Kirjoittaja Aihe: Asso Talk  (Luettu 398915 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1800 : 27.02.09 - klo: 12.54 »
Sorry että linkitän ebay linkin tänne mutta hieman preppausta tänne. Eli kaikki tietää TEKIN merkin, tehnyt säätimiä,latureita ties mitä mutta niillä oli myös oma runko conversion assolle -90 luvulla ja tässä on kokonainen auto miltä se näyttää. En tiedä onkop näitä Suomessa mutta tuskin.

http://cgi.ebay.com/NEW-TEKIN-CHASSIS-and-AE-PARTS-ANDYs-RC10-FUTABA_W0QQitemZ200308079955QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item200308079955&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A13|39%3A1|240%3A1318

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jayjay70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Miesten kanava
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1801 : 27.02.09 - klo: 13.16 »
Osaisiko joku antaa B44 säätöapua. Mulla tuppaa menemään pyrtö pystöön hypyissä tuolla omalla Bomberilla.
Videota maastosta ja hypyistä voi katsella tuolta http://www.youtube.com/watch?v=KthaB1gLRiA. Sori jos videon linkittäminen aiheuttaa jollekin päänsärkyä, mutta tuosta näkee hyvin miten tuo "oranssi" auto hyppää.

Eli auto siis ikäänkuin sukeltaa ja välillä menee jopa keulan kautta ympäri kuten videosta näkee. Autossa on Yokomon iskarit ja edessä kirkkaat ja takana vihreät jouset. Itse en ole tuohon oikein vielä ehtinyt perehtyä edellisen omistajan jäljiltä ja olisin kiitollinen avusta.

- Tamiya Mini M03 - Tamiya Fiat Abarth - Team Associated RC10B44 - LOSI TLR 22 -  Durango DESC210 x2 -

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1802 : 27.02.09 - klo: 14.04 »
Osaisiko joku antaa B44 säätöapua...
Ota noparista dragbrake pois ja paina nokalle tullessa kaasua ja pidä se pohjassa koko ilmalennon ajan niin ei auto tule nokalleen alas. Ja talvella ajaessa iskarit tuskin kummoisesti toimii jos sisällä ei ole todella ohuet öljyt jotka eivät kylmästä välitä.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Mika A

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • OSPA Ry
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1803 : 27.02.09 - klo: 15.21 »
Osaisiko joku antaa B44 säätöapua. Mulla tuppaa menemään pyrtö pystöön hypyissä tuolla omalla Bomberilla.

Lähes satavarmasti tuo keulan sukeltaminen johtuu siitä, että auto perä pohjaa/iskee hyppyrin keulaan ja heittää auton siitä ns. vastaheitolla nokan kautta ympäri. Minulla oli samaa oiretta viimekerralla juuri siinä samassa hyppyrissä kun sielä Ousan radalla ajoin ja auto oli sisäkrossin jäljiltä matalassa setupissa. Homma korjaantuu nostamalla maavaraa ja/tai jäykentämällä jousitusta&vaimennusta. Tai sitten voit ajaa sen keskihyppyrin vasemmasta reunasta jossa on hieman tasaisempi nousu.

Poissa jayjay70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Miesten kanava
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1804 : 27.02.09 - klo: 16.05 »
Ok kiitos Mika ja Sakke. Kaasulla korjaisllu on tuttua puuhaa jo Enskalla ajamisesta eli se on "hallinnassa", mutta tuo tosiaan lähteen niin voimalla, ettei ehdi välillä kissaa sanoa kaasun kanssa  :cool:

kokeillaan noita Mika A:n anatamia vinkkejä. Eilen käytiin ajamassa, muttei siitä meinannut tulla mitään osittain tuon takia.

- Tamiya Mini M03 - Tamiya Fiat Abarth - Team Associated RC10B44 - LOSI TLR 22 -  Durango DESC210 x2 -

Poissa Jirka

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1805 : 28.02.09 - klo: 14.41 »
Sorry että linkitän ebay linkin tänne mutta hieman preppausta tänne. Eli kaikki tietää TEKIN merkin, tehnyt säätimiä,latureita ties mitä mutta niillä oli myös oma runko conversion assolle -90 luvulla ja tässä on kokonainen auto miltä se näyttää. En tiedä onkop näitä Suomessa mutta tuskin.

http://cgi.ebay.com/NEW-TEKIN-CHASSIS-and-AE-PARTS-ANDYs-RC10-FUTABA_W0QQitemZ200308079955QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item200308079955&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A13|39%3A1|240%3A1318

Jerzi

Tuo on aika harvinainen, vaikka RC Car Actionissa tuota aikoinaan mainostetiinkin. Veikkaan että Suomessa ei ole yhtään.
Erikoista tuossa on Tekin:in RC10:ssä on semmoinen ihme vivusto takatukivarsien välissä, Active Link Suspension, joka pitää takarenkaiden camber-kulman AINA negatiivisena tai suorana. Eli ylätukivarret vaihtavat sisäkiinnityspistettä sen mukaan onko auto mutkassa, jossa vain ulkopuoliset tukivarret tekee sisäänjouston tai esim kiihdytyksessä, missä molemmat tekevät. Tuota viritystä on aika mahdoton selittää, joten kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa: http://www.rc10talk.com/viewtopic.php?f=4&t=637&st=0&sk=t&sd=a
Tuolla sivulla 2 toinen viesti, jossa on pakkaus kuvattuna aika isolla, näkyy idea, miten takatukivarret toimivat. Ideana tuossa on mitä mainioin, mutta joko homma ei vain toimi, kuten pitää tai sitten auto oli tekniikaltaan kymmennen vuotta edellä rengasteknologiaa ja ei keskimoottorisena tämäntakia aikoinaan toiminut ja nyt kukaan ei enään uskalla tuommoista kokeilla, kun "ei se Tekinikään aikoinaan toiminut". Jos joku on tuommoista aikoinaan ajanut tai nähnyt jonkun ajaneen, kuulisin mielelläni miten auto toimi.
« Viimeksi muokattu: 28.02.09 - klo: 15.24 kirjoittanut Jirka »

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1806 : 02.03.09 - klo: 14.28 »
Lisää Assoa meni tilaukseen. B4 Factory Team  meni tilaukseen kesän krosseja ajatellen. Aluksi Slash oli melkein jo hyppysissä, mutta Asso vei jälleen voiton. Kuvia laitetaan kun auto valmistuu
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1807 : 02.03.09 - klo: 15.53 »
Lisää Assoa meni tilaukseen. B4 Factory Team  meni tilaukseen kesän krosseja ajatellen. Aluksi Slash oli melkein jo hyppysissä, mutta Asso vei jälleen voiton. Kuvia laitetaan kun auto valmistuu
Hieno homma! Oma B4 FT on jo loppusuoralla kasauksessa. Kori vielä tarvitsee pienen modauksen esc:n vuoksi.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1808 : 02.03.09 - klo: 17.03 »
Lisätään sen verran että FT malli oli lopussa, joten Team mallilla mennään. Iso kiitos RC-pisteelle ja Tonille \,,/ auto odotettavissa tälle viikolle, ja sitten näpertäminen taas alkaa. Koneeksi autoon valitsin Novak Velocity 9.5 hiilettömän. En uskalla lyödä omaa 6.5 novakia takapotkuun, joten eiköhän tuolla vähempi tehoisellakin sora lennä mukavasti
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1809 : 14.03.09 - klo: 11.07 »
Tulipas hommattua pienen tauon jälkeen taas Asso.

T4 FT:



















« Viimeksi muokattu: 15.03.09 - klo: 14.49 kirjoittanut AE-Mod »
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1810 : 16.03.09 - klo: 10.25 »
Sä oot kyllä mikko aika haka kuvaamaan noita pirssejä. Ei kyllä promokuville häpeä yhtään. Yksikertainen on kaunista myös.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1811 : 16.03.09 - klo: 10.28 »
Thanks!
Pitäähän tota valokuvauskalustoa johonkin käyttää...

Saa kivasti yhdistettyä kaksi kallista harrastusta.  :grin:
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1812 : 16.03.09 - klo: 11.52 »
Todella upeita kuvia. Menee ot:ksi, mutta millaisella kalustolla kuvaat?

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1813 : 16.03.09 - klo: 12.03 »
Jatketaan valkoisella aiheella. B4 ja RC18
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1814 : 16.03.09 - klo: 12.22 »
Todella upeita kuvia. Menee ot:ksi, mutta millaisella kalustolla kuvaat?

Kiitos!

Näillä mennään näissä kuvissa:

-Nikon D200 runko, ja 24-70mm F2.8 linssi
-Multibliz DigiX Studiovalosarja (2 kpl)
-Multiblizin COMSCH Heijastimet
-Photoflexin 76mm:n Sateenvarjot
-Kaiserin Mini studioteltta
-Manfrotto 055XPROB jalusta ja Manfrotto 128 Videopää.




edit: ee->ää
« Viimeksi muokattu: 16.03.09 - klo: 14.17 kirjoittanut AE-Mod »
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1815 : 16.03.09 - klo: 12.54 »
Todella upeita kuvia. Menee ot:ksi, mutta millaisella kalustolla kuvaat?

Kiitos!

Näillä menneen näissä kuvissa:

-Nikon D200 runko, ja 24-70mm F2.8 linssi
-Multibliz DigiX Studiovalosarja (2 kpl)
-Multiblizin COMSCH Heijastimet
-Photoflexin 76mm:n Sateenvarjot
-Kaiserin Mini studioteltta
-Manfrotto 055XPROB jalusta ja Manfrotto 128 Videopää.



Ei huono kalusto ollenkaan ja pieni omaisuus jo noissa kiinni.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1816 : 19.03.09 - klo: 23.29 »
Vielä kerran, kaikki Assot kuvaan.
Krossarit
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1817 : 19.03.09 - klo: 23.30 »
Ja turisti
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1818 : 20.03.09 - klo: 21.58 »
Mikolle kysymystä: T4:n kuvista katsoin, että johtojen päällä näyttää olevan suojapunos niin onko se samaa materiaalia mitä käytetään tietokoneiden virtalähteissä?

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1819 : 20.03.09 - klo: 22.51 »
Ei mitään hajua noista tietokoneiden powereista.  :wink:

Tuollaista joustavaa nylonpunosta se on.
Meidän firman tuotteita...

Löytyy neljää eri kokoa ja kahta väriä.
(musta ja harmaa).
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1820 : 21.03.09 - klo: 09.18 »
Jep, taitaa olla saamaa materiaalia myös powerin johdoissa. Tuolla saa kyllä siististi johdot niputettua.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1821 : 21.03.09 - klo: 14.03 »
Ei mitään hajua noista tietokoneiden powereista.  :wink:

Tuollaista joustavaa nylonpunosta se on.
Meidän firman tuotteita...

Löytyy neljää eri kokoa ja kahta väriä.
(musta ja harmaa).

Mä voisin teidän firmasta tilata tuollaista, laita mulle vaikka YV:llä tietoa firmasta ja tee tarjous
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1822 : 22.03.09 - klo: 09.09 »
Jos jollain on ollut B44 Iskaritornien kanssa ongelmia niin nyt on asia ratkaistu...Maxin autoon laitettiin alumiiniset tornit ala "NASTY" eipä ole sen jälkeen katkeillut...kuvia torneista laitan kunhan kerkeen...
-Henry Mort

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1823 : 22.03.09 - klo: 20.03 »
Ei mitään hajua noista tietokoneiden powereista.  :wink:

Tuollaista joustavaa nylonpunosta se on.
Meidän firman tuotteita...

Löytyy neljää eri kokoa ja kahta väriä.
(musta ja harmaa).

Mä voisin teidän firmasta tilata tuollaista, laita mulle vaikka YV:llä tietoa firmasta ja tee tarjous

Minä voisin tilata kanssa ja jos saisin myös infoa.

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1824 : 22.03.09 - klo: 23.32 »
YV:t lähetetty.

Ei viitsi tarkemmin mainostella foorumilla.
Taitaa olla jossakin kohtaa foorumin sääntöjä mainittu.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1825 : 26.03.09 - klo: 14.02 »
Oma B4 vaihtu T4 kikottimeen. Muuten ei ois tullu vaihettua nopsaa berttaa pois, mutta ratapohja menee niin kiville että parempi ajella isorenkaisella.




Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1826 : 26.03.09 - klo: 14.14 »
Onko B4 ja T4 autoissa eroa mitenkä kamalasti? T4 taitaa olla leveämpi ja isompi renkainen, onko muuta ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa unkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1827 : 26.03.09 - klo: 14.20 »
Runko ja tukivarret ovat pidemmät, samoin varmaan iskaritornit.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1828 : 26.03.09 - klo: 15.52 »
Joo eiköhän tossa tullukki kaikki. Eli runko, tukivarret + vantit, akkupanta, iskaritornit, vanteet+renkaat, korin kiinnikkeet eteen. T4:llä toki voi ajaa myös buggyrenkailla, ite ajelin ekat testit niillä ku en kerinny liimaileen trukkirenkaita vanteelle. B4:n koppaa voi käyttää sähkösuojana Teen korin alla.




Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1829 : 26.03.09 - klo: 16.45 »
Ja luonnollisesti myös vetarit.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory