Kirjoittaja Aihe: Kyosho Lazer zx-5 RTR  (Luettu 410128 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #900 : 15.10.09 - klo: 16.32 »
Riittäsköhän vahvistukseksi, että vaihtas ton upper dekin "carbon composite"-versioon?

SP:ssä tulee hiilarivahvisteinen pohjalevy, mutta upperdekki on normimuovia. Vois kai toimia nurinperinkin?

No eipä se juurikaan auta asiaan. Tuon kun sipasee stellasta niin alkaa toimii, tällä valuutta kurssilla on kaiken lisäksi halvempi kuin kössin orkkis muovipohja

Pohja
http://www.stellamodels.net/catalog/product_info.php?cPath=140_176&products_id=3281

ylädekki
http://www.stellamodels.net/catalog/product_info.php?cPath=140_176&products_id=3276



Mulla oli tuollanen pohjalevy ja toimi hyvin. Itse käytin aina sen kanssa mukana tulevaa muovisuojaa, eli under trayta. Tuo ylädekki nyt ei niin tärkee ole, mutta jos haluaa hipostella...

Täällä kuvia mun viimetalven autosta

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #901 : 15.10.09 - klo: 17.02 »
No ei toi sentään kalliimpi ole, jos dollarihintoja vertaa :smiley:
Toistaiseksi on kaikki mällit kestänyt, mut kerron jos saan rikki.

Miten muuten teillä noi undertrayt on toiminut?

Oliko mun stellasta ostettu undertray jotain maanantaierää, kun sillä ei montaa akullista tarvinnut ulkona ajella, että sai sen ihan päreiksi? Kovin oli ohut ja helposti halkeava, eikä oikein maksanu vaivaa alkaa enää toista suojaa leikkelee.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #902 : 15.10.09 - klo: 17.06 »
Tuo Stellan undertray toimi kohtalaisesti sisällä. Tuli siihenkin sit jotain halkeemia. Oon nähnyt parempiakin. Ulkona en päässyt kokeileen.

Poissa fin racer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #903 : 15.10.09 - klo: 19.05 »
Juu, tosiaan tuo undertray on yllätävän heikkoa muovia.
Itsellä on vielä ehjänä Air:in jäljiltä....ainakin toistaiseksi

Nyt on muuten SP:en GT nopari ja GM:n 5.5t motti kiinni ja kyl on potku ihan toista luokkaa :shocked:

Nyt voi alkaa polttisiakin haasteleen  :tongue:
Ja tosiaan säätöjä löytyy noparista yllinkyllin.

EDIT:
voi pyhät pokserit!! Tuli kirjotettua kaverin nikillä...
Jiksu siis oikea kirjoittaja

Pahoitteluni möhläyksestä
« Viimeksi muokattu: 15.10.09 - klo: 19.15 kirjoittanut fin racer »
RC vai? = Solmussa?

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #904 : 17.10.09 - klo: 19.27 »
kestääkö toi orionin expreience säädin 24 hampaista pinjonia? perus moottori.

Moottorin ominaisuuksista toi sopiva pinionin koko riippuu. Jos tarkoitat sitä G20-moottoria, niin en menis vannomaan, että toimii harjallinen kone ton säätimen kanssa.
siis minullahan on tuo orionin vortex harjaton moottori. kestääkö?? G20 moottorilla toimi mainiosti (vähän isommilla lämmöillä) mutta entä harjattoman laita?
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #905 : 18.10.09 - klo: 19.01 »
Junnu sai tuhottua takasiiven - hain perjantaina nylon Kyosho DBX siiven tilalle, sitä päästiin kokeilemaan illalla ja hyvin kesti, paremmin kuin lexan siipi enkä huomannut auton tasapainossa mitään mainittavaa, yhtä hyvin hyppäs jne kuin ennekin. Sen sijaan ko. siivessä oli se mukana puoli että kasikrossari tyyliin auto päätyi nyt paljon useammin pyörilleen kaatuessaan kun nylon siipi pompautti auton takas renkailleen.

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #906 : 19.10.09 - klo: 08.08 »
saako laaseriin tosiaan dbx takasiiven??? vähä hianoo!!!
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #907 : 19.10.09 - klo: 08.54 »
joo se menee hienosti kun poraat itse kiinnitysreiät siiven etuosaan. helppo juttu. ota vaikka malli kiinnityspitseille lexan siivestä tai sen jämästä. itse laitoin reiät noin 5mm siiven etuosasta ~5mm terällä.

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 24.10.09 - klo: 04.36 kirjoittanut monsterman »
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat


Poissa *RC-hemmo*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #910 : 24.10.09 - klo: 21.14 »
käykö toho lazeriin ihan mikä tahansa ohjausservo ja vastaanotin, vai pitääkö olla just se alkuperänen.(sais molemmat olla mahollisimman halvat, kun ei tuu mihinkään kisa-käyttöön).
toisin sanottuna mistä saa halvimmat servot ja vastaanottimet.
« Viimeksi muokattu: 24.10.09 - klo: 21.30 kirjoittanut *RC-hemmo* »
| Lazer ZX-5 || TW-738 || m05 || B4.1 FT|

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #911 : 24.10.09 - klo: 21.21 »
siis laaseriahan minä päivittelen. :tongue: ja rc-hemmolle tosta aivan mainio servo ja jonkun näkönen vastari http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=49&products_id=2174 http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=32&products_id=1375. olepa hyvä
« Viimeksi muokattu: 24.10.09 - klo: 21.33 kirjoittanut monsterman »
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #912 : 24.10.09 - klo: 22.14 »
käykö toho lazeriin ihan mikä tahansa ohjausservo ja vastaanotin, vai pitääkö olla just se alkuperänen.

Käy. Eli ei pidä.

Poissa *RC-hemmo*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #913 : 24.10.09 - klo: 22.15 »
kiitoksia, pitääkin ruveta miettimään sauraavaksi rahoitusta :laugh:
| Lazer ZX-5 || TW-738 || m05 || B4.1 FT|

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #914 : 25.10.09 - klo: 05.06 »
Vastaanotin pitää olla ohjaimeen sopiva, ei mikä tahansa!

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #915 : 25.10.09 - klo: 09.20 »
Aivan totta, ajattelin pienessä mielessäni noparia enkä vastaria. Vastarin pitää olla 27mHz jos vakio ohjainta käyttää, tietenkin lähes mikä tahansa ohjainpaketti (eli ohjain+vastari) sopii autoon, vastarin olis hyvä olla tuota "mini" kokoa (sama koko kuin paketin mukana tulevassa vastarissa) kuten useimmissa 2.4gHz tuntuu olevan ainakin.
« Viimeksi muokattu: 25.10.09 - klo: 09.23 kirjoittanut Mika R »

Poissa *RC-hemmo*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #916 : 25.10.09 - klo: 09.38 »
vastarin koolla ei sinänsä oo mitään välii kun en oo sitä laaserin pohjalle laittamas. motin vaihossa vanha jäi tarpeettomaks ja nyt yritetää keksii sille jotain käyttöö. eli uudelle pohjalle vaan laaserin sähköt.
| Lazer ZX-5 || TW-738 || m05 || B4.1 FT|

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #917 : 25.10.09 - klo: 14.35 »
olenpa taas saanut laaserin vetoakselista kierteet irti... syynä radioaaltohäiriöt (vai mitkä ne oli...) joten laaserista takaripustukset ja sovitetaan vanhaan autoon. nyt riitti! eikun kauppaan ja 2,4ghz systeemiä tiskiin.
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Poissa *RC-hemmo*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #918 : 26.10.09 - klo: 16.52 »
voisit ehkä hankkia teräksiset vetarit nii eipä ainakaan ihan heti hajoo. (3racing:istä saa halvalla)
| Lazer ZX-5 || TW-738 || m05 || B4.1 FT|

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #919 : 27.10.09 - klo: 17.36 »
postikulujen kanssa vai -.- ja helposti MINÄ ne poikki saan.
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #920 : 30.10.09 - klo: 08.49 »
noniin. nyt on uus koppa hankittu (29.10.) en ole vielä maalannut, mutta kyllä se siitä  :tongue: oikeen kirkkaan vihreätä maalia. vetoakselikin on nyt uusi hankittu (mutta vielä ei asennettu...) että kyllä tämä tästä kun vielä tulisi koriin ne kakspilkkuneloset  :sad: vanha radiosysteemi petti lopullisesti. kantomatkaa EHKÄ huikeat 10 metriä  :angry:


EDIT: apua! olen joutunut säätämään takarenkaan kulman reilusti sivulle, koska muuten takatukivarsi jää ylös ja jousi ei sitä alas saa. on selvinnyt että VETOAKSELI ottaa kiinni tasauspyörästössä olevaan mutteriin. olen purkanut takapään useaan kertaan, mutta muutosta ei tapahdu. on kokeiltu vaihtaa kulmia, vaihdettu takapään osia ja vaikka mitä mutta renkaat tässä kulmassa saa auton kippaamaan helposti katolleen.     kiitos etukäteen.
« Viimeksi muokattu: 06.11.09 - klo: 20.42 kirjoittanut monsterman »
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Poissa *RC-hemmo*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #921 : 07.11.09 - klo: 21.16 »
olisko jollai tiedossa mistä sais tilattuu tuon teräksisen diffin ulostulon. melkeen joka paikasta mist oon kattonu on kyseinen osa loppunu.
| Lazer ZX-5 || TW-738 || m05 || B4.1 FT|

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #922 : 07.11.09 - klo: 21.25 »
olisko jollai tiedossa mistä sais tilattuu tuon teräksisen diffin ulostulon. melkeen joka paikasta mist oon kattonu on kyseinen osa loppunu.

Täältä löytyy:
http://www.rckenon.com/public_html/shop2/catalog/product_info.php?cPath=63_93&products_id=1610&osCsid=aac2
-tauolla-

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #923 : 07.11.09 - klo: 21.31 »
Kyosho Pro Shop Suutarila, hyllykamaa

Poissa *RC-hemmo*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #924 : 08.11.09 - klo: 17.32 »
juu, kiitoksia. onkos tuo kenon luotettava sivusto, sekä onko tuolla pro-shopilla omaa netti osoitetta mistä vois tilata tavaraa.
« Viimeksi muokattu: 08.11.09 - klo: 17.36 kirjoittanut *RC-hemmo* »
| Lazer ZX-5 || TW-738 || m05 || B4.1 FT|

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #925 : 08.11.09 - klo: 17.39 »
juu, kiitoksia. onkos tuo kenon luotettava sivusto, sekä onko tuolla pro-shopilla omaa netti osoitetta mistä vois tilata tavaraa.

Tilaa tuolta Pro-shopista vaan :wink:
Ei ole netti sivua, pelkkä liike.

Soittamalla selviät helpoiten...numeron löydät googlella
-tauolla-

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #926 : 08.11.09 - klo: 20.29 »
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_232/products_id/5110/n/Kyosho-Steel-Diff-Outdrive-Set-ZX-5

tuolta saa aika kivaan hintaan, muista ostaa samalla uudet diffilevyt, diffikuulat ja diffirasvaa.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #927 : 08.11.09 - klo: 21.53 »
juu, kiitoksia. onkos tuo kenon luotettava sivusto, sekä onko tuolla pro-shopilla omaa netti osoitetta mistä vois tilata tavaraa.

Lainaus
Kyosho Helsinkiin saat parhaiten yhteyden soittamalla numeroon (0207) 419 210. Puhelu ohjautuu aina Pro-Shoppiin. Iltaisin tai Pro-Shopin ollessa suljettuna puhelu ohjautuu toisiin myymälöihin. Sähköpostia voit lähettää osoitteeseen helsinki.proshop@kyosho.fi

Poissa *RC-hemmo*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #928 : 09.11.09 - klo: 18.06 »
hyvä kun tietää nyt tuon numeron, eikös tuo osa maksa joku 16 euroa?
| Lazer ZX-5 || TW-738 || m05 || B4.1 FT|

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #929 : 09.11.09 - klo: 21.52 »
Voisi olla. En muista tarkkaan, pitelin käsissä kun mietin laitanko uudet muoviset vai noi. Totesin että ajoa on sen verran vähän ja vakiokoneella että laitan uudet muoviset. Soita ja kysy.