Mitä tuohon moottorihommaan tulee, niin en näkis mitään ongelmaa käyttää stanukoneita. Kisassa saa yhdellä joukkuella olla 2kpl autoa, joten moottoreita vähintään 3kpl, 1kpl auto+moottori on radalla, toista autoa valmistellaan ajoon, eli irroitetaan juuri ajettu kone ja ruuvataan huollettu kone kiinni ja ladattu akku jne. Sitten juuri ennen kun ajossaolevasta autosta loppuu akut se ajetaan varikolle, transponderi vaihdetaan toiseen autoon, ja takasin radalle. Varikkopysähdys ei varmasti vie 5-10s kauempaa jos transponderi on suht.helposti vaihdettavissa.
Sitten ajosta tullut auto varustetaan taas tuoreella akulla ja vastahuolletulla moottorilla, ja laitetaan radalle kun aika koittaa. Moottoreita ja varikkoväkeä pitää olla sen verran että joku sorvaa koneita liukuhihnalla, ja latailee akkuja, joku kasaa huolletut koneet ja akut autoon, vaihtaa tarvittaessa renkaat, muistaa renkaanlämmittimet jne.
Tietysti tämä kaikki myös edellyttää tarkkaa auton säätämistä, ja kalustolta sen että molemmat autot ovat samanlaisia ajettavia tekemättä suurempia muutoksia radioon. 2kpl vastarikidettä käytetyllä taajuudella on suuri plussa :)
Syndicate moottorilla ainoa ero olis että moottoria ei yleisen käsityksen mukaan välttämättä olis pakko huoltaa, mutta jos OIKEESTI ajais kilpaa niin varmasti sitäkin kannattais huoltaa aina välillä...
Just my 2cents.