Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Revo  (Luettu 525249 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1200 : 13.06.10 - klo: 00.56 »
Tuli sitten tehtyä Revolutioniin uudet kevyemmät ja hoikemmat kardaanit:



Kuvassa kaksi ylintä ovat reilun vuoden palvelleet rc4wd:n kardaanit ja alla Hong Nor X1-CRT:n kardaaneista jatketut. Jos pituus ja ulkonäkö ei tunnu oikein vastaavan E-Revoon tavanomaisesti sopivia akseleita, niin tuo johtuu ainoastaan siitä että Revolution on akseliväliltään 110 mm alkuperäistä pidempi, 1/8 krossarin/truggyn diffeillä ja täysalumiinirungolla varustettu foffi-ajoon tehty sähkö-Revo.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Tzone

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1201 : 21.06.10 - klo: 13.56 »
Moronnääs,

Kävin eilen kellottaa paljo toi laite liikkuu ja liikkuuhan se.
Eli laitoin kännykkään sports tracket ohjelman ja teippasin kapulan auton konepeltiin kiinni ja eikun menoksi. Parhaimmillaan huiput oli 94.2 km/h.
Kivasti kulkee mikäli lukemat pitää paikkansa.
Ei välttämättä tarvitse olla hyvä. Voi olla parempi.

Poissa Tzone

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1202 : 24.06.10 - klo: 09.47 »
Moronnääs,

Kävin eilen kellottaa paljo toi laite liikkuu ja liikkuuhan se.
Eli laitoin kännykkään sports tracket ohjelman ja teippasin kapulan auton konepeltiin kiinni ja eikun menoksi. Parhaimmillaan huiput oli 94.2 km/h.
Kivasti kulkee mikäli lukemat pitää paikkansa.
Tarkistin välitykset, 18/54 oli ratastukset ja 6S akut kiinanmaalta.
Ei välttämättä tarvitse olla hyvä. Voi olla parempi.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1203 : 15.07.10 - klo: 00.25 »
Revo 6x6 eli Revolt sai tänään postissa uuden noparin talvella kärähtäneen tilalle.



Kyseessä on HobbyKing 150A Car ESC ja ohjelmointikortti. Kovasti tämä näyttää Hobbywingin Ezrun 150A:lta, vain kuoret on erilaiset, mutta muuten hyvin samanlaisen oloinen nopari.

Jos huomenna ehtisi ripustamaan tämän kiinni ja testaamaan miten toimii. Mikäli toimii, niin ei ainakaan ollut hinnalla pilattu, n. 60 € posteineen.

Edit: Hienosti toimii. Auto kulkee kovempaa kuin muistan sen koskaan kulkeneen, vaikka edelleenkään en usko että nopari siihen liiemmin vaikuttaa kun kaikki muu on samaa kuin ennenkin. Huomenna sitten enemmän ajoa, jotta näkee kestääkö tuo nopari ihan koko akullisen vai menisikö peräti kaksi.
« Viimeksi muokattu: 15.07.10 - klo: 23.15 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1204 : 16.07.10 - klo: 17.26 »
Ja pitkälle taas päästiinkin, kun spurri antautui. Mahtaiskohan tuossa toimia RR:n teräksinen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1205 : 23.07.10 - klo: 15.58 »
Uutta spurria tulossa ja samalla tuli tehtyä muita sopivia hankintoja. Laatikossa odottanut jo jonkin aikaa kaksi summitin diffiä ja nyt on tulossa Summitin bulkheadit eteen ja taakse, jotta saa nuo diffit myös käyttöön. Vielä kun Summitin laatikon saisi jostain edullisesti, niin autohan alkaisi olla varsin maastokelpoinen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1206 : 24.07.10 - klo: 21.31 »
Näinhän siinä taas kävi Foffi-Revon etudiffin kanssa, kun on liian paljon voimaa ja liian paljon pitoa ja vastusta renkaille.



Torsenin custom ulostulo napsahti poikki ja meno päättyi siihen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Löhö

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1207 : 30.07.10 - klo: 01.16 »
Tuli itekki käytyy vähä kellottamas nopeuksii 4s akuil pääs 88km/h ja 6s 95km/h. Pienel hienosäädöl rikkois varmaa satkun ja sit pitäs treenaa ajamist ku ei meinaa ain koko tie riittää :) Gps dataloggeril tuli mitattuu ja täs viel kaavio.
e-revo + tekin rx8/2250kv

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1208 : 04.08.10 - klo: 18.56 »
Ihan uteliaisuudesta kysyisin, et menikö sulta ripustukset enempää rikki, vääntykö pushrodit, turnbucklet tai tukivarret? ja säilykö iskarit kunnossa?

(Jahas, muutto takana ja hieman taukoa tämän laadukkaan foorumin seuraamisessa. Muutto sivistyksestä Lantaalle ja aika ilman Internettiä. Argh! Eikä edelleenkään tämä foorumi voi tukea IE8 selaintani - muuta kuin yhteensopivuustilassa.)

Juu, kuten sigussa seisoo, niin 6S:llä olen ajellut. Vaikka siitä on varoitettu epäyhteensopivana kokoonpanona ihan uudelle kuskille, niin ei sitä vauhtia tai tehoja ole ollut liikaa. Yksi keino on loiventaa kaasun käyrää Castle Linkillä. Tämä säästää myös vetonivelien rasitusta - vs. repäisevä liikkeellelähtö. YouTubevideoissa näkeekin lähes aina liikkeellelähdöstä sen kuinka renkaat sutivat. Toisin kuin luullaan, niin tämä ei ole nopein liikkeellelähtö.

Bulkheadit (5329, 5330) olivat menneet halki niin edestä kuin takaa. Suspension arms (5331) eli se muovinen "haarukka oli myös napsahtanut yhdestä kohtaa poikki. Runkoon repeytymä ja sitten tukivarsi (5318) vääntyi snadisti. Sen väänsi takaisin näppärästi jakoavaimen ripustamista varten tarkoitetulla kahvan reiällä. Pikaliima tuntui pitävän rungon kasassa (harmaa), mutta ei noita mustia muovia: bulkhead ja suspension arms.

Olen analysoinut itseäni ja auton säätöjä pitkään miksi ajoin aidan tolppaan. Yhdeksi syyksi löysin näön heikkenemisen plus sen, että kun istuu pitkän tovin tietokoneella ja menee ulos, niin jotenkin kaukonäkö ja silmien fokusointi on pirun hidasta. Ottaa aikansa ennen kuin silmät toimivat. Iän mukana tulee tällaisia ongelmia.

Auton säädöt ovat vaivanneet alusta saakka enkä ole saanut jousitusta, aurauskulmia tai cambeereita kohdalleen. Takapää on käytännössä tönkkö ja pehmeällä pinnalla auto pomppii renkaidensa varassa. Etupäässä on taas liikkumavaraa noin 10 - 15 cm (liioiteltuna) ja keula nousee Volkswagenin tavoin korkealle ylös. Tästä johtuen auton eturenkaat saa käytännössä painottomiksi ja vaikka autoa mukamas kääntää, niin auto menee silti suoraan/ jatkaa matkaansa.

Juuri tässä oli mälläämiseni syy. Ajoin takakaarteessa ja aloin kiihdyttää takasuoralle optimoidakseni ennätyksellisen hyvää kierrosaikaani. Koska mutkassa renkaat olivat jo käännetty ääriasentoonsa, niin kuvittelin auton tietenkin suoristuvan kun renkaat osoittavat suoraan (radio-ohjaimesta ohjauksen vapauttaminen/ palautuminen). Väärin. "Uudet osat tilauksessa - parempi mieli".  =)

Olen nyt ajellut mm. asfaltilla ja auto ei käänny lainkaan mikäli käännät renkaat ensin ääriasentoon ja pidät tai pummppaat kaasua. Ts. ajat ensin vaikkapa ympyrää ja lämäät kaasua reippaasti. Auto jatkaa vain typerästi suoraan. Auto kääntyy vasta kun löysäät kaasua hetkeksi. Auto niiaa kevyesti ja kääntyy. Mikäli renkaat ovat linkussa ja pitoa paljon, niin auto saattaa jopa kaatua.

Tämä on tällä hetkellä ainut löytämäni tapa kääntää auto eli kaasun löysääminen. Nelivetoautolla yleensä lämätään vain lisää kaasua, mikäli haluttu suunta ei miellytä. =) Ja ongelmanaiheuttajana pidän ainostaan ylösnousevaa keulaa ja liian pitkää joustovaraa. Eturenkaat pysyvät siis maassa, mutta paino niillä on olematon.

