Kirjoittaja Aihe: Mistä renkaat??  (Luettu 1499 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa samppa

  • Tulokas
    • Profiili
Mistä renkaat??
« : 15.05.03 - klo: 22.26 »
Morjens! mulla on ollut inferno- dx 4wd jo parisen vuotta ja renkaat alkavat oleen aivan finaalissa!! Laittakaas tuleen jotai hyviä osoitteita josta löytäisin renkaat polttikseen??  Valikoimaa pitäisi varmaan löytyä!? Ja mielellään suomenkielisiä sivuja.. Kiitos jo etukäteen 8)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mistä renkaat??
« Vastaus #1 : 15.05.03 - klo: 22.46 »
www.tietonikkari.fi
www.prohobby.fi
www.power-racing.net
www.rc-kauppa.com
www.rcpiste.pp.fi
www.rc-superstore.com

eiköhän nyt tossa ole jo riittämiin!

ja kyllä niitä löytyy kuukkelillakin!
pistä vaikka "Polttikseen renkaat"
niin jo löytyy!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mistä renkaat??
« Vastaus #2 : 15.05.03 - klo: 22.50 »
www.tietonikkari.fi
www.prohobby.fi
www.power-racing.net
www.rc-kauppa.com
www.rcpiste.pp.fi
www.rc-superstore.com

eiköhän nyt tossa ole jo riittämiin!

ja kyllä niitä löytyy kuukkelillakin!
pistä vaikka "Polttikseen renkaat"
niin jo löytyy!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä renkaat??
« Vastaus #3 : 15.05.03 - klo: 22.56 »
www.kolumbus.fi/hobbyman

Sieltä löytyvät halvimmat rengas+vanne-setit sun DX-II:seen! Ainakin mun mielestä.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä renkaat??
« Vastaus #4 : 19.05.03 - klo: 22.13 »
Sellainen kysymys renkaista, että omissa vanteissani on kaksi osaa: itse vanne ja pieni muovinen kehä, joka tulee vanteen päälle. Nyt päätin poistaa vanhat renkaat ja laittaa uudet tilalle, mutta sepä ei onnistukaan...

Kun otin vanhoja kumeja pois, niin vanteen ja tuon kehän väliin jäi hieman kumia, kun renkaat olivat haurastuneet ja repeilivät. Nyt en saa näitä kahta vanteen osaa erilleen, kun niiden välissä on liimattua rengasta  :cry:  

Olen yhden renkaan saanut pois ja vanteen kuntoon, mutta toisen kanssa olen tapellut jo varmaan 4 tuntia, eikä runnu millään irtoavan. Olisiko mitään ainetta esim. tärpätti, joka haurastaisi liimaa, muttei pilaisi vannetta? Tai mitä tahansa muuta keinoa?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä renkaat??
« Vastaus #5 : 21.05.03 - klo: 02.10 »
asetonihan on tunnetusti pikaliiman irroittaja...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä renkaat??
« Vastaus #6 : 21.05.03 - klo: 18.30 »
Eikö vanteet kärsi tuosta? Olen saanut kaksi vannetta on irti renkaista ja odotan inspiraatiota, että alan repimään kahta vimeistä...  :?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z