Paljonko muuten on GT-8 luokan lähtökustannukset jos kaikki joudutaan hankkimaan, paitsi lähetin/vastari?
Itse kun 2009 kaudelle hankin kaluston niin kustannukset oli kutakuinkin seuraavat.
Hong nor DM-1 spec
-Auto ~350€ (sis. moottorin)
-Kaasu- ja ohjausservo 60€+100€
-GRP kumeja 2 sarjaa~ 60€
-Vastari akku LI-FE 40€
-150ml tankki 15€
-Jousisarja 30€
-Eri välityksiä, spurreja + pinjoneita ~70€(näitä kuluu)
-Kytkin paloja + kelloja 100€ (koko kaudeksi 4 sarjaa)
Varaosia:
-Diffi sisäkaluja 4x 15€
-Tukivarsia+muuta muovisälää ~70€(näitä kuluu)
-Protoform kori ~50€
-iskariöljyjä ~50€
-Vetoakseleita 70€ (näitä kuluu)
-Diffien ulostuloja 50€ (näitä kuluu)
Pyörän laakereita 20-30kpl 20€ (näitä kuluu)
Blingiä:
-Hiilikuitu pohjalevy ~100€
-Iskari tuet joilla nousee iskarit pystyyn ~50€
-Vaihteiston hiilikuitu jäykistin 25€
-Titaania vanttei + ruuvei 100€
-Alumiini pallosarja 15€
-Alumiini pivot pallot (siirretty GS CL-1 autosta)
-Jarru osia 50€
-Rengaslämppärit 100€
-kaudelle 2010 kun moottori vapautu niin WERKS B5 moottori 200€
Ajomäärä 2009 kesällä oli kutakuinkin 10 gallonaa (4rtr moottoria)
ja 2010 kesällä 7 gallonaa . Kyllä sitä tuli ajettuakin.
Listan osat hankittu tarpeeseen ja osa hetken mielijohteesta... tää pitää olla.
Lisäksi toki tarvitaan:
-Vastarin- ja lähetinakun laturi ~50€
-Pitkävartinen hehku+laturi ~30€
-Starttiboxi ~70€ + akku ~20€
-Tankkipullo ~15€
-Työkaluja ~50€
-Seurajäsenyys ~25€
-Lisenssi ~25€