Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 954667 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2430 : 05.03.12 - klo: 13.05 »
Tuoltahan noita speksejä voi ihmetellä:
http://www.leopardhobby.com/enindex.asp

56mm kannulla olevat taitaa olla järjestään 6mm akselilla, eli pinjonia voi joutua etsimään hivenen.

Summitti kulki melko lujasti 2000kv 4274:llä 6S-lipoilla, mutta vaihdoin miedompaa sensorillista tilalle. Mylly on nyt GT-8e:ssä ja sekin 6s repii jo aika kovasti 6s:llä.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2431 : 05.03.12 - klo: 17.52 »
Tuoltahan noita speksejä voi ihmetellä:
http://www.leopardhobby.com/enindex.asp

56mm kannulla olevat taitaa olla järjestään 6mm akselilla, eli pinjonia voi joutua etsimään hivenen.

Summitti kulki melko lujasti 2000kv 4274:llä 6S-lipoilla, mutta vaihdoin miedompaa sensorillista tilalle. Mylly on nyt GT-8e:ssä ja sekin 6s repii jo aika kovasti 6s:llä.

Kiitokset vastauksesta.

LBP4082/3D / 140A / 25V / 3500W / 2000kV / 0.006ohm / 4.5A / Φ39.8×82 / Φ5.0shaft / 485g
edit:
tai sitten pidempi versio, enemmän voimaa ja vähemmän amppeereita mutta pienemmillä kierroksilla: LBP4092/2y
http://www.leopardhobby.com/product/product_veiws.asp?id=1500&functionID=01020201

Siinä olis speksit, mitä mieltä, kestääkö MMM syöttää tuota?
Varmasti kyllä aika kiukulla veisi huussia.

Täytyy kokeilla toista torkkelia vielä, jos oon onnistunut ajamaan sen jossain vaiheessa lämpöiseksi ja siitä sitten johtuisi voiman puute, tiedä häntä. Joka tapauksessa koppi painaa nyt liikaa tolle nykyiselle setille, joten lisää voimaa!

Edit II:

Ainakin XL pituiseen runkoon saanee tuon 4082:n menemään ihan pienellä viilaamisella jos ei jopa suoraan, mutta 4092 ottaa tvp:hen kiinni pituutensa takia. Moottorille tehty aukko kyljessä on jätetty tehtaalta ikävästi vajaaksi :) Muutenhan tuo ei tuskaa teettäisi mutta kun akkukotelon kannake on heti moottoriaukon vieressä ja tämän 92:n viimeisen sentin vaatiman tilan kohdalla.

Edit III:

4082 2000kV tilattu jossain ihmeen nettihuutokaupassa myyvältä kaupustelijalta. Saas nähdä tuleeko koskaan. Seuraavaks jotain ropelia pötkön päälle lämpöjä kurissa pitämään.
« Viimeksi muokattu: 19.03.12 - klo: 00.26 kirjoittanut triheadwolf »
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2432 : 05.03.12 - klo: 18.00 »
Tulipa kans käytyä montulla fluxilla, ja oli hieno vetää hangen päällä, harmi kun oli vain yhdet akut mukana.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2433 : 06.03.12 - klo: 20.16 »
Laitetaan nyt tännekkin video vielä.

HPI Savage Flux - 2012 March Snow bash
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2434 : 06.03.12 - klo: 20.43 »
On kyllä taas hyvä video  :wink:
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa JaliM

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2435 : 11.03.12 - klo: 00.45 »
Onhan tuo melkoinen voimanpesä 4s akuillakin  :shocked:

Pulkan narun sai hyvin kiinni keulintapyörään, joten ei muuta kuin muksut pulkkaan ja lämää tiskiin. 2v nappula tuli perässä kuin vettä vaan, eikä vanhempi 5v neitokaan jäänyt paikalleen. Naapureille taas hiukan ihmettelemistä, kun savage vetää muksuja pulkassa pitkin pihatietä.
Hyper 7 TQ Sport .28 / HPI Savage Flux

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2436 : 11.03.12 - klo: 08.09 »
Paremman pidon saa kun laittaa vetopisteen etupäähän ja naru vaikka putkea pitkin auton ali perään, silloin kuorma painattaa etupäätäkin alas.

Mutta leikkiessä kannattaa muistaa silmät ja pää, eli suojata kyydissä olijan simmut käyttöön sopivilla laseilla ja jos vauhtia alkaa oleen niin kypärä.
/ Jere Siirilä

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2437 : 18.03.12 - klo: 21.47 »
Jos joku haluaa luopua omasta autostaan, niin laittakaa yv:tä. Neuvotellaan hinnasta.
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2438 : 19.03.12 - klo: 10.07 »
Kukapa nyt haluisi Savage Fluxista luopua, en mä ainakaan. :cool:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmv-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2439 : 19.03.12 - klo: 13.36 »
Elämäni suurin virhe kun luovuin fluxista  :cry:
Hpi baja 5b ss

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2440 : 19.03.12 - klo: 14.01 »
mut autot maksimissaan ollu noin puol vuotta, jona aikana olen monta kertaa meinannut myydä. Savage ollut kohta vuoden enkä ole edes harkinnut myymistä  :grin:
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2441 : 19.03.12 - klo: 14.56 »
Kukapa nyt haluisi Savage Fluxista luopua, en mä ainakaan. :cool:

Mäkin oon jonkun aikaa ajatellu että jos jonkin 1/8 auton vielä laittaa niin se on sitten tämä.
E-Revossa on alkanut diffit ja lautasrattaat porsimaan nyt talvella kun siirryin 6s:llä ajamaan joten voi olla että muuten kivasta autosta joutuu luopumaan. 4s:llä luukutuksen isomman kV:n moottorilla vielä sieti mutta kun moottoriksi castle ja pakat vaihtui 3s:iin niin näinhän siinä sitten kävi.
Laitoin jo tarjouspyyntöä rullaavasta savasta pomppulinnaan mutta ei niillä huvita tehdä kauppaa ainakaan moisesta paketista..
Voipi olla että kohta liityn sava jengiin ;)
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2442 : 19.03.12 - klo: 15.56 »
Useaan on nuo lelut tässäkin tallissa vaihtuneet, mutta tämä pysynyt. Vuosi sitten tosin meinasin jo myydä, mutta en raaskinut. Nyt on taas kyllä mielessä kun 1,5v aikana on tainnut amppeeritunteja kulua vaivaset 15.

Poissa Kalle

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2443 : 19.03.12 - klo: 17.59 »
Täällä yksi lisää vahvuuteen :) ajamaan en vielä ole päässy kun on niin märkää.

Just huudossa uusi samallainen nopari, johon sitten tekisi kotelon tai jotain muuta kikkailuja, että kestää märkäkelit..

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2444 : 19.03.12 - klo: 22.30 »
Onnittelut hyvästä valinnasta ;)

Kannattaa muuten pitää se suht vakiona. Kaikkein kivoin sillä tavalla.
Mä kun en oo ymmärtänyt pitää niin pilallehan se on mennyt  :laugh:

Varaosiksi ensimmäisenä kannattaa ostaa koreja. Niitä meinaan menee!
HD drive gear myös jos ne ei sitä vielä vakiona laita.
Slipperi liki pitäen tai kokonaan kiinni niin ei pala kitkat p*skaks heti ekalla akullisella.

Muuta ei oikeestaan ihan ensihätään tarvii. Jos ajelee sellaisessa paikassa missä tulee törmäyksiä usein niin tukivarsia ja muita alustan / ohjauksen muoviosia kannattaa pitää matkassa mukana. Niin ja iskarin varsia osta pussi, niitä katkeilee osumissa.

Lisäksi ton noparin suojaukseen aivan paras on corrosionX, löytyy täältä foorumiltakin tietoa ja google kertoo loput.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa Kalle

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2445 : 19.03.12 - klo: 22.52 »
Oukhei, kiitoksia :) Aika kivasti oon jo tätä topikkia lueskellu.

