Kirjoittaja Aihe: Asso Talk  (Luettu 398907 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1200 : 18.06.07 - klo: 20.07 »
Aaargghh!!! Assossa kaikki nämä viat: Vääntöä kadonnut ja kun ajaa vähän kauemmas ja tulee takaisin niin auto tökkii ja menee tosi hiljaa talla pohjassa... Voisko joku auttaa?
Ensinnäkin netissä on tosi vaikea auttaa noilla tiedoilla mitä aina annat.
Kun antaa ohjeen, et tunnu lukevan niitä, tai noudata.
Pitäisi olla se kalusto käsillä, niin voisi hakea sitä syytä.
Vikahan ei ole assossa, vaan jossakin muussa.... sähköissä ja niiden huoltamattomuudessa....kenties jotain rikkoutunut, kuten edellä jo esimerkeillä kerrottiin....
Onko akussa esim. enää henkeä tarpeeksi, se kun ei kestä huoltamatta, vaikka pötköakku onkin, niin pitää sentään yrittää se tyhjentääkin välillä.
Ladata täyteen jne.... moottori huoltaa.... liitokset tarkastaa.... antennijohto, niinkuin mainittiin jne....
Missä sää asut, eikö lähellä ole ketään kokeneempaa kaveria....????
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1201 : 18.06.07 - klo: 23.36 »
hiilet loppu moottorista,vaatii uudet hiilet ja mieluusti myös sorvauksen.(tämä siinä tapauksessa,että et ole kastanut autoa tai ajanut liian tehokkaalla moottorilla nopariin nähden.olet myös saattanut polttaa moottorin jos et ole antanut sen jäähtyä akunvaihdon aikana.)
Kyl mä sen oon antanut jäähtyä.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1202 : 19.06.07 - klo: 12.20 »
Mä ajattelin kyhätäkin sellasseen purkulaitteen.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1203 : 19.06.07 - klo: 22.42 »
Tehtiin tänään purkulaite :) Aino huono puoli on se ettei se ole H4-polttimolla niin kestää aika pirun kauan purkaa se... Pitäiskö toi kaikkien taiteen sääntöjen mukaan purkaa joka ajon jälkeen vai vain esim. 10 ajetun akullisen jälkeen?
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1204 : 20.06.07 - klo: 00.59 »
Joka ajon jälkeen.
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1205 : 24.06.07 - klo: 12.53 »
Kannattaisko vaihtaa Assoon uudet ja paremmat jouset kun se passaa menemään hypyissä etukenoon ja vähän pelkään että ne vakiot ei ees pikku hyppyjä kestä... Saahan niihin öljyä laitettua kun takaiskarit on päästänyt jo öljyt pihalle vai pitääkö vaihtaa suoraan uudet? Ne kyllä vielä ihan hyvin joustaa. Ja mikä on vikana kun ajaa tiellä esim. 30m päähän niin se tuskin jaksaa liikkua ja mitä lähemmäksi auto pääsee niin sitä kovempaa se kulkee? Kun oon tehnyt pihalle sellaasseen radan niin siinä se kulkee ihan hyvin.
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo: 14.56 kirjoittanut historia »
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1206 : 24.06.07 - klo: 20.29 »
Kannattaisko vaihtaa Assoon uudet ja paremmat jouset kun se passaa menemään hypyissä etukenoon ja vähän pelkään että ne vakiot ei ees pikku hyppyjä kestä... Saahan niihin öljyä laitettua kun takaiskarit on päästänyt jo öljyt pihalle vai pitääkö vaihtaa suoraan uudet? Ne kyllä vielä ihan hyvin joustaa. Ja mikä on vikana kun ajaa tiellä esim. 30m päähän niin se tuskin jaksaa liikkua ja mitä lähemmäksi auto pääsee niin sitä kovempaa se kulkee? Kun oon tehnyt pihalle sellaasseen radan niin siinä se kulkee ihan hyvin.
1. Standardi-setap on ihan hyvä aloitukseen, joten myös jouset siten.