Minulla oli jo video tästä havainnoistani, mutta poistin sen kamerasta, koska kuvattaessa yksin suurin ongelma on kallelleen painuva horisontti. Kamera painaa sen verran vastaanottimen kyljessä ja ranne väsyy ja vääntyy ajanoloon; horisontti kallistuu.

(Castle Linkistä näyttää olevan juuri tällä hetkellä versio 3.255.  B-)

Seuraava projektini on siirtyä aurauskulmista ja cambeerien säädöistä etupään jäykentämiseen. "Jäykimistäminen" ei ole kuvaava sana tässä yhteydessä, koska tarkoitan kuitenkin liikevaraa ja venymistä. En tiedä termejä, mutta iskunvaimennin ja jouset lienee suunniteltu vain siihen käyttöön kun ne puristuvat kasaan. Minä kaivannen iskunvaimenninta myös käänteiseen suuntaan eli venymiseen. Paras esimerkki Volkswagen -efektin lisäksi lienee auton korin kallistuminen kurvissa. Siinähän kurvin sisäinen puoli nousee eli venyy paljon. Tällaisen voiman tiukkuuteen tai kuinka nopasti venyminen tapahtuu haluaisin iskunvaimentimien tapaista säätömahdollisuutta. Tuskin olen ensimmäinen, joka on tähän asiaan törmännyt ja asialle lienee ihan oma oikea nimityksensäkin.

Autooni on asennettu Traxxasin ohjausvakauttimet. Teknon olisivat paremmat, mutta en saanut niitä pysymään kiinni. Traxxasin pysyvät, mutta etummainen ohjausvakain ei toimi samoin kuin Teknon, mutta toimii silti. En usko vielä, että tässä on vika, vaan liian suuressa liikevarassa ja venymistä pääsee tapahtumaan ilman mitään vastakkaista voimaa.
« Viimeksi muokattu: 04.08.10 - klo: 19.39 kirjoittanut EmDzei »
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1209 : 06.08.10 - klo: 21.19 »
Tuli tuossa mieleen, että onko sinulla iskareissa progressiiviset männät, niillä saat aikaan efektin jossa esimerkiksi iskarit joustavat herkästi alas, mutta ovat jäykemmät ylös palatessaan. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUTH6&P=7
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1210 : 07.08.10 - klo: 09.10 »
Itsellä on kaapissa tuo Variable Damping Kit ja varmaan joutuu asentamaan ainakin taakse, jos/kun vaihtaa auton setupin E-Revoksi. Muistaakseni nuo saa toimimaan molempiin suuntiin, tosin vain toiseen suuntaan kerrallaan  :smiley:

"E-Slayer" tuntui olevan myös aika puskeva. Keskidiffi auttaa, samoin tuntui auttavan, kun sääti hieman casteria. Caster-säätöön löytyy manjuaalista hyvät vinkit.

Editti:
Slayeristä tullut uusi, isompi versio, ks. http://www.traxxas.com/products/nitro/5907slayer/trx_5907slayer.htm

E-Revon saisi tuosta osia poimimalla e-Slayeröityä nyt varsin siististi, jolloin lopputulemana Iso ja Häijy SC-trukki  :evil:
« Viimeksi muokattu: 07.08.10 - klo: 09.26 kirjoittanut McJones »
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1211 : 07.08.10 - klo: 14.56 »
Kasailin äsken tuon torsenin alkuperäisillä ulostuloilla ja purin Revon vetarit, jatkaakseni niitä. Samalla huomasin toisen vetarin olevan hieman mutkalla ja yllättäen samalta puolelta mistä se ulostulokin katkesi. Päätelmä, että tuo vetari on lyönyt kupin pohjaan ja samalla vääntänyt ulostuloakselin poikki.

No tiedä häntä, mutta vetariin pitää vaihtaa suora akseli ja molempia akseleita pitäisi jatkaa 6mm, jotta pysyvät kupeissa putoamatta. Tuleepahan samalla testattua voiko Traxxasin vetareita jatkaa ja kestävätkö sen jälkeen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1212 : 07.08.10 - klo: 15.22 »
Moi,

Onko kenelläkään kokemuksia prolinen road rage 40 series renkaista?

