mukaan. Mistä ihmeestä tuohon nyt saa teräksisen kardaanin?

sjos tilasi jonkin mallin ja jota ei suositellut ja kertoi joutuneensa dremelöimään etukardaanin osalta.

Nyt ruuvasin taas uuden muovisen tilalle (osa 425151X; pelkät kardaanit ilman lisäosia) ja ajan ilman pohjalevyä. Josko se bugi onkin pohjalevyssä: kivet jäävät sisään, mutta eivät pääsekään pois, ahtautuvat tuonne takakardaanin takaosaan ja muovin hieroutuminen alkaa. Olen mahdollisesti itsekin hieman mokannut. Olen nostanut auton pystyyn ja karistellut hiekkaa/soraa pois. Tässä asennossa sora pääsee juuri tuonne takakardaanin soppeen, jonne se ei mahdollisesti itse luonnollisesti edes pääsisi.

Mitä E-Revon saantiin tulee, niin jos vertaa esim. Apple iPhoneen, niin yleensä uusi versio on tulossa mikäli aiemman mallin varastot näivettyvät. Tältä bisnesvertauspohjalta arvelisin uuden E-Revon tuloon. 100 % MuTua.

Päivän puhdetyönä tein pari aukkoa auton koppaan ja laitoin nopeudensäätimestä jäljelle jääneestä metalliverkosta suojat. Kiinnitys pikaliimalla. Kriittinen loppulausuma voisi kuulua seuraavasti. Kiihdytettäessä auto kulkee keula koholla ja korillaan vierittää/painaa ilmaa korin sisälle. "Ilmaäyskäri"  :-D Nyt nämä tehdyt aukot päästävät jonkin verran tätä ilmaa pois. Hyöty saattaa olla jopa negatiivinen. Eikä lopputulos ole edes mitenkään seksikäs. Positiivinen pojo tulee vain oman rassin tunnistettavuudesta.

« Viimeksi muokattu: 24.09.09 - klo: 17.11 kirjoittanut EmDzei »
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #628 : 26.09.09 - klo: 16.47 »
Tämän ei pitäisi olla mahdollista, eihän. Kesken suoran ajon kardaani päätti irrota näin, vaikka putket menevät limittäin hyvän matkaa. Tai noh, reilun senttimetrin.



Edit: Mitattuani wanhempaan ulompaan kardaaniputkeen on tämä uudempi putki noin 2 cm lyhyempi. Ei ihme ettei pysy sisällä. VAROITUKSEN SANA: tuote 425151X on väärä osa Traxxasin E-Revo Brushless Editioniin.
« Viimeksi muokattu: 26.09.09 - klo: 20.53 kirjoittanut EmDzei »
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #629 : 26.09.09 - klo: 20.51 »
Kyllä se mahdollista on. Tuo muovirunko pääsee taipumaan niin paljon, että tuo voi napsahtaa pois paikoiltaan. Teräskardaani tekee auton rungosta myös jäykemmän. Oliko suojalevyt pohjassa paikallaan vai irti? Jos irti, niin taipuu entistä helpommin.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.