Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 7  (Luettu 51526 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #180 : 04.02.04 - klo: 16.00 »
kohta saatte näkyville tämänpäiväisen ensiajon hobaolla. jos vain jani on tietskarilla.

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
HoBao Hyper 7
« Vastaus #181 : 04.02.04 - klo: 22.20 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
kohta saatte näkyville tämänpäiväisen ensiajon hobaolla. jos vain jani on tietskarilla.


Tarkoitatko Blenheim:iä? Vai minua?

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #182 : 04.02.04 - klo: 23.04 »
suapa sua. pistin mailiakin.

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
HoBao Hyper 7
« Vastaus #183 : 05.02.04 - klo: 12.11 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
suapa sua. pistin mailiakin.


Mulle ei ole tullut mitään.. laitoitko jani@rc-racing.info ?

Jos paketti oli oikein iso, se ei välttämättä mahdu tuohon laatikkoon, kokeile jani-lindqvist@mbnet.fi

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #184 : 05.02.04 - klo: 15.29 »
olin laittanut vahingossa janip@rc.......

 siis p oli eksynyt väliin.

 sit ehdin jo poistaa sen videon koneelta.

 just tulin ajelemasta ulkoa, ja säädin konetta jo oikein iskukuntoon. vielä alaneula pitäs säätää.

 ei vielä viitsinyt kun pitäs ajaa ilman koppaa, että pääsee alaneulaan käsiksi jolloin auto täyttyisi lumesta.

 eipä siinä mitään kauheaa nähtävää ollutkaan siinä sisäänajoröpöttelyssä. hyvä et otti sutaria.

 laitan parin paivän sisään jonkun minuutin pätkän näkyviin.

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
HoBao Hyper 7
« Vastaus #185 : 05.02.04 - klo: 15.34 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
ei vielä viitsinyt kun pitäs ajaa ilman koppaa, että pääsee alaneulaan käsiksi jolloin auto täyttyisi lumesta.


Kyllä sitä säätämään pääsee ihan yhtä helposti kuin pääneulaa.. senkun nostat vaan korin helmaa

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #186 : 05.02.04 - klo: 16.20 »
näpit jäätyy siinä näpräämisessa. pitää käydä ajamassa tankki kerrallaan.

 ja nyt on tuota lämpöä(=kuumetta) pikkusen turhan paljon joten taidan pysyä sisätiloissa.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #187 : 13.02.04 - klo: 21.42 »
Nyt olisi vastarinakku hakusessa Hyperiin,ja vaihtoehtoja minulla on kaksi:
HoBaon 6v 1100mah NiMh,hinta 20€ Iso-Hepalla.
DynoMAX 6v 1100mah NiMh,hinta 12,5€ HobbyPeoplessa.

Kumpikohan noista olisi kannattavampi,ominaisuudethan ovat täysin samat,vain hinta ja valmistaja eroina.
Tuo HoBaon akku olisi varmaankin varma vaihtoehto,mutta hinnan puolesta houkuttaa tuo DynoMAX........tiedä sitten sen laadusta.
Vastarinakkuhan on pieni mutta tärkeä osa autoa,niin sen olisi parasta olla laadukas.
Monella on näkynyt tuo HoBaon oma akku käytössä,riittääkö virta pitkäksikin ajaksi?
Onko kenelläkään tuollasta DynoMAXia käytössä?
Riittääkö virta?

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
HoBao Hyper 7
« Vastaus #188 : 13.02.04 - klo: 22.31 »
Yleensä noissa akuissa virtaa riittää yhtä pitkälle jos kapasiteetti on sama, mutta halvassa akussa akun ikä kärsii. Poikkeuksia kuitenkin on. Kannattaa ottaa selvää, onko tuo poikkeus vai ei;)

Esimerkiksi itse olen päässyt bilteman kennoilla hieman alle puolen kauden mittaiseen ikään (=n. 3kk) kun taas sanyon kennoilla olen ajanut pari kautta. Kummassakaan tapauksessa en purannut akkua kertaakaan.

Mä ostin tälle kaudelle kokeeksi näitä akkuja. Tulevaisuus näyttää mitä nuo ovat. Hinta ei ainakaan päätä huimaa: 14,50€. Tunnustettakoon, että vertaus sanyoon vaikutti ostopäätökseeni :)

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #189 : 13.02.04 - klo: 22.39 »
No nyt ois hyperi ajettu sisään!! Meinas olla alkuun vaikee saada käyntiin. Sit ku sai ni hehku hyyty. Parin tunnin paussi ja uudestaan, nyt pelittää. Neljä tankillista paikollaan ja sit ekat hitaat ja rikkaat ajot. Pääneula kärsi muuten olla peräti 8 kiekkaa auki kun renkaat oli ilmassa ja konetta pyöritti tyhjäkäynnillä. Ajelin tuossa sillä 5% nitrolla sisään sen koko litran pullollisen ja huomenna 25% tankkiin ja autoa säätämään. (jos kelit sallii). Tänään homma loppui renkaan irtoamiseen vanteelta. (oma moka) 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #190 : 13.02.04 - klo: 22.41 »
Lainaus käyttäjältä: "RChullu"

Mä ostin tälle kaudelle kokeeksi näitä akkuja. Tulevaisuus näyttää mitä nuo ovat. Hinta ei ainakaan päätä huimaa: 14,50€. Tunnustettakoon, että vertaus sanyoon vaikutti ostopäätökseeni :)

Joo,noita mäkin kattelin mutta tuo 950mah tuntuu liian pieneltä kapasiteetilta,vaikka eihän siinä eroa ole muutakuin 150mahia noihin muihin.......no joku noista kolmesta se on!

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #191 : 14.02.04 - klo: 21.34 »
Joo. Tämän päivän sessio meni varsin hyvin, vaihdoin 5% 25%:een ja mylly rupes pyörimään ku viimestä päivää. harmi vaan ku etukardaanin pultti pääs irti....  Auto on muuten tosi hyvässä iskussa kulkee kohtalaisesti, mutta kaasuun reagointi on vielä vähän pielessä, Huomenna puolen päivän aikaan Tuusulan hiekkamontulle (siinä autokauppojen vierssä) kruisailemaan. Kaikki halukkaat on varmasti tervetuulleita... 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #192 : 15.02.04 - klo: 16.30 »
On se jännä juttu että mun kennot(aa koko) eivät kiinosta teille polttiskrosaajille. Olen yrittänyt myydä niitä täällä ja ne ovat olleet viellä todella edulliset ja viellä SANYON merkkiset kennot ja viellä 2100mah ja viellä ihka uudet. Kertokaa miksi ei kelpaa todella hyvää kennoa edulliseen hintaa. Vai onko näin että halvalla ei voi saada hyvää.
Jerzi

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 7
« Vastaus #193 : 15.02.04 - klo: 19.43 »
Jerry: Ei noin isot (AA) kennot kiinnosta. Eihan ne edes mahdu sinne autoon  :!:

Luuletko että saat luvan ajaa kisaa ens kaudella?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #194 : 15.02.04 - klo: 21.06 »
Kävin tänään kruisailemassa tuolla Hyrylän hiekkakuopalla ja kivaa oli! Sai ekaa kertaa hiukan käsitystä auton käyttäytymisestä röykkysellä alustalla. Kyllä se aika vakaasti kulkee. Tuli ekat kunnon naarmutki pohjaan :cry:  Kaasarin sain aika hyviin säätöihin ja auto liikahtaa tosi kovaa. 8) Auto vaan tuppas sammuilemaan sillöin tällöin, varsinkin hyppyjen jälkeen. Oiskohan liian lyhyt letku syynä tähän?!
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #195 : 15.02.04 - klo: 22.37 »
Tietsä jose mitä, porukat kyseli AA kennoja, jos ne tarkoittavat niitä puolet lyhyempiä niin eikös se tyyppi ole nimeltään jotain KR tai KS, ja AA on ihan standardi kenno. Tottahan toki saan niitä "norm" kokoisia kennoja (eli niitä puolet lyhyempiä AA kennoja) hankittua porukalle edulliseen hintaan. Jo olis aika taas tulla Jose kisamaan kesällä, tuli hankittua vanhan MUGEN SUPER ATHLETEN jolla pitäisi päästä crossaamaan teidän kaa. Kai tämmöinen vanha fabu viellä sinne pääsee kisamaan teidän sekaan. Olishan se hieno homma jos saataisi PAPPA luokka myös niin mekin pärjättäisi tässä hommassa. Milloin Jose tuut kokeilemaan minun MINI-Z rataa, tuo TIMO on jo luvannut tulla käymään kovasti.
Jerzi

Poissa Timo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #196 : 16.02.04 - klo: 11.41 »
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Auto vaan tuppas sammuilemaan sillöin tällöin, varsinkin hyppyjen jälkeen. Oiskohan liian lyhyt letku syynä tähän?!


Syynä sammumiseen on todennäköisesti vauhtipyörän kiinni ottaminen jarrulevyjen ruuviin. Jos vauhtipyörän etureunassa on hankausjälki, niin ruuvi on ottannut kiinni vauhtipyörään. Ruuvista kannattaa hioa vähän pois ja moottoria voi siirtää vähän taaksepäin, jos mahdollista.

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #197 : 16.02.04 - klo: 16.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Timo"
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Auto vaan tuppas sammuilemaan sillöin tällöin, varsinkin hyppyjen jälkeen. Oiskohan liian lyhyt letku syynä tähän?!


Syynä sammumiseen on todennäköisesti vauhtipyörän kiinni ottaminen jarrulevyjen ruuviin. Jos vauhtipyörän etureunassa on hankausjälki, niin ruuvi on ottannut kiinni vauhtipyörään. Ruuvista kannattaa hioa vähän pois ja moottoria voi siirtää vähän taaksepäin, jos mahdollista.


Joo. Vauhtipyörä oli hangannu tuohon ruuviin. Ihmettelinki jo et mikä sitä on tolleen kuluttanu. Thanks! 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #198 : 16.02.04 - klo: 19.42 »
Nyt on Hyperiinkin tehty 2-portainen vaihteisto!
http://www.ofna.com/h7opt.html
Pakko saada :twisted:
Tuleeko teille myyntiin joskus,Timo?

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #199 : 16.02.04 - klo: 19.50 »
voi jes!!! olin just ostamassa hyperii ja nyt siihen tuli viel vaihteetkin kyy nyt hyperi lähtee tilaukseen aikavarmasti kun saan rahat kasaan!!!!

Poissa Timo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #200 : 17.02.04 - klo: 13.02 »
Kaksi vaihteista voi tullaa myyntiin, jos kysyntää löytyy.
Krossissa vaihteet ei vaan tahdo toimia kovin luotettavasti, koska vaihteet ovat herkkiä pölylle ja lialle. Lisäksi keskidiffi pitää jättä pois vaihteen tieltä, jolloin ajamisesta tulee paljon hankalampaa krossissa, jossa alusta on epätasainen ja pito heikko verrattuna asvalttiin. Jos ajelee vain asvaltilla niin, silloin vaihde voi olla ihan mukava.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #201 : 17.02.04 - klo: 13.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Timo"
Kaksi vaihteista voi tullaa myyntiin, jos kysyntää löytyy.
Krossissa vaihteet ei vaan tahdo toimia kovin luotettavasti, koska vaihteet ovat herkkiä pölylle ja lialle. Lisäksi keskidiffi pitää jättä pois vaihteen tieltä, jolloin ajamisesta tulee paljon hankalampaa krossissa, jossa alusta on epätasainen ja pito heikko verrattuna asvalttiin. Jos ajelee vain asvaltilla niin, silloin vaihde voi olla ihan mukava.

Niimpä,tuo kestävyys vaan huolettaa.........katsotaan,katsotaan.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #202 : 19.02.04 - klo: 15.52 »
Tässä ohimenne kysyisin sellasta,että saako Hyvinkään krossiradalla ajella 1:8 krossrilla,vai onko rata liian pieni?

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #203 : 20.02.04 - klo: 20.01 »
Nyt kavereille jotka tahdotte hyvät vastari akut, minulle tuli 15 kpl sanyon metalli hybriidi kennot yli 1000mah ja ihka uudet joudut itse rakentamaan paketin. Hinta 5 kennolle on 14e + posti kulut.
Jerzi

PS: Jos ostat 2 tai enemmän paketteja(1 pak/ 5 kennoa) saat määräalenuksen.

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
-
« Vastaus #204 : 24.02.04 - klo: 22.18 »
ois se hyvä et siinä ois voimaservot ettei tartte ite ostaa :mrgreen:
-EhtoollisWeli

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Re: -
« Vastaus #205 : 24.02.04 - klo: 22.53 »
Lainaus käyttäjältä: "GUNTHER"
ois se hyvä et siinä ois voimaservot ettei tartte ite ostaa :mrgreen:


Tää oli hyvä vastaus miksuttimen kysymykseen  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #206 : 24.02.04 - klo: 23.00 »
Lukee vaan että 2 servoa tulee mukaan. joten luulen että vakioservot ?
Taas kehissä.. ;)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #207 : 24.02.04 - klo: 23.03 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Lukee vaan että 2 servoa tulee mukaan. joten luulen että vakioservot ?

Niimpä niin,ei lue sen paremmin :?
Tietäisköhän Timo Jalas (Iso-Hepa) tai Niko Andersson (Sanderssona) jotain tästä?
Niiltä voisi kysellä.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #208 : 24.02.04 - klo: 23.10 »
Nikoo on turha kysellä, se on varattuna  :shock:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
HoBao Hyper 7
« Vastaus #209 : 24.02.04 - klo: 23.12 »
taitaa olla armeijassa...