Kestääkö käyttöä kuinka hyvin?

kummat vanteet ois paremman liimmattavat vai bead-loc vanteet?

Oisko noi Prolinen road rage 40 series renkaat paremmat vai ei?

Mulla hpi phaltlinet eivät oikeen kestä käyttöä. Ne phaltlinet halkesivat siitä liimauksen vierestä melkein koko vanteen matkalta.
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1213 : 08.08.10 - klo: 20.19 »
Tuli nyt sitten tehtyä custom vetarit, mutta on tuo traxxasin vetarin varsi sellaista "räkärautaa", että saa nähdä kestääkö nuo.

Kaksi lievästi jatkettua ja vertailun vuoksi alkuperäinen


Hong Norin Torsen RCM:n Hybrid V2 kuorissa laitetaan bulkheadien väliin


Vetari istuu tässä vaiheessa ihan nätisti paikalleen


Molemmat puoliskot paikalleen laitettuna


Eikun sovittelemaan Gorillamaxxin G3R apurunkoa paikalleen


Katsoo taas milloin ehtii kasaamaan lisää ja kuka ehtii, mutta tässä vaiheessa muutos vaikuttaa vielä ihan toimivalta. Ajossahan sen sitten näkee kestääkö nuo vetarit yhtään, onko ne tarpeeksi suorat ja ennen kaikkea onko pituus nyt sopiva.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa k0rppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1214 : 09.08.10 - klo: 20.31 »
Tuli nyt sitten tehtyä custom vetarit, mutta on tuo traxxasin vetarin varsi sellaista "räkärautaa", että saa nähdä kestääkö nuo.

Katsoo taas milloin ehtii kasaamaan lisää ja kuka ehtii, mutta tässä vaiheessa muutos vaikuttaa vielä ihan toimivalta. Ajossahan sen sitten näkee kestääkö nuo vetarit yhtään, onko ne tarpeeksi suorat ja ennen kaikkea onko pituus nyt sopiva.

noihinhan on saatavana jo valmiiks pitempiä kuppeja, mitä porukka ei oo saanu irtoomaan. osanumero tais olla pidennetyn muuten sama mutta perässä oli R

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1215 : 10.08.10 - klo: 00.31 »
Honkkarin torseniin pidempiä kuppeja? Ei saa. Noissa on kuppi samaa osaa ulostuloakselin kanssa ja sinne ei ihan noin vain vaihdeta toisenlaista ulostuloakselia.



Aiemmin oli käytössä custom-ulostulot, mutta nyt kokeillaan tällaista lähestymistä aiheeseen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1216 : 10.08.10 - klo: 15.03 »
Moro,

Onko kenelläkään kokemuksia bead-lock vanteista miten renkaan pysyvät niissä kiinni?
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa k0rppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1217 : 10.08.10 - klo: 15.59 »
Honkkarin torseniin pidempiä kuppeja? Ei saa. Noissa on kuppi samaa osaa ulostuloakselin kanssa ja sinne ei ihan noin vain vaihdeta toisenlaista ulostuloakselia.



Aiemmin oli käytössä custom-ulostulot, mutta nyt kokeillaan tällaista lähestymistä aiheeseen.

enpä sen tarkemmin lukenu noista ulostuloista vaan oletin, että kun revo topikissa ollaan niin revon osista on puhetta

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1218 : 10.08.10 - klo: 16.32 »
Moro,

Onko kenelläkään kokemuksia bead-lock vanteista miten renkaan pysyvät niissä kiinni?

Jättäisin crawlereihin noi bead-lock vanteet, ongelmia tulee tehokkaissa harjattomissa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1219 : 10.08.10 - klo: 20.14 »
enpä sen tarkemmin lukenu noista ulostuloista vaan oletin, että kun revo topikissa ollaan niin revon osista on puhetta

Niinpä.

