Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 954553 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

Tomppeli84

  • Vieras
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3180 : 10.09.13 - klo: 20.53 »
Kuiva kuuluu olla ja on siellä akselissa klapia ihan uutenakin joten ei huolta  :evil:
Tilasithan HD drive gearin?

Poissa Doikin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3181 : 10.09.13 - klo: 22.26 »
sehän se tuli tilattua.
HPI Vorza Flux/ Baja Kraken class1 / 3Racing sakura XI sport/ Axial SCX10 Tundra/ Tamiya TT-02

Poissa Doikin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3182 : 17.09.13 - klo: 18.16 »
Tuli hommattua akut käytettynä ja toisessa purku on 25c ja toisessa 30c niin voiko käyttää samaan aikaan?
HPI Vorza Flux/ Baja Kraken class1 / 3Racing sakura XI sport/ Axial SCX10 Tundra/ Tamiya TT-02

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3183 : 17.09.13 - klo: 20.23 »
Rinnan- tai sarjaankytkennässä on kyllä hyvä olla identtiset akut, eli pauttiarallaa samaan aikaan hankitut samanlaiset akut.

Itse olen tähän asti tehnyt siten, että jos hankin samoja akkuja useamman parin (esim. 6 akkua = 3 paria) ja ajan niitä härvelillä, jossa akkuja menee 2 kpl kerrallaan, merkkaan akut jo uutena pareiksi. Autoissa, joissa akkuja menee 2 kpl, aina samaan aikaan hankitut, samanlaiset akut kiinni.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3184 : 21.09.13 - klo: 21.12 »
Vihdoinkin olisi XL Sava valmis...
Eli tein sen tosta Super 5SC autosta. Tilasin rungon Dejanilta (Alza) ja kardaanit piti tilata, siinä kutakuinkin kaikki.
Huomanna saa nähdä mistä toi laite antautuu. Tekniikkana tossa olis nyt kiinni Castlen XL2 ja moottorina SkyRC Beast X528 780kV isokannu ja 8s mennään, akkuina Orionin Carbon Pro 90c 6400 4s. Eiköhän pitäis voimaa löytyä..  :grin:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3185 : 22.09.13 - klo: 08.06 »
Vihdoinkin olisi XL Sava valmis...
Eli tein sen tosta Super 5SC autosta. Tilasin rungon Dejanilta (Alza) ja kardaanit piti tilata, siinä kutakuinkin kaikki.
Huomanna saa nähdä mistä toi laite antautuu. Tekniikkana tossa olis nyt kiinni Castlen XL2 ja moottorina SkyRC Beast X528 780kV isokannu ja 8s mennään, akkuina Orionin Carbon Pro 90c 6400 4s. Eiköhän pitäis voimaa löytyä..  :grin:

No huhhhuhuhhhuh......laitappa kuvaa ja videota,tuo voi jo pian keulia ;)
EXC125

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3186 : 22.09.13 - klo: 09.01 »
Kenzuhan on ihan kohtuullisen laatu palikoilla rakentanut tuon, nyt kun leuhkit tuolla niin sulla on velvollisuus laittaa meille vidskaa kunnon rämmyytyksestä. Et säästele sitä vehjasta sit kuvatessa, paiskot kunnolla. Uusia palikoita saa aina, ei ne oo uniikkeja. ;)

Mut nyt vaan ootellaa et kuvaat ja editoit kasaan todennäkösesti tämän foorumin top-3 riskeintä XL:ää. (kuola valuu)

 :afro:
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3187 : 22.09.13 - klo: 09.44 »
Pakkohan se on nyt sit jotain kuvata  :wink:
Tänään joo illalla pääse ottamaan ekat tyypit tosta laitteesta (lasten harrastukset vie ikävästi koko päivän)
Jep, ajamista varten noi on tehty. Varaosia saa aina ja onneks löytyy valmiiksi kaikkea varaosapakista.
Onneks sain noi välitykset ratkastua järkeviksi, nyt mennään 20/53t ja tossahan oli toi alzan cd kitti. Diffissä on kyllä miltsiset Ööööh. Vara diffissä olis 200 tonniset että voi kokeilla kummat toimii paremmin.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3188 : 22.09.13 - klo: 10.29 »
Mulla on tossa omassa centerdiff XL:ssä kiinasta tilattu, halpa, mutta yllättävän jämy kone. Olikohan Leopard hobbyn 4274 2000kv motti. Yllätyin helkkarin positiivisesti, tai edes ollut uskaltanut kuvitella että tällä 2000kv Leolla on paaaljon enemmän vetoja kuin sillä Castlen 2200kv mosalla. Ihan eri sarjoissa painitaan. :) (specs: 2600W max)
Se oli siis jotenkin niin sairasta se kulku kun olikohan mulla ensin 17/48 välit, eli Vorzan vakiodiffi. väänsi ja kulki varmaan sen 80kmh tai ehkä sata? no vitsin lujaa kuitenkin, mutta kuumui liikaa.
Sitten vaihdoin 13/48 välit, säätimen palamisen pelossa, se vähän rauhotti sitä kulkupuolta.
Nyt on paikallaan 11t  pinioni, joka tuntus olevan passeli ja laajasti maailmallakin käytetty välitys 11/48 siis.
Se tuntuisi olevan tuolle kokoonpanolleni optimi välit, kulkee ihan tarpeeks ja kuule vääntää hulluna ku Sylvester Stallone siinä kädenvääntö leffassa kasarilta. :)

Mut oiskohan noin radikaali tehoero siitä et mulla ei koskaan ole ollut uutta castlen moottoria, niitä on vissiin 3kpl mulla ollut, tosin yksi oli Neu 1515 2200kv. Mut eiks toi Neu:n malli mistä puhun oo ollu esikuvana Castlelle kun ne on omansa tehneet Mamba Monsterin kaveriksi? näin muistelen lukeneeni tai kuulleeni jostain. Identtisiä ne eivät tietääkseni ole, Neu on kuulemma laadukkaammin käämitty ja eri materiaaleista nuo on vuoltu sitten Castle käyttöön.
Neu:n hintakin on paljon kovempi.

Vai tekiskö se 200kv ero niin paljon? No jompi kumpi..

Tai liekkö sittenkään tuo välitys tarpeeksi keveä? Paloi nimittä waterproof mmm2 kuivalla hiekkarannalla, semmonen tampattu alusta, hieman kostea mutta ei vesi lentänyt. Vai oisko tullu vaan tunnit täyteen mamballe? Aa joo, konkathan siinä oksensi eli kielis liiallisesta virtapiikistä moottorille, tai jossain hannaa voimansiirto vastaan.

Nyt mul ois Castlelle lähettävää kaks kpl mmm, yksi kpl mmm2 säätimiä ja se 2200kv kannu jossa irtosi magneetit akselilta liimauksista. no se menis varmaan repairkitillä, mut se hajos niin oudosti että luulen että siinä on muutakin vikaa, niin sama laittaa CC:n huoltoon.
Oispa vaan rahaa lunastaa kolme korjattua säädintä 70USD kpl ja moottori mitä lie + postit. Mut ois taas sit hardwarea varalle tai myyntiin.

Hei mä voin ehottaa vaihtoa? annan noi 2kpl rikkinäisiä MMM säätimiä sulle ja sä annat mulle ehjän yhden MMM:n.
Mun mielestä sä vähän pärjäät tossa kaupassa koska jos sä korjaat ne yhteensä 140USD ja maksat vielä postikulut, niin eikös siinä voitolle jää kun mun mielest edelleen vois pyytää tehdaskorjatusta MMM:sta sen tasan 100 egee. tai no kelpais mulle vaikka HW 150a 6s säädinkin tai vastaava, ehotelkaa ja jeesatkaa bro:ta. :)


Saa tarjota privassa mulle muuten 6s säädintä, HALAPAA! pääsis liikenteeseen ku toukokuussa tai heinäkuun alussa palo se mmm2 ja alko niin riipiin että pidin kesän taukoa harrastuksesta.
« Viimeksi muokattu: 22.09.13 - klo: 10.43 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3189 : 22.09.13 - klo: 10.50 »
Mulla on tossa omassa centerdiff XL:ssä kiinasta tilattu, halpa, mutta yllättävän jämy kone. Olikohan Leopard hobbyn 4274 2000kv motti. Yllätyin helkkarin positiivisesti, tai edes ollut uskaltanut kuvitella että tällä 2000kv Leolla on paaaljon enemmän vetoja kuin sillä Castlen 2200kv mosalla. Ihan eri sarjoissa painitaan. :) (specs: 2600W max)
Se oli siis jotenkin niin sairasta se kulku kun olikohan mulla ensin 17/48 välit, eli Vorzan vakiodiffi. väänsi ja kulki varmaan sen 80kmh tai ehkä sata? no vitsin lujaa kuitenkin, mutta kuumui liikaa.
Sitten vaihdoin 13/48 välit, säätimen palamisen pelossa, se vähän rauhotti sitä kulkupuolta.
Nyt on paikallaan 11t  pinioni, joka tuntus olevan passeli ja laajasti maailmallakin käytetty välitys 11/48 siis.
Se tuntuisi olevan tuolle kokoonpanolleni optimi välit, kulkee ihan tarpeeks ja kuule vääntää hulluna ku Sylvester Stallone siinä kädenvääntö leffassa kasarilta. :)

Mut oiskohan noin radikaali tehoero siitä et mulla ei koskaan ole ollut uutta castlen moottoria, niitä on vissiin 3kpl mulla ollut, tosin yksi oli Neu 1515 2200kv. Mut eiks toi Neu:n malli mistä puhun oo ollu esikuvana Castlelle kun ne on omansa tehneet Mamba Monsterin kaveriksi? näin muistelen lukeneeni tai kuulleeni jostain. Identtisiä ne eivät tietääkseni ole, Neu on kuulemma laadukkaammin käämitty ja eri materiaaleista nuo on vuoltu sitten Castle käyttöön.
Neu:n hintakin on paljon kovempi.

Vai tekiskö se 200kv ero niin paljon? No jompi kumpi..

Tai liekkö sittenkään tuo välitys tarpeeksi keveä? Paloi nimittä waterproof mmm2 kuivalla hiekkarannalla, semmonen tampattu alusta, hieman kostea mutta ei vesi lentänyt. Vai oisko tullu vaan tunnit täyteen mamballe? Aa joo, konkathan siinä oksensi eli kielis liiallisesta virtapiikistä moottorille, tai jossain hannaa voimansiirto vastaan.

Nyt mul ois Castlelle lähettävää kaks kpl mmm, yksi kpl mmm2 säätimiä ja se 2200kv kannu jossa irtosi magneetit akselilta liimauksista. no se menis varmaan repairkitillä, mut se hajos niin oudosti että luulen että siinä on muutakin vikaa, niin sama laittaa CC:n huoltoon.
Oispa vaan rahaa lunastaa kolme korjattua säädintä 70USD kpl ja moottori mitä lie + postit. Mut ois taas sit hardwarea varalle tai myyntiin.

Hei mä voin ehottaa vaihtoa? annan noi 2kpl rikkinäisiä MMM säätimiä sulle ja sä annat mulle ehjän yhden MMM:n.
Mun mielestä sä vähän pärjäät tossa kaupassa koska jos sä korjaat ne yhteensä 140USD ja maksat vielä postikulut, niin eikös siinä voitolle jää kun mun mielest edelleen vois pyytää tehdaskorjatusta MMM:sta sen tasan 100 egee. tai no kelpais mulle vaikka HW 150a 6s säädinkin tai vastaava, ehotelkaa ja jeesatkaa bro:ta. :)


