Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Revo  (Luettu 525240 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa LiukuLaakeri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1440 : 07.01.12 - klo: 22.12 »
Syksy ja pimeys tulee, ei haittaa :)













Mitkä renkaat sulla on noissa kuvissa? Traxxas response pro...?
TeamC TR2 Brushless Short-Course Truck

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1441 : 15.02.12 - klo: 23.44 »
Tässä katselemassa uusia 3s akkuja revoon.
Mittasin akkukotelon kooksi 158 x 45 x 28 tuo on aika tiukka mittaus varsinkin korkeuden puolesta, syvyyttä ehkä voi vähän olla lisää kun kotelon ovet ovat sellaiset että sinne mahtuu muutama akkua myös.

Voisitteko mitata omat isot 3s akkunne ja raportoida tänne, varsinkin sellaiset akut jotka nipin napin mahtuvat koteloon? Olisi mukava tietää ettei osta liian isoja.

Sitten voisitteko linkata mistä ostitte omat akkunne?
Itse olen lähinnä tuolta Hobbykingiltä katsonut kun en tiedä oikein muita diilereitä ja kingi on suht halpa.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1442 : 17.02.12 - klo: 14.51 »
moro

Mulla olis oikeestaan sama kyssäri kuin edellisessäkin eli mitkäs 3s akut menee reposeen?

tossa ehdotus en ole varma meneekö revoon mutta luulisi menevän kun on kerran trx liitimelläkin ja saman mallinen kuin on revon akkukotelokin. Jos olen väärässä siinä suhteen että menee revoon niin korjatkaa toki.

http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-akut-ja-laturit-ajoakut-lipo-akut/orion-carbon-sport-4500-45-c-111v-trx-plug-0714180

Aika kalliita ovat kyllä mutta luulisi ainakin olevan hyviä akkuja.
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1443 : 17.02.12 - klo: 20.10 »
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9962__ZIPPY_Flightmax_5000mAh_3S1P_40C.html

Nuo kuulemma just ja just mahtuu. Ja aika törkeä on hinta tuossa suomalaisessa firmassa...
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1444 : 17.02.12 - klo: 20.29 »
Näillä olen välillä ajellut (neljällä kennolla silti 99,9% ajoista ja on päässyt vähemmällä huolenpidolla).
Sopivuudesta sen verran että mahtuvat pikkuisen runnomalla ja akkukotelon kannen takapäähän
joutuu aikamoisen loven rouhimaan johdoille.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1445 : 17.02.12 - klo: 23.01 »
No mulla on itsellä ennestään 3 paria turnigyn 2s 20c 5,2ah akkuja.
Kyllä se pitää yksi setti ainaki olla myös 3s:iä.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1446 : 18.02.12 - klo: 09.41 »

Tuollaisia ajattelin tilata kun alkaa olemaan kesä käsillä :wink:
Sopisivat hyvin veneilyynkin koska 5 amppeerisilla ei kauaa ajele.

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1447 : 18.02.12 - klo: 12.06 »

Tuollaisia ajattelin tilata kun alkaa olemaan kesä käsillä :wink:
Sopisivat hyvin veneilyynkin koska 5 amppeerisilla ei kauaa ajele.
Nuita saa sitten hetken myös latailla :)

Ja kiva, että joku osaa ajatella kesän olevan käsillä. Kumpa pystyisi itsekkin olemaan noin optimistinen  :smiley:
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1448 : 18.02.12 - klo: 12.44 »
Riippuu laturista ja virtalähteestä:
-Fast charge capable, up to 15C on some batteries.
Tiedä sitten mikä se latauksen C-arvo noissa on koska noin epätarkasti asian ilmaisevat.

EDIT: Hiekkamonttu: hyvä että edes joku lukee silmät auki :laugh:
« Viimeksi muokattu: 18.02.12 - klo: 15.28 kirjoittanut Peku »

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1449 : 18.02.12 - klo: 15.26 »
Sivun infossa alareunassa lukee että 10C.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1450 : 27.02.12 - klo: 23.36 »

E-Revo Mamba Monster


Cold Kutter en ole vielä tarvinnut laittaa, pitoa riittänyt sopivasti!
Renkaat ovat: Pro-Line 40 Series Big Joe Monster kummit  ja Axial 8 Hole Beadlock Monster Truck vanteet


Cold Kutter 9mm


Akut minun mielestä on ollut hyvä laatua!

