Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 914589 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2670 : 08.05.11 - klo: 22.59 »
Kaivelin vielä noita "sienivarastojani" eli ne kolme kappaletta jotka minulla on. Kaikki ovat hieman erilaisia ja hieman erikokoisia, mutta sopivat jotakuinkin ristiin. Uuden INS-box:n mukanahan tulee yleensä myös tuo "tattisuodatin", joten sen suhteen ei kannata montaa ajatusta uhrata.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2671 : 08.05.11 - klo: 23.14 »
GT-8 moottoriin käy mikä tahansa INS-Box. Osa 1/10 ins-boxeista on sellaisia että suodattimen suuosa on epäkeskeisesti sijoitettu, jotta box ei kanittaisi jäähdytystivan kanssa.

Myös nämä käyvät GT-8 auton moottoriin loistavasti. Ja kuten jo aiemmin on mainittu, pidentää INS-box putsarin huoltoväliä merkittävästi.

-A-

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2672 : 19.05.11 - klo: 11.33 »
Vielä tänään ehtii ilmoittautua kauden avaukseen (klo 20 mennessä). -> http://rc10.fi/index.php?topic=57062.0

| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2673 : 19.05.11 - klo: 11.57 »
jep, loputkin GT-8 kuskit nyt se ilmo menemään, jotta saadaan se 10 autoa vähintään viivalle. Aalloset, jouni ja riku viivalle sieltä mars mars. Pieto kanssa ajamaan ja Peitsamo jos autot vielä löytyy hyllystä!!!!
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2674 : 19.05.11 - klo: 12.09 »
Laitoin ilmon menemään. Jostain pitää löytää se inspoksi, että pääsee ajamaan, kellään tietoa löytyykö Suomesta?
Flying Calacucco

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2675 : 19.05.11 - klo: 12.19 »
Kyllä Futuressa näyttäisi olevan.
---

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2676 : 19.05.11 - klo: 12.33 »
EuroRC:n pitäis saada kisoihin mennessä lisää boxia, ja Juha varmaan tuo mukanaan ne. Viikonloppuna pitäis varmistua viimeistään.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Isä Aallonen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2677 : 19.05.11 - klo: 17.30 »
Kuules Tommi...
Nyt on ilmoittauduttu. Mitä muuta tässä tarttis tehdä?

T:Aalloi

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2678 : 19.05.11 - klo: 19.42 »
Kattoo että auto liikkuu, ja osat kiinni. Ei tässä harjoittelemaan ainakaan ruveta :)
Erittäin hyvä juttu, Paikanpäällä nähdään!
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2679 : 19.05.11 - klo: 22.32 »
Itse ollaan muualla menossa kisaviikonloppuna, joten jää väliin.
Asiasta rasiaan, mistä honkkariin varaosat (pohjalevy, kytkin, jarrut, kori) vai laitetaanko suosiolla kit-spec tai rtr-kössi-igt2 tilaukseen?
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2680 : 19.05.11 - klo: 23.09 »
Vähän huonosti noita honkkarin osia Suomesta nykyään saa. Garagella on vielä jotain osia, mutta ei läheskään kaikkea. Kantsii ehkä suosiolla tilata kokonainen auto.
Flying Calacucco

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2681 : 20.05.11 - klo: 01.03 »
EuroRC:n pitäis saada kisoihin mennessä lisää boxia, ja Juha varmaan tuo mukanaan ne. Viikonloppuna pitäis varmistua viimeistään.
Kaikki EuroRC:n tulevat INS boxit on myyty ennakkoon, joten ylimääräisiä ei ole.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2682 : 20.05.11 - klo: 15.56 »
Itse ollaan muualla menossa kisaviikonloppuna, joten jää väliin.
Asiasta rasiaan, mistä honkkariin varaosat (pohjalevy, kytkin, jarrut, kori) vai laitetaanko suosiolla kit-spec tai rtr-kössi-igt2 tilaukseen?
Kokeile tuolta http://www.abt-distribution.com/topic/index.html
Pulju sijaitsee ranskassa joten ei tulleja ja alveja. Olen tilannut tuolta säätötyökaluja ja positiivinen mieli jäi ko. putiikista.

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2683 : 22.05.11 - klo: 06.40 »
Jos jollakulla on insbox paniikki niin mulla on ylimääräinen tai oikeastaan 2 kpl. http://www.eurorc.com/product/657/110-air-filter-with-ins-box  Itse tarvin vasta kun uskallan lähtä kisoihin ja se hetki ei ole vielä :wink:

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2684 : 22.05.11 - klo: 11.31 »
Jos jollakulla on insbox paniikki niin mulla on ylimääräinen tai oikeastaan 2 kpl. http://www.eurorc.com/product/657/110-air-filter-with-ins-box  Itse tarvin vasta kun uskallan lähtä kisoihin ja se hetki ei ole vielä :wink:

Tässä esimerkillistä toimintaa!!
Racers Group Finland Team

Poissa JuhaS14

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Hakukoneoptimointi
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2685 : 22.05.11 - klo: 16.56 »
Tietääkö joku mistä saa 1/8 renkaanlämppäreitä? Pelkät kupit riittäis oivasti, mulla on Muchmoren masiina jo olemassa.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2686 : 23.05.11 - klo: 21.50 »
Tietääkö joku mistä saa 1/8 renkaanlämppäreitä? Pelkät kupit riittäis oivasti, mulla on Muchmoren masiina jo olemassa.
Jos et valmiina löydä niin Jalaksen Veikkohan on vitos autoihin niitä tehnyt. Miksei niitä sitten vois tehä kasiautoihinkin. Eikä oo kalliit.
Racers Group Finland Team

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2687 : 23.05.11 - klo: 22.00 »
uus Alpha R2 kansi, siis ei mun mutta RC techistä.. aika bad ass

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2688 : 25.05.11 - klo: 22.26 »
GT ajoa Ruotsissa, vois olla mukava tehdä reissu sinne kesän aikana...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rMT3pYUXg_Y[/youtube]
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JuhaS14

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Hakukoneoptimointi
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2689 : 26.05.11 - klo: 21.32 »
Tänään testailua ja MELKEEN pääsin jo ajamaan. Kannattaakohan sitä sunnuntain kisaa edes ajaa vai pitäisikö pokaali jakaa jo suoraan mulle? :D

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2690 : 26.05.11 - klo: 22.22 »
no sit sä voit siinä tapauksessa palauttaa ne mun kaksi prikkaa jotka laitoit sun moottorin vauhtipyörän taakse..  :wink:

no pidä ne nyt toistaseks kuitenkin.. 
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JuhaS14

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Hakukoneoptimointi
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2691 : 26.05.11 - klo: 22.42 »
no sit sä voit siinä tapauksessa palauttaa ne mun kaksi prikkaa jotka laitoit sun moottorin vauhtipyörän taakse..  :wink:

no pidä ne nyt toistaseks kuitenkin..

Vahvalta vaikuttaa tää mun nitro-ura :D

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2692 : 29.05.11 - klo: 22.37 »
Ja vahvastihan se alkoi Juha  :wink:
Kiitos kaikille kauden avaus kisassa olleille kuskeille! Tasaista vääntöä satiin aikaiseksi. Hyvä fiilis ja kovaa kisaamista, rouva forttuunakin suosi sään suhteen ja ei tainnut tipan tippaa tulla taivaalta :) Uudet jampat kanssa suoraan kisoihin, takaan että yhdessä kisassa oppii paljon enemmän kuin 15 harjoittelukerrassa, eli rohkeasti mukaan vaan!
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2693 : 29.05.11 - klo: 22.41 »
Erittäin onnistunut päivä oli Kuusalla tänään. Oma suorittaminen meni yli odotusten ja reippaasti. Onnea oli mukana melkoisesti. Hyvää vääntöä oli paljon ja 30min a-finaali tuntui välillä ikuisuudelta mutta saatiinhan se ajettua. Kiitokset JERRYLLE loistavasta mekkauksesta. GT-8 on ihan kuningas luokka.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2694 : 29.05.11 - klo: 22.47 »
Jep, Hoffe tuli ja vei puskista 3 podiumin, karkin muiden nenän edestä :) Petskukin pääsi eteen vielä vaikka kuinka yritin psyykata ja finalissa vähän annoinkin pusua alkuhässäkässä :embarrassed:
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2695 : 29.05.11 - klo: 22.57 »
Oliko tulokset jo jossain esillä?
Kyosho GT Racing Art

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2696 : 29.05.11 - klo: 23.15 »
Oliko tulokset jo jossain esillä?

MyLapsssä näyttäs olevan kaikki tulokset.
Flying Calacucco

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2697 : 29.05.11 - klo: 23.33 »
GT-8 on ihan kuningas luokka.

Onnittelut. Sinulle ja muille kisailijoille.

Todellakin. Kesän mittaan ajetaan lisää, kausi vasta alkanut!  :cool:  :cool:
Joo mä tiedän etten voi kisata teidän kanssa mutta harjoitella kyllä  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2698 : 30.05.11 - klo: 20.29 »
ps. Olen myös laittanut aloitteen Espoon kaupungille RC radasta mutta tuskin niillä pahveilla on halua taikka rahaa, koska veroäyrit siirretään tukiaisina maakuntiin ja loput menee huono-osaisille
Välillä tullut katseltua mm. Barona/Esport/Ratiopharm/mikälie areenan parkkiksia, samoin Orionin parkkista (ja muitakin parkkiksia riittää), josko niihin saisi jotain tapahtumaan. Lieköhän Espoossa mahdollisuuksia tällaiselle kertaluontoiselle tapahtumalle?

Tiedä sitten pitäisikö olla patteriautot, joilla ajettaisiin, jos kovin asutuskeskeisesti ajettaisiin.

Nonniin McJones, tänään oli tattiksella vitosautojen kokoontumisajot joten päädyttiin Baronan lähistölle kolmen auton voimin GT kokoontumisajoihin  :wink:

Tiputa mulle YV:llä sun numero niin voin heittää tesktarilla ensi kerralla kun mennään niin tulet messiin!

Meillä oli Lambo, Aston ja Audi. IGT2 Aston & Orion US Spec sisäänajossa ja sekin on kohta hoidettu, hieno peli!!

BMT Lamboon istutetaan vielä centax niin alkaa kulkee. Toi buggy kytkin on kyllä varmatoiminen ja erittäin hyvä sisäänajossa mutta alhaaltahan se on vähän laiska joten pitää kyllä vaihtaa vielä Centaxiin, jolla saa todella äkäsen lähdön --> kumi alkaa todella palaa  :evil:

Voitais kokeilla Centaxia myös yhteen GT2:een. Mulla on sellanen ylimääräisenä toisesta BMT:stä (vara-autosta). JJ - kiinnostaako? Vai onko hyvä nyt just noin kun sait vehkeet vihdoin lentoon?  :police:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #2699 : 30.05.11 - klo: 21.31 »
Täällä odotellaan vielä Ranskasta koria ja pohjalevyä, mutta jarrut ja kytkin ok, eli ajoon pääsee  :cool:
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST