pidä slipperin ulostulot puhtaina, toisin sanoen JOKA ajon jälkeen putsaus ja vaseliinit kehiin. Perät kannattee käyttää auki useasti, ite käytin melkeen joka ajon jälkeen (ajoa 3-10 akkua per kerta jos ei muuta leiponu että ois ajot loppunu). Etu tukivarsia napsui katki kylmässä, mutta kesälämmössä ei yhtäkkiä leiponu yhtään. Samoten pohjalevyn katkoin takatukivarsien takaosasta kun pakkaskelissä tuplasin vahingossa hieman lyhyeksi -> takarenkaat vastapattiin ja koko pohjalevy katki. Perien rattaat kannattee pitää hyvässä simmityksessä, muutoin kuluu nopeasti ja perän pikkuratas korkkaa.
Pakissa pietin varaosina tukivarsia, iskaritornit, etuperän kuoret, hammasrattaat, iskarin hatut, 87 spurri, KAIKKIA laakereita kasa. Noi tärkeimpinä, muutaki rompetta oli muttei niitä sen koommin tarttenu vaihtaa.
Varmaan kannattee setupiksi kopsata joku tiimikuskin tekemä sheetti. Jos ite tahtoo säätää, niin kato ettei pompottele mihin sattuu ja säädä sen mukaan löysemmäksi/jäykemmäksi.