2. Hyppyasentohan riippuu ajotavastakin, auton kuuluukin tulla hieman keula edellä hypystä alas.
Näin:  http://copter.threewee.com/ripak/Kuvat/Maastosarja_Hyvinkaa_15.7.2006/imagepages/image52.html
3. Onhan renkaissa ne reiät tehtynä siinä kulutuspinnan keskellä, jolloin sinne oääsee ilma sisälle, ja ne pullistuvat halkaisijaltaan ilmassa pyöriessä (toki myös maassa kovaa ajaen)
4. Mikäli keula hypyssä liian alhaalla, kaasua niin se nousee. Mikäli liian ylhäällä, niin jarrua jolloin se laskee. /harjoittelua harjoittelua ja harjoittelua)
5. Iskareihin tosiaan voi lisätä öljyä, niihin pitää esim. crossiautossa vaihtaakin ne aika tiuhaan koska pöly menee öljyn sekaan ja se muuttuu todella likaiseksi. (uudet iskarit toimitetaan osina, joten niihinkin joutuu sen oljyn laittamaan, eli rahallakaan et voi "luistaa velvollisuuksista"  :cool: .
6. En tiedä kuinka kauas pihalta sulla on tarkoitus sillä ajaa, mutta RTR paketin radiot eivät voi olla hinnan takia vastaavat kuin "kunnolliset" radiot....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1207 : 24.06.07 - klo: 23.38 »
Kiitti. Kysyisin kuitenkin tosta kolmosesta: Pitääkö siihen auton renkaaseen tehdä pieni reikä, vai? En ole tehnyt, mutta sinnehän menee sitten hiekkaa sisälle? Vai millä ne pitäisi tehdä? Ja se mun hyppyri on sellanen että siinä ei oo alastuloa vaan se on sellanen puu kyhäelmä... Joo ja pitää varmaan nekin joskus vaihtaa kun kaikkeen muuhun oon autossa ollut tyytyväinen paitsi radiolaitteistoon.
P.S. Millasta öljyä sinne oisi hyvä laittaa. 30?
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo: 23.41 kirjoittanut historia »
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1208 : 25.06.07 - klo: 00.32 »
Kiitti. Kysyisin kuitenkin tosta kolmosesta: Pitääkö siihen auton renkaaseen tehdä pieni reikä, vai? En ole tehnyt, mutta sinnehän menee sitten hiekkaa sisälle? Vai millä ne pitäisi tehdä? Ja se mun hyppyri on sellanen että siinä ei oo alastuloa vaan se on sellanen puu kyhäelmä... Joo ja pitää varmaan nekin joskus vaihtaa kun kaikkeen muuhun oon autossa ollut tyytyväinen paitsi radiolaitteistoon.
P.S. Millasta öljyä sinne oisi hyvä laittaa. 30?
Takavetoiseen reikiä ei tarvita kuin takarenkaisiin.
Kuvassa esimerkki: http://copter.threewee.com/ripak/Kuvat/Maastosarja_Hyvinkaa_15.7.2006/imagepages/image72.html
Liimaamattomiin se onnistuu vaikka reikäpihdeillä, mutta jo liimattuihin vaikka saksilla, kun likistää renkaan ja leikkaa siihen kahdesta suunnasta "loven" siten, että siitä tulee pieni reikä.
Itse laitan leikkauspintoihin mielenrauhan takia pikaliimaa (tuskin se repeisi, mutta kuitenkin)
Jollakin pihan yhdellä hyppyrillä taitaa olla se ja sama onko reikää tai ei.
Reikä ulkopinnalla saa mahdollisen sisään joutuneen veden tulemaan keskipakoisvoiman takia sieltä pois, sama syy estää sinne hiekan menon, tosin eihän näillä oikein passaisi hiekalla ajaakaan, vaan savella mistä oikeat radat on tehtykin.
Tuossa kuvia Hyvinkään radalta, kisoista: http://copter.threewee.com/ripak/Kuvat/Maastosarja_Hyvinkaa_15.7.2006/index2.html
Tässähän tämä setap taas kerran: http://www.teamassociated.com/racerhub/setup/stdsetup9034b4.pdf
Asson 30 W öljyt näkyvät olevan kummassakin päässä.
http://www.teamassociated.com/

Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa J.Hovi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1209 : 25.06.07 - klo: 19.33 »
Joopajoo... Auton hyppääminenhän on oikeastaan kiinni vain ja ainoastaan iskunvaimennuksesta. Jos jompikumpi pää autossa pääsee pohjaamaan hyppyynlähdössä, niin ongelmia on tiedossa.
Jouset vaikuttavat hyppäämiseen lähinnä sitä kautta, että löysemmän/jäykemmän jousen mukana vaihdetaan yleensä löysempi/jäykempi öljy (tai erilaiset männät). Löysä alusta ei yleensä hyppää kauhean hyvin.
Myös maavaralla on tässä merkitystä.. Hyvä asetus B4:lle on seuraava: etutukivarsien pitäisi olla vaakatasossa eli muodostaa keskenaan suora linja, tämän jälkeen katsotaan auton sivusta että molemmissa päissa on maavaraa saman verran (eli ei mitään amistuning etukenoja!)

Ts. jos autossa ei ole takaiskareissa öljyä niin varmasti menee nokilleen.
..toki myös hyppyrillä on merkitystä, jos on liian jyrkkä niin taas hypätään päin peetä.. 

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1210 : 25.06.07 - klo: 22.13 »
Miksi ne sittten olivat valmiiksi "vinossa"?
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1211 : 28.06.07 - klo: 12.09 »
Miten sitä saa säädettyä? Kun kattelin vähän aikaa mutta en löytänyt.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1212 : 28.06.07 - klo: 16.21 »
Miten sitä saa säädettyä? Kun kattelin vähän aikaa mutta en löytänyt.
Sulla on kait jousen yläpäässä iskarin varressa sellaiset palaset joita paksuutta muuttamalla, tai määrää lisäämällä, kiristetään jousta tai löysätään sitä.
Kiristämällä maavara nousee, löysäämällä laskee....
C-kirjaimen muotoisia säätöpaloja, joita tuli kait auton mukana ylimääräisiä, mikäli on tämä säätötapa....
Toinen systeemi on, että siinä yläpäässä on kierresäätöinen "mutteri" jota pyörittämällä säätö tapahtuu....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1213 : 28.06.07 - klo: 16.35 »
Jep sen mukana tuli sellaisia C-kirjaimen muotoisia iskarin säätö palasia.
Eli siis kun laitan sinne lisää niitä palasia niin iskarit jäykistyy ja maavara nousee?
 Eli siis painan vaan siitä itse jousta alaspäin ja laitan sellasseen palasen siihen väliin?
Ja muuten miten sinne jouseen laitetaan öljyä?
« Viimeksi muokattu: 28.06.07 - klo: 16.40 kirjoittanut historia »
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1214 : 28.06.07 - klo: 16.41 »
Jep sen mukana tuli sellaisia C-kirjaimen muotoisia iskarin säätö palasia.
Niitä sitten lisäämään tai vähentämään tarpeen mukaan.

Samanlaiset sitten molemmin puolin autoa.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1215 : 28.06.07 - klo: 17.13 »
Jep. Oisi se varmaan aika hauskan näkönen kun on sellaiset "amis tuning" keulat.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Jyke_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1216 : 29.06.07 - klo: 15.14 »
Ja muuten miten sinne jouseen laitetaan öljyä?

Kermassa paistettu kisamies vois väittää, että tätä proplematiikkaa ei ole vielä ratkaistu. Tokihan se öljy joskus, kiitos vanhentuneiden tai vioittuneiden tiivistysrenkaiden, saattaa joutua jouseen mutta se ei taida olla tapahtuma jota tällä kysymyksellä haetaan.

"Ensinnäkin jouseen on porattava reikä siis jousilankaan nähden pitkittäinen reikä..."
Ei vaa...

Käsitteistä:
Jousi on siis vaan jousi ja iskari on paketti johon mm. jousi kuuluu. Siis se + säiliö, iskarivarsi ja hattu, sekä muut hilppeet.
Minua äsryttää suunnattomasti, kun oma isäni (joka on kuitenkin ollut harrastuksen parissa jo reippaasti toistakytä vuotta) sekoittaa välillä jousen ja iskarin.. sitten ei yhtäkkiä tiedäkkään mistä ollaan puhuttu. Erityisesti keskustelussa kohta "Jäykempi jousi hidastaa auton käyttäytymistä" on minulle kuin punainen vaate. Joutuu yhtäkkiä ajattelemaan, että iskä tarkoittaakin koko iskaria eikä pelkästään jousta. Nojoo se siitä.