Kyllähän sitä Revoihin on rakenneltu paljonkin muiden autojen osia ja mielestäni ihan oikea paikka kirjoitella niistä Revo-aiheessa. Eihän tässä Revossa alkuperäistä oikeasti ole juuri muuta kuin tukivarret, bulkheadit ja iskarit, mutta niihän siinä käy, kun tarpeeksi tuunaa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1220 : 11.08.10 - klo: 14.27 »
Yleisin ongelma bead-lockeissa on että ruuvit löystyy ja kierteet menee ainakin muovisissa.
Itsellä oli revossa Maximizer vanteet ja en tykännyt oikein, ruuvit löystyi ja muutenkin painavat.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa k0rppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1221 : 11.08.10 - klo: 14.49 »
Yleisin ongelma bead-lockeissa on että ruuvit löystyy ja kierteet menee ainakin muovisissa.
Itsellä oli revossa Maximizer vanteet ja en tykännyt oikein, ruuvit löystyi ja muutenkin painavat.

mulla irtos kumi maximizerin beadloc vanteesta, mutta sekin oli omaa hölmöyttä. (6s:llä paikallaan rinkiä revittäen ja liipasin tietysti pohjassa)

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1222 : 11.08.10 - klo: 19.01 »
Muovisilla bead-lockeilla ei tee mitään, jos ihan oikeasti vaihtelee vanteille eri renkaita ja alumiiniset painavat liian paljon, rasittaen voimansiirtoa ja laakereita turhaan.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1223 : 14.08.10 - klo: 21.26 »
Tuli tuossa mieleen, että onko sinulla iskareissa progressiiviset männät, niillä saat aikaan efektin jossa esimerkiksi iskarit joustavat herkästi alas, mutta ovat jäykemmät ylös palatessaan. http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUTH6&P=7

Alkuperäiset iskarin männät ovat. Manuaalissa mainitaan juuri noista paloista, joilla voidaan vaikuttaa silikoniöljyn virtauksiin. No nytpä tuli ihan konkreettisesti selväksi mikä niiden tehtävä on.

Kiitos linkistäsi.
Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa k0rppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1224 : 14.08.10 - klo: 22.25 »
kovin on kallistunu tuokin vdp kitti  :shock: jossain välissä kattelin niin alta 2$ oli hintaa

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1225 : 07.09.10 - klo: 14.10 »
Moi,

Mitkä diffi öljyt olisivat hyvät revoon? Osanumero 5380.

Kuuluuko revossa olla jotakin öljyjä vaihteistolaatikossa?, osanumero 3991x.

Millä aineella  voi tiivistää ton vaihteistolootan?, kun se ei ole tiivis.

Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa Hawk

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1226 : 09.09.10 - klo: 01.19 »

Pienestä ajatuksesta se sitten lähti ja ei niin pieni E-Revo tuli hankittua omaksi. Autossa on Novak hv pro 6.5 sensorillinen combo ja nyt mietin tässä että osaako kukaan sanoa minkälaiset Lipo akut autoon kannattaa hommata jotta saan kaiken hyödyn irti moottorista. Vasta aloin taas muksujen varjolla RC hommia värkkäileen ja aavistuksen olen pihalla vielä näistä mikä akku on mihinki hyvä. Jos on hyviä ajatuksia niin kerro toki lisää  :azn:
Traxxas E-Revo powered by Novak HV Pro 6.5 / Tamiya TT-01D speedpassion Drift combo / Xray T2 009 Drift spec /Cross Country Race 4.6 brushless / Radio Futaba 3PM

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1227 : 09.09.10 - klo: 12.10 »
Novak kestää 4s lipot, eli kannattaa hankkia 2 kpl 2s lipoja. Nopassa on vakiona kahden akun piuhat.

Itselläni oli Hobbycityn punakuorisia Zippyjä (2S 4000 mAh 25C) Novakin HV Pro 5.5T combon kanssa. Pinjoni saa olla aika pieni, jotta paikat ei kuumene liikaa. Ainakin oman tuntuman perusteella Novakin nopari on erittäin arka kondensoituvalle kosteudelle, joten kovin vetisissä keleissä autolla ei kärsi ajella.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Tzone

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1228 : 12.09.10 - klo: 09.38 »
Käytiin montulla kokeilee laparenkaita, kuvaaja on sen verran nuori, että pikkasen kamera seilaa, mut näkee siitä jotain.
Videohan on uncut, minä niitä jaksa muokkailla. Ainakaan vielä.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qwW_3E4ZtL8[/youtube]
Ei välttämättä tarvitse olla hyvä. Voi olla parempi.

Poissa Tzone

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1229 : 12.09.10 - klo: 09.53 »
Pätkä kesän pöllytyksistä
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZDS4Vt11iCs[/youtube]
Ei välttämättä tarvitse olla hyvä. Voi olla parempi.