HD drive gear on ollu jo tilauksessa, samoin robinsonin 20t pinjoni.
Täytyy varmaan myös jemmaan ostaa vähän vääntävämpi servo, mielestäni tuo paikallaan oleva ei voimaservoksi paljoa väännä. Savöxii tilalle :)

Pitää vielä tukivarsia ainakin eteen tilailla ja juuri noita iskarin varsia + mitä muuta mainitsit jos on kerran "heikoiksi" huomattu :)

Ja kyllä, 6 ässillä tarkoitus vaan ajella ja missäs muuallakaan kuin montuilla :D

Mites teillä on nuo vakiot iskaritornit kestäneet?
« Viimeksi muokattu: 19.03.12 - klo: 23.00 kirjoittanut Kalle »

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2446 : 19.03.12 - klo: 23.01 »
Kaks vuotta ja ehjät on.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa Kalle

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2447 : 19.03.12 - klo: 23.04 »
Selvähän se sitte on. Ei sit niitä ainakaan ekana tilaukseen :)

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2448 : 20.03.12 - klo: 08.48 »


Tommoset alle, niin ei tarvi huolehtia iskareiden kestosta. Rahahan on tässä harrastuksessa vain sivuseikka, eikös ;)

Kun servon päivität, niin ota samalla pakettiin jykevämpi servo saverin jousi: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXXZP5&P=7

Märille keleille suosittelen corrosionX dippausta noparille, servolle ja vastarille sekä outerwears kangasta rungon ympärille, niin pääsee putsaamisestakin paljon pienemällä vaivalla.

Renkaiden sisäpinnalle pari kierrosta gorillateippiä, niin loppuu renkaiden paisuminen kun seinään.

Itse suosin elastisempia RPM:n tukivarsia. Tällöin useimmiten "hajoaa" (eli taipuu) vetari, jonka saa sitten taottua suoraksi ja jos uusia pitää ostaa, niin tulee pidemmällä tähtäimellä halvemmaksi. Ovat myös vaivattomampia vaihtaa.

Hardcore bashaukseen sitten 5mm runko: http://www.tcscrawlers.com/On-Sale-5-off-TCS-5mm-Chassis-for-HPI-Savage-Flux-Black-p-17756.html tai http://www.alza-racing.com/parts/44-flux-chassis-5mm.html

Tämä kiinni niin ei tarvi häslätä slipperin kanssa: http://www.alza-racing.com/parts/26-slipper-locker.html

Akkukoteloiden ympärille jykevää tarranauhaa.

Rear hubit, C-palat ja uprightit alumiinisiin kun muoviset paukkuu, niin ei pauku enää.

Siinä nyt muutama vinkki alkuun omasta näkökulmasta.

« Viimeksi muokattu: 20.03.12 - klo: 16.01 kirjoittanut Mordex »
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2449 : 20.03.12 - klo: 11.17 »
http://www.innovative-rc.com/images/savage-shocksV2-Black.jpg

Tommoset alle, niin ei tarvi huolehtia iskareiden kestosta. Rahahan on tässä harrastuksessa vain sivuseikka, eikös ;)

Kun servon päivität, niin ota samalla pakettiin jykevämpi servo saverin jousi: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXXZP5&P=7

Märille keleille suosittelen corrosionX dippausta noparille, servolle ja vastarille sekä outerwears kangasta rungon ympärille, niin pääsee putsaamisestakin paljon pienemällä vaivalla.

Renkaiden sisäpinnalle pari kierrosta gorillateippiä, niin loppuu renkaiden paisuminen kun seinään.

Itse suosin elastisempia RPM:n tukivarsia. Tällöin useimmiten "hajoaa" (eli taipuu) vetari, jonka saa sitten taottua suoraksi ja jos uusia pitää ostaa, niin tulee pidemmällä tähtäimellä halvemmaksi. Ovat myös vaivattomampia vaihtaa.

Hardcore bashaukseen sitten 5mm runko: http://www.tcscrawlers.com/On-Sale-5-off-TCS-5mm-Chassis-for-HPI-Savage-Flux-Black-p-17756.html

Tämä kiinni niin ei tarvi häslätä slipperin kanssa: http://www.alza-racing.com/parts/26-slipper-locker.html

Akkukoteloiden ympärille jykevää tarranauhaa.

Rear hubit, C-palat ja uprightit alumiinisiin kun muoviset paukkuu, niin ei pauku enää.

Siinä nyt muutama vinkki alkuun omasta näkökulmasta.

Noi aluosat on mun mielestä rahan haaskausta, mulla meni eka etu upright/turnbuckle viime viikonloppuna ja sekin sen takia kun olin dremelöinyt kääntyvyyden maksimiin ja ainevahvuudet ei enää ihan riittäneet.

Takana steering link delete olisi ainut mikä kannattaisi, mutta noi muoviosat on niin halpoja että niitä voi pitää varalla. Takaa mulla on muutama noita uprighteja mennyt juurikin tuosta steering linkistä, samoin itse steering linkkejä ja kerran repes jopa bulkheadista irti. C-hubeja ei ainuttakaan ole hajonnut.

Bulkheadeja olen vähän ajatellut alu-osista hankkivani voimakkaamman moottorin kaveriksi, jos sillä saisi diffeihin vähän lisää luotettavuutta, vaikka toistaiseksi noi bulletit on kestäneet kaiken.

Edessä mulla on RPM:n tukivarret ja sen takia olen yhden bulkheadin repinyt kappaleiksi. Alkuperäiset hajoaa ennen kuin bulkheadit, niin siinä mielessä pidän niitä parempina sulakkeina. Ei vaan oo saanut aikaiseksi vaihtaa alkuperäisiä tilalle  :roll:

Joo tuo akun tarranauhat unohtui tosta mun viestistä, noilla omilla kumilärpyttimillä ei tee yhtään mitään, täys pa*kat viritykset. Itse tilasin Liquidista traxxasin pisimmät, jotka juuri ja juuri riitti, paremmista otetaan linkkiä vastaan.
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=0&products_id=60782

On muuten sen verran tyyriit noi innovaten iskarit että sitä saa melko moisen läjän noita vakio iskareita tuhota ennen kuin noi on hintansa hyvittäneet, mutta kuten sanoit, mitäpä sitä harrastuksen vuoksi rahoja laskemaan  :angel:

Edit: Meni uprightit ja C-hubit sekaisin.
« Viimeksi muokattu: 20.03.12 - klo: 21.55 kirjoittanut triheadwolf »
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2450 : 20.03.12 - klo: 11.24 »
Edessä mulla on RPM:n tukivarret ja sen takia olen yhden bulkheadin repinyt kappaleiksi. Alkuperäiset hajoaa ennen kuin bulkheadit, niin siinä mielessä pidän niitä parempina sulakkeina. Ei vaan oo saanut aikaiseksi vaihtaa alkuperäisiä tilalle  :roll:

Aijuu. Tällä korjaantuu tuo ongelma: http://www.alza-racing.com/parts/23-bulkhead-brace-conversion-kit.html
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa Kalle

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2451 : 20.03.12 - klo: 12.25 »
Oho, täälläpä on hyvin tullut neuvoja ja suoraan linkkejä, kiitos :)

Tossa äkkiä katselin noita outerwearseja, niin en löytänyt Savageen. Onko tuo E-Revon sukka sopiva?
En ole ennen moisia sukkia käyttänyt.
On varmaan hyvät putsaamisen kannalta, varsinkin talvella, pysyy suurimmat paakut ulkopuolella?!

Just tipahti laatikkoon hd drive geari ja akkukoteloiden ympärille hihnat :)

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2452 : 20.03.12 - klo: 14.31 »
Tuo Alza-racing Bulkhead Brace conversion kitti on mun seuraava päivitys Fluxiin, itsellä kans muutamat bulkheadit mennyt rikki ja tolla pitäis loppua hajoilut.

Itsellä on alkuperäiset iskarit pysynyt ehjinä yli kolme vuotta, eihän niitä saa millään rikki, hyvä niin.  :tongue:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2453 : 20.03.12 - klo: 15.44 »
Tossa äkkiä katselin noita outerwearseja, niin en löytänyt Savageen. Onko tuo E-Revon sukka sopiva?

Valmista mallia ei savageen ole, mutta kangasta voi ostaa palasina, josta voi sitten moisen itse askarella: http://www.oemcycle.com/Item/product/900073296/_affidz_-dGP

Tuolta taitaa olla halvin suomeen tilata ja noin viikossa on tullut perille itselle. Tuo linkin arkki on melko iso, mutta tuola sivulla on se alasvetovalikko, josta voi valita pienemmänkin palasen.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2454 : 20.03.12 - klo: 17.18 »


Noi puskurin pitkittäissuuntaiset muovitangot, mitkä pitää alatukivarsien pinnitkin paikallaan, niin niistä katkeilee ne puskurista ruuvattavat ruuvit tosi helposti. Niihin kannattaa porata reikä läpi asti ja laittaa niin pitkät ruuvit että saa tongeilla kierrettyä sen katkenneen ruuvin pois. Muuten saa ostaa aina koko keulan muovisarjan että voi ruuvailla noi kiinni. Mulla on nytkin kaikissa noissa ruuvin tyngät sisällä.  :angry:
« Viimeksi muokattu: 21.03.12 - klo: 22.37 kirjoittanut triheadwolf »
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa Kalle

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2455 : 21.03.12 - klo: 20.06 »
Jebou!

Tuli nyt tilattua tuo Alza-racing Bulkhead Brace conversion kit ja otin samaan tilaukseen vielä tuon slipper lockerin, ei tartte yksittäispakkauksia lähetellä :)

Jos kerran teillä on noita Bulkkeja menny niin, miksen suoraan ostaisi tuota sarjaa??
Selvää säästöä, hah!  :grin:

7,20€ postit noille ja maksu hoitui peipallin kautta.

Ja kappas kerpele, mulla oli jemmassa yksi 20kg vääntävä Savöxi, ei ku kiinni, jahka jäykempi servosaver jousi on saapunut.. Taas säästin :D
« Viimeksi muokattu: 21.03.12 - klo: 20.10 kirjoittanut Kalle »

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2456 : 21.03.12 - klo: 22.05 »
Huhhuh, kyllä on niin kova hinku saaha Fluxi.
Oon varmaan kuumeissani lukenu läpi koko Savage-aiheen.  :afro:
Kyllä se on kohta laitettava tämä auto.

Mites muuten porukka on suojannu lumelta autoaan?
Kelmua moni on laittanut, mutta itellä usko ei taho riittää tohon värkkiin.
Olen pyytänyt jo tarjousta yhdestä autosta johon nopariin laitettu Corrosion-X:ää, olisiko hyvä idea tehdä lisäksi vielä ->tästä<- peitto sähköjen päälle?
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2457 : 21.03.12 - klo: 22.40 »
Huhhuh, kyllä on niin kova hinku saaha Fluxi.
Oon varmaan kuumeissani lukenu läpi koko Savage-aiheen.  :afro:
Kyllä se on kohta laitettava tämä auto.

Mites muuten porukka on suojannu lumelta autoaan?
Kelmua moni on laittanut, mutta itellä usko ei taho riittää tohon värkkiin.
Olen pyytänyt jo tarjousta yhdestä autosta johon nopariin laitettu Corrosion-X:ää, olisiko hyvä idea tehdä lisäksi vielä ->tästä<- peitto sähköjen päälle?

Ei kait se haitaksikaan ole, mutta kyllä mä oon ajellu ihan huoletta tolla omallani niin että katto vaan näkyy.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2458 : 22.03.12 - klo: 12.46 »


Tuossa kuva omasta outerwears viritelmästä.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa Kalle

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2459 : 22.03.12 - klo: 12.51 »
Ei kyllä yhtään vaikuta huonolta viritykseltä :)