Saa tarjota privassa mulle muuten 6s säädintä, HALAPAA! pääsis liikenteeseen ku toukokuussa tai heinäkuun alussa palo se mmm2 ja alko niin riipiin että pidin kesän taukoa harrastuksesta.
Pitääkön sun nyt sulattaa ne kaikki.. kiesus sentään esa   :grin: Oma MMM vetelee jo kolmatta vuotta 6ässää eikä näy antautumisen merkkejä. Ja ihan lepposasti ei kyllä mennä  :wink: Että se niistä tunneista tai piikeistä  :evil: Onhan XL painava kyllä mutta suhteessa mennään..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3190 : 22.09.13 - klo: 10.58 »
Ehkä mä en oo niin huolellinen näitten kanssa vaikka kaikkeni aina teen ettei tulis savu ulos. :)
Tai sit vitsin kakkaa tuuria vaan. Mut joo, aika turhan paljon on hajonnu elektroniikkaa. Arvatkaapa pojat onko hintaa palanu? ;) hyvä harrastus... :)

Ota plz kantaa muihinkin pointteihin, ois kiva, varsinkin tuohon vaihtokauppaan kaipaisin mielipidettä. Eiks kellään oo tosiaan säätimiä lojumassa kaapeissa? :)
Laitoin vaihto ilmon ostetaan osastolle.

BTW, olen oikealta nimeltäni Jouni. Toi nikki tulee siitä kun toistakytä vuotta sitten jätkien kans aina haettiin kylän grilliltä semmonen meiän oma keksimä(INVENTORS!:D) tuunattu kokolihahamppari, kerroksena, cheddarilla, tomaatilla, munalla ja seesamsämpylöillä.
No ne grillin pitäjät tuumas että jätkät keksiny aivan maukkaan makuyhdistelmän ja nyt siellä on monta vuotta ollut listoilla Tuplaesa. Ku me tilattiin sitä hampparia sillä nimellä kun ei muuta keksitty. :D Aika hauska juttu minusta..
« Viimeksi muokattu: 22.09.13 - klo: 11.05 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3191 : 22.09.13 - klo: 11.02 »
Tota mulla meni toi ylimääräinen MMM ja 2200kV tohon toiseen järjettömään laitteseen eli Team Durangoon Desc410...
Siinäkään autossa ei ole enää mitään järkeä. Ihmeen hyvin siinä kaikki on kestänyt tota järjetöntä voimaa. :evil:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3192 : 22.09.13 - klo: 11.06 »
Et sinä nyt sillä Durrella ehi ajaa ku savaa pitää piestä. ;) Esci irti ja mulle postiin, prkl. :)
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3193 : 22.09.13 - klo: 11.33 »
http://aijaa.com/Jv3jdE
http://aijaa.com/rwfJQX

Jotenki ei taas luonnistu puhelimella toi kuvan lataus... Sorry
« Viimeksi muokattu: 22.09.13 - klo: 11.45 kirjoittanut kenzu »
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3194 : 22.09.13 - klo: 12.53 »
http://aijaa.com/Jv3jdE
http://aijaa.com/rwfJQX

Jotenki ei taas luonnistu puhelimella toi kuvan lataus... Sorry

No voi kuule, noi kuvat on aivan mahtavia, sehän on kuin karkki! niin makee että oksat pois ja pala latvaa..
ooks postannu ulkomaisille foorumeille linkkejä? minusta tätä kehtaa esitellä ihan kansainvälisellä levelillä
Onhan munkin XL silleen semisiisti, mut tää painii ihan eri sarjassa, pykälää paria järeämpi tekniikka. :)
Propsit ja isoimmat sellaiset mitä oon kuule koskaan antanu! toki en voi objektiivisesti asiaa tutkailla kun itsellä kans "eks ell" ;) Maalaa joku siisti pickupin koppa tai SC kori ja laita siihen kylkiin tuon auton nimeks "Eks Ell" vähänkö ois siisti? kelaa... ;)

luulis et vanteet kestää suurimmatkin loikat kun on kuitenkin eri kaliiberia kun 1/8 rimpulat.
sähköt on niputettu niin siististi et huh huh ja noi jämyt iskarit kruunaa kokonaisuuden! Näkee et huolellamoot rakentanu, täytyy antaa tunnustusta. toivottavasti sulle tulee hyvä mieli! :)
Sit on tietenki show vehkeet erikseen, mut tää on käyttökampe ja pirun hieno sellainen.
loksautahan jenkkipoikiilta leuat auki, ku postaat sinne uuden threadin, laita sit linkki tänne. :)