Öljyn vaihtaminen iskariin on niitä proseduureja, joita aikoinaan vihasin ja vältin.
Iskarit on hyvä ottaa pois autosta ja siivota kaikesta pölystä ja muusta.
Ota iskarista alapään pidike pois, niin että saat jousen vedettyä pois.
Ota maavarasäätö palikat pois (ne C palat)
Avaa iskari. Jos iskarin hattu ei sormin avaudu niin paketissa tuleva takarenkaan avaimen toinen pää on tarkoitettu pitämään runkoa paikallaan. Pihdeillä tai avaimella saa hatusta hyvän otteen.

Valuta öljyt pois. Talouspaperipalan kulmasta saa kieritettyä hyvän rullan jonka voi tunkea iskari säiliöön, jotta saa loputkin öljynrippeet veke. Se kannattaa erityisesti jos pois valuva öljy on ruskeaa eli likaista.
Pyyhkäise paperilla myös hatusta öljy pois.

Tässä vaiheessa on hyvä tarkistaa liikkuuko iskarin varsi herkästi edestakaisin.

Valuta uusi öljy purkista iskarisäiliöön, niin että sen pinta jää säiliönreunasta n. 3-5mm. Liikuta iskarivartta (vai onkohan muuten oikeampi nimi männänvarsi, kun se tulee jatkuvasti mieleen tätä kirjoittaessa) ylös ja alas niin että männän alle mahdollisesti jäänyt ilma pääsee pois. Odota että isoimmat kuplat tulee pois.
Täytä nyt iskari tarkasti niin että öljyn pinta on tasan säiliön reunan tasalla. Sen jälkeen hattu eli korkki päälle ja muutama edestakainen liike iskarivarresta niin että korkista tullut ilma sekoittuu öljyyn. Ensimmäisellä nykäisyllä saattaa kuulua kuinka ilma "vikisee" sisällä mutta se häviää melkein samantien.
Öljyn oikean määrän voi tarkistaa niin että työntää iskarinvarren sisään ja päästää irti, jos se tulee omin avuin n. 5-7mm ulos on öljymäärä oikea. Tärkeintä tässä tarkastuksessa on se, että molempien iskarien varret työntyvät yhtäpaljon.

Jos vartta työnnettäessä sisään iskari jäykkenee ikäänkuin progressiivisesti on öljyä liikaa, sitä saa pois avaamalla hattua hieman ja työntämällä iskarivarren sisään. Jos se taas ei tule ollenkaan ulos omin avuin on öljyä liian vähän, sitä saa lisää melkeempä ainoastaan suorittamalla öljyn täyttö uudestaan.

Kandee siis puhdistaa hattu ja valuttaa öljyä tarkalleen säiliön reunan tasalle niin ilman ja öljyn suhde on hyvä. nimim. 100 iskarihuollon jälkeen 5 kertaa kerralla onnistunutta.

Hmm. Tämä tarina kerrotaan kuvallisessa muodossa muuten ohjekirjassa, kantsuu silmäillä. Toki noita vinkkejä ei sinne ole päätynyt.

Jos jotain jäi pois tai on jotain parannettavaa/huononnettavaa tähän niin kommentointi on sallittu.



Hypyistä vielä: jos auto hyppää nokilleen niin yleensä takapää "pohjaa" eli lyö läpi. Taas jos etupää nousee liian korkealle tai "leijailee" niin etupää pohjaa. jos auto lähtee ihan miten sattuu on hyppyriin tultu vinossa tai sitten molemmat päät on pohjannut ja hyppyri ei ole ollut tasainen.
Ilmassa, jos aikaa on ja takarenkaan pyörii vielä voi kaasulla ja jarrulla ohjata autoa.
Auto kääntyy nokilleen tai päinvastoin sitä voimakkaammin mitä suurempi muutos renkaidean pyörimisnopeudessa tapahtuu.

Voi helkkari.. puhunko mä ihan höpöjä nyt.
RC Pisteestä saa ja Assolla pääsee! ;-)

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1217 : 29.06.07 - klo: 15.33 »
Ok, kiitti. Sellanen vielä olisi että miten saa kuusijokoavaimen (tai mikä lie) sen pään uuden veroseksi jos se on
kulunut jonkinverran pois? Ja onko sen pakko olla RC öljyä mitä siihen laittaa jos se on vaan saman "tehosta"?
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1218 : 29.06.07 - klo: 15.43 »
Jyke_  ei sitä ehkä tiedä, mutta sellainen firma kuin RC-Piste myy iskarien hattusarjaa, jolla öljynvaihto helpottuu todella paljon.  :roll:

Kannattaa kysyä, vieläkö niitä on. Hinta on mielestäni ihan kohtuullinen kun ajattelee kuinka paljon helpottaa öljynvaihtoa, ja varmistaa hyvää tulosta.... muistelisin n. 20 € hinnaksi.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1219 : 29.06.07 - klo: 15.53 »
Ok, kiitti. Sellanen vielä olisi että miten saa kuusijokoavaimen (tai mikä lie) sen pään uuden veroseksi jos se on
kulunut jonkinverran pois? Ja onko sen pakko olla RC öljyä mitä siihen laittaa jos se on vaan saman "tehosta"?

Mikäli sulla on niitä kahvallisia ne avaimet, niihin myydään irtonaisena uusia päitä.
Mikäli ne on niitä L-avaimia, niin siirry kahvallisiin, pysyy ruuvitkin kunnossa jne.

Öljy mitä iskareihin laitetaan, on silikoniöljyä, joten "tavallinen" öljy ei käy.
AE:n (asso) silikoniöljyt ovat parhaasta päästä, joten käytä niitä vaan....
Niitä ei voi edes verrata tavallisiin öljyihin "saman tehoisena"....
Olen tältä foorumilta aikoinaan lukenut astianpesuaineesta ties mihin laitettuja juttuja, ja hiukset eivät ole kunnolla laskeutuneet vieläkään niiden tarinoiden jäljiltä.... :wink:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1220 : 29.06.07 - klo: 16.02 »
Jep ne niitä L kirjaimen muotoisia. Mitä sellaiset paremmat maksaa? Voitteko laittaa linkkiä jostain setistä missä olisi kaikki tarvittava mitä tossa Asson huollossa tarvitaan.
« Viimeksi muokattu: 29.06.07 - klo: 16.08 kirjoittanut historia »
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1221 : 29.06.07 - klo: 16.38 »
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=32899&grpid=3804 Tossa on avain sarja jolla pärjää autossa kuin autossa..
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa *SaHa*

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1222 : 29.06.07 - klo: 16.44 »
Noilla avaimilla onkin hauska availla tuumasii ruuveja. :mrgreen:

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1223 : 29.06.07 - klo: 16.51 »
Tossa Assossa tuli vissiin 1.0mm, 1.5mm, 1.75mm ja 2.0mm. Varmasti en osaa sanoo.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1224 : 29.06.07 - klo: 16.59 »
Tossa Assossa tuli vissiin 1.0mm, 1.5mm, 1.75mm ja 2.0mm. Varmasti en osaa sanoo.
Assossa on tuumasysteemin ruuvit ja avaimet. Joku niistä osuu millisten kanssa samaksi....

Tarvitset asson:
- hopeisen
- mustan
- turkoosinsinisen
- kullanvärisen ....avaimen.

Aino kyllä tietää RC-Pisteessä....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1225 : 29.06.07 - klo: 17.01 »
 Kuusiokolotyökalut .050mm - 1/16"- 5/64" - 3/32"- 1,50mm - 2,0mm - 2,50mm 12e
Ton kopsasin RC-Pisteen sivuilla. Onkos noi noita tuuma mittoja.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1226 : 29.06.07 - klo: 17.02 »
Noilla avaimilla onkin hauska availla tuumasii ruuveja. :mrgreen:
Niimpä  :roll:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1227 : 29.06.07 - klo: 17.20 »
Noilla avaimilla onkin hauska availla tuumasii ruuveja. :mrgreen:
Niimpä  :roll:

Anteeksi en tiennyt että assossa on tuumaset..http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=32902&grpid=3804 Tosta sitten..
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa Jyke_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1228 : 29.06.07 - klo: 20.32 »
TTkoo: joo mutku yli sadan iskarihuollon jälkeen mä viimein opin laittaa kerralla sen ilma/öljy iskarin kasaan ni enhän mä nyt rupee uutta opettelee :-)

Se kalvokupla on varmasti helpompi laittaa. Käytän niitä itse TC4:ssa.
RC Pisteestä saa ja Assolla pääsee! ;-)

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1229 : 29.06.07 - klo: 23.44 »
Tuli kauppaan lähtö kun tiivisteet vuotaa öljyt ulos.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini