..ttu ...tana ...kele..Kyllä nyt kokeilee hermoja. Ensin ohjaus servo tilttas. Koko roska auki ja kattomaan mikä jumii. Pikkasen virtaa servolle ja hiphei, kuuluisa toimintasavu karkasi. Romukopasta varaservo kaivaen, mutta kuinka ollakkaan, liitin on tarvittu joskus vuosien saatossa johonkin muuhun. No eihän hätä ole tämän näköinen liittimiä löytyy ja eikun kolvi kuumenemaan. Yhden piuhan kerkesin kolvata kun kuuluu poksaus jostain, valot katkeaa ja tuntuu ku joku olisi lyönyt nahkaremmillä kynsille. No kuinkas ollakkaan, kolvi kärähti. Kun kerta ei onnistu niin ajellaanpa sitten vielä yksi tankillinen pukilla ja etsitään servo pyhien jälkeen. Vehkeet tulille ja akku kiinni. Vaan eipä toimi kaasukaan. Pienen tutkailun jälkeen todetaan akun piuha irronneeksi kennosta. Parin kirosanan ja rivakan ranneliikkeen jäljiltä akkua tuskin löytyy ennen kevättä. Pakista patterikotelo esiin ja vastariin kiinni. No niin johan toimii kaasu. Parin minuutin käynnin jälkeen ajattelen antaa varovasti kierroksia...ei mitään. Vehkeet seis ja servo irti. Sama kitkerä haju kumpuaa tästäkin servosta. Se siitä sitten taas. Eipähän tarvia ajella joulunpyhinäkään. Viimeinen Cenin lelu tässä taloudessa. Skyionin radiovehkeillä voi tosiaan heittää vaikka finnairin konetta. Alkuperäinen moottori on myös ilmeisesti ollut heti alusta lähtien jossain määrin viallinen. Puristukset motissa oli jo uutena aivan olemattomat jos vertaa esim. tuohon nosramiin.