Onks sulla joku aftermarket radioboksi kun ei vakiolta näytä? mikä servo?

videoo videoo videoo!!! :D
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3195 : 22.09.13 - klo: 13.11 »
Radioboxi on peruja tosta Super 5sc autosta siinä oon just erillainen radioboxi ja akkukotelotkin erillaiset ainakin kannen kiinnityksen osalta. Servona tossa savoxin normikokonen 30kg mutta ostin valmiiksi viimeks ku tilasin Dejanilta ton rungon niin tupla ja jumbo servoplatet jos tossa ei riitä puhti.  Radiona MT-4.
Kiitos kehuista, toivottavasti toi laite täyttää kaikki odotukset.
« Viimeksi muokattu: 22.09.13 - klo: 13.17 kirjoittanut kenzu »
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3196 : 22.09.13 - klo: 17.44 »
http://aijaa.com/Jv3jdE
http://aijaa.com/rwfJQX

Jotenki ei taas luonnistu puhelimella toi kuvan lataus... Sorry

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt kuule videota ja äkkiä!!! Toi on kyllä NIIINN  makee!!

Ja mitkä ton norsun mitat on(paino,pituus)?

Toi on vaan niin siisti!!

Ja voikko pistää listaa mistä osista kasasit ton? Mm.renkaat  ja muut? :)
EXC125

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3197 : 22.09.13 - klo: 20.06 »
Kyllä noi ajot nyt siirtyy, aika kosteet on kelit. Kaikki muu saiskin mennä hajalle mut sähköjä en halua vaarantaa. Sit ei ole tuota koppaa vielä saapunut ja sit olen suunnitellut jonkinlaisia kura/hiekka suojia.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3198 : 01.10.13 - klo: 09.12 »
Mul ois yks mmm v2, uus ja kesäl eurorc ostettu semmoi sininen hk vai mikä turniky onkaan. 4krt ajettu kuin uusi..
Just lähtee yks vorzan vakiomotti ja yks mmm takas kastlelle saa nähä tuleeko seki v1, v2:na takas.

Mä tarvisin etupumpun savakee, kellää myydä täydellistä yks tai kaks kpl.
Myös renkaat kiinnostas..

Samoin joku HALPA kikaohjain.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Doikin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3199 : 05.10.13 - klo: 19.06 »
Onko kellään tietoa näistä akuista?
http://www.modelsport.co.uk/hpi-plazma-11.1v-5600mah-50c-lipo-battery-pack-62.16wh/rc-car-products/368216
ihan vain uteliaisuuttani kyselen kun tuntuvat olevan melko arvokkaat.
HPI Vorza Flux/ Baja Kraken class1 / 3Racing sakura XI sport/ Axial SCX10 Tundra/ Tamiya TT-02

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3200 : 06.10.13 - klo: 00.10 »
Onko kellään tietoa näistä akuista?
http://www.modelsport.co.uk/hpi-plazma-11.1v-5600mah-50c-lipo-battery-pack-62.16wh/rc-car-products/368216
ihan vain uteliaisuuttani kyselen kun tuntuvat olevan melko arvokkaat.
Onhan niissä mAH aika reilusti, purkuvirtakin kova ja volttejakin löytyy. Valmistajana laadukas merkki ( en tiedä akuista mutta epäilen että ovat hyvää tasoa kuten autotkin) Laatu akut ovat kalliita :/ En sano että toi on hyvä tai super laadukas koska ei omaa kokemusta asiasta.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa Doikin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3201 : 12.10.13 - klo: 18.10 »
Tänään tuli sit koitettua savaa 6 ässänä ja nyt sai rc autoilu kyllä aivan uuden käsityksen. on se kyllä aivan sairas laite.jopa vaimokin on uskaltanu sillä ajella joten hyvällä pohjalla harrastelu on.
HPI Vorza Flux/ Baja Kraken class1 / 3Racing sakura XI sport/ Axial SCX10 Tundra/ Tamiya TT-02

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3202 : 13.10.13 - klo: 16.35 »
Tänään tuli sit koitettua savaa 6 ässänä ja nyt sai rc autoilu kyllä aivan uuden käsityksen. on se kyllä aivan sairas laite.jopa vaimokin on uskaltanu sillä ajella joten hyvällä pohjalla harrastelu on.
Nyt käsitys on siis muuttunut sillä, että autolla pääsee lujaa ja kohta on käsitys siitä millaista autoa on korjailla kun paikat alkaa hajoilee  :wink: Mutta pääasia on, että hauskuus säilyy  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Doikin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3203 : 13.10.13 - klo: 16.54 »
juu no osia saa kaupasta uusia ja pääasiahan on että  hauskaa pitää olla. Ei se muuten ole oikea harrastus. Ja pitäähän sen välillä revetä jostain päin että tietää ajaneensa.Ei se kumminkaan koristeeksi ole ostettu.
HPI Vorza Flux/ Baja Kraken class1 / 3Racing sakura XI sport/ Axial SCX10 Tundra/ Tamiya TT-02

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3204 : 13.10.13 - klo: 19.05 »
juu no osia saa kaupasta uusia ja pääasiahan on että  hauskaa pitää olla. Ei se muuten ole oikea harrastus. Ja pitäähän sen välillä revetä jostain päin että tietää ajaneensa.Ei se kumminkaan koristeeksi ole ostettu.
Juuri näin  :wink: Ja osa harrastuksesta on just tuota näpertämistä, että saa autosta muka kestävemmän kerta toisensa jälkeen  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3205 : 16.10.13 - klo: 01.08 »
Paljonko XL;ään muuttaminen tuo pituutta lisää?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3206 : 16.10.13 - klo: 08.22 »
Paljonko XL;ään muuttaminen tuo pituutta lisää?
XL wheelbase 15,74" ja normi on 13,6"
XL track width on 17,5" ja normi on 16,8"

Yllä olevat siis Savage Flux vs. Savage XL.. Joten etsintä jatkuu jos halusit tietää vaan siis rungon muuttamisesta.. Sitä en tiedä onko tuon Savage XL:n ja Savage Flux XL:n ero sitten mikä vai onko samat palikat :smiley:

Kittinähän on tämä http://www.hpiracing.com/en/part/102404
« Viimeksi muokattu: 16.10.13 - klo: 08.28 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3207 : 16.10.13 - klo: 10.10 »
Mulla on ollut tuo HPIn konversiosarja asennettuna mun Fluxissa mutta enpä silloin mitannut pituutta. Mutta nuo runkolevyt on kotona, voin mitata XL-runkolevyn pituuden ja tavallisen Fluxin runkolevyn pituuden ja raportoida tänne. Noin 7-8 cm se taisi olla eli muistaakseni 2,5 tuumaa.
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa Doikin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3208 : 16.10.13 - klo: 17.27 »
Paljonko XL;ään muuttaminen tuo pituutta lisää?

Just viikko sitten muutin omani XL kokoon.
Flux 31,5 cm
Conversion set 37 cm
Nämä siis runkolevyjen mitat ja polttis xl:n runkolevyt on myös 37 cm.
HPI Vorza Flux/ Baja Kraken class1 / 3Racing sakura XI sport/ Axial SCX10 Tundra/ Tamiya TT-02

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #3209 : 16.10.13 - klo: 17.36 »
Kiitti vastauksista. Mitäs Doikin pidät XL versiosta?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM