Integyn jousia ja GTR iskareita asentamaan
No niin nyt olisi setti alla.
Ensi tuntumat: Integyn jouset vie trx 10-0 jo sillä, että jouset ovat hieman pidemmät joten pre loadia ei tarvitse ruuvailla ollenkaan jotta jousi alkaa "toimimaan" oikein.
Integyn "punainen" jousi on hieman trx:n mustaa jäykempi, sitten musta, sitten sininen. (Integyn väreissä).
Laitoin nyt eteen punaiset ja taakse mustat integyn jouset, GTR iskarit + 70w öljy. Tämä lähinnä talvi setuppi.
Tuntuu tosi hyvältä!
Toki mulla vaihtui nyt iskarit samalla parempiin, mutta pelkästään Integyn jousen ansiosta auto ei tee enää sitä, mitä se tekee trx mustilla jousilla. Eli kun auto on pöydällä max korkeudessa ja painat, tai tiputat autoa alas se jää johonkin kohtaan ja nousee kun autat.
Nämä Integyt nostaa sitä enemmän lähes alkuperäiseen koska jouset ovat pidemmät (ei siis liian pitkät vaan tuntuu, että ne olisi tälläiset pitänyt olla jo tehtaalta).
Koitan tuossa kohta ulkona kun lumi vähän sulanut lumikolan päältä hyppiä vaihdon jälkeen. Saan hyvää dataa miten auto pohjaa laskuissa, kun heitin maalarin teippiä pohjaan. Vanhalla setupilla tein saman ja nyt uudella sama testi.
Suosittelen kyllä tuota jousisettiä.
Vähän muutakin puuhaillut auton kanssa... kopan maalasin, 4 kirkasta lediä eteen, 2 taakse. Tein sen niin, että porasin koppaan reiät, mutta EN asentanut ledejä niihin vaan "valoin" reiät epoksilla umpeen annoin kuivua ja asensin sitten ledit sen perään. Eli ulkopuolelle ei tullot ulkoumia ollenkaan vaan etu / taka linssit ovat täysin korin tasalla ja valo loistaa epoksin läpi hienosti.
Näyttää enemmän oikealta kuin se, että s*****an kirkkaat ledit pullottaa korista ulos ja vailasee kokoluokkaa enemmän. Toki ei ajoa ehkä? valaise niin paljon, mutta nätimpi mielestäni noin.
Valoista kuvaa myöhemmin.
Tuota kikkaa olen käyttänyt joskus ihan 1:1 vehkeissäkin epox tuotteiden kanssa.
Alla pari kuvaa.
GTR+Integy punaiset.
GTR+Integy mustat.
Vakio iskarit + Integyn siniset.