Onko kellään kokemusta tästä: Tekin RX8/Redline T8 1/8th Scale Truggy Brushless ESC/Motor Combo(2250kV)
Voisin tilata kohta.
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1451 : 28.02.12 - klo: 00.08 »
Mistäs tilasit noi vanteet ja renkaat? tosi hienon näköiset on, beadlock taitaa olla ihan toimiva ettei ole vaan ulkonäköä kohottamassa? tuo on vissiin aika kallis rengassarja? siis ihan sika hienon näköset, peukku pystyyn! :)

Mitäs öljyä tuonne revon perään laitetaan, käsillä on 3000, 5000, 7000 ja 30000 wtg silikoniöljyt.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 28.02.12 - klo: 19.42 kirjoittanut varg »
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1453 : 03.03.12 - klo: 16.51 »
morjensta.

Mä olisin hankkimassa erbeen uusia akkuja 3s ja 2s ja olen kattellut noita

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14480__Turnigy_5800mAh_2S_25C_Lipo_Pack_DE_Warehouse_.html

Eli jos jollakin on kekemusta noista akuista niin kertokaa. Ja niin eikös noihan pitäs mahtua myös siitäkin haluainin tietää kuinka tiukasti istuvat reposeen.

ja 3s

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9515__Turnigy_5000mAh_3S_30C_Lipo_Pack.html

Ja noista samahomma jos on kekemuksia ja miten mahtuvat (leveyden kannalta) ?

-Aki
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1454 : 05.03.12 - klo: 14.19 »
Eli jos jollakin on kekemusta noista akuista niin kertokaa. Ja niin eikös noihan pitäs mahtua myös siitäkin haluainin tietää kuinka tiukasti istuvat reposeen.

Noita kolmekennoisia mulla on ja ne mahtuvat muuten ihan hyvin mutta akkukoteloiden luukkuihin pitää
rouhaista isot lovet johdoille.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1455 : 08.03.12 - klo: 21.55 »
Ajatuksena tilata tällainen Kershaw Designs alurunko revoon.
Alkoi kyrsimään bulkkien hajoilu, kaksi meni muutamassa päivässä ja runko on muutenkin naarmuilla ja vuosia vanha. Tuohan ei käytännössä maksa mitään, 159USD ei minusta ole paljon.
Tuo tukee bulkheadit mun mielestä aika hyvin kun tulevat rungon päältä viidellä ruuvilla kiinni.

Ajatuksia?
http://204.186.93.64/E-Revo-Chassis.htm

Ei tullutkaan sitten tilattua Big Joe kumeja vaan alle laitettiin Badlandsit, ajattelin että Big Joe renkaissa on enemmän massaa ja siten raskaammat niille pikkuruisille diffeille mitä tuolla on jotka ovat vielä muovikuoriset.

-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1456 : 08.03.12 - klo: 22.29 »
Tuolla pärnäsen korjaamolla on ihan pirun hitaat toimitukset ja mitä mä tuon rungon videota katsoin ja luin kommentteja niin aika helposti vääntyy tuo. Sille se näyttääkin. Mutta toki varmasti peruskäyttöä kestää ja siihenhän teettää kunnollisen ylädekin kuhan ostaa 7075 alumiinia ja kopioi muodon tosta.
Itse tilasin d8 moottoripukin tuolta viime kuun alussa eikä ole vieläkään näkynyt. Samaa valittelevat muutkin.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1457 : 08.03.12 - klo: 23.09 »
Jaa jaa, vai sellaista kuuluu pärnäsen pajalta.
Täytyy myöntää että ostohalut tipahati vähäsen kun tuon kuuli, toimitusaika ei haittaa vaan tuon kestävyys aspekti.
No oiskos saatavilla alumiinista taka bulkkia?
Sellainen veis huolet pois. Sitten voisi ostaa myös tuon alurungon kruisailuun ja leuhkimiseen. :)

Badlandseissa on ihan pirskatin hyvä pito vaikka aika jäisellä pinnalla vettää, kiipeää lumipenkkaan niinku riivatun kraavleri. Ovat myös paljon kevyemmät kuin edelliset renkaani. Hyvä ostos, kiitos Sabe!
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1458 : 09.03.12 - klo: 10.45 »
No oiskos saatavilla alumiinista taka bulkkia?

Jos viitsii vähän googlettaa, niin voi hetkessä löytää itsensä vaikka integyn sivulta jossa on myynnissä
"billet" versiota etu- ja takapäähän. Suoraa linkkiä en tähän laita koska olen ilkeä mörökölli :tongue:
« Viimeksi muokattu: 09.03.12 - klo: 12.56 kirjoittanut Peku »

Poissa Kalle

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1459 : 09.03.12 - klo: 22.35 »

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1460 : 10.03.12 - klo: 11.34 »
Oliko tuplaesa1 siellä integyn sivuilla sopivaa kamaa käyttöösi?
Minullakin on tarkoitus vahvistaa repolaista kesäksi, harmi että
hukkasin kirjanmerkeistäni linkit hyviin perän osiin joten etsiskely
on alettava alusta.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1461 : 10.03.12 - klo: 13.48 »
En kyllä kutsuis integyn osien autolla laittoon vahvistamiseksi, mutta kukin tyylillään...
/ Jere Siirilä

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1462 : 10.03.12 - klo: 14.15 »
En kyllä kutsuis integyn osien autolla laittoon vahvistamiseksi, mutta kukin tyylillään...

En minäkään, et ilmeisesti huomannut tuolla aiemmin että billet-sana on lainausmerkeissä?
Etkä myöskään edellisen viestini kohtaa jossa mainitsen että HYVIEN aluosien etsiskely on
aloitettava uudelleen koska hukkasin ne kirjanmerkeistäni. Comprende?
Toki tuota bulkkia voisi piruuttaan testata, ehkä, ehkä ei. Pitää etsiskellä käyttökokemuksia
ensin.
« Viimeksi muokattu: 10.03.12 - klo: 14.32 kirjoittanut Peku »

Poissa Gerri

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1463 : 20.04.12 - klo: 19.55 »
Onko pääkaupunkiseudulla paljonkin E-revon omistajia? Missä päin ajelette? http://rc10.fi/index.php?topic=59227.0 tuohon viestiketjuun olisi kiva saada muitakin repolaisen omistajia.
Team durango DESC410R, HPI Baja 5B Flux

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1464 : 20.04.12 - klo: 21.07 »
Täältä löytyy yksi. :azn:
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1465 : 21.04.12 - klo: 15.13 »
Täältä löytyy myös yksi.  :grin:
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa LiukuLaakeri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1466 : 22.04.12 - klo: 20.26 »
TeamC TR2 Brushless Short-Course Truck

Poissa Toivo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1467 : 28.04.12 - klo: 18.07 »
Rullaava E-revo on tuloillaan. Tuohon pitäisi hankkia moottori ja nopari. Tarkoituksena on ajella tuolla autolla 6s lipoilla.

http://fi.eurorc.com/product/1151/hobbywing-xerun-m6b-combo-18-car-sensored-blue

Tuota Xerun comboa olen ajatellut. Onko parempia vaihtoehtoja?
Rustler VXL  Savage Flux HP

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1468 : 22.05.12 - klo: 18.11 »
Rullaava E-revo on tuloillaan. Tuohon pitäisi hankkia moottori ja nopari. Tarkoituksena on ajella tuolla autolla 6s lipoilla.

http://fi.eurorc.com/product/1151/hobbywing-xerun-m6b-combo-18-car-sensored-blue

Tuota Xerun comboa olen ajatellut. Onko parempia vaihtoehtoja?
Olen katsonut videoita ja tuo combo vaikuttaisi ihan passelilta e-revoon.

Itse ostin myös e-revon ja ajattelin kysyä onko siinä heikkoja kohtia jotka menee harjattomalla usein/helposti rikki? Voisin sitten suoraan päivittää osat parempiin.
Traxxas bandit vxl

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas E-Revo
« Vastaus #1469 : 23.05.12 - klo: 09.50 »
Tuota Xerun comboa olen ajatellut.

Sama setti omassa, hyvin on pelannut. Toki olen ajanut 4s:llä, 6s:llä vain muutaman kerran.