Kävin tilaamassa tänään ne Vespal-palat. Ei meinnnut kauppias millään myydä niitä. Väitti, että niillä vakiopaloilla ajetaan kisoissakin. Ostin vakipalat siksi aikaa, kunnes saan ne Vespalit.
Ajotyyli on varmaankin se suurin syy niiden nylonpalojen sulamiseen. Vaikka pihalla on reippaasti tilaa, on TR15 niin nopea, että joutuu väkisinkin 'luistattamaan'. Huippuja ei käytännössä uskalla ottaa, ainakaan nykyisillä taidoilla.
Pitänee näköjään käyttää sitä ruuvilukitetta useammassa kohtaa, kun tänään irtosi se kuusiolukitusruuvi siitä kardaanin päästä (päärattaan puolelta). Ei muuta kun autoa purkamaan (kytkin palat oli jo vaihdettu kertaalleen). Hetken hurmiollista ajoa ja etupyörä putosi. Onneksi mitään osia ei hukkunut. Auto remppaan taas ja varmistan vielä kaikki lukitukset ja ruuvit. Lisää ajoa, kunnes huomaan kytkimen taas osittain sulaneen. Voih! Sähköauto olisi jo ajamalla rikottu moneen kertaan...
Suutin oli muuten auki 1 1/4 kierrosta. Melko rikkaalla tuntui silti olevan. Tankillinen kesti n.5-6 minuuttia ja kone savutti hieman sekä pakoputkesta tihkui polttoainetta. Luulisi riittävän sisäänajoon. Jos aukaisi enemmän suutinta, ei kone enää käynnistynyt.
Hintaisekseen muuten aivan kelpo peli...noin niinkuin hieman vähätellen...