Kirjoittaja Aihe: Lap Counter  (Luettu 1138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rcoss

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lap Counter
« : 12.09.08 - klo: 09.20 »
Sanokaas hyviä Lap Countereita (millä saa siis kierrosajat talteen).

Mika R

  • Vieras
Vs: Lap Counter
« Vastaus #1 : 12.09.08 - klo: 11.24 »
Mulla on toi Orionin LCS niinku monella muullakin. Se on hyvä tai ainakin ihan riittävä. Spektrumin telemetriasysteemillä saisi ehkä kierrosajat jopa ohjaimeen?

Mulla on yksi käytetty LCS jos haluat kokeilla, siinä oli ponderin kanssa jotain pientä häikkää, voisi korjaantua ihan vain tarkistamalla johdot ja kolvaukset (en ole itse katsonut vielä). Uuden kun ostin sain edullisesti (viim. kpl) alkuperäinen hinta oli jotain 250€

Näyttää olevan vähän hankala saada tuota..

Itse ostin eBaysta datakaapelinkin mutta jotain pientä hämminkiä oli tulosten katselussa jälkikäteen XP:ssä, vaikka tulokset sai kyllä näkyviin ruuduulle laitteesta onnistuneesti. Täytyy vielä testailla.

Poissa rcoss

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lap Counter
« Vastaus #2 : 12.09.08 - klo: 11.39 »
Kiinnostaa. Jotain olen valmis maksamaankin jos sen saa toimimaan ;)

Mika R

  • Vieras
Vs: Lap Counter
« Vastaus #3 : 12.09.08 - klo: 17.10 »
hyvä, tule sunnuntaina radalle jos pääset, otan mukaan. Jos ei sada siis..

Poissa MattiM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lap Counter
« Vastaus #4 : 13.09.08 - klo: 10.25 »
Uusia tollasiahan saa Hakarunjer nimellä. Täysin sama laite, kuorissa vaan eri nimi ja kenties eri värinen. Vaikka täältä: http://shopping.rcmodel.hk/product_info.php?cPath=9_46&products_id=9101 . Myös eri väreinä ja kaapelilla tai ilman tuolt.

Tosta ponderistahan kannattaa myös tarkistaa toimiiko ir-ledi. Niitäkin on jouduttu vaihtamaan. Joku viisaampi voi sitten kertoa miten